ja zag het..ik werk altijd met meerdere tabbladen...ik heb foto lezen ook openstaan. Het nadeel is dat ik 'een mail sturen als er een nieuw bericht is' heb aanstaan dus ben steeds tussendoor bezig om mijn mailbox leeg te halen
hmmm...neh..er zit ook een groot voordeel aan en dat is dat ik direct weet wanneer iemand iets heeft geplaatst..
Ja dat is ook wel weer zo, maar ik heb een aantal sites in mijn favorieten werkbalk staan, dus hup pc aan en kijken of er nieuwe berichten zijn.
ennnn....ze gaat naar bed...wel logisch ook rond deze tijd en balen voor d'r dat ze nu hoofdpijn heeft..
Werk je morgen of ben je vrij? want hoe doet ze het dan als iemand niet reageert omdat diegene werkt..en ze zal zelf ook wel werken overdag...begint ze 's avonds pas ofzo..ik ga nog ff goed lezen hoe het werkt daar...
Ik ben morgen vrij dus dat komt mooi uit. Als je aan de beurt bent en je reageert niet, dan mag je zodra je daarna reageert meteen.
Jaaaaaaa! Charlie heeft eindelijk weer geslapen tot 7 uur en vannacht hebben we geen speentje hoeven doen! Lekkerrrr! Om 12uur consultatiebureau ben benieuwd! 24aug was de laatste keer!
Lekker is dat he Jojo, een betere nacht, daar knap jezelf ook zo van op. Het lijkt erop dat Mirza zijn ritme ook weer gevonden heeft. Nu al twee dagen om 6.45 uur, maar we juichen niet te vroeg. Hij ligt nu alweer lekker te pitten, haha... Succes bij het CB straks. Hoeveel was ze de vorige keer?
Manon ik had die inderdaad ook al een keer gezien. Alleen vind ik het lastig te bepalen in welke maand nu precies de bevruchting was. Want volgens mij was mijn eisprong net op de grens feb-maart dus als het feb is dan wordt het een jongen en anders een meisje. Heb je niet veel aan hè? Ik ga zo reageren op de rest. Eerst even bijlezen, want wat hebben jullie veel gekletst gisteren.
Nou heerlijk zeg! Hoop dat Charlie dat ook blijft doen! Ze ligt nu ook weer te pitten hoor Vorige keer was ze 65cm en 7195gr. Zette haar van de week op de weegschaal en die gaf 8600gr aan hahahah! Maar goed het is ook meer dan 2 maanden geleden he!
Nou heb ook even gekeken op de link van Manon, maar bij mij komt er meisje uit en Mirza is toch echt een jongetje, haha. Jojo..dan was Mirza met zijn toen 4 maanden al zwaarder dan Charlie met haar 5 maanden, de speklap, haha