Nogmaals, heel vaag. Maar ook niet dat ik dacht, niet... Hoop dat dit goeg gaat zo.. Och ben wel benieuwd naar sab...
Sorry Julesz, ik kan het niet goed zien. Heb mijn kv test er nog even bij gepakt (jajaja liggen nog steeds in nachtkastje en kan er nog steeds met ongeloof naar kijken). Mijn verticalen streep bestond uit 1 dik heel dun lijntje en deze loopt over in vage dikkere lijn.
Ah ja joh. We zien het vanzelf. Ik ga het aankijken en een dezer dagen er weer een testje op wagen. Ik heb de foto er weer af gehaald. Maar dan heb je het ff gezien. Nou trusten de busten. Ik ga morgenochtend gewoon weer even kijken of sab al wat gepost heeft. Hang ze nog even! XX
Julesz nu heb ik t niet gezien!!! Oh ik let ook weer niet op he! issie er al af???? Weet ook niet waar Sab blijft! Die ziet denk ik bij Bi om het te vertellen gok ik zomaar! Kris hoe is het met je vandaag?
jojo goed gegokt hahaha, ze zal vast nog wel ff online komen, zijn nu een kwartiertje weg...dus de aanhouder wint. Julesz maakt ons wel nieuwsgierig, maar we hebben geduld (toch??? mmm)
Jullie moeten eerst plechtig beloven niets op hyves erover te zeggen...want niemand mag het weten, behalve jullie en mijn allerliefste zus