@ Loestig..al naar de boekenmarkt geweest?? @ Super..hoe is je eerste werkdag bevallen? @ Manon..ja beter deze reading, zat ik toch wel goed met mijn gevoel he. Ik ken alleen die hele ome Jan niet hoor, maar goed het zal wel zo zijn dan he.
Tjakaaaaa! Ik ga er weer voor meiden! Haha. Mn laatste berichtjes waren zo down, vanaf nu ga ik er weer tegenaan! Het gaat vast een keer goed komen. Ben nu op mn werk. Typ dit op mn telefoon, dus kan niet uitgebreid reageren op iedereen. Dat ga morgen thuis proberen tussen de bedrijven door. Ben weer aan het spuiten. Eerste FM gehad. Niet echt geweldig. Ziet er naar uit dat er rechts te veel eitje gaan groeien. Dat hoop ik niet, want dan is het een verkeken kans. Maaaar: positief blijven! Ga nu lekker slapen, net als de kids die al lang op bed liggen. Dank jullie voor jullie lieve reactie. I'm back! Haha! Liefs.
Sab die lezing van gisteren was wel een heel stuk beter zeg. Gelukkig dat het nu zoveel meer op Mirza slaat, gaf toch een beetje een raar gevoel de vorige keer. Maar gelukkig is dat nu opgehelderd. Mutz welkom terug!!! Geeft toch niets meid dat je wat down was. Heeft iedereen wel eens. Het is wel goed om te horen dat je nu weer wat lekkerder in je vel zit. Manon dat klinkt gaaf zo'n verrassingsfeest voor de familie. Ik ben heel benieuwd hoe ze daarop gaan reageren. Kris weer een beetje beter nu je gestopt bent met die pijnstillers. Hoe gaat het nu met je nek. 8 paracetamol klinkt zoveel, maar ja altijd beter als pijn hebben. En wat fijn dat Sander een stage-/werkplek heeft gevonden. Bietje zag ik het goed heb je je ook toegevoegd aan het lijstje van de foto lezen?? En nog steeds niet gerookt, knap hoor! @ Hier gisteren nog naar de boekenmarkt geweest. Helaas viel het dit jaar een beetje tegen. Het wordt ieder jaar minder heb ik het idee, maar ik vind het gewoon zo heerlijk om tussen die boeken te snuffelen. We hebben wel een boekje eerste woordjes gekocht voor straks. Was echt een koopje en zag er erg leuk uit. Verder hier nog alles rustig dames, dus voorlopig nog geen nieuwe topicbaby erbij. Helaas.
Zo wat ben ik BOOS :x Mijn 2de werkdag en wat denken jullie??? Ik ben gewoon helemaal alleen!!!!!! Een enorm werkgebied in mn eentje. Weetje ze zoeken het maar uit! GAdver zeg gister begon aardig. Nu kan ik het zelf weer gaan oplossen allemaal. Nou zoek het uit: ik ga een sigaret roken en dan kruip ik voor de tv. Eerst back up dan ga ik er pas uit!
Mutz...goed om te lezen dat je over je dip heen bent. Volgens mij was het vorige week voor een hoop een dipweek. Komt vast door het weer. Op naar een ronde vol eieren, maar niet teveel natuurlijk. Loestig.. jammer dat het een beetje tegenviel, maar toch een boekje gescoord voor de kleine...Erg he dat wachten tot wanneer (laten we zeggen) ze komt, hihi. Super...dat meen je toch niet? Jezus mina, er zijn echt mensen die denken dat zodra je weer aan het werk bent je er ook helemaal bent. Ik hoop dat het rustig blijft voor je, stakkers zeg daar, bah.
Super waarschijnlijk ben je nu al weg, maar ik wil toch wel even zeggen dat ik het nergens op vind lijken. Ze gaan je toch niet zomaar meteen alleen zetten. Ik vind dat het sowieso niet mag, stel je voor dat er iets gebeurd en dan zit je daar alleen. Het slaat nergens op! Hopelijk viel de dag uiteindelijk toch nog mee. 1979 alvast voor jou veel sterkte morgen. Hoe voel je je nu. Sab ik hou het nu ook maar op een meisje. Bijna heel de zwangerschap heb ik geroepen het wordt een jongen tot ongeveer een maand geleden. Toen wist ik zeker dat het een meisje zou worden en ik heb nu ook al 2 keer gedroomd dat ze tijdens de bevalling riepen het is een meisje. Dusse ik hoop voorspellende droom. Hoewel het me eigenlijk niet uitmaakt een jongen is ook helemaal te gek!
Ik ga ook voor een meisje Loes! Zou wel leuk zijn weer eens een meisje. En aangezien mijn zus ook een meisje krijgt.. Spannend hoor!
Zo, dat was mn eerste gezellige berichtje weer, haha. Ja, straks ben ik te laat met mn voorspelling, dus ik dacht: die post ik maar alsvast, haha. Nog steeds op mn telefoon aan het typen, dus niet handig om te reageren op iedereen. Maar ik blijf nu bij!
He Mutzie! Good to see that you're back! Hou dat positieve gevoel vast! Ik ben er vast van overtuigd dat dat ook positief werkt op je lichaam! Super, stond je echt alleen vandaag? Wat belachelijk!!! Loestig, spannend die laatste dagen!!! En idd, jongen, meisje, 't maakt allemaal niet uit! Laten we gaan voor een niet te pijnlijke bevalling en een gezond kindje!!! Kris, wat heb je 't toch druk meis! Leuk dat je weer effe kwam kletsen! En Julesz, weet niet of ik het al eerder had geschreven, maar 'n mooie zwangere buik hoor! Probeer vooral te genieten! Hier gaat 't best goed... gisteravond was ik nog even bang dat er toch weer een spontane miskraam op gang kwam... gelukkig zette het niet door, want meer bloedverlies kan ik nu niet aan, dan zou ik gelijk naar 't ZH moeten voor een spoed-curetage. 't Is allemaal weer rustig in m'n buik en rug, dus heb goeie hoop dat 't tot morgen blijft zitten. Ik mag morgen om 7 uur nog een mini-ontbijtje (1 beschuit en 1 kop thee), daarna niks meer eten en drinken. Ik moet dan om half 12 in 't ziekenhuis zijn. Ik word behandeld door m'n eigen gyn, dus dat vind ik wel een fijn idee. Ik kijk echt uit naar morgenavond, dan is alles echt achter de rug! Dan kunnen we weer echt focussen op de toekomst! Xxx
Hey 1979, "fijn"dat het rustig bleef. Is natuurlijk wat vreemd om te zeggen maar dat zou toch wel een overtreffende trap zijn in naarheid. Ik denk aan je morgen. En daarna kun je ook weer verder. Naast het verdriet dat je soms zult hebben. Als je even je ei kwijt wil of wat dan ook, laat het weten. knuffel. Super, ik kan me voorstellen dat je giftig bent joh. Tjongejonge, gewoon úber lomp. Niet te geloven. Inlevingsvermogen van een garnaal jouw baas.. Ga je het aankaarten? Suf hoor. Maar kop op meis. Mutzie! Fijn fijn fijn dat je er weer bent. Hier spreekt de koningin van het wegblijven met vlagen. Snap dat gevoel helemaal. Ik ga duimen dat er zich niet teveel eitjes ontwikkelen rechts en je toch een kans maakt. Wat zul jij prachtig zwanger worden zeg. Volle kracht vooruit, zeker wel. blijft spannend van je zus he? Wanneer is zij uitgerekend? Jojo meis hoe is het met jou? Hoe was het etentje met ( even graven hoor, broer en zus geloof ik?) en hoe voel je je verder, ook m.b.t. je werk? Kris, fijn weer even van je te horen. Tjonge, wat een pech zeg weer met die pijnstillers. Wat een effect kan zo'n ongeluk trouwens hebben. Hopelijk kom je er snel weer bovenop. Goed nieuws trouwens van Sander en van die collega's. Dat is toch wel super positief dat ze zo voor je staan! @ Loestig, blijf fan van je babykamer. Die boom, zo mooi! Prrrachtig... Ik dacht trouwens, die is aan het bevallen, tot ik je berichtje op de bladzijde erna zag. Haha, jaaa, zo gaat dat hier. Speculeren speculeren. Leuk van het boekje trouwens. Heerlijk, die voorpret... Had ik mijn adres al gepb'd voor het kaartje. Er staat me iets van bij dat je dat gevraagd had voor wie wou.. Of ben ik nu abuis... @ hier. Gisteren was de presentatie van het project. Doe verder geen details. Maar het was geweldig. De opdrachtgevers waren zo in hun nopjes en zo tevreden over onze persoonlijke benadering. Superwarme reacties, hield het maar net droog. Viel me nog mee want ik houd het tegenwoordig al niet droog bij een aflevering van die apen in het wild op Animal Planet. Maar een geweldige afsluiting. Alleen in januari moeten we nog een keer op pad. Maar dat staat er los van. Ga morgen denk ik een foto van mijn buik naschilderen. Had even een foto met mijn mobiel gemaakt en profil. Subtiel zeg maar (afdekken na het douchen. Leek me wel mooi. Merk trouwens voor het eerst het bandenprobleem. Crepeerrr man als ik moet bukken aan de rechterkant. Wisselt dat per dag? Of is dat als je teveel getild hebt en met een dag weer weg? Het begon na een cursus over beweging en kinderen. Te fanatiek meegedaan halverwege vorige week . Afgestraft! MAar vroeg me af wat jullie ervaring was. Werk op een kdv is niet bepaald zonder tillen en bukken...Ervaringsdeskundigen roept u maar.
@ Julesz Ik heb je adres nog niet, dus als je een kaartje wilt ontvangen dan stuur me maar een pb. En zoals je merkt nog steeds niet aan het bevallen. Wat betreft die bandenpijn ben ik geen echte expert. Ik heb dat in het begin heel even gehad en het voelt inderdaad een beetje als spierpijn. Ik had dat toen volgens mij vooral aan 1 zijkant, maar dat was met een dag of 2, 3 ook weer weg. Daarna eigenlijk nooit meer last van gehad, maar zo is het met heel mijn zwangerschap gegaan. Ik heb eigenlijk nooit kwaaltjes gehad (hopelijk zet dat tijdens de bevalling door, heb ik dan misschien ook minder pijn ). Maar zwaar tillen is natuurlijk nooit goed hè? Hoor mij, ik liep ook altijd te sjouwen met kratten vol boeken. Ik zou het wel even in de gaten houden met het tillen op je werk. Mocht het daarvan komen dan toch maar iets rustiger aan doen. @ 1979 heel veel sterkte vandaag! Ik denk aan je. Super hoe ging het werken gisteren? Moet je vandaag weer of heb je een vrije dag? Jojo hoe was de jonge gezinnenbeurs? Heb je nog leuke nieuwe dingen gezien. Ik word altijd zo kooplustig van beurzen, heb jij dat ook?
Had iedereen gisteren een forumdip???? Hier nog steeds alles heel rustig. Dus ik hoop dat degene die 10 november hebben gegokt heel erg gelijk gaan krijgen.
Loestig ben je nou nog steeds niet bevallen schiet nou eens op. Jullie kleintje zit lekker warm bij mama! Super jeetje wat rot dat je direct weer alleen op pad wordt gestuurd, heb je er iets van gezegd? Manon aftellen nu he tot je trouwdag, gaat 't nog allemaal goed? Mutz moooiiiiii! Blij je bericht te lezen, ga ervoor meid! EGO! Gister met Keano terug geweest naar de huisarts, moet gewoon nog 6 weken doorgaan met puffen (2 maal per dag). Had dat eigenlijk niet verwacht, ik had wel 't idee dat 't beter ging, is ook wel wat beter, maar zei had meer verbetering verwacht. Nu dus pas over 6 weken terug (20 december). Op me werk ook giga druk, al met al druk druk druk thuis en op 't werk. Ben 's avonds ook helemaal afgebrand...pfffffffff
Jaaa, een middagje vrij en dus alle tijd om eens uitgebreid op jullie te reageren! In willekeurige volgorde en zal mijn best doen, want heb behoorlijk wat bij moeten lezen @Smits: als eerste wil ik jou bedanken voor je smsjes. Deden me goed! Hoe is het met jou dan? Je bent ook al even stil.. Hoe gaat het op het werk? Heb je weer wat klanten terug die al van jou waren? Heeft Tim het naar zijn zin op het KDV? En hoe gaat het met zijn allergie, die hij dan misschien niet meer blijkt te hebben ? @Jojo: hoe gaat het met jou? De dag van het overlijden komt nu toch ook steeds dichterbij.. Doe je altijd iets speciaals die dag? Heb je nog iets om naar toe te gaan (graf of urn)? Hoe gaat het nu op je werk? Heb je de puf om door te gaan? Ik zou het knap vinden hoor. Zeker weten dat het slaagt doe je nooit, dus je moet heel wat doorzettingsvermogen hebben! En mocht het niet werken: probeer je er bij neer te leggen en iets te zoeken wat beter bij je past. Rust voor jou en je gezinnetje is toch veel belangrijker? En als laatste: wat heb je toch een prachtige dochter! Genoten van de filmpjes en fotos op hyves. En wat fijn dat het spugen al zo veel minder is! @Manon: lekker zwanger aan het zijn!! Goed hoor! En dan ook nog eens met zn drieën (of meer) trouwen! Heb je al een beetje de kriebels? Oh jeetje, dat vond ik op den duur zon rotvraag! Het lijkt wel of mensen alleen dat nog kunnen bedenken, haha. Ach, het is goed bedoeld moet je maar denken! Spannend hoor! Ben benieuwd naar hoe je eruit zal zien. Vast prachtig! @Sab: wat een bijzondere lezing zeg! (die van Manon trouwens ook). Wat fijn ook dat ze de tweede keer zoveel meer zag en dat het meer op Mirza sloeg. Hoe is het verder met je? Werk nog niet zoals je zou willen? Hopelijk klopt de uitspraak: alle begin is moeilijk. Sterkte! Hoe is het met Mirza? Nog steeds bij de fysio? @Loestig: vind het zo leuk dat je bijna gelijk loopt met mijn zus (1 week). Elke keer als ik haar zie praat ik ook tegen dr kleine uk of ze er al uit wil komen, hihi. Ben zo benieuwd! En ook naar jou natuurlijk. Wat het is en hoe hij/zij zal heten Kom je je dagen wel een beetje door? Vind je het goed als ik mijn adres stuur? Mocht je geen kaartjes meer hebben zie ik hem wel via een foto. Wil je dan wel even jouw adres pb-en? @Julesz: wat super dat jullie presentatie zo super goed is ontvangen! Is al het harde werken toch niet voor niks geweest! Ben erg benieuwd naar het resultaat.. Kunnen wij dit ook een keer bewonderen? Lekker ook aan het zwangeren! Goed hoor! Leuk dat je buikje al aan het groeien is (lijkt mij iig). @1979: jeetje het heeft je niet meegezeten. Je bent al even stil.. De curettage is je ook vast niet in de koude kleren gaan zitten We horen wel van je als je je verhaal wilt doen. Er wordt iig aan je gedacht. Knuffel! @super: pff, wat een begin van je werk zeg! Fijne baas hebt jij.. Hoe is het verder gegaan deze week of ben je vrij geweest? Super goed zeg, je schiettest! Alles raak! Zo hoort het, haha! Hoe is het verder met jou? Voel je je al weer wat beter? Hoe is het met je moeder en vooral ook met je vader? En met Nick en zijn teentje? Wordt het al wat minder? @Kris: begrijp goed dat je de laatste tijd wat stiller bent. Blijft toch een baby-zwanger zijn/worden-forum.. Maar dat betekend natuurlijk niet dat wij het niet leuk vinden om te horen hoe het met jou gaat! Hoe is je nek? Wat fijn trouwens dat Sander een baan/stage heeft gevonden! En jij ook goed nieuws, tenminste als je collega echt wat uurtjes voor je kan regelen! @Bietje: wat goed dat je nog steeds niet hebben gerookt! Ben trots op je! Hoe is het verder met je? Gaat onze topicdate begin januari nog gewoon door? Zou toch 8 januari zijn?? @Naat: hoe bevalt het zuster zijn? Wanneer had je nu een weekje vrij? Nu of volgende week? Wat balen dat Keano nog zo veel langer moet puffen Lijkt me toch zielig, zon klein mannetje aan de puf.. Hoe is het met Pascal? @Gelukkig: lang niks van je gehoord? Hoe gaat het met je en je cyclussen? Hoe gaat het met je tante? Sterkte in ieder geval! Ik geloof dat ik nu weer iedereen heb gehad! Ok, mezelf nog eventjes dan. Zoals gezegd, mijn dipje is weer een stuk minder. Had niet alleen te maken met alles rondom de cyclus, maar alles komt wel goed. Ben dus al weer even het aan het spuiten. Ben gister bij de gyn geweest. Een andere dan maandag en hij zag toch weer minder activiteit dan de gyn van vrijdag.. Vreemd, maar goed. Morgen weer en dan ook weer bij de gyn van vrijdag, dus ben benieuwd Als het weer tegenstrijdige berichten zijn, dan zal ik eens om opheldering vragen! Veder druk met het huis: keuken is gekocht, nu bezig met de badkamer. Hoop geregel, maar ook wel leuk om dan het eindresultaat tot nu toe te zien (op papier weliswaar). Ook dus aan het wachten op mijn nieuwe nichtje. Ben zo benieuwd naar haar (naam)! Kan nog wel 4 weken duren, maar laten we daar maar niet vanuit gaan. Door de weeks dus druk en in het weekend gezellig op stap. Blijft een goede uitlaatklep! Nou, een hoop vragen en ook uitroeptekens in mijn verhaal, haha. Jullie zijn weer een beetje op de hoogte van mij en ik ook weer bijna helemaal van jullie!
@ Mutzie wat heerlijk om weer eens een uitgebreid verhaal van je te lezen. Je mag je adres pb-en hoor. Ik denk dat ik nog wel een paar kaartjes over heb. Je bent weer volop bezig lees ik wel. Druk met het huis en dan die spuiten natuurlijk en in het weekend lekker stappen. Heb je nog wel tijd om te werken ? Denk je wel goed aan jezelf? Je moet niet te veel hooi op de vork nemen hoor, want dat kan ook weer op je lijf werken en daarmee natuurlijk ook weer op de kans om zwanger te worden. Maar ik zeur, want zo te lezen gaat het goed met je en dat is het belangrijkste. Leuk dat ik ongeveer gelijk loop met je zus. Komen bij haar de muren ook al op haar af of is ze pas sinds deze week gestopt met werken? @ 1979 hoe is het gisteren gegaan? Heb je behoefte aan een luisterend oor? Je mag me altijd pb-en hoor. @ Naat balen dat Keano nog langer moet puffen. Maar wel fijn dat je al verbetering merkt. @ de rest... Joehoe jullie zijn zo stil. Hebben jullie nog iets leuks of desnoods iets minder leuks te vertellen? Gisteren kreeg ik te horen dat een kennis van mij ook papa is geworden. Zij waren pas 25 november uitgeteld, balen dat die ooievaar eerst daarnaartoe is gegaan. Dat is niet eerlijk! En dan hebben ze ook nog de nama voor hun zoon die wij ook hebben. Dat is toch bizar. Nu weet ik zeker dat wij een meisje krijgen want anders is het niet eerlijk. Sorry moest ik even kwijt. Ik baal er een beetje van want wij hebben vanaf het begin die naam gehad en geen andere naam als reserve. Nou ja het is maar een kennis, maar toch.
Hey Loes, je hebt gelijk hoor. Misschien is mijn onregelmatige leventje in het weekend niet echt handig. Al is het maar één dag, want de rest van de week heb ik wel regelmaat (en ja, ook veeel werk, haha). Mijn zus is nu een week thuis, dus genoeg te doen gehad (kleertjes wassen, kast inruimen, kamertje in orde maken (zijn namelijk net verhuisd)). Bij haar eerste zwangerschap was ze bijna 2 weken overtijd, dus daar hopen we nu niet op. Toen was ze het zooo beu. Getver wat balen dat de ooievaar eerst langs je kennis is gegaan! En dan ook nog jullie jongensnaam... Ik zou het niet veranderen als je wel een jongen zou krijgen. Ten eerste: het is maar een kennis. Ten tweede: ze begrijpen echt wel dat je die naam ook al maanden geleden bedacht hadden en als laatste: hoe groot is de kans dat je hen over 10 jaar nog kent? Dan heb je dus een leuke naam laten schieten... Maar het blijft inderdaad jammer... Ben natuurlijk wel heel benieuwd naar de naam, haha. Ach, je krijgt toch een meisje
Hey Mutzie welcome back!! Spannende tijden met je zus. Met ieder telefoontje van haar sta je vast op scherp. Hopelijk zie je morgen op de echo de juiste activiteiten en kunnen jullie weer flink ( doel gericht) aan de klus. Wat voor keuken hebben jullie uitgezocht en badkamer??? Wat komt er veel bij kijken hè. Bij ons nog 2 maandjes en dan komen ze hier de nieuwe badkamer plaatsen. Met Tim gaat het helemaal goed. Hij heeft geen reacties op de voeding en heeft vanavond heeriljk zitten smullen van zijn yoghurt. Op het kdv gaat het ook prima. Ik heb er zelf zo nu en dan een niet zo fijn gevoel over. Ligt aan mij hoor niet aan de opvang. Kris: Las op je www dat het nog niet goed gaat. Klote meis. Feliciteer Sander maar met zijn nieuwe baan. Wanneer moet hij beginnen? Loestig: Jouw kleintje houd het spannend!! Ik zou de naam ook gewoon houden. Dit is jullie eerste keus en je kindje geef je geen tweede keus naam. Super: Heb je navraag gedaan waarom je in godsnaam alleen dienst had. Gebeurt dat vaker? Vind dat dit eigenlijk nooit mag. Sab: Mooie tweede reading!! Peet: De ruzie in je hoofd al opgelost?
Mutzie en Smits jullie hebben ook gelijk. We blijven gewoon bij deze naam. Smits bij jou over 2 maanden dus een hoop drukte in huis met de verbouwing van de nieuwe badkamer. Het geeft altijd zo'n zooi, maar daarna ben je altijd hele blij dat je het hebt gedaan en kun je heerlijk genieten van je eigen spa. Of is het gewoon een heel simpel verbouwinkje. Ik zie al meteen een bubbelbad en inloopdouche voor me en natuurlijk een dubbele wastafel. Of is de ruimte daar niet groot genoeg voor? Hoe dan ook een mooi vooruizicht. Mutzie ik hoop voor je dat de eitjes zich inhouden en dat ze niet met teveel tegelijk komen zodat het klussen voor jullie komende maand zin heeft. Je zus dus nog druk bezig met de babykamer enz. nou dan komt ze haar tijd wel rond. PB je me je adres nog dan kan ik die bij de enveloppen stoppen? Jojo hoe is het met jou na afgelopen weekend???
Hey meiden! Niet bijgelezen, maar even een snel berichtje van mij Gisteren is 't goed gegaan! Was wel pas kwart over 4 (!!!!) aan de beurt ivm een spoedgeval. Ik mocht om 8 uur 's avonds gelukkig naar huis. Ik heb bijna geen bloedverlies en ook de pijnstillers die ik heb meegekregen heb ik nog niet nodig gehad. Ook de gyn was tevreden. Over 4 weken moet ik terug op controle. Xxx
Loestig: Je plaatje klopt aardig, op de dubbele wastafel en bubbeltjes na. Ik wordt zo onrustige van een bubbelbad dat we een doodnormale versie hebben genomen en tja wegens ruimtegebrek een enkele wastafel.