Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    hoi Jojo, welcome back

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh dan heb ik goede hoop. Alleen geven wij Mirza normaal 5 flessen op een dag en nu komt hij op 4 flessen. 3 keer 210 + 7 scheppen en 1 van 180 + 6 scheppen en rijstebloem. Dat kan toch wel?? Uiteindelijk moet hij toch terug naar 4 flessen?? Oh hij heeft ook een halve fruithap op.

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    en een fruithapje?

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ja een halve

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Soory zie net dat je het al had over een fruithap. Las in de snelheid sap i.p.v hap.
    Is toch goed zo de voeding. Tim ging naar 4 flessen met de fuithap erbij ( 4 maal 180 + 6 scheppen)

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nee geen sap hoor...van water gaat hij al koren, laat staan als we een sappie geven..

Nou dan moet het goed komen en anders mag papa eruit, haha

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik ben er weer en kom even zeggen dat ik ga quality timen met mijn hubbie! Hij is trouwens zoooo schattig! Heeft hij voor zichzelf de dvd van Mickey's kerstfeest gekocht, omdat hem dat aan vroeger deed denken hahahah Vind ik nou echt cool dat hij dat gewoon doet en het ook nog eens trots aan zijn lachende collega's laat zien :D:D:D:D

Nou Sab je bent niet vet! Denk dan gewoon aan mij en dan komt het wel goed met je zelfbeeld! Weetje... voor t eerst in mijn leven boeit t me geen moer dat ik ronnie tientonnie ben! (Vraag t morgen weer dan kan t antwoord anders zijn ;))

Nou ik ga eeeeecht want Ro vindt het altijd irritant als hij eindelijk een keer thuis is dat ik zit te computeren!

Tot morgen waarschijnlijk wel weer!!! Doeiiiiii x

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Haha..je laat me in ieder geval lachen Jojo...en nu hup sexen jij met Mickey op de achtergrond...

Truste...

Ik ga er ook vandoor..fijne avond nog allemaal

Kus

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH trouwens iets super positiefs over Charlie! We zijn aan t afbouwen met de Friso Comfort (spugen) en dat gaat super!!!!! Ro had per ongeluk een hele fles standaard gegeven van de week en niet gemengd en dat bleef er gewoon in!!! Zo blij! Water blijft er ook in dussss dan moeten die 3flessen er ook in blijven :D

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Truste lieve meiden. WIj schenken nog een wijntje in, daarna een fles voor tim en dan naar bed

11. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Jojo en Sab houd alsjeblieft eens even op. Hier spreekt strenge moeke in spee ( iehhhhh ahhh, dus....). Okeee oke. Niet graadmager. Gewoon volslank. Je kunt misschien bij je buik zien dat je onlangs een baby op de wereld gezet hebt ( duh), ik heb het overiges niet gezien. Doe eens even niet zo stom en jezelf naar beneden halen hee. Wat zijn jullie stout.
    Stoppen met die rare praat en bekijk jezelf eens even in de spiegel. Prachtige ogen, mond en gezicht, mooi haar, stralende persoonlijkheid, mooie lengte. En trouwens de kracht en liefde waarmee je jezelf bekijkt breng je ook over op je kind he! Schouders naar achteren, hoofd omhoog en trots op jezelf zijn mama's!

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Amen Julesz ;)

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Bah..al vanaf 5 uur wakker hier...maar dat is gelukkig een goed teken...
    Mijn jurk is afgespeld en ik ben blij dat ik het zo laat heb laten doen, hij hoefde nu niet eens ingenomen te worden zoveel was mijn buik al gegroeid...Ze heeft hem wat wijder gehouden zodat ik er ook 11 december nog inpas(als het goed is...)

Wat is het gisteravond gezellig geweest...jammer dat ik moest werken...

Ben het helemaal met Julesz eens maar dat wist je al Sab...ik vind jou ook echt geen kamerolifantje maar het gaat er natuurlijk wel om dat je jezelf niet zo voelt. Als jij wilt lijnen moet je dat doen maar nodig vind ik het niet, je bent net bevallen....dat is er niet meteen af... Beweging is wel altijd goed voor je gezondheid natuurlijk.

Jojo...ook jij hebt een mooie maat + en jij hebt hier vrede mee zo kom je op me over en waarom ook niet...je bent verder een hele lieve en mooie meid, het gaat in het leven niet alleen om gewicht zolang het maar niet je gezondheid in de weg gaat zitten.
    Wel balen dat je je zo depressief voelt en met tegenzin naar je werk gaat...als het financieel kan zou ik kijken voor wat anders..maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan he...

Smits...hahah het is net in je laatste berichtje of Tim een hele fles wijn krijgt voor hij naar bed gaat:D...ach dan slaapt hij wel lekker door hihi...Leuk om weer van je te lezen..je was even een tijdje afwezig maar ben blij te zien dat alles goed gaat met jullie en Tim...op het werk ook weer alles ok?

Krisje..waar ben je...meestal ben jij er het meest maar je hebt het natuurlijk druk met Sander hihi...Voel je je alweer wat beter...en mag je al van die stomme ziekmakende pillen af?

Julesz...wat heb je al een mooooi buikje..ik ben jaloers..ik wil ook al pronken....!!!

Bietje...wat hoor ik van Sab..nog steeds gestopt...ook niet stiekem gerookt:p...knap hoor..dat hebben jij en mark toch maar even gedaan samen..weer wat om trots op te zijn!

1979...dat is zwaar kl*te zeg....hoop dat je geen last meer zult hebben na de curettage en dat dat zonder pijn zal verlopen..zal aan je denken...had je nou al een datum?(sorry ik weet het niet meer er was ook zoveel bij te lezen)

Loestig....waar blijft je meisje nou;)

Gelukkig...hoe is het met je?

Mutzie...mutzie...mutzie...prikken, ziekenhuisbezoeken, hormonen en teleurstellingen gaan je niet in de koude kleren zitten...weet er alles van...ik denk aan je en je mag me altijd bellen/smssen/pbjen als je lekker wilt spuien...hoop dat je eitje snel groeit en jullie weer een kans hebben..hopelijk dat deze raak zal zijn!

Jojo...zal vandaag aan je denken en een kaarsje aansteken vanavond...sterkte meis vandaag..

14. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jojo allereerst heel veel sterkte vandaag meis. Gisterenavond klonk je gelukkig weer wat opgewekter, hopelijk kom je vandaag goed door. Ik denk aan je.

Smits ik moest ook lachen om je laatste berichtje net als Manon. Ik zag Tim al zitten aan de fles wijn ;). Goed om weer van je te lezen. Tim geen last meer gehad van de voedingen/allergie???? Heb je daar nog iets over gehoord behalve dan dat de eerste keer met koemelk was?

Manon wat gaaf dat je jurk paste. En 11 december hebben jullie dan speciaal iets voor de familie??? Over 2 weekjes ben je een getrouwd vrouw, spannend hoor.

Julesz ik heb gereageerd op je foto, mooi buikie.

Sab niet zo depri. Je bent een fantastische vrouw. Moet je eens kijken wat voor prestatie je hebt neergezet het afgelopen jaar. Een kind laten groeien in je buik, een prachtige bevalling. Dat kan alleen vrouw voor elkaar krijgen en daarbij is uiterlijk absoluut niet belangrijk. En wat betreft je werk kan ik eigenlijk ook alleen maar aanlsuiten op wat de rest al vertelde. Het is ook de overstap van fulltime naar parttime en dan ook nog eens 2 verschillende klassen. En daarbij ook nog al die hormonen in je lijf, speelt allemaal mee.

Kris je bent stil. Alles goed daar aan de andere kant van Brabo??

Gisterenavond niet meer naar de boekenmarkt geweest. Heel de dag verveelde ik me te pletter en 's avonds had ik nergens meer zin in. Ben om 22 uur onder de wol gekropen. Waarschijnlijk gaan we vandaag of morgen even. Het is nog 2 dagen. En ons minimensje heeft zich helaas ook niet aangekondigd vannacht. Dus we wachten weer af. Gelukkig is Ruben nu ook thuis gaat de tijd weer wat sneller.

15. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo denk aan je vandaag meis, zag dat je broer en zus vandaag komen eten, hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben! En voor morgen alvast veel plezier op de jonge gezinnebeurs!

Loestig jaaaaa slecht he op 't forum zijn terwijl je eigenlijk moet werken...ach ik spiek zo af en toe eens. Zit op een kantoor inderdaad...
    Dus het is niet begonnen gister pfffff, jammer hoor, wie weet vandaag!

Manon wat super dat je jurk goed paste, op je trouwdag zal die je ook beeldig staan;)

Keano ligt alweer vanaf 8.45 te slapen en slaapt nu nog, slaapkoppie! Zo even fruithapje als hij wakker wordt en dan even wat boodschapjes halen. Pascal is gelukkig weer opgeknapt!

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loestig...11 december hebben we het bruilofstfeest. We sturen een uitnodiging waarin we zeggen dat we stiekem getrouwd zijn en een foto van de plechtigheid erin, gedichtje wat ik heb gemaakt enz...
    Het is echt een feestavond met band en hapjes en ik heb mijn jurk dan weer aan. We verwachten de mensen op de koffie want we hebben een hele mooie taart uitgezocht!

Dit is het gedicht erin:
    19 november
    De dag van partnerschap
    De dag van huwelijk
    De dag van eeuwig trouw
    De dag van ons geluk

11 december
    Een dag met familie
    Een dag met veel plezier
    Een dag met vrienden
    Een dag met feest en vertier

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Krijg op dit moment een nieuwe lezing van de foto, alleen heb een andere foto gestuurd. En nu vind ik het tot nu toe wel leuk, haha... Even afwachten wat ze verder te vertellen heeft.

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Een prachtig gedicht Manon. Jammer dat je de gezichten van de mensen niet kunt zien als zij het kaartje openmaken, hihi.

Jojo...denk aan je vandaag. Kus

19. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #4939 manon31, 6 nov 2010
    Laatst bewerkt: 6 nov 2010
    Goh Sab..waren we een beetje sceptisch..heeft ze zomaar jan goed die sigaren rookt...en daar heb jij het hier nog nooit over gehad.....:(....:$......spooooookieeeeeeee

En vind je het fijn om te weten dat er goed op mirza gepast wordt? Vond het een leuke reading bij je. Gelukkig weet je nu ook waarom die vorige dus niet bij Mirza paste...

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

same on myself... ik heb het ook zoooo druk deze weken... en internet thuis die het niet goed doet.. een moeder die mij mist, werk ook druk, majorettes hebben nieuwe muziek nodig, een vriend die ook aandacht wil... dusss jeaahhh... geen tijd voor jullie ;)

Ga proberen in sneltrein te reageren (over 10 minuten moet ik weer even weg) en anders later vervolg ;)

@ sab.. snap je frustraties wel... heb nu wel meer het gevoel een eigen groep te hebben omdat ik met mijn duo partner veel doe, overleg en regel voor de groep... maar ja, dat is bij jou veel minder waarschijnlijk... hopelijk kom je wel beter in je vel! en hallo, wees blij met jezelf!! je bent een kei leuke vrouw :D als ik nou klaag (in 5 maanden tijd weer 12 kilo's eraan... damn it :(!)

@ bi... goed zo.. you go girl...!! :)

@ jojo.. al gesmst.. Hoop dat het daarnaast met je werk opgelost kan worden... Kunnen collega's niet je extra ondersteunen onlasten???
    En nog sex met micky op de achtergrond gehad :p

@ smits... en had tim vanmorgen een kater :p las het ook zo hoor manon ;) haha... Fijn dat het allemaal zijn gangetje gaat bij jullie.

@ julesz... ga zo kijken naar de foto... ben benieuwd :) Heerlijk he interactieve tv.... hier zelfs al zo erg dat we gister dvd hebben gekeken en the voice later kijken als er niets op tv komt haha :D

@ super... Jeah... Proficiat met je certificaat!!! :) en het wegbrengen komt vast wel een keer goed... maar nu nog even niet :p

@ 1979.. meid wat balen zeg.. Hoop dat het maandag mee zal vallen.. KNUFFEL!!!

@ manon... gaaf zeg dat het met de jurk goed is gelukt... En ja, het gedichtje kende ik natuurlijk al ;) Woensdag een telefoondate??? of te druk druk druk...?

@ mutzie.. denk ook aan jou... gister wezen stappen misschien???

aaaghhhg... heb ik iedereen gehad (tik tik op de achtergrond... nog 5 minuten te gaan :D)

Hier alles rustig. Mijn ziek zijn kwam van de pijnstillers.. acuut van de dokter mee moeten stoppen.. Zit nu weer aan de paracetamol voor mijn nek (8 per dag... schrik er zelf wel van) hopelijk dat het snel beter gaat.. anders weer terug naar de ha... :(
    Verder op mijn werk wel lekker zijn gangetje.. Collaga's die super lief vragen hoe het ging donderdag enzo.. En vrijdag een collega die zei dat ze zich probeerde hard te maken om volgend schooljaar uren voor mij te houden... ben benieuwd..
    Verder sander werk gevonden.. Eindelijk!! hij zit nu ruim 2 maanden thuis.. Is bezig met zijn master voor accountancy en moest daarvoor een passende baan/stage hebben... Kon niet op zijn oude werk... Nu gelukkig werk gevonden... Baas betaald studie en hij kan 15 nov al beginnen... Hij was (logisch) super blij...
    mmm....verder nieuws?? volgens mij niet...

Spreek jullie snel mutsen... ;)

Deel Deze Pagina