Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sabrina79, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oh Loes...wat spannend..misschien ben je nu al moeder. Zo ja GEFELICITEERD...Zo nee.. zet hem op je kan het..

Dikke knuffel...

2. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    LOES!!!!! oh wat spannend meid....Yes de volgende forum babay! Heel veel succes en zet hem op! xxxxx

3. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    ahhh, stuiter stuiter stuiter! Wat spannend! Nou, hoop dat de bevalling een beetje snel verloopt en je snel jullie kindje ontmoet. Wat fijn Loestig! Knuffel!!

4. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Oohhh Loestig, zal je al moeder zijn?!!!!!

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Oh..Loestig wat spannend..aaaah..ja misschien heb je nu je beebje al in je armen of misschien ben je met je laatste pufjes bezig.
    Geniet van het moment meis....alvast gefeliciteerd.

6. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon hoe is het met jou en je buikie?

7. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Mutz: Wat geniet jij toch van het uitgaansleven, heerlijk! Mijn gevoel m.b.t de kinderopvang is weer helemaal oke.

Julesz: Jij bent ook echt crea-bea. Laatst was je toch een muts/sjaal aan het breien? Wanneer begin je met het project wiegdekentje;)?

Sab: Mirza hoopt met dat gerol natuurlijk dat Sint het ziet en dat ern heeeel veel cadeautjes 5 december voor hem zijn. Knap hoor van hem. Tim heeft vorige week weer laten zien dat hij het kan en verder wederom weer niet. Take is easyyyy.

8. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Hey Kris of Jojo!

Heb toestemming gevraagd met een andere hyves voor de club. Mocht je denken, wie is dat?? Dat ben ik :D

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    JAAAAA, hier ook in de stuiterstand!! Zet m op Loes!! Ben zoooo benieuwd... Liefs!!

10. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Oh Loes: moet de hele dag al aan je denken!!! Ik hoop dat je je ukkie inmiddels in je armen hebt. En dat wij natuurlijk snel mogen horen hoe en wat!! ;)
    Geniet ervan meis! Hoop dat alles goed gaat met je.

11. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Mmm, nog niets.. geduld is een schoooooone zaak..........

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik denk kom even snel kijken hoe het met Loes is...

Ik hoop wel dat je het allemaal allang achter de rugt hebt...

Ben zooooooooooo benieuwd...

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier nieuwsgierig, nog niks dus. Vanavond maar weer zo naar de film Harry Potter.

14. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Loestig je weet ons goed in spanning te houden.

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Loes..nog steeds niets zie ik..zooo spannend nu..ben zo benieuwd hoe het is en of je HAAR;) al vast hebt...

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Nou zeg, vind het ook wel spannend nu... Begin me ook een beetje zorgen te maken, of stel ik me dan weer aan??

17. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Loeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssss: je weet ons wel in spanning te houden :)

18. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Sabrina, je stelt je niet aan hoor. Heb het ook.

Bij deze een oproep voor alle zwangeren en toekomstige zwangeren => laat ons niet zolang in spanning zitten

19. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Even iets anders. Wij zijn hier druk met het uitzoeken van Sint cadeautjes voor Tim. Maar men wat is dat een drama. Werkelijk alles heeft licht en geluid. Ik wordt al hyper van zulk speelgoed, laatstaan onze mini mensjes. Hebben jullie dit ook?

Nu dus opzoek naar gewone houten blokken etc. Deze zijn in de loop van de jaren erg klein geworden en dus niet geschikt voor mini mensjes. whaaaaa hoe moeilijk kan het zijn?!?????

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oke..gelukkig Smits, dacht al dat mijn hormonsters weer opkwamen spelen.

Wij vieren ook sint dit jaar, haha..Samen met Bi en Mark en natuurlijk Mika en Lynn.. Ik heb ook niet zoveel met geluid gekocht. Maar ik moet wel zeggen dat Mirza geluidjes erg interessant vindt.. Wat heb ik dan eigenlijk wel gekocht?? Eehh..weet het niet meer, haha.. Oh jawel..zo'n speelgoedje op op zijn kinderstoel te plakken (niet dat hij daar al in zit, maar alvast voor later). Verder een bijtring, iets van stof wat open en dicht kan en waar je dan weer figuren in kan stoppen, een bal met een belletje, een dvdtje en verder weet ik het echt niet meer... Zou eigenlijk alles wel willen kopen, haha

Share This Page