Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sabrina79, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Hij heeft wel speeltje met geluid en een aantal zitten in sintpapiertje, maar ben nu opzoek naar iets van Opa & Oma en tante & oom. Wil de geluidsdingen wel graag binnen de perken houden ( als is het maar voor moedersoortjes)

Tjeee waar blijft die loestig toch

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Loestig hoop zo dat jullie kleintje er al is! Ben zo benieuwd...

Manon wat super om te lezen dat jullie een super dag hebben gehad, op naar het grote feest dan maar he! Verder alles goed met jullie beeb?

Smits, moeilijk he die sint-cadeautjes! Ik heb een dvd van Bumba en auto stapelblokken! Je hebt ook zoveel keus...

Sab jij dus ook in de ban van alle sint cadeaus. Leuk he. Las dat je deze week getuige bent bij een huwelijk! Wat een eer!

Zaterdag mijn verjaardag gevierd. Was gezellie! Eigenlijk heel de dag door visite gehad, wel druk dus. Keano was doodmoe van alle aandacht...die sliep als een roosje en heeft eigenlijk uit geslapen tot 8:30, wat een luxe...

Vandaag naar het CB geweest. Onze man weegt 8310 en is 71,4 cm lang. Zijn lengte is voor een baby van 8 mnd...Nu moeten we 17 januari pas weer... Gister had Keano een beetje koorts, 38,7. Vanmorgen was het 37,8 en zo is het gebleven vandaag, dus gelukkig wat beter. Is nog wel wat huilerig en hangerig, hopelijk knapt hij snel op. Zo zielig!!! We mogen nu langzaam met brood beginnen en groente, maar dat deed ik al af en toe om te proeven, dus weer een nieuwe tijd...iemand tips hoe 't beste te beginnen met al dat andere eten...:D
    Morgen dus de operatie van Pascal aan zijn liesbreuk. Een routine operatie maar toch is hij wel zenuwachtig! Om 13:00 uur is de operatie...nou tot gauw weer meiden...

En Loes...laat is wat weten ben zooooo nieuwsgierig!!!

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Oke..ga ik nu een poging doen om op de rest te reageren.

@ Manon..wat hebben jullie een super dag gehad zeg. Heeft de familie al een uitnodiging ontvangen?? Nogmaals van harte gefeliciteerd...voelt het nou anders een getrouwde vrouw te zijn?? Hoe is het verder met je buikje, alweer wat vertrouwen??

@ Mutz..geniet jij nog maar even lekker van het stappen, want binnenkort is het gewoon afgelopen. Dan lig je om 19.00 uur uitgeteld op de bank, omdat er een kleine beeb in je groeit.

@ Smits..fijn dat je gevoel wat betreft het kdv weer oke is. Het moet natuurlijk wel goed voelen als je je kleintje achter laat.

@ Julesz..onze crea mama in spe...lijkt me heerlijk om zo lekker te kunnen frobelen, maar heb daar niet echt het geduld voor..

Shit hey..verder weet ik het gewoon weer niet meer..pfff..ben sinds donderdag aan de lijn en dat doet mijn korte termijngeheugen geen goed merk ik alweer...De weegschaal gaf wel al - 3.6 aan...nog 26.4 te gaan, maar het gaat lukken...

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhhh wat spannend!!!!!!!!!!!! Loestig zet hem op meid je kunt het!!!! Wel super dat je even komt melden dat je vliezen zijn gebroken, alleen is de spanning nu niet normaaaaaaaaaal!!!! hahaha!!!!!!

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ok ik ga ook proberen te reageren, maar dat probeer ik al een paar dagen en dat wil dus niet lukken, omdat Charlie ziek is en steeds moet huilen!!!

Smits wat een kerel is Tim al zeg!!! Hij is Charlie voorbij hoor in gewicht en lengte!!! Goed zeg! En fijn dat je gevoel over t kdv wat beter is nu!
    En dat Tim het lekker rustig aan doet met rollen enzo is toch prima! Ieder kind op zijn/haar eigen tempo!!! :D

Manon Hoe is het om de vrouw van te zijn??? :D Lekker aan het genieten met z'n drietjes??? Nog even tot je echo spannend hoor! Is je gevoel erover al wat beter, of denk je nog steeds dat het niet goed zit??? Ik denk van wel!!!

Mutz wat heeeeerlijk zo'n onverwachtse vrije dag! Die zijn het lekkerst he! Had je nu een goed gevoel over deze ronde??? Ik vind het weer spannend! :D

Julesz wat goed te lezen dat je eindelijk een beetje durft te gaan genieten! Moet je ook doen hoor, want het is zo voorbij die zwangerschap!!! Blijf je foto's maken van je buik??? Ben wel weer benieuwd!!! :D Hoe voel je je verder? Leuk hoor dat haken! Zou het ook wel willen leren. Ik ben aan het decopatchen ken je dat?

Sab wat een knapperd is Mirza met zijn gerol! Hij is vlot zeg jeeeetje! Je zult wel trots zijn :D En wat suuuuper knap dat je het lijnen weer hebt opgepakt! Zou ik ook moeten doen, maar dan ff na deze maand want het werkt nu echt niet!

Naat succes morgen met Pascal! Hoop dat alles goed gaat! Wat zielig dat Keano niet lekker is. Koorts vind ik altijd maar eng bah! Wat een grote vent hebben jullie zeg! Charlie is met haar 8 maanden en 68cm dan nog een klein wurmpie! Ok nu weegt ze wel 8400gr (laatste keer 3 weken geleden). Hoop dat hij zich snel wat beter voelt, want dat is ook beter voor jou! Je hebt t al druk genoeg!

Bietje hoe was Harry Potter? Geen details graag haha wij gaan ook nog :D! En ik vind het nog steeds super knap dat je niet meer rookt en dat met zo'n rottige periode voor de deur! Je bent een kanjer!

Super hoe is het met jou? En met jullie lieve Nick? Wat zeiden ze in het ziekenhuis over zijn teentjes? Ziet het er nu al beter uit? Trek je de onregelmatige diensten nog een beetje??? (wat een vragen he!)

Oh jee verder weet ik t ff niet meer! Hoop dat ik niemand vergeet.

Hier alles prima. Beetje druk met afspraken, verjaardagen, werk en een ziek meisje die groene bellen blaast met haar neus en hoest als mijn opa dat vroeger deed.... 's nachts heeft ze het vaak zo moeilijk met ademen. Als het woensdag nog niet beter is ga ik naar de ha. Ze heeft gelukkig geen koorts, maar is echt niet lekker de arme schat. Gelukkig is Ro morgen lekker vrij, ik woensdag en Ro weer donderdag dus kan ze lekker thuis beter worden :)
    Op t werk gaat het best lekker. Vanmiddag voor t eerst weer zelf de groep gedraaid, zonder boventallig te staan en ik vond het weer heerlijk, ookal waren de kinderen heeeeeeeel druk. Ik had t onder controle! Best een beetje trots op mezelf dat ik heb doorgezet, het is niet makkelijk!
    Nou genoeg over mij

LOESTIG HOU ONS NIET LANGER IN SPANNING!!!!

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Kris hoe kan ik jou vergeten!!! Volgens mij ben je ook niet erg actief geweest hier, dus denk dat het daardoor komt! Je dans leerlingen hebben het weer goed gedaan het weekend he! Leuk om te lezen! Nog steeds aan het genieten van Sander en je mooie huis??? Vast wel! En vooral blijven doen!

7. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Hoop dat Loestig ligt te pronken in bed met een prachtige dochter, vervolgens inslaap valt, na 2,5 uur wakker wordt voor de volgende voeding etc etc en morgen denkt "oja, de meiden van zp".

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat zou wel heel mooi zijn he :D

Hierben ik een beetje radeloos.. charlie blijft maar huilen

9. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Ach Jojo. Helpt het niet om te douchen met haar met evt een stoombadje mint in de cabine??

10. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Nou, ik koek morgen nog wel een keer! Ga nu snel richting bedje. Trusten ladies!

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    waaah, nog geen nieuws! Ben zo benieuwwwd! Hoop dat alles goed is/gaat/is gegaan... Hoop morgen wat nieuws..
    Ga nu mn ogen dicht doen. Truste!

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Meteen even de lap aan, maar helaas...Vandaag maar hopen op wat nieuws.

@ Jojo..heeft Charlie nog wat kunnen slapen?? Zielig hoor zo verkouden, hopen dat ze snel weer opgeknapt is.

@ Hier..vandaag komt de fysio weer langs, mij benieuwen of Mirza weer vooruit gegaan is.

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedémorgen zus haha nog geen nieuws dus

14. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was ook benieuwd hoe het met jojo was, eigenlijk met Charlie dan....

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Jammer, nog geen nieuws....

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Jaaaaaa! Check allemaal haar hyves! Zooooo gaaf!!! Vind de naam zo super, die stond ook op mijn lijstje!! Oh Loes, gefeliciteerd!!!!

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Hahaha..en gisteren heb ik nog op haar hyves gekeken, vanmorgen was ik niet zo scherp...

Loestig..GEFELICITEERD..ben heel benieuwd naar je verhaal. Geniet van jullie dochter met haar prachtige naam.

18. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Hihi Mutz, lag nog lekker te slapen toen je sms-je kwam. Schandalig hé. Tim ligt nog steeds met zijn oogjes dicht.
    Wat leuk zeg een dochter voor Loes. Als ik naar de reacties kijk van gisteravond laat ben ik bang dat het een zware bevalling is geweest.

Sab: Zie je zelf al verschil bij MIrza?

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Oh Smits, sorry voor het wakker sms-en....

20. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Geeft niet hoor, moest er toch uit en nu geen betere reden. Heb nog nooit zo snel op hyves gezeten

Share This Page