Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    haha ja makkelijk jij was er eerder dan ik en je lult meer whaha:p

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    eerder dan jij...??? jij bent er sinds april 08... :p

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ook weer lichtpuntje trouwens! morgen 6 weken! jeeeh

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    jeahhh!!! ik de 17de 3 maanden verkering... haha.. puber stand ;)

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ja hahah wist dat je hiermee zou komen;) ik bedoel hier bij de meiden natuurlijk...

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden allereerst onwijs bedankt voor jullie lieve woorden(jullie allemaal!), kaartjes (Sab en Smits!) en smsjes( Kris, Sab, Smits). Doet me goed! Ik heb meegelezen, maar het lukt me gewoon even niet om alles te onthouden. Wil natuurlijk geen forumbaby missen dus Loestig hou ik scherp in de gaten!!

Ik beloof het weekend een poging te doen om op iedereen te reageren. Eerst even Egoooooo!!!

Heb ervoor gekozen om ervoor te gaan op mijn werk. Ze hebben alle vertrouwen in me en willen ook veel investeren zodat het gaat werken. Ik sta nu nog voor 50%ziekgemeld, maar ben wel volledig aanwezig, maar dan boventallig. Dit zal tot en met volgende week zo zijn. Mijn emmertje is gewoon overgelopen en ik voel me lichtelijk overspannen. Zie het nog steeds niet helemaal zitten, maar wil wel alles geprobeerd hebben. Kan alsnog zomaar zijn dat ik uiteindelijk besluit om er alsnog mee te stoppen (dat zijn een hoop bijv naamwoorden of bijwoorden hoe het ook heten mag in 1 zin he juffen??)

6november was een fijne dag, maar was wel snel emotioneel. Uiteindelijk merk je dat de dagen er naartoe moeilijker zijn dan de dag zelf. Gisteren was de dag dat ze begraven werd dus ook een rot dag. 22nov zou ze jarig zijn, dus november is gewoon niet mijn maand!
    Hebben vorige week echt gezellig gegeten met alle broers en zussen (broertje en zus plus aanhang) en dat geeft wel een heel fijn gevoel.

Charlie hebben we vandaag voor altijd bij de gastouder weggehaald. Wat een door en door rot mens is dat zeg bah! Echt een proto type Narcist! Ze liegt alles bij elkaar en heeft dreigementen geuit naar mij toe. "ookal is Charlie straks op het kdv, ik weet nog precies hoe het met haar gaat en zal altijd alles horen" Er zit daar dus iemand die die gastouder kent en de onze situatie heeft doorgebrieft naar haar toe (wist niet of ik dat vertelt heb?)
    Dit gemeld bij het kdv en daar is een intern onderzoek gestart. Het hoofd daar heeft een vermoede wie dit kan zijn (ws een invalkracht). Er is een vergadering belegd met de mededeling dat die persoon zich binnen een bepaalde tijd zelf kan melden en dan een officiele waarschuwing krijgt. Doet deze persoon dat niet en het hoofd komt er achter, dan is ze haar baan kwijt.

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo ff gepost hoor

Verder komt ze met allemaal valse beschuldigingen naar mij toe die ze niet kan hard maken. Dit hebben we ook uitgezocht en weten ook waar dat weer vandaan komt. Ook zijn we er achter gekomen dat er een aantekening bij haar naam staat op het gastouderbureau dat er geen kinderen meer geplaatst mogen worden...
    Robin had eerst het idee dat ik de boel groter maakte dan dat het is, maar is er nu GELUKKIG ook EINDELIJK achter dat het echt geen houden is daar voor Charlie. Ben zo ontzettend opgelucht dat ze daar weg is!!!!!!
    Volgende week gaat ze voor t eerst wennen op t kdv van 9 tot 11 en ik heb er helemaal zin in! Hoop dat ze het leuk gaat vinden, want ze begint ontzettend last te krijgen van verlatingsangst... Ah ja teken dat ze goed is gehecht.

Maar goed zoals jullie lezen is t allemaal wel een beetje veel wat er nu speelt, dus soooorrrryyyy dat ik jullie een beetje verwaarloos!!!!!!!!!!!

Loestig kom op pufpufpuf pets vliezen gebroken whoehoe... Was t maar zo!!!! Maar je bent wel stil dus wie weet!!!! Kom maar op met je meisje!

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @Jojo...geen dank...

Jezuuuuuuuuuus wat een verhaal is dat mens wel helemaal goed in haar bolletje?? Jullie hebben toch wel een klacht bij het bureau neergelegd he? Goed dat je op je gevoel bent afgegaan en Charlie lekker naar het KDV brengt, daar gaat ze het super naar haar zin hebben.
    Trots op je dat je ervoor gaat op je werk. En wat je zegt, gaat het niet heb je in ieder geval alles geprobeerd en is het niet jouw ding. Pas wel goed op jezelf he, het kan ook teveel zijn wat je probeert.

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wat fijn om weer van je te horen jojo! Het is niet echt jouw maand dit.. Wel heel fijn dat jullie het elk jaar samen kunnen herdenken.

Jeetje wat een verhaal van je gastouder!! Moedergevoelens zijn altijd goed hoor, dat heb je toch wel even duidelijk verteld tegen Robin? Haha.
    En ik vind je heel stoer hoor dat je ervoor gaat op je werk. Moet je wel een goed gevoel geven dat ze achter je staan toch?

En ons verwaarlozen? (moet ik zeggen!). Zullen we afspreken dat we dat dan maar niet meer zo noemen, haha! Natuurlijk is dat niet zo! We weten toch dat we elke keer terug komen?

10. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja we gaan zeker een klacht indienen. Eerst even de woede laten zakken zodat we weer helder kunnen denken en dan een plan maken. Dit kan ook gewoon niet. Zal maar niet zeggen wat voor benaming Ro voor haar heeft, want dan krijg ik ook strafpunten hier :D

En dat ik er voor ga vind ik niet meer dan logisch hoor!!! Dat het slaagt is minder logisch ahaha! Maar nu lekker 3 dagen vrij!

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jojo! goed dat je er weer bent meid! pff wat een verhaal van die gastouder zeg...en zo zie je maar dat je intuitie vaak juist is...wat een raar mens zeg..dat die nog kinderen geplaatst krijgt met ook nog die aantekening...gaan ze dat nu zeker definitief omdraaien naar helemaal geen kinderen meer voor haar? En dan ook nog een klikspaan op de kdv...wat heeft ze er uberhaupt aan om nog dingen te horen over Charlie..dat mens is niet goed hoor...

Hoop dat het op je werk straks ook weer helemaal goedkomt, maar dat zal nog tijd kosten...gewoon rustig aan blijven doen..fijn dat ze zo meewerken iig toch...

Hou nog ff vol meis de maand is al bijna op de helft...kus en knuffel

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    oh en kleine pak update...we hebben het gevonden! dus toch in het eerste keus pak trouwen jeeh!

13. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jeetje Jojo wat schrik ik van je verhaal zeg, wat een rot mens is die gastouder, blij toe dat Charlie daar niet meer heen hoeft en goed dat 't verder uitgezocht gaat worden!!! Ik snap dat november een rot maand is voor je...sterkte en dikke knuffel! Hoop dat t met t werk ook allemaal goed gaat strakkies, komt vast allemaal goed...

Loestig nog niets??? pffffffffffff puffffen nu maar hoor;)

Manon wat een gedoe mety het pak van Bart zeg, is het nu opgelost?

Super, nee niet echt een tactvolle man hoor, blehhh had er gister ook zo de balen van, wat nou?! rekening mee houden, alsof je ervoor kiest om griep te krijgen en je dit dan al van te voren weet BAH! maar goed wel lekker vroeg weekend en nu aankomende week nog 3 dagen en dan heerlijk een week vakantie...YEAH! Hoe gaat t op jou werk?

Nou Keano heeft net lekker gegeten hij zit nu in zijn wipstoel...zo maar even wassen/ aankleden en weer even slaapie doen en dan kan mamie even douche...tot snel meiden en voor wie ik vergeten ben sorry xxx lees snel weer mee

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jooehoeee vandaag komt die beste man weer het land in. Hahaha ik blijf het leuk vinden.

Even snel reageren, want Tim ligt op zijn fuithap te wachten.

Jojo: Wat een verhaal zeg over de Gastouder. Duidelijk gevalletje van Spoort niet!! Kan me helemaal indenken dat dit de gemoederen flink bezig houdt. En dit ook nogeens allemaal in de maand november. Wat betreft je werk, ik vind het super knap van je dat je er voor gaat.

Kris: Kunnen artsen nou echt niks doen voor je i.v.m je nek? Of ben je te eigenwijs en tob je gewoon zo door. Veel plezier dit weekend!!

Mutzie: Daar heb ik nou ook wel zin in, lekker stappen in Breda.
    Hopelijk gaat de hogere dosering zijn werk doen en kan je binnenkort ook een afspraak maken bij de vk. Zit je lekker stralend naast je ex met een veel mooiere dikke buik!

Super: Heb een post gemist van je, maar begreep uit de reacties dat Nick naar de fysio moet. Je bent er snel bij en vaak is het herstel dan ook snel te zien. Fijn dat je het weer naar zin hebt op je werk.

Loes: Even wat bevallingsstrlingen naar je toesturen

Hier: Tim heeft zijn eerste tandje. De bikkel heeft helemaal niet gehuild of iets laten blijken. Nu de tand door is en de volgende eraan komt is hij alleen vreselijk aan de poepederie. Arme billetjes.
    Verder ook weer een afspraak gemaakt bij de fysio. Achterkant van zijn hoofdje wordt steeds platter.

Tijd voor een fruithap......

Oja Manon: Jeetje wat een geluk dat jullie het pak nog gevonden hebben.

15. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jojo wat een verhaal!!!!!!:$:$ Belachelijk zeg dat ze nog kinderen hebben kunnen aannemen bij die gastouder. Je gevoel zat helemaal goed. Bah! Dat ze zo omgaan met andermans kinderen. Ik heb opeens geen vertrouwen meer in wat voor gastouder dan ook. Fijn dat Charlie naar KDV gaat daar heb je toch wat meer controle. Ook goed dat ze daar serieus omgaan met die roddeltante die weer doorbrieft naar de gastouder. Klinkt heel goed! Fijn dat je voor jezelf een keuze hebt gemaakt wat betreft het werk. Dat is vaak al een hele opluchting waardoor je de rest ook weer beter aankan. Nog even en dan is november weer voorbij en gaan we lekker naar de donkere dagen voor kerst.

Manon ik schrok even van je verhaal over het pak, maar gelukkig is de stressfactor weer gedaald en is het allemaal in orde gekomen. Wel heel slecht van de fabrikant, maar a.s. vrijdag staan jullie er met zijn tweetjes mooi op.

Smits wauw het eerste tandje zonder zeuren doorgekomen. Wat een mijlpaal! Bij Tim dus ook al een beetje plat achterhoofd ;). Hebben jullie (Super en Sab dus ook) de kindjes altijd op het rugje gelegd? Mijn neefje had namelijk ook last van zo'n afgeplat hoofdje. Ik heb de neiging om (ondanks dat ze adviseren op de rug te leggen) om na de kraamweek gewoon af te wisselen met liggen op de zij op de momenten dat ik erbij ben. Of hebben jullie dat ook gedaan?

Nou zoals jullie al merken hier alles gewoon heel rustig. Ruben heeft sinds gisteren een koortslip dus nu kan het ook maar beter even blijven zitten. Stel je voor dat er vannacht een kindje wordt geboren, mag hij het niet eens knuffelen. Dat zou ik erg vinden. Dus nu hoop ik dat het nog een weekje duurt. Is ook mooi met volle maan.

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja hier trouwens ook een Sinterklaas liefhebber. Haha we gaan zo naar de intocht kijken op tv. Je moet toch wat met dit weer.

17. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Is iedereen meegenomen in de zak van Sinterklaas??? Of flink doorgefeest ivm de carnaval (Krisje?).
    Hier alles nog stil. Ik denk ik laat het mar even weten.

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ja loestig. hebben heerlijke avonden gehad. goed gefeest. overigens niet goed voor mijn nek. jammer! morgen fysio en zo sander aan het werk zetten. massage gewenst. :) en net onze sintintocht langs mijn huis gehad. heerlijk! heb nu al zin om morgen groep 3 te doen. misschien dat ik daar heel snel van terug kom.;)

heb niet echt veel om op te reageren denk ik. baby loestig: kom er eens uit :)

oja wat een kutweer!

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Inderdaad lekker gefeest! Blijft toch leuk, weer eens stappen in een andere stad. Ben nu wel erg brak, vrijdagavond was het laat (of vroeg), heel de dag geshopt (niks gekocht) en daarna door naar de kroeg (ook weer best laat). Nu weer thuis en dus lekker niks op de bank...

@smits: stoere bink hebben jullie toch! Zomaar een tandje!
    Toch ook maar langs de fysio? Hoe eerder hoe beter natuurlijk. Zo'n helmpje is ook maar niks.
    Sint fan dus? Brr, ik houd niet van verklede mensen... Ok, het sfeertje er omheen is wel erg leuk hoor!

@Loes: als je natuurlijk een dag niks laat horen, dan snappen we wat er gaande is natuurlijk! Hoop dus dat je snel even afwezig bent!

@Kris: jij dus ook een leuk feestweekendje gehad?? Niet echt goed voor je nek nee.. Wel beetje voorzichtig doen hoor!

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh manon: wat fijn dat jullie het pak hebben gevonden!!! Is weer eens zorg minder. Kan je al bijna rustig gaan genieten??

Deel Deze Pagina