Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Manon, wat een gedoe weer zeg....niks mag ook vanzelf gaan schijnbaar. Maar ja dan is het straks wel allemaal extra moooooi! En je beebje gaat natuurlijk wel gewoon goed!

@Mutz en Kris, party animals!! Haha, ik was afgelopen vrijdag bij een vriendinnetje van mij. Zij ligt na heel wat jaartjes huwelijk nu in scheiding en is dus weer vrijgezel en zoekende. Ze vroeg al of wij mee gingen stappen...maar ben bang dat ik me een ouwe mama ga voelen tussen al die jongere party animals...of we moeten echt naar een 30 plus tent gaan (da's tenslotte ook haar doelgroep)

@Loestig, nog steeds niks?? spannend hoor.

@all, lees wel regelmatig mee nog steeds, maar vaak geen puf om te reageren en er wordt vaak zoooooveel gekletst dat ik dan gewoon niet meer weet hoe en waarop ik moet reageren. Ik denk wel aan jullie natuurlijk en houd het ook wel bij hoor!

Hier alles zijn gangetje, het kabbelt verder. Nog een maandje en dan is het een jaar geleden en hebben we alle gebeurtenissen na het verlies van Jona weer een keer meegemaakt. Bizar. Net bij de intocht van Sint geweest en dan kan ik er dus niet om heen om me te realiseren dat ik daar een jaar geleden ook stond met een levend kindje in mijn buik. Gelukkig kan ik dat dan ook weer opzij zetten, maar het speelt wel even. Het was een vrolijke intocht en gelukkig ook droog.

Verder ben ik verliefd en wel op mijn prachtige neefje Mirza! Het is zo'n schatje! Zo'n heerlijk vrolijk en makkelijk mannetje.Ik merk dat het mij heel veel rust geeft als hij vrijdags bij me is. Ik moet dan van mezelf weinig tot niets, gewoon Mirza eten geven, in bed stoppen en als hij wakker is heerlijk kroelen, spelen en chillen...hij brengt zijn tante heel wat goeds!

Eigen kindjes gaan prima, op school, thuis etc... ze worden groot. Lynn gelooft nog heilig in de goede sint, ik denk het laatste jaar...dus nog even genieten.

Was het weer even, heb de meiden waar we mee afgesproken hebben ook gemaild.
    doei

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja en nog steeds gestopt met roken (eeeeeitje!) en Kris idd Kloteweer bleeeeh

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    (QUOTE)
    Verder ben ik verliefd en wel op mijn prachtige neefje Mirza! Het is zo'n schatje! Zo'n heerlijk vrolijk en makkelijk mannetje.Ik merk dat het mij heel veel rust geeft als hij vrijdags bij me is. Ik moet dan van mezelf weinig tot niets, gewoon Mirza eten geven, in bed stoppen en als hij wakker is heerlijk kroelen, spelen en chillen...hij brengt zijn tante heel wat goeds!
    [/QUOTE]
    Wat een dikke vette mazzel heeft Mirza met zo'n tante!!!!!!!!

Lieve Bi, alweer bijna een jaar voorbij....................De periode van dit verlies staat nog op mijn netvlies. Kan me voorstellen dat het altijd pijn zal blijven doen en dat het een kwestie (staat erg simpel maar weet even geen ander woord, sorry) is van ermee leren leven. Maar mijn god wat had ik graag deze pijn jullie willen besparen.
    Heb zin om even naar het noorden te rijden, een dikke knuffel te geven en dan weer terug (maar de wijn houdt mij tegen). Dan maar zo, Kussssss
    Ff wat anders: Wat ontzettend goed dat je nog steeds gestopt bent, bikkel ( geldt natuurlijk ook voor Mark)
    Ik had niet verwacht dat je dochter nog in de Sint zou geloven. Maak er mooi feest van, nu kan je haar nog in de maling nemen :p.

Mutz: yep sint fan. Fantastisch hoe de kindjes vol spanning op de beste man wachten. Hahaha ik voel ieder jaar ook weer de spanning van vroeger. Zit met tranen in mijn ogen de intocht te kijken (errug).

4. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Bietje wat omschrijf je het weer mooi, alweer bijna 1 jaar geleden. Het is en blijft moeilijk en zal jullie ook altijd bij blijven. Dikke knuffel voor jou! Wat goed dat je nog steeds gestopt bent met roken, knap hoor.
    Ennnn Mirza BOFT enorm met zo'n super lieve tante!

Loestig ennnnn al bevallen?

Smits ook zo'n Sint fan dus, ik ook hoor, vind 't altijd zo leuk.

Pffff Keano was vannacht 3x wakker van 't hoesten....nu dat weer....puffen gaat wel beter, iets minder een gevecht, geloof dat hij er nu een beetje aan gewend is! Deze week nog werken en dan volgende week lekker vrij en zorgen voor mijn 2 mannen...

5. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Bietje wat leuk om van je te horen. Voor jou is het het afgelopen jaar niet gemakkelijk geweest. En dan is het nu bijna een jaar geleden, een tijd waar je liever ook niet aan terugdenkt. Gelukkig dat je er zo over kunt praten en een plaatsje kan geven (voor zover dat kan). Knap hoor! En met zo'n geweldige tante heeft MIrza het maar getroffen.

Mutzie en Krisje allebei het stappen overleefd, maar wel weer uitgeteld op de bank gisteren.
    Mmm zo'n massage lijkt me ook heerlijk Kris, ik zou als straks je nek weer in orde is het nog even geheim houden voor Sander. (kan je daar weer van profiteren ;))

Naat nog een weekje. Dat is te doen. Mams weer beter???

Manon het aftellen is begonnen, je kunt het nu op 1 hand doen. Nog maar een paar nachtjes. Spannend!!!

Aangezien ik aan het posten ben merken jullie al dat de beeb nog op zijn plekkie zit. Morgen is Ruben jarig het zou toch wel een geweldig verjaardagscadeau zijn als er dan spontaan een kindje komt. Maar we vinden het ook wel grappig als deze gewoon op de uitgerekende datum komt. Is ook wel heel apart. Maar hoe dan ook hebben we allebei het gevoel dat het deze week wel eens kan gebeuren.

6. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Loestig dat zal wel een super cadeau zijn voor je man he! Wie weet...:D

Mijn mams is weer beter, nouja ze snottert nog wat maar ze kan gelukkig wel op Keano passen. En idd nog 1 weekje dan heerlijk vakantie...vanmiddag nog even een Sinterklaas cadeautje gekocht voor Keano, zo gezellig in de winkels nu vind ik altijd, alleen het is zo druk met de feestdagen...zo ga even lekker douche...

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Het lijkt erop dat mijn eitjes het snappen: ze moeten groeien! Aan de linkerkant groeit er nu eentje, dus dat is goed nieuws. Eind van de week waarschijnlijk een eisprong. Duimen dat het goed gaat!

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mutz, ik duim voor je!!!
    @Loestig; ik zeg 20 november (is ook wel leuk 2011 2010)
    @Naat, gelukkig dat het beter gaat met je mams! En idd druk in de winkels, maar het is zo'n leuke tijd met kinderen!! Dat koppie vanochtend van Lynn toen ze iets in haar schoen had, ze stond nog net niet te juichen hahahaha:D

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Smits, dank voor je lieve woorden en intenties (hierheen komen rijden hihi, ik was er niet eens ;0))

10. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    @ Bietje dat is inderdaad ook een hele mooie datum. Die houden we erin.

@ Mutzie die eitjes van jou zijn nog niet helemaal gek. Vanaf Eindhoven spoor ik ze wel aan voor een fantastische eisprong. Jij een sprong en ik een bevalling, zullen we dat afspreken?

@ Naat gelukkig is je mams weer beter. Kan ze morgen lekker oppassen.

11. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    En weer een nieuwe morgen zonder dat er iets is gebeurd. Vandaag lekker de verjaardag van Ruben vieren.

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Gefeliciteerd met Ruben Loestig....Wie weet komt de kleine vannacht...

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Gefeliciteerd Loestig met je mannetje:D Misschien komt jullie kleintje vandaag nog...hoe is het met de koortslip van Ruben? Al weg?

Bietje leuk he die gezichtjes! Keano beseft 't nog niet maar toch is t super leuk...

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    He meiden,
    eens kijken of ik nog wat onthouden heb van jullie gebabbel de afgelopen dagen.

Bietje: lieverd ik vind jou ijzersterk!!! het is voor jou nu een rottijd. Bah wat zal je je soms ellendig voelen. Maar mooi hoe je geniet van Lynn en Mika! En dat je ook nog eens zomaar gestopt bent met roken??? Toppertje!

Jojo: wat een ellendige maand is dit voor jou. Sterk dat je doorzet op je werk! Pff zal wel heel vermoeiend zijn en worden. Maar als je collega's in je geloven moet je ook in jezelf gaan geloven. Denk goed om jezelf he?!

Sab: de fysio klinkt niet heel intensief. Ga morgen maar even eea regelen voor Nick.

Kris: lekker gefeest zo te lezen. Heerlijk! Denk wel een beetje om je lijf he?! je hebt er maar eentje.....

Loes: gefeliciteerd met je mannetje!! Tijd dat de kleine gaat komen! Of ga je mijn record verbreken?

Smits: alles goed met kleine Tim?

Mutz: weer lekker aan het kletsen ben je! Tijd dat je ei een megasprong gaat maken en dan onderweg wat oppikt ;)

Manon: lekker aan het zwangeren??? Kijk je uit naar de echo of vind je het eng? Ik vond de eerste echo na mn mk wel eng hoor.

Julesz: ben je al lekker rond aan het worden?

Naat: fijn dat je je mama weer kan inzetten! Blijft anders toch behelpen. Nog een weekje en dan lekker vakantie!

Oh verder weet ik het even niet meer. Voor een ieder die ik vergeet: Sorry.....

Ik denk dat mn afterzwangerdip nu echt voorbij is. Heb heel veel goeie dagen en o wat geniet ik van mn mannetje. Werken vind ik nog wel lastig (totdat ik er eenmaal ben en weer met toeters en bellen mag racen) maar dat zal wel wennen. Ook het kdv begint te wennen voor mama! Nick doet het er hartstikke goed. Had vandaag ochtenddienst (05:15 uur de wekker) wilde erg graag de laatste fles doen (lekker even knuffen met Nick). Ging dus pas middernacht slapen. Nick besloot om juist deze nacht te gaan spoken. Van 03:00 uur totdat mn wekker ging in de weer geweest. Dus nu moeeeeeeeeeeeeeeeeee........Maarja heb morgen een nachtdienst en dan moet ik het weekend weer werken.

Zo nu even terug lezen kijken wat ik vergeten ben!!!

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Bietje! Wat leuk om weer wat van je te lezen! Fijn dat alles goed gaat. Leuk hoor, dat je Lynn nog zo blij kan maken met sint, hihi.
    Super trouwens dat de datum vaststaat.

Loes: ik vind het een goede deal! Met mijn zus ook afgesproken: eitje bevrucht, kleine eruit! Ik verwacht donderdag mij ei, dus ik zeg dat je vrijdag gaat bevallen!
    En gefeliciteerd met Ruben! Leuke dag gehad?

Naat: moeders weer helemaal opgeknapt? Nog 3 dagen werken en dan lekker een weekje vrij?

Mijn eitje is dus groot genoeg om te mogen springen. Morgen pregnylspuit zetten dan donderdag een eisprong. En dan maar weer duimen!

16. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Mutzie spring spring spring. Haha ik hoop dat je een mooie sprong mag hebben deze ronde en dat het kassa is.....

Super hoeveel dagen zat jij ook alweer na de 40 weken? Ik wil die wedstrijd namelijk graag van je verliezen :D Je mag je record houden...

Naat, Sab, Super en Mutzie bedankt voor de felicitatie. We hebben het rustig gehouden met alleen de ouders en de broer van Ruben met zijn vrouw en kinderen. Maar ik was gisterenavond toch nog bekaf. Helaas een hele slechte nacht gehad. Ik was al om 3.00 uur wakker.

Ik ben zojuist bij de VK geweest. Volgende week donderdag moet ik weer terug, dan gaan ze kijken of het mogelijk is om te strippen. Als dat zo is maken ze een afspraak bij mij thuis, aangezien dat binnen 12 uur weeën kan opwekken en dan doen ze dat het liefst 's ochtends zodat je niet de hele nacht wakker ligt. Ik hoop dat het allemaal niet nodig is, maar het blijft hier verdacht rustig. Zucht!

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Super: Blij toe dat mams weer kan oppassen hoor, dat is idd behelpen! Fijn dat je dippie voorbij is meid:D

@Loestig: Oke, dus wie weet wordt je bevaldatum dan 25 november 2010. Ik weet wat, hou 't op de 23e (dinsdag) dan ben ik jarig, zou een leuk cadeautje zijn:p

@Mutzie: Jeeeej hij is groot genoeg! Ik duim voor je meid en hoop dat 't deze ronde raak is.

@Manon: wanneer is de 1e echo, heb er denk overheen gelezen. Spannend hoor. Gaat 't verder goed?

@Loestig: Hoe gaat 't met jou meid, hou je 't nog vol? Ben wel benieuwd naar je buik! Heb je een buikfoto?

Gister is Pascal gebeld over de tijd van de operatie a.s. dinsdag, hij wordt om 13:00 geopereerd en moet om 11:15 aanwezig zijn. Hopelijk mag hij 's avonds wel naar huis toe hoor. Maar goed zoniet is hij daar in good hands! Net even gebak besteld voor a.s. zaterdag want dan vier ik mijn birthday. Vanavond even op kraambezoek, de neef van Pascal is Papa geworden van een dochter, Janey-Lynn (14-11 geboren). Ze was 8 november uitgerekend dus ook een laatkomertje! Morgenochtend naar de kapper toe en dan 's middags boodschappen doen...wat zijn jullie plannen voor 't weekend?

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes: ik zat op 40+2. Hoop dat de kleine zich snel laat zien. Wachten duurt zooooooo lang.

Pfff Nick was weer aan het spoken vannacht. Gaaaaaaaaaaappppppp....sta vannacht op reserve, ik kan dan tot 17:00 uur gebeld worden dat er een zieke is en ik de nacht moet draaien. Ik hoop stiekem dat ik niet gebeld word, dan bel ik met de vraag of ik verlof mag opnemen. Pfff ga een nachtdienst echt even niet trekken, gaaaaaaaaaaaaaaaaaappp

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Mutz...springen dat ei hoor en lekker aan de klus vandaag en morgen denk ik?? De duimen gaan weer hun werk doen vanaf morgen.

@ Loestig..verdacht rustig zegt niets he, ik zei 's middags nog van nou hij mag wel komen maar het zal nog wel even duren en een paar uur later lag ik te puffen....

@ Super..he verdorrie wat balen dat Nick onrustig is geweest. Het kan je zo slopen als je weinig slaapt. Dan denk ach dan slaap ik overdag wel wat, maar meestal slapen zij dan ook niet. Ik hoop voor je dat er niemand ziek is en je gewoon lekker in bed ligt vannacht.

@ Naat..wat een rottijd zeg 13.00 uur, lekker midden op de dag. Hopelijk mag Pascal lekker naar huis. Alvast een hele fijne dag zaterdag.

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super hopelijk hebben ze je vannacht niet nodig gehad en heb je lekker kunnen slapen.

Naat wat een vervelende tijd zo midden op de dag. Als het dan druk is en loopt uit zit je meteen weer zolang te wachten. Maar het is te hopen dat hij meteen wordt geholpen en 's avonds nog naar huis kan. Kan hij lekker met jou thuis nog je verjaardag dunnetjes overdoen. Zaterdag dus het feestje. Veel plezier! En met je vraag wat ik dit weekend ga doen, nou ik hoop een grote poepluier verschoonen :D.

Julesz hoe ist met jou? Groeit je buikje al goed?

Manon nog maar 1 nachtje slapen en dan..... Tatadaaaaa
    Dat wordt een prachtige dag morgen. Mutz haar sprong, jij de sprong in het diepe ;), en bij mij springt er hopelijk iets uit. Dat zou toch geweldig zijn. Een memorabele dag. Hoe laat is het officiële gedeelte morgen?

1979 hoe gaat het nu met jou? Trek je het een beetje? Ben je nog terug geweest naar het ziekenhuis voor de nacontrole?

Smits en Jojo jullie zijn zo stil. Druk op het werk?
    Gelukkig ook al een tijdje niets van je gehoord. Hoe gaat het met je?

Krisje hoe is het met je nek?

Zoals jullie merken hier nog alles rustig. Ik ga straks maar weer eens een blokje om, ik heb begrepen dat veel lopen goed is om weeën op gang te helpen. Dus wie weet. Oh ja Naat die buikfoto. Ik ga er morgen weer 1 maken van de 40 weken dus die zal ik dan posten op de club.

Deel Deze Pagina