Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    He bummer. Da's niet fijn. Een werkdip. Werkdipjes sucks..
    Foto komt eraan. Was even afgeleid door het spelletje blockmover op Hyves. Maar bleef steken bij level 5. Je kent het wel: ennnnnn, nog een keer, en nog een keer maal 20.

Cursus hoe verspil ik mijn tijd, maar goed. Ik zal even mijzelf van de bank schoppen. Moet nog koken ( snurk) www.endaarhebiknoutotaalgeenzinin..nl

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Je kan ook gewoon lekker wat bestellen Julesz...is toch makkelijk

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Smits zie dat je online bent hoe is het??? Weet dat je me nu ook aan t smsen bent, maar denk vraag hier ook ff hoe t gaat en ik wilde je nog vertellen dat het speelgoed van Charlie van jou en Tim heeft gekregen helemaal in de roos is!!!! Ze heeft er vandaag 2 uur non stop mee zitten spelen!!!!! :D:D:D Aanrader om zelf ook te kopen! Nogmaals super bedankt!!!

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ok zin klopt niet helemaal maar je snapt wat ik bedoel!!!

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Haha Jojo, moest hem gewoon drie keer lezen, maar snap wel wat je bedoelt, haha

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha erg he!!! Was ondertussen gtst aan het kijken hahah!

Lekker he Sab weekend! Geen werk en k kinderen! Wij hebben hem echt verdient deze week! ;)

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja heerlijk weer weekend, maar veel te kort dat weet ik nu al...Kun je niet blind typen ofzo?? Ik kijk ook naar gtst ondertussen, haha

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja kan ik wel heb mijn typdiploma hooorrrrr!!! Maar ik kan niet handsfree denken oftewel ik kan maar 1 ding tegelijk met die warboel in mijn hoofd hahah lekker vaag ben ik he met schrijven!

Ja ik weet nu ook al dat ik zondag middag alweer misselijk en onrustig begin te worden voor maandag... :( Nou ja ff doorbijten!

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jo doet 3 dingen tegelijk ( sms-en, typen en gtst) dat kan natuurlijk niet goedgaan. En hopa weer een sms:).
    Wat goed dat Charlie al kan zitten en zolang lekker kan spelen. Kado staat op Tim zijn Sint lijstje.

Tik zo verder, ff installeren op de bank ( incl laptop)

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oke Jojo, jij hebt een goed excuus, je vage zinnen zijn bij deze vergeven...

Maar ik heb dat zondagochtend al als ik wakker word...dan denk ik he bah, morgen werken. Probeer er wel steeds weer positief in te gaan, maar toen ik gister vergadering op de andere locatie had even in "mijn" oude klas geweest was en een collega vroeg hoe ik het vond werd het allemaal even teveel...Maar ik geef niet op, we gaan door!

11. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Haai, oke, ik vond het echt doodeng om te doen, maar hij staat er dan toch, de buikfoto. I know, ik ben een mafketel dat ik zo onzeker blijf. Maar die kronkel in mijn hoofd zit er toch op bepaalde momenten.....

Dus, zie mijn foto-album..

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Gespot en gereageerd...

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Same here Julesz!!! :D:D:D

Sab ik kan t me voorstellen hoor! Op je andere plek was het gewoon leuk en dit is totaal niet leuk en dat mis je dan ook! Vind het knap dat je doorzet, maar laat je het niet ten koste van alles gaan en laat het niet al te hoog oplopen... *knuffel!*

Haha ja dat gesms ook! Hahaha nee vind ik alleen maar gezellig! Leuk dat t op zijn Sint lijstje staat! :D Ze zijn echt heel erg leuk en met 1 zo'n blokje kun je gewoon heel veel! Ben benieuwd of Mirza er over een tijdje ook zo lekker mee speelt!
    Met 6 maanden vond ze ze echt nog niet boeiend, maar sinds gisteren wel!

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Maaaar??? Nog iemand naar de jonge gezinnenbeurs?????

15. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    ff denken wat was er nog meer......

Manon: wat een gave reading.Heeft ze 's avonds nog een keer gekeken bij je. Is je jurk helemaal inorde?

Sab: Jouw reading was helemaal niet leuk. Zit het je dwars of heb je er geen last van? Volgens mij kan je je draai ook nog niet vinden op je werk. Toch nog maar even een staatslotje kopen...........

Super: Hallllooooo uitslover, gewoon alles raak. Hahaha ik kan nog geen propje goed gooien laat staan een kogel raak schieten.

Loestig: Hier was de start van de bevalling ook een complete verrassing, dus wie weet...... En mooie boeken kunnen scoren op de boekenmarkt?

Naat: Blehhh ziek mannetje thuis. Hoop dat het jouw deurtje overslaat. Geniet maar weer lekker van het weekend.

Bietje: Hoe is het???????????????? Nog steeds rook vrij?

1979: Wat ontzettend klote. Denk je het gehad te hebben, blijkt dit helemaal niet zo te zijn. Nogmaals heel veel sterkte een hele dikke knuffel

Julesz: Waar is je buik nou???? Heerlijk toch dat het je zo lekker groei, kan je tenminse pronken. Voel je verder goed?

Mutz: Schat je bent zo gesloten. Je weet dat je hier lekker alles neer mag knallen ( of in een sms kan natuurlijk ook). Sterkte!!!

@hier: Alles goed en druk met van alles en nog wat. Heb sinds gisteren een iphone en men wat is dat wennen. Jojo jij zal wel met ??????? hebben gezeten met de eerste sms. Maar wat is dat ding mooi speelgoed zeg!!

mmmmm ben vast iemand vergeten, sorry hiervoor, was geen opzet

16. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    hahahaha Jojo ben al lang blij dat ik dit jaar niet toe gesleurd wordt.

Julesz: onzekere muts, is toch nergers voor nodig. Je hebt een prachtig beginners buikje!!

Kris: sollllly ben jou vergeten. Moet er niet even verder gekeken worden naar je nek? En is je buik alweer tot rust gekomen?

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Smits...nee mijn draai nog helemaal niet gevonden. Ik heb gewoon sinds ik moeder geworden ben heel veel structuur nodig en dat ik nog fulltime werkte had ik dat ook altijd. Alles ging dan natuurlijk precies zoals ik wilde, nu niet meer en daar word ik zo onrustig van..maar goed ben pas vier weken bezig dus ik zet nog even door.

Die reading vind ik wel vervelend hoor. Mirza zit juist heel goed in zijn vel. Huilt eigenlijk nooit, ja als hij honger heeft of moe is, maar verder is hij super vrolijk. Heb haar via de mail ook een andere foto gestuurd. Deze zou ze nog bekijken dus ben benieuwd wat daar uitkomt...en tja..de tijd zal het leren he...

Bietje is trouwens nog steeds rookvrij en Mark ook. Echt super goed van ze hoor. Wij zouden afgelopen maandag stoppen, maar helaas, stress en niet lekker in je vel zitten zijn geen goede basis om te stoppen. Maandag poging 400, haha

18. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey ladies. Waar komt die reading nou vandaan.

Sab, lijkt me heel moeilijk om zo te beginnen met je werk als je niet helemaal overtuigd bent van het feit of het net zo fijn zal zijn als je vorige werkplek. En dan met alle dingen erom heen. Uiteindelijk zul je zelf voelen of je het genoeg de tijd hebt gegeven of niet... maar ja, heb je nu niet zoveel aan he?

Smits, wat fijn om weer even van je te horen. Hoe is het met jezelf. Hoe heb je dingen de laatste tijd ervaren?

Oh ja, iemand vroeg hoe ik me voelde. Prima. Zolang ik s'ochtends maar gelijk naar de keuken sjouw om te eten. Is alles picobello. Geheel tegen de verwachting in kotste ik gister aan het einde van de ochtend de brunchbroodjes er volledig uit. Haha. Vriendlief was nog net op tijd met het voorhouden van de emmer.. Maar serieus, ik klaag niet. Als dat het enige is..

Kijkt er iemand nu naar the Voice of Holland? Keuze van de jury vind ik tot nu toe rechtvaardig... nou ja, ook een wat zwaar woord... Je snapt het wel...

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Juul...ergens in de lounge staat een topic foto lezen. Hier staat een lijstje in. Als je je daaraan toevoegd dan vraagt ze, tegen de tijd dat je aan de beurt bent om een foto te plaatsen. Deze gaat ze dan lezen, maar volgens mij is zij beter in kinderen dan in volwassen,, dus dan moet je toch echt een foto van je buik maken, hihi...

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    En hier staat the voice of holland ook aan...ik ben fan van Ben, hahaha...

Wilde nog wat zeggen, maar ben het kwijt..heerlijk die fuck hormonen

Deel Deze Pagina