Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH bij mij klopt het schema wel! :D:D:D

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    De laatste keer was hij 64 cm en 7365 gram.

Oh even een speen erin stoppen...

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou scheelt niet veel toch ééééén het is een jongen! Dus die zijn vaker wat zwaarder! Ben zooooo benieuwd!!!

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    En Mirza was natuurlijk ook al zwaarder bij zijn geboorte. Met het gewicht zit hij in de bovenste curve en lengte die van het midden....

Speen lijkt gewoon te werken

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Nou hèhè ik ben bijgelezen.

Sab dat fotolezen klinkt wel gaaf. Ik ga me er dadelijk ook eens verder in verdiepen. Ik hoop voor je dat ze vandaag snel online is.
    Super Als je Nick donderdagmiddag moet afstaan bij het KDV en je hebt het er moeilijk mee moet je op het schietexamen maar gewoon net doen of je baas aan de andere kant staat. Dan schiet je zeker raak :D

Kris wat zei de HA over je arm?

Naat ik heb geen reserveauto geregeld voor vandaag, maar de buurman is gelukkig thuis en de VK heeft ook altijd nog een auto. De garage is vlakbij het ziekenhuis (ligt in dezelfde straat) dus dan kan Ruben die desnoods tussendoor ophalen. Komt helemaal goed denk ik. Bij de VK was alles goed. Mooi het hartje weer gehoord en de bloeddruk is nog steeds keurig 109/64. Nog even en je mag voor zustertje spelen. Hoe is het nu trouwens met Keano?

Manon doe je voorzichtig als je auto gaat rijden. We willen niet dat je tegen een lantaarnpaal of iets dergelijks komt. Helpt het drinken al een beetje tegen de duizeligheid? En bijna de make-up doorlopen en jurk passen (ben even kwijt welke dag dat is). Het wordt nu toch wel echt spannend.

Jojo veel succes vandaag bij het CB. Alweer 8,5 kilo zo dat is flink, maar dat ligt vast helemaal binnen de curve of niet? Ik het daar nog geen idee van. Al die dingen leer je pas als je er midden in zit.

Hier vannacht een beetje onrustiger geweest. Geen last van krampjes, maar ik had zo'n vervelend gevoel van groeipijn in mijn benen. Toen ik de pil nog niet gebruikte had ik dat ook altijd voorafgaand aan mijn ongesteldheid, dus misschien is het een teken. Ik heb ook al een paar dagen jeuk op mijn rug en dat heb ik meestal ook voor ik ongesteld moet worden. Hoe was dat bij de anderen die bevallen zijn? Hadden jullie ook last van ongesteldheidachtige kwaaltjes? Het is net of je zwangerschapshormoon langzaam aan het afnemen is en plaats aan het maken is voor het bevalhormoon.

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Toch niet gelukt, de stoere man is alweer wakker, haha

7. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Sab dat is balen, Mirza heeft vast nog last van de zomer/wintertijd omschakeling

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Loestig, ik heb ook altijd last van groeipijnen in mijn benen voor en tijdens mijn ongesteldheid... Helaas is het vaak zo dat je dan ook een grotere kans hebt op beenweeën tijdens de bevalling. Ik had die pech in combinatie met rug en buikweeën... Het kan zeker een teken zijn dat het al wat aan het rommelen is hoor! Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, omdat ik vanaf 33weken regelmatig voorweeën had.... Spannend!!!!!!!

Charlie zit met haar gewicht iets boven de blauwe gemiddelde lijn en met haar lengte er op dus keurig! Idd Mirza was ook wat zwaarder bij de geboorte dus hartstikke logisch! Ken weinig kindjes die op tijd geboren zijn die zo klein als Charlie waren! hahaha

Hier ook een dametje wakker hoor. Net aangekleed en bij Ro in bed gedumpt! Hopen dat hij er ook zo uitkomt hahaha!

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Is Ro ook thuis vandaag. Wat heerlijk met het gezinnetje compleet.

Ik heb gedurende de hele zwangerschap veel last gehad van harde buiken en nu ik het het meest verwacht zo op het einde heb ik daar dus niet meer zoveel last van. PFF wat heeft een mens toch een raar lijf. Vannacht was ik wel bang om ook beenweeën te gaan krijgen. Ik had niet meer aan dat gevoel gedacht omdat ik er tijdens het pilgebruik geen last van had en gedurende de maanden dat we zwanger probeerden te worden ook niet echt. En rugpijn heb ik ook altijd dus zal bij mij ook wel pijnlijke weeën worden denk ik.

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat zou heel goed kunnen Loestig, maar mocht je aan een infuus in het ziekenhuis liggen en je mag niet lopen kun je zelf heeeeeeel hard op je benen duwen tijdens een wee, je man in je rug en tsja je buik.... Je kunt ook 1 van de verpleegkundigen vragen je te helpen hoor en dat doen ze!!!!!! Komt goed ik weet nu al niet meer hoe het voelde!

Ro is niet vrij helaas, hij moet om half 2 werken. Hij is sous chef in een restaurant dus altijd 's avonds weg! Maaaaar hij gaat wel mee naar t cb!!

11. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Dus jij eet regelmatig erg lekker thuis. Bofkont. Wel jammer dat je dan altijd in de avonden alleen bent. Maar nu wel fijn dat jullie samen naar het CB kunnen.

12. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo leuk weer naar het CB na zo'n lange tijd! Ik moet pas weer de 22e, duurt nog even. gelukkig krijgt Keano dan geen prikjes meer. Fijn dat Charlie weer zo lekker slaapt. gezellie dat Ro mee gaat naar het CB, altijd leuker met zijn allen te gaan vind ik.

Sab Super dat Mirza zijn ritme weer een beetje terug heeft. Lekker he zo'n goede nachtrust. Keano komt soms nog 's nachts maar met zijn speentje is hij dan ook tevreden.

Loestig geen gereserveerde auto dus! Wie weet heb je de auto vandaag ook helemaal niet nodig. Weet je al welke foute film je gaat kijken 2day? Je ging toch filmdag houden:p Of vergis ik me. Ja, nog 2,5 week ben ik 1 week lang zuster Nathalie:p Met Keano gaat t opzich wel, heb nog niet echt het idee dat die puf veel helpt, hoor hem nog regelmatig zagen met zijn ademhaling. Neusspray ben ik maar mee gestopt na 1 week, vind dat maar niks zo lang gebruiken.

Hier weer op t werk. Druk druk...vanmiddag ga ik lekker thuis eten en dan weer voor een paar uurtjes werken...Morgen lekker vrij, mijn nichtje is jarig, 11 jaar word ze. Dus lekker taart...mmm

Even jullie advies! Keano drinkt sinds een paar dagen zijn flessen niet meer leeg. Gister liet hij 's morgens 70cc staan, s'middags (12:00) 40cc en 3e fles(16:00) weer 70cc en gister avond had hij toevallig wel alles op (meestal laat hij dan ook zo'n 50-60cc staan). Hij speelt ook steeds meer met zijn fles, lijkt dat die zit te knauwen op zijn speen en speelt ermee. Verder heeft hij wel goede plasluiers. 's morgens rond 10/10:30 krijgt hij fruit, vers of soms potje(half) verder niks alleen zijn flessen. Net het CB gebeld maar daar wordt ik ook niet echt wijzer van...mag wel al met groente beginnen want misschien is Keano de vele flessen een beetje zat...? IK weet 't niet...en brood hoe deden jullie dat???

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oooh Sab je bent vandaag aan de beurt bij foto lezen..leukkkk!
    Over Mirza..die komt over 16 jaar gewoon bij je nadat hij zijn hele leven met barbies heeft gespeeld..mama ik heb een vriend:D

Jojo..grappig dat het bij jou klopt..als de mijne een plakbeeb is dan krijgen we er een meisje bij...

Loestig..de make up dame komt straks om 13:00 en de jurk is morgen..spannend hoor Loestig die kwaaltjes..wie weet komt je beeb al heel snel..misschien wel vandaag nu je zonder auto zit:D

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Naat helaas kan ik je geen advies geven over die flessen. Hopelijk de anderen wel. Ik ga denk ik vanmiddag naar Bridget Jones kijken, die had ik opgenomen. Maar het kan ook een boek worden.

15. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon leuk vanmiddag je make up test. Doet zij ook je haren of heb je daar iemand anders voor? Ik hoop dat het kindje dan tot wacht tot vanavond, met de eigen auto is toch wel fijner :D

16. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Manon leuk de make up en morgen weer je jurk. Je bent vast een super mooie bruid!!!

Loestig leuk Bridget Jones, altijd zo grappig vind ik. Veel plezier.

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig..mijn haar doet een vriendin van me, zij gaat morgen wel mee naar de jurk. Lekker hoor zo'n filmdagje..ik ga maar eens opschieten..moet het nog even opruimen hier en geld halen..vind ze ook wel fijn denk ik als ze betaald krijgt..

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oooh ik zie het nu pas Gelukkig!! ik heb per ongeluk jouw naam erbij gezet op te zien of je een meisje of jongetje krijgt...sorry meis..ben een beetje in de war geloof ik..ik bedoel natuurlijk Julesz...

Loestig..was je altijd regelmatig met je ongi?...misschien kunnen we daar nog wat mee...zag dat je ei precies op 28 februari geweest moet zijn, als je uitgaat van je uitgerekende datum dan...weet je nog wanneer je laatste eerste ongidag was?

19. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    De laatste keer dat ik ongi was was op 12 februari en als je dan uit zou gaan van 28 februari dan zou het dus een meisje worden. Ik heb op 16 maart positief getest.

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou dat is duidelijk Loestig..dan gaan wij hier wat aan die minderheid in meisjes doen dus:D

Deel Deze Pagina