Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ja druk druk druk hier...maar wel leuk druk. morgen de dag en heel veel zin in.

Loestig waar blijft ze nou joh:( zou rot zijn als ze haar moeten gaan halen...Jojo heeft sex gehad om weeen op te wekken..misschien een idee?:D
    Oh en beetje laat ..maar nog gefeliciteerd met je ventje:D jammer dat het mooiste cadeau uit bleef...

Super..goed nieuws dat het beter gaat met je..hou zo vol meis. Het is allemaal weer wennen en met zo kleine man thuis extra moeilijk om steeds afscheid van hem te moeten nemen en dan ook al die hormonen die nog steeds aanwezig zijn bij je....vind dat je het goed doet hoor!

Mutz..ei ei ei,we zijn zo blij...dat hij maar mag springen heel snel...dat zingen wij....(wel zingen he!)
    hoe voelt het nu trouwens nu je als getrouwde vrouw door het leven gaat??

Bietje...ook jij doet het supergoed meis..en gestopt en zo sterk in deze rotperiode...lijkt me vreselijk waar je op zo'n moment weer doorheen gaat...trek je het een beetje...was wel blij te zien dat je weer een paar keer hier was:)...je weet als het niet gaat lekker komen spuien hier!

Jojo..trek jij het ook nog zo de rest van deze maand...en hoe gaat het nu op je werk met je?
    Alles goed met Charlie denk ik he...die krijgt het gelukkig allemaal niet mee en leeft nog lekker in haar eigen wereldje...

Julesz..hoe gaat het...heb je deadlines te halen?En hoest met je buikje?

Smits...alles goed met Tim en met jou ook?

Sab...alles goed met Mirza en op je werk hoe gaat het daar nu..of kan je er hier moeilijk over praten doordat er weleens mensen mee kunnen lezen? Je kunt ook lekker spuien op de andere site he, dat lucht lekker op mocht dat nodig zijn...

Naat...spannend voor Pascal dinsdag hoor...het is een veel gedane ingreep maar toch...ik vind zoiets toch altijd weer spannend zo helemaal onder narcose enzo..brrr

Krisje...hoe is het met je...door de drukte even niet veeltijd gehad voor elkaar..kreeg vandaag wel je sms dat ik vandaag moet genieten van het moment...eh...das morgen he meis...hihi..neem je nog steeds medicijnen want daar zou ik dan maar eens mee stoppen hahah:D

1979 en gelukkig hopelijk is alles goed met jullie en hopelijk ben ik nu niemand vergeten....anders sorry.....

Ikzelf weet niet zo wat ik moet denken van mijn zwangerschap...ik twijfel enorm of ik het nog wel ben...het voelt niet goed...
    Mijn symptomen zijn afgenomen...borsten doen geen pijn meer..ik kan er gewoon weer op liggen, ik 'voel' mijn baarmoeder niet meer geen steekjes, geen vol gevoel, niets...ben stukken minder misselijk en heb al twee keer migraine gehad....ik weet nog goed dat de vorige keer dezelfde symptomen minder werden dus ik heb er een hadr hoofd in. Laat ik het zo zeggen..als het goed zit zou ik erg verast zijn! We zullen het volgende week pas weten...vrijdag om 13:20 moet ik voor de echo.

2. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey Manon,

Moeilijk hoor. En dat wachten erbij... Afwachten.. Niet fijn dat je dit gevoel hebt. De echo zal laten zien wat de stand van zaken is en ik hoop heel erg dat het toch goed is.. Morgen D day! Bijzonder hoor. Ready steady go. En daarna als man en vrouw door het leven. Zwijmel. Heerlijk, geniet ervan lievie.

Super, wat fijn om te lezen dat jij je steeds beter voelt en meer en meer je draai vindt! Wel je rust blijven inplannen he! Knuffel

Loestig, vervelend he? Elke keer de vraag of hij/zij al geboren is. Ga jij maar lekker een blokje om lopen. Ben benieuwd naar de foto!

Mutzie! De ei-sprong-dag! Mijn duimen draaien overuren! Ik wil jou zwanger zien!!!

Hier laat ik het even bij. Op het moment even geen topweek. Veel aan mijn hoofd maar dat komt wel weer goed. Buikje groeit iig goed door. Soms denk ik, zit er een tweeling in ofzo? :) Half twaalf hebben we hartje luisteren.

Xx

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh manon het zal toc h niet? Hoop zo dat je geen gelijk krijgt. Nog een week afwachten en dan weet je meer. Moet wel zeggen dat mijn symptomen ook met 6 weken minder werden de 2de keer. Maar daar heb je nu niks aan. Ga in ieder geval genieten morgen van jullie speciale dag.

Julesz: fijn weer wat van je te lezen. Wow 14 weken alweer! En ik kreeg ook zo snel een buikje hoor. En er kwam toch echt een heel klein mannetje uit. Klote dat je een rotweek hebt. Hopelijk gaat het snel beter. Was het leuk hartje lusiteren?

Loes: lopen lopen lopen lopen lopen lopen...........

Hier wachten wij nog op ons neefje of nichtje. Mn schoonzus is nu 40+4 pfffff kom op zeg!
    Heerlijk vannacht thuis gebleven. Lekker geslapen. Helaas nog steeds een spokend mannetje. Van 5 tot half 7 is hij gewoon steeds wakker. Nou ja hij ligt te huilen en wild met zijn hoofd heen en weer te draaien met zijn ogen dicht ??? speen erin en het is over.Iemand enig idee wat het kan zijn?

Nick is op het kdv. Ga hem 1 uur halen. Deze ochtend stond al ingepland ivm mijn mogelijke nacht. Heb heerlijk wasjes gedaan, kleertjes uitgezicht, hondje uitgelaten nu nog even rustig aan en dan lekker naar mijn mannetje!

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super...misschien hebben ze het met 6 weken te druk met ontwikkelen om zich met de symptomen bezig te houden die ze de aanstaande moeders moeten geven om ze gerust te stellen;):D

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon: helemaal mee eens! Ik ga zoooo hard voor je duimen.

Mutz: morgen springen dat ei!!!!

Jojo: meid hoe is het op je werk?

6. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Manon die baby van jou is nu gewoon even rustig zodat mama morgen een stralende bruid is. Die dus goed heeft kunnen slapen, geen pijntjes heeft en niet misselijk is. En volgende week zal dat op de echo ook blijken. Deze blijft gewoon zitten, dat moet!

Super vannacht dus beter geslapen, behalve dan dat Nick vanaf 5.00 uur geen zin meer heeft om zijn oogjes te sluiten. Hoe doet hij het op het KDV? Jullie zitten dus met spanning te wachten op het neefje of nichtje. Misschien wel dit weekend, ik hoop het voor jullie.

Julesz de week is weer bijna voorbij en de volgende wordt hopelijk weer top. Hoe was het om het hartje te horen. Ik vind dat altijd nog een speciaal moment. Nu op het eind klopt het hartje alweer een stuk langzamer als in het begin. Hopelijk heb je genoten van die plopgeluidjes.

Manon vergeet ik je nog bijna een superdag te wensen morgen. Ga er lekker van genieten!!!!!

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier even heel snel een berichtje van mij. Heb t nogal druk, maar het gaat wel goed! Ik zie het weer een beetje zitten op mijn werk dus dat gaat top! Charlie morgen wennen op t kdv. We genieten volop!
    Lees wel mee hoor maar reageren heb ik dan weer even geen puf voor i'm so sorry komt wel weer als deze maand voorbij is hoop ik!

WIlde Manon even een hele bijzondere intieme dag wensen morgen!!! Maak je wel foto's???
    Bij mij namen de symptomen ook wat af hoor rond de 6weken. Mijn borsten deden toen ook geen pijn meer en mijn darmen werden rustiger waardoor ik niet zo gezwollen leek. Ik heb er wel een goed gevoel bij! Komt wel goed schatje!

Loestig ik hoop dat jullie morgen op de uitgerekende datum jullie kindje in jullie armen mogen houden. Het is mooi geweest laat haar maar komen! Ik heb idd sex gehad en het werkte hahaha! Denk aan je meid nog eventjes!

Dikke knuffel voor Bietje *knuffel* Ik vind je een super sterke vrouw!

Mutzie duimen draaien voor jou deze ronde! Super dat je eitje toch is gaan luisteren!!!

Super heerlijk dat je je weer beter voelt!

Meiden de rest komt later ok? Denk aan jullie hoor!

xxx

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hier ook even snel een bericht voor Manon..op de rest reageer ik later.

Manon..een hele fijne dag morgen, geniet van alle mooie moment. Kus

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook namens mij Manon!!! Geniet ervan
    Kus bi!

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon, vandaag ben jij de bruid!!!! Wens jullie een hele mooie bijzondere dag. Geniet, geniet geniet!!! -X-

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Loes, zeg de huur eens op en het is nu wel mooie geweest zo in je buik.

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Smits de huur is opgezegd, maar die brief hangt nog ergens bij TNT ben ik bang. Tja dat krijg je met dat staken ;)

Jojo fijn te horen dat het op je werk weer beter gaat. Vandaag weer een spannende dag voor jullie. Charlie zal het vast naar haar zin hebben op het KDV.

Manon de dag is eindelijk daar. Nog even en je bent getrouwd.

Hier gisteren erg actief geweest. Veel gewandeld en door het huis gestruind. Trap op trap af, in de hoop dat er wat weeën zouden komen. Nou ik heb wel veel harde buiken, maar die doen helemaal geen pijn. Dus dan doen ze volgens mij niet veel. Ze komen wel redelijk regelmatig (ongeveer om de 7/8 min) en houden dan ook wel 1 à 2 min aan. Hopelijk wordt dat in de loop van de dag meer en heftiger, want het zou toch mooi zijn als ons beebje op de beoogde verjaardag wordt geboren.

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Manon, heeeel erg veel plezier vandaag! Geniet ervan, want het zo voorbij!! Ben reuze benieuwd naar de foto's!!

14. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hier goed geklust, maar heb zelf niet echt een goed gevoel. Vorige keer voelde ik het een en ander links, nu helemaal niks... Maar goed, het is weer wachten, wachten, wachten...

15. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Manon een super dag gewenst 2day! geniet ervan meid xxx

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manonneke; heel veel plezier vandaag! Hopelijk schijnt de zon bij jullie net zo fel als bij ons! xx

17. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Loestig wie weet een voorteken voor de bevalling! Duim voor je meid xxx

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @ ego: word net gebeld door mn schoonfamilie. Mijn schoonzus en broer zijn met de ambulance naar het ziekenhuis. De bevalling wilde niet lukken. Na veel persen blijkt het een sterrenkijkertje te zijn. Dus met persweeen en al naar het ziekenhuis. Oh wat spannend zeg! Ze krijgt nu een keizersnee...Als alles met de kleine maar goed gaat. Duim met me mee!!!

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA we hebben een nichtje!!! Robine wat heerlijk een meid van 3700 nogwat gram....alles gaat goed met moeder en dochter :) en met mijn broer ook!

20. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Super gefeliciteerd meid! Oh wat geweldig. Zeg maar dat ze die ooievaar nu richting Eindhoven mogen sturen en wel heeeeel snel :D
    Ga je straks meteen op kraamvisite? Gaat alles goed met de moeder? Mag ze na een keizersnede eigenlijk meteen naar huis of moet ze dan een nacht daarblijven?

Deel Deze Pagina