Manon hoe was t met je jurk, hij zal vast perfect zitten! Super Waaauw alles raak, mooi zeg! Morgen dus weer aan de bak, zal vast even wennen zijn. Hoe is het gegaan gister bij de KDV met Nick?? Loestig nog niks??? Hier woensdag op donderdag nacht in de weer geweest met Pascal, overgeven/diarree, denk een buikgriep, gister gelukkig alles binnen gehouden...Gister ook potje worteltjes gegegevn aan Keano, hij vond t lekker alleen t eerste happie niet...
Hé Naat wat leuk dat Keano heeft genoten van zijn wortelhapje. Heb je er een foto van gemaakt toen hij de eerste hap een vies gezicht trok? Is altijd zo grappig. Balen dat Pascal zich zo ziek voelt, hopelijk steekt hij jullie niet aan. Hier alles rustig! De verveling begint toe te slaan hier. Bah met dit weer is niets leuk om te doen. En de vloer blijven poetsen is ook niet echt een optie . De wasmachine staat nog te draaien en verder doe ik niets meer vandaag. Het is in Eindhoven boekenmarkt daar ga ik vanavond of morgen denk ik even naartoe. Ff wat afleiding.
Ja snap dat de verveling toeslaat, inderdaad vooral met dit weer. je kan dan niet zoveel doen....hopelijk komt jullie kleintje snel! Ja, hoop ook dat ik en Keano niet aangestoken worden, heb tot nu toe nog nergens last van, hoop dat 't zo blijft. Gelukkig bijna weekend. Ben er aan toe...druk op de zaak, maar dan vliegt de dag om!
Jeetje Manon bij jou klopte het dus ook he!!! We zullen zien of ze echt gelijk heeft als jullie echt een meisje krijgen!!! Bijzonder, maar wel echt niet leuk voor super en sab! Naat goed handen wassen hoor, want het is zooooo besmettelijk die buikgriep! Hopen dat hij snel weer wat fitter is en jij je eens kan laten vertroetelen! Loestig nog maar 1 dagje en dan ga je bevallen dus neem je rust hahahha. Maar als je de trend voort wilt zetten moet je maandag bevallen met 38,3! Doe maar lekker rustig aan en geniet nog even van de rust! (jajaja ik weet het niet wat je wilt horen!) Rommelt het al een beetje of nog niet??? Veel plezier op de boekenmarkt! Hier een dagje "ziek"thuis. Gisteren op mijn werk storte ik even helemaal in, nadat ik weer zonder rede werd aangevallen en geslagen. Huilen huilen huilen en kon niet meer stoppen. Ben naar huis gestuurd waar gelukkig Ro was. Toen ik hem zag begon ik vreselijk te hyperventileren... Ik wil dit gewoon niet meer! 's middags terug gegaan voor een gesprek met mijn leidinggevende, waarvan ik verwachtte dat ze zo koud zou reageren, maar gelukkig was ze heel lief. Ze wilde ook niet dat ik vandaag zou komen. Eerst even dingen op een rijtje krijgen. Als ik ervoor wil gaan dan gaan ze me op alle fronten helpen en besluit ik weg te gaan dan zouden ze dat erg jammer vinden, omdat ze t nog steeds in me zien en zij denkt dat ik het uiteindelijk wel heel leuk kan gaan vinden, maar dat kost tijd. Ik twijfel of ik mezelf die tijd wil gunnen, want ik merk dat ik het nu al niet trek en weer klachten terug krijg in de tijd dat ik een burn out had en dat wil ik nooit meer. Nu dus goed nadenken en een keuze maken... En dan is het morgen ook nog eens de sterfdag van mijn moeder. Al met al gaat het gewoon eventjes niet zo lekker hier... Gelukkig is Ro t weekend vrij! Gaat er nog iemand naar de jonge gezinnenbeurs? Wij gaan zondag! (vriendin en ik) Nou sorry maar ik moest het even kwijt!
Lieve Jojo hele dikke knuffel voor jou meid en voor morgen sterkte! En handen wassen doe ik hoor, altijd eigenlijk, hoort toch ook! Pascal is nu alweer wat opgeknapt, kleine is ook gewoon bij mijn moeder hoor... Oh en Loestig ik heb een foto gemaakt, heel zijn mond oranje van de wortels whahaha
Jojo wat balen dat je je zo voelt. Een burn out dat wil je inderdaad geen tweede keer. Weet je zeker dat het werk je zo dwars zit of is het gewoon ook de sterfdag van je moeder morgen wat je parten speelt nu je Charlie hebt? Heel veel sterkte morgen. Hier alles echt rustig. Het rommelt niet eens, dus ik denk dat het morgen niets gaat worden, dan maar maandag 38.3 ik hoop het. Dikke kus voor jou en doe morgen lekker iets waar je zin in hebt. Zelfs als je de hele dag in bed zou willen kruipen, gewoon doen! Naat wil je de foto posten? Ik ben erg benieuwd.
Jojo, meissie wat heftig allemaal! Fijn dat je mannetje thuis was en dat je leidinggevende zo lief reageerde! Gisteren voor controle in 't ziekenhuis geweest: ook al is er een spontane miskraam geweest, er is teveel achtergebleven in m'n baarmoeder, ook het vruchtzakje zelf, dus maandag toch curetage... wat een tegenvaller zeg! Van de huisarts heb ik tabletten gekregen om m'n bloed weer goed te krijgen, nu zijn m'n waardes veel te laag vanwege 't vele bloedverlies. Als m'n lichaam 't voor maandag alsnog probeert zelf op te lossen, moet ik direct 't ziekenhuis bellen... nog meer bloed kwijtraken zou echt niet goed zijn... Xxx
jeetje 1979 wat een tevenvaller zeg, dat had je volgens mij niet gedacht, toch een curetage? Hoop dat t mee valt voor je. Loestig ik moet hem nog op de PC zetten, zodra ik dat heb gedaan zet ik de foto wel op de site. Rommelt nog niets, alles kan nog hoor meid, bij mij was er ook niets aan de hand en 's avonds om 11 uur begon t opeens en 's nachts was Keano er....dus zeg nooooooit noooooooit!!!!
Jojo: meis op de rem nu!!!! Een hele dikke knuffel voor jou. Hou je taai en rust goed uit. Maak een keuze waar je achter staat. En als dat betekent dat je moet stoppen zal iedereen dat bergijpen. Ik denk aan je morgen. Sterkte 1979: ook voor jou flinke tegenvallers. Bah meis dat is niet leuk. Hoop dat het er alsnog zelf uit gaat komen. Sterkte Loes: herken de verveling, bij mij was het te heet om wat te doen. "Lekker" op de bankhangen heb je dan ook wel gehad. Hopelijk komt je kleine snel. Naat: lekker weekend voor jou! Hopelijk niet meer zieken dit weekend. Geniet ervan!
1979 wat balen zeg. Je had zo'n goede hoop dat het hiermee klaar was en nu toch nog naar het ziekenhuis maandag. Denk aan je. Naat ik hoop dat je gelijk krijgt en dat het vanavond om 11 uur hier ook gaat beginnen. Ga lekker genieten van je weekend!
Even snel hoor: Jojo meisje, zorg je goed voor jezelf. Maar eens even kijken hoe het gaat na morgen. Maar misschien vraag je op deze manier ook wel een beetje teveel van jezelf. Dat soort dingen blijken dan na een tijdje uit de praktijk he? En ouders zijn, en een zware baan als deze en alles goed willen doen... Ik denk ook wel eens, een baan met iets minder verantwoordelijkheid zou ik ook niet erg vinden. Helemaal met het oog op de toekomst... Anyways. Dikke knuffel voor jou en fijn dat Ro er voor je was lievie. Loestig, spannend...idioot he, nu op een gegeven moment echt het afwachten he? Any moment now... Afleiding lijkt me een goede optie. I luv the boekenmarkt.. Heb meer boeken dan spullen.. 1979; wat een tegenvaller meis.. Denk je dat je er vanaf bent.. Dan heb je wel heel veel stolsels in je gehad. Gezien het feit wat je ook al verloren hebt.. Nou, ik denk aan je hoor. Vind het vreselijk voor je. Super, hatsee, in de roos dus. Goed man! Onnodig nerveus geweest dus..Fijn dat je een relaxte collega hebt om mee te starten. Scheelt een hoop. Denk dat het wegbrengen nog wel even lastig blijft. Totdat je er zelf je draai in vindt en je ook merkt dat het met de kleine man goed gaat op het kdv. Dat merk ik tenminste als leidster zijnde.. Komt uiteindelijk goed maar nu even niet zo leuk he? Manonnetje! Zwanger, zwanger zwanger lalalala! Leuk hoor. Bijzonder zo'n reading vind het super interssant. Maareh wel, uh, tja. Altijd twee kanten, ben ook altijd een beetje sceptisch. Weet niet. Maar ik snap er geen drol van. Waar doen jullie dat dan. Want volgens mij gaat het daar al een tijdje over.. Hoe voel je je verder? Nathalie, nog steeds wat tegenslagen in de vorm van ziek zijn en zo.. Hopelijk blijven jullie er vrij van. Begrijp ik nu dat je aan het werk bent? Zie zoveel posts . Of werkte jij nou op een kantoor... Voor de rest moet ik even wat verder lezen. @ hier. Alles goed. Groei als kool man. Gelukkig voornamelijk mijn buik. Maar tjee, als ik met 13 weken al zo'n buik heb, wat moet het wel niet worden met bijv 38 weken! Hadden jullie dat ook? Zal de foto van mijn buik even inladen. Niet de mooiste foto maar goed, heb je even beeld. Xx
Jojo..ik zeg...stop ermee, als je er nu al zo tegen op ziet en je zo rottig voelt. Ik weet dat je aan de andere kant denkt aan Charlie en de weekenden en feestdagen, maar er zijn nog meer leuke banen waarbij je het weekend niet hoeft te werken he. Denk aan jezelf en neem in ieder geval voorlopig je rust. Dikke knuffel. Was het gisteren trouwens wel een instort huildag, hier nog eentje. @ Loestig..hier op de dag van de geboorte van Mirza ook helemaal niets hoor, dus het kan alle kanten op. Volgens mij was Jojo de enige met voortekenen en begon het bij de rest echt als verrassing.
@ 1979...oh wat ontzettend kut om het maar even grof te zeggen. En dan zoveel bloed verloren toch nog. Had je dat gevoel zelf ook al of niet?? He gedver alsnog een curretage...heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het snel voorbij is.
@ Super...yesssssssssssssssssssssss gefeliciteerd met het behalen van uw schietdiploma...goed gedaan hoor. Lijkt mij ook wel stoer om zo te kunnen schieten, ik kan wat dat betreft echt voor geen meter mikken...
Julesz wat goed om weer wat van je te horen. Ik ben benieuwd naar die buikfoto, heb je het op de club geplaatst? Ik ben idd ook een boekenworm, waarom werk ik anders ook in een bibliotheek . Voel je je helemaal top of ben je nog steeds misselijk zoals in het begin? Sab dat geeft de burger moed. Ik hoop dat het bij mij ook zo'n verrassing is. Maar als het even kan dan wel dit weekend , hoezo gefrustreerd!! Super morgen je eerste dag werken. Zie je ertegenop? Of valt het nu wel mee nu je met die leuke collega mag starten?
Hey sab, ook online... moest jou dingen nog even terug lezen.. Maar gisteren dus ook niet lekker in je vel. Waar zat je het meeste mee. Does it help to spit it all out?...
Julesz tijd niet gezien hier!!! Lekker toch dat je zo aan het groeien bent!!! Bij mij ging het in het begin ook heel snel maar op een gegeven moment stopte dat en geloofde mensen het niet (9maanden beurs 2 weken voor de bevalling) dat ik op alle dag liep!!!!! Dus kan alle kanten opgaan! Geniet er maar lekker van! Super vergeet helemaal te reageren op jou. GEFELICITEERD met je schiettest! SUuuuper goed gedaan zeg! Was het niet gek om weer te moeten schieten??? Hoe voel je je verder?? Ach Sab jij dus ook? Hadden we elkaar kunnen bellen. Had alleen niet veel gezegd maar had voor hijger kunnen spelen en je aan het lachen maken. Waarom zat je er zo doorheen??? Doe jij ook rustig aan??? Dank jullie voor jullie lieve reacties. Ik ga hier ook goed overna denken, want wil me ook gewoon happy voelen natuurlijk. Idd wat Loestig zegt of was t Julesz? Ik laat eerst morgen even komen en dat zal ook een hoop emoties brengen en als dat eruit is kijken we verder. Charlie kan zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heeft vanmiddag een uur gezeten en zitten spelen zo trots!
@ Julesz...goed om weer van je te horen en vooral lekker door blijven groeien jij. Hoe voel je je verder al van je misselijkheid af. En ook hier een werkdip, bleehh..maar we zullen doorgaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn (dit was zingen he, haha)