Eerst even jojo laten weten dat ik haar gedacht heb van de week! Hoop dat alles goed met je gaat meis!! Dikke knuffel! @super: wat fijn dat het werk bevalt. Kan me wel voorstellen dat het weer even wennen is en dan zeker de nachtdiensten. Leuk dat je het schieten zo leuk vindt. Mijn man is ook fan van schieten en is er, naar zijn eigen zeggen, ook erg goed in. Nick houdt jullie lekker bezig, maar dat zal de komende (minimaal) 18 jaar nog wel zo zijn Hoop dat hij dat wel minder last heeft van pijntjes en dat het dus leuke dingen zijn die jullie bezig houden. @Manon: langzaam komt de dag steeds dichterbij!! Leuk, leuk, leuk! @Kris: wat balen dat de pijn niet minder wordt! En helemaal vervelend dat ze daar dan ook geen goede medicijnen voor kunnen geven... Hoop wel dat je een beetje kan genieten van het feestweekend. Alcohol is gelukkig een goede pijnstiller, hihi (wel voorzichtig dan hoor!). @Naat: vervelend dat je moeder ziek is en dat je baas dan ook nog eens moelijk doet... Hopelijk is het dinsdag weer opgelost. @Loes: kan me voorstellen dat je blij bent met wat tekenen. Hopelijk zet het snel door. Oh en over de theorie van Manon (nou ja, niet van Manon, maar wat ze had gelezen). Mijn zus was de eerste keer helaas bijna 2 weken overtijd en kreeg een jongen... Maar goed, er zijn altijd uitzonderingen op de regel! Vandaag weer naar de gyn geweest (kan die man bijna toevoegen aan mijn vriendenlijst, zo vaak zie ik hem, haha). Mijn eitjes willen deze ronde niet echt graag. Nog even door met de hogere dosis, hopelijk maandag wat meer beweging... Oh en wat ook fijn was: zit ik in de wachtkamer, komt mijn ex(scharrel, maar was er toch stiekem wel een beetje verliefd op) en zijn vriendin binnen lopen. Hoor ik haar zeggen dat ze voor een echo komen bij de verloskundige... Grrr. Tja, heb dan eindelijk even lekker gejankt toen ik thuis kwam, haha. Nu weer lekker weekend. Vanavond toch maar even een drankje doen en van het weekend naar Breda. Heb er zin in!! Fijn weekend allemaal!
Krisje balen dat de pijn nog steeds niet over is. Hopelijk gaat de fysio helpen. Ik heb volgens mij jou gsm nummer dus er kan bericht worden op het moment van de waarheid. Moet ik het niet vergeten nog in mijn telefoon te zetten. Ik zal je even een pb sturen om te kijken of het nummer nog klopt. Super heerlijk nu weekend voor jou, en dan ook nog het vooruitzicht op grote kado's. Mm lekker hoor! Hier hopelijk dit weekend ook kraamvisite . Ach de weekenden zijn het minst erge want dan is Ruben ook heel de dag thuis. En dinsdag is Ruben jarig, dus het zou ook wel een mooi kado zijn als hij/zij dan komt. Nick is de komende tijd nog zoet met allerlei bezoekjes aan het ziekenhuis en fysio. Die voorkeurshouding kun je inderdaad maar beter te vroeg dan te laat bij zijn. Anders moet hij misschien een helmpje en met fysio kun je toch al veel bereiken. Naat inmiddels lekker thuis bij Keano? Hopelijk is je moeder inderdaad dinsdag weer beter.
@ Mutz, kom op eitjes. Groeien maar!!!! Is altijd slikken als er dan mensen zijn die je kent (of zelfs iets meer voor hebt gevoeld) in zo'n wachtkamer zitten. Kan me voorstellen dat je dan toch lichtelijk jaloers bent. Maar jouw tijd komt ook, daar ben ik van overtuigd. En dat wordt een prachtig kindje.
Hoi hoi, Hier dan ook maar weer een poging tot reageren. Ik lees elke dag wel even, maar heb soms gewoon geen tijd om te reageren en als ik dan ga reageren, dan weet ik de helft niet meer, haha. Dus die concentratie Super, heb ik ook nog niet gevonden hoor. @ Manon..ohw..het gaat echt lekker opschieten nu he. Heerlijk dat de ambtenaar in de smaak valt en dan ook nog zwanger, wat een weelde.... @ Mutz..balen zeg dat die eitjes niet zo'n zin hebben. Maar ze hebben even lekker pech, want ze moeten gaan groeien. Voor jullie is het nu ook tijd om zwanger te raken en dat je dan ook nog een ex tegenkomt is natuurlijk helemaal klote. Logisch dat je thuis even lekker gehuild hebt.... @ Kris..he verdorie die rotpijn ook. Komt dat nou allemaal nog van het ongeluk? Dan was de klap toch harder dan gedacht. Enne is het niet een idee om even chil, rustig aan vastgeplakt thuis te blijven?? Of helpt het juist om er even lekker op uit te gaan, haha.. @ Loestig...het is op dit moment toch rotweer, dus die kleine van jullie mag wel komen hoor, heb je tenminste wat te doen deze dagen, hihi...Ik hoop dat jullie jullie wondertje snel kunnen ontmoeten. @ Super..hier dus ook nog op zoek naar concentratie, gek word ik er af en toe van, haha. Nick dus ook naar de fysio. Bij Mirza is ze nu twee keer langsgeweest. De eerste keer heeft ze alleen naar zijn hoofdje gekeken en tips en oefeningen gegeven. De tweede keer heeft ze weer naar zijn hoofdje gekeken en hem verder ook onderzocht. De oefeningen gaan goed hoor, het meeste deden we al dus dat was makkelijk toe te passen. De 23ste komt ze weer op bezoek, eens kijken of er dan weer zo'n goede vooruitgang inzit. Ik wist helemaal niet dat als kinderen even in een stuit gelegen hebben dat ze dan onderzocht worden op de heupjes, nou wel een goede controle toch? Je zal wel helemaal gesloopt zijn van zo'n eerste werkweek denk? Dit weekend maar zoveel mogelijk rusten en genieten met zijn drieetjes. @ Naat..balen als je oppas ziek is he?? Ik hoop dat je moeder dinsdag weer opgeknapt is en lekker kan oppassen.
sorry hoor sab... blijf echt niet heel het pre carnavalsweekend thuis... en zoals mutz al zegt: alcohol werkt vast pijnstillend sander brengt me vast thuis
CRISIS!!!!!! Waaaaah kon wel janken vandaag!!!!!!! Nou ja kon...ik heb ff lekker zitten janken! ik de winkel waar we Bart zijn pak vandaag gingen passen. Bleek dat de fabrikant 3maten te klein heeft gestuurd maar er wel een label in had gezet met de juiste maat.... Ik was echt zoooooo boos..vooral omdat het niet het enige was wat fout was gegaan...de manchetknopen en de juiste pastron zat er ook niet bij en het pak had eigenlijk al twee weken eerder moeten komen en was dus al te laat. Een nieuw pak in zijn maat kan januari komen..jaaaa daaaag! Dus is aangeboden een ander pak uit te zoeken voor de helft van de prijs. Wel 1 gevonden maar het blijft een tweede keus. Dus wij naar huis en winkels afgebeld. Nu gaan we vanavond naar een winkel die hem waarschijnlijk nog hebben en in zijn maat. Hoop echt dat het de goede is anders moeten we voor het tweede keuspak gaan...
???? volgens mij wel ja... zal ik anders even een nieuwe maken??? zorg ik even voor een opvallende titelnaam
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/237765-mei09-tgirls.html gebeurd... goed bezig in mijn weekend
ja goed hoe ga je het noemen dan? zijn we aan een nieuwe naam toe...denk het wel he... iets van DE TOPIC DAMES ofzo?
ja dies ook leuk Kris! ik ben al hard toe naar de 1000 berichten...zal ik dat voor het einde van het jaar nog gaan halen? vast wel he