Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kan t me voorstellen hoor Sab! Maar ze bedoelde in de toekomst volgens mij... Bij mij was er niks over de toekomst alleen hoe ze nu is... Kan je haar geen pb-tje sturen of ze het nog eens wil proberen met een andere foto??
    Ga maar lekker roken!!!

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ben er ook weer en heb ff nagelezen wat er gebeurd is bij de lezing...

Sab..weet je wie de man zou kunnen zijn? Denk dat Jojo gelijk heeft en dat ze met de lef meer de toekomst bedoelt maar dat ze nu al in hem ziet. Jona zal idd wel over zijn broer en zus waken, maar misschien dat hij af en toe een oogje in 't zeil houdt wat Mirza betreft maar dat hij op het moment van haar lezing even weg was joh..

Jojo..wat een mooie dingen heeft ze bij jou gelezen! Super dat je ma over Charlie waakt..het kon ook haast niet missen he....

Super..was idd een beetje kort..maar denk dat het ook kwam omdat je niet meer hebt doorgevraagd. Je naam staat nog op de lijst net boven mij..je mag nog een keer he als je wilt! Doe dan een andere foto, een recentere en als hij ergens anders mee bezig is en dan niet zeggen dat je al bent geweest..kijken wat ze dan over hem zegt..

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hey Sab: kop op he!? wat weet zij nou over jullie moppie ;) Ze was idd kortaf. Maar had ook niet echt zin om door te vragen. En Nick moest zijn fles. Dat hij niet lekker in zijn vel zit weet ik wel en dat hij wijs is ook. Wilde ook niet horen dat ze misschien wel zou zeggen: dat komt omdat mama niet lekker in haar vel zit!
    Jojo die van jou was wel heel bijzonder hoor!

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    He gedver, het houd me gewoon bezig, omdat ik Mirza er helemaal niet in herken. Bij mij zei ze ook over niet lekker in zijn vel zitten, ja hij heeft vandaag nog niet gepoept dat zit hem wel dwars, maar eigenlijk is hij altijd super vrolijk.

Ik ga haar een pb sturen, hahah

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Mutz...fijn om weer wat van je te lezen, maar verrot dat je niet lekker in je vel zit. Kan goed begrijpen dat je dan geen zin hebt om hier te reageren. Dikke knuffel, hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Kris..daar ben je lekker mee, maar ziek is ziek he..als het echt niet gaat morgen blijf je gewoon lekker thuis. Je zal zien dat de wereld echt niet vergaat als je een dagje niet gaat werken.

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Sab en Super niet met dat rotgevoel blijven lopen hoor. Het is maar een lezing en wie weet was ze wel afgeleid doordat er nog meer mensen tussendoor kwamen met foto's. Bij Jojo had ze echt de rust omdat er verder niemand was. Dat scheelt volgens mij ook. Uiteindelijk weten jullie wat goed is voor jullie mannetjes, dat is het oermoedergevoel en daar kan niets tegenop.

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ja he Loestig..iedereen kwam ertussendoor..nu zijn ze ook weer bezig..heb ze gezegd dat ze weg is en vanaaf laat weer terug..anders moet ze straks 5 pagina's bijzlezen als ze terugkomt..:D...

Mutz..fijn weer van je te horen ...dat je niet goed in je vel zit komt misschien ook door je hormonen..even doorbijten meis..je weet waar je het voor doet..leef met je mee..

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja dat is ook wel waar Loestig, vond dat ook heel vervelend, haha...Ze had eerst de vorige moeten afronden en dan pas met mij beginnen, nu liepen er twee door elkaar...ach ik laat het lossssssssssss wordt nog wat als Mirza straks naar school gaat en ik moet op oudergesprek komen, whahaha

9. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Manon zie ik het goed ben je vandaag aan de beurt met het foto lezen? Super dat ze dat gaat doen. Ik hoop dat het iets oplevert. En vandaag de jurk passen, STUITER STUITER!!!!

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ja ik moet een foto van mezelf sturen en dan gaat ze kijken of ze daar iets uit kan halen wat betreft de zwangerschap..zo ff een foto van mezelf maken. Vanmiddag jurk ja..jeeeeh

11. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    En Manon hoe ging het lezen van de foto? Of wil je het liever voor jezelf houden (ook heel begrijpellijk). Mocht je erover willen praten kan je ook altijd een pb sturen.
    Enne paste de jurk mooi?

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    :( Nick weer weggebracht! Zal het snel beter voelen???? Pfffff........... Ben ik ook nog eens bloednerveus voor mn schiettest......dat had ik voorheen nooit. Oh straks kan ik het niet meer!!! Drie uur duimen aub!!!!!!

13. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super dat gaat helemaal goed komen, zowel met Nick als met de schiettest :D. Ik zal voor je duimen om drie uur. Denk maar gewoon aan een vervelend iemand als je die test doet dan gaat het helemaal goed komen.

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Krisje ik zie dat jij er ook bent. Hoe gaat het vandaag met je? Voel je je weer iets beter of ben je nog flink ziek van de medicijnen?

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    meisjes..ik wordt gelezen!! mekijken??

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Wauw Manon wat weet ze veel. Ook over je bruiloft gaaf hoor. Enne je chinese kalender klopt ook met dat meisje. Ze heeft het maar over 1 kind en dat dacht je zelf ook al. Bij een meisje voel je je vaak wat zieker dus die misselijkheid van jou valt helemaal op zijn plaats.

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    JA HOOR alles raak!!! hahahah ik heb echt nog nooit zo strak geschoten. Ben helemaal opgelucht. Ik was helemaal alleen (met de schietinstructeur natuurlijk) dus we hebben stap voor stap de baan gelopen. Fijn was dat en het ging super goed! Je mag er van de 36 (afstand/noodweer/precizie vuur) een stuk of 4 missen. Ik mis er altijd wel eentje. Nu alles raak!!! Jeej....morgen mijn bewapening ophalen (dan komt schoonma een uurtje oppassen) en dan ga ik zaterdag weer aan de bak. Kwam net een vrouwelijke collega tegen zegt ze: "ik ga jou inwerken zaterdag hahahahahha" Ik vroeg hoezo??? Blijkt dat we samen de ochtenddienst hebben. Dus zaterdag ook nog eens een vriendelijk gezicht om mee te starten. Ben opgelucht.

Manon: ben wel nieuwsgierig ga eens even lezen!

Kris: hoe gaat het met je? ben je aan het werk gegaan of verstandig thuis gebleven?

Loes: bedankt voor het duimen!

Smits: hoe is het bij jullie? Je bent zo stilletjes.

Mutz: ik baal met je mee. Wat frusterend dat het allemaal zo lang moet duren. Kan me indenken dat je daar de nodige dipjes van krijgt! Voor jou een hele dikke knuffell meis!

18. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super Super :D. Ik zei toch dat het goed zou komen. En nu je dit hebt overwonnen ga je gewoon weer in de opwaarste lijn. Komt helemaal goed met jou. En zaterdag een fijne start van je werkdag.

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hey Super wat moet dat goed zijn voor je zelfvertrouwen zeg! Goedzo meid...ik zou ook wel eens wat frustraties van me af willen schieten..stoer hoor:D

Ik zal hier de reading ff neerzetten...vond het zoooo bijzonder..ze had zoveel goed...

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Zij:
    Je bent een vrouw die opzich sterk in het leven staat, weet wat ze wil maar heeft momenten dat ze het niet meer kan overzien allemaal. Er staat voor jouw een grote verandering aan te komen, even denken want ik bedoel hiermee ...niet je zwangerschap.
    Misschien zit ik er naast hoor (vind volwassenen moeilijker namelijk),
    Maar wel een verandering voor het leven. Ik zie een groot feest.. jeetje wat betekend dit nou.. Kom er zo even op terug, eerst even terug gaand naar je embryo.. ik zie een mannetje waar het medisch niet goed mee ging, het was een " foutje" van moeder natuur.
    Je huidige zwangerschap lijkt me goed te gaan, maak je er niet teveel zorgen over. Mag ik het geslacht verklappen?

Ik:
    in 1 woord wauw...ik herken mezelf hier helemaal in. De verandering in mijn bruiloft van 19 November dus dat feest klopt ook dan. haha..ja hoor wil graag het geslacht weten. Zie je toevallig nog iemand bij mij staan want dat gevoel heb ik altijd sterk dat ik goed in de gaten gehouden wordt door mijn beschermengel.

Zij:
    Oww bruiloft haha, Alvast gefeliciteerd!!
    Klopte het dat de embryo een jongen was? Ik zie namelijk een klein jongetje bij je en ik weet bijna zeker dat dit de embryo is.

Je huidige zwangerschap betrefd een meisje, en daarom moet je ook alle onzekerheden los laten, het gaat goed komen! Ben ik van overtuigd!

Ik zie als beschermengel o.a je embryo.. maar ook nog een vrouw, een oudere vrouw, ze staat dicht bij je. Absoluut niet van je toekomstige man Zijn familie.

Ik:
    Grappig..embryo jongen had ik ook een sterk gevoel en nu meisje ook...Het geslacht van de embryo weet ik niet omdat ik maar 8 weken was en dat allemaal niet te zien was ook.
    Kun je zien of het er nu 1 of twee zijn?
    De oudere vrouw kan mijn moeders tante zijn die was rond de 60 toen ze overleed aan borstkanker. Mijn overgrootmoeder was 92. Ik had eigenlijk gehoopt dat 1 van mijn opa's bij me zou staan maar die zullen wel bij mijn ouders staan waarschijnlijk wat ook logisch is..
    Mijn miskraam is niet normaal gegaan...hij wilde maar niet weg. ik heb nog 8 weken met hem dood in mijn buik rondgelopen..was hier een reden voor dat hij niet weg wilde..was onze band zo sterk?

Zij:
    Nee snap dat het niet te zien was, maar het had gekund dat ze onderzoeken op het embryo hadden gedaan en dan kunnen ze het volgends mij wel te weten gekomen zijn maar goed maakt niet uit, mag ik vragen of je op de normale manier zwanger bent geraakt of via ivf ofzo? want ik zie steeds het getal 5.. (en nee daar bedoel ik niet een 5ling mee) maar meer dat het hier gaat om 5 eitjes ofzo.
    Het is een eenling, een meisje.

Ik:
    Ja die zwangerschap was via IVF het was er 1 die was ingevroren. Er waren toen totaal 5 eitjes ingevroren...dus deze was 1 van de 5 cryo's zoals ze die dan noemen..

Zij:
    Oke, ik heb van ivf e.d absoluut geen kaas gegeten dus hoop dat je me in ieder geval begrijpt

Het is een vrouw van boven de 60 maar absoluut geen 92!
    Ik zie op dit moment geen man staan, maar soms heb je ook beschermengelen die over meer mensen waken en die zie je dus af en toe voor bij komen, dus wil vanavond best even voor je kijken of hij er dan misschien wel is.

Je embryo wou inderdaad niet weg, voelde zich veilig bij mama en was bang voor wat komen ging. Nu heeft hij (blijf bij een hij ) er vrede mee!

Ik:
    oke..ik heb teveel moedergevoelens dus zeg maar wat het embryo deed blijven...
    Als je idd vanavond nog wil kijken of 1 van of mijn beide opa's er misschien ook zijn graag.
    Helaas moet ik nu weg..ik ga mijn jurk vandaag passen
    in ieder gaval hartstikke bedankt en zal het laten laten weten zodra ik het geslacht weet...
    Kan je nu verder met iemand anders.
    Bedankt en tot vanavond dan nog...

Zij:
    Prima! Hoop dat ik je ook een beetje de onzekerheden heb weg kunnen laten nemen over je huidige zwangerschap, want is niet nodig hoor! Veel plezier met je jurk passen!

Deel Deze Pagina