Oh Smits wat lekker zeg zo "laat" nog in je bed, haha..Ik wil OOK uitslapen.. Ja ik zie zeker verschil bij Mirza, zijn hoofd is nu van achter weer recht en de bult nou ja bult die aan de voorkant zag is ook zo goed al verdwenen...
Haha, was natuurlijk in stuiterstand! Ik zat al braaf op mijn werk achter de comp...moest even weten of er nieuws was!
Ik kreeg net een sms van Kris dat Loestig een kleintje heeft! Yeah! Gefilicteerd!!! Geniet maar lekker van jullie kleine meisje!!! Manon is nu een getrouwde vrouw!!! Gefeliciteerd meis! Super dat 't zo'n mooie dag was! En je hebt gewoon nóg een trouwdag tegoed! Hier weinig nieuws wachten tot m'n cyclus misschien op gang komt Vanmorgen wel even een 'nulmeting' gedaan om te zien of de hormonen m'n lijf uit zijn. En ja hoor, geen positieve zwangerschapstest meer! Dus bij twijfel in december kan ik dus m'n test vertrouwen Heb wel 't idee dat m'n lijf aan 't werken is. 'k Verlies nu af en toe wat slijmpjes. Zou dat kunnen duiden op een vruchtbare periode? Xxx
Hé allemaal, bedankt voor de felicitaties. Sorry dat ik jullie zo in spanning heb gehouden, maar mijn hoofd stond even niet op reageren. we zijn zo blij met onze dochter, maar de bevalling was zwaar en afgelopen nacht heeft ze niet goed geslapen dus de vermoeidheid was toegeslagen. Zojuist lekker geslapen en nu eindelijk een reactie van mij. Om 22 uur begonnen de weeën, en om 2 uur had ik 3 cm ontsluiting. Daarna ging het heel snel en ik had heel veel pijn. Ik had alleen maar rugweeën en ze kwamen om de 1,5 minuut. Uiteindelijk om 4 uur naar het ziekenhuis gegaan voor pijnstilling. Daar bleek ik al snel 8 cm ontsluiting te hebben en dat maakte een ruggenprik niet meer mogelijk. UIteindelijk na 1,5 uur persweeën is ze met de vacuum geboren om 9.18 uur. Ik zal zo nog een foto posten. Het is een prachtige dochter. Sam is echt superlief en een tevreden kindje. Nogmaals bedankt voor de felicitaties en ik zal snel wat uitgebreider op de rest reageren.
Jaaaaaa loes van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een prachtige naam!!! Geniet ervan. Zo ik ga snel Nick ophalen van het kdv
Jeetje Loes, wat een avontuur zeg..pfff..maaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr ze is er...Ben heel benieuwd naar jullie mooie dochter. Charlie heeft er vanaf nu concurrentie bij, hahaha.. Geniet van je kraamtijd en rust lekker uit.
Lieve Loestig! Gefeliciteerd met jullie prachtige mini dochter Sam! Wat een prachtig meisje is het en wat is ze klein!!! Sam vindt ik ook echt een heeeeele stoere en lieve naam PRACHTIG! Je bevalling is nogal heftig geweest voor jou, maar ook voor Sam. Heeft ze erg veel last van haar hoofdje? Geniet maar lekker hoor en als je weer een beetje op aarde bent horen wij je wel weer! Dikke knuffel van die andere meisjes mama (zo leuk dat we er eindelijk weer eens een meisje bij hebben en wat voor 1 zo mooi!!!)
LOES!!!!!!!! hiep hiep hoera!!!! wat een wolk van een beebje...mooie naam ook. En inderdaad een meisje he..hahah dat zeiden we toch naar ons kun je wel luisteren hoor hihi Je hebt het wel zwaar gehad zo zonder pijnstilling maar ik vind je er wel extra stoer door! Ga maar lekker uitrusten en genieten van jullie kleine meid dat heb je wel verdient. Kris...wat ben je stil hier meis...nog nieuws onder de zon? Mutz..jou had ik per ongeluk vanmiddag aan de lijn haha...dat was grappig....mutz had gsmst dat we naar loes haar hyves moesten. Maar mijn moeder heet ook loes en ik had de link nog niet gelegd met het forum en belde het vreemde nummer wat in mijn telefoon stond...had ik ineens Mutz aan de lijn haha...was onverwacht maar wel gezellig hoor was het toch nog wat drukker geworden op je werk? 1979...je lichaam heeft de hormonen weggewerkt dus...op naar een nieuw begin meis. Hopelijk voor jullie in december weer een nieuwe positieve test met een betere afloop! Smits..nog leuke speeltjes bijgekocht? Van die plastic boekjes vind ik altijd leuk of van stof. dan zit er op elke bladzijde ook vaak nog een dingetje waar ze wat van kunnen leren. Een spiegeltje, een stofje, rammeltje....of je doet kleertjes..een leuk sjaaltje voor de winter ofzo..het hoeft toch niet allemaal speelgoed te zijn..die kleintjes hebben toch nog geen idee nu... Jojo..wat fijn dat het nu beter gaat op je werk..idd stoer dat je hebt doorgezet hoor meid! Arme Charlie ziekjes..ik vind het zelf al vervelend om 's nacht benauwd te zijn laat staan bij die kleintjes....verwen haar maar lekker. Hoe gaat het met haar op de kdv? Sab..fijn dat Mirza het goed doet bij de fysio...wat vind hij eigenlijk van het gepluk aan hem door de fysio? Naat..nog gefeliciteerd..je was jarig toch zag ik? Super..hoe is het? al eventjes niets gehoord toch? Gaat het goed op je werk? en alles goed met nick? Julesz..lekker aant zwangeren..ben benieuwd naar je buik..zet eens een foto op de club gelukkig..al een tijdje stil ook..alles goed meis? Hier alles ok...voel me de gelukkige huisvrouw(en dan niet die uit de film want die voelt zich zwaar klote) Nee echt huisje, boompje, beestje gevoel, lekker...Huis voelt fijn, werk voelt fijn, ring voelt fijn, ventje voelt fijn, buikje voelt fijn....maagje wat minder fijn Ik heb het idee dat het toch wel goed zit bij me...ben veel misselijk en moe. Slaap nog steeds rottig maar is nu even wat beter...uitslapen zit er nog steeds niet in..ook in het weekend ben ik om uiterlijk half 9 klaarwakker..ach kan ik alvast wennen.. Mijn buikje groeit gestaag...ik ben de afgelopen 2 weken 2 cm in omtrek gegroeid en in totaal al dik 5 cm. je ziet het ook best wel en na het eten is het het ergst. Hoop dat ik mijn jurk straks nog zal passen hahah. Al ben ik nu al dikker dan de vorige keer rond deze tijd denk ik toch dat het er maar 1 is.....vrijdag zullen we het weten..spannnnnennnnnnd *nagelbijtend*
He meisjes, wat een feest, weer een forumbaby erbij!! Heerlijk zeg. Eens kijken of ik nog een knappe reactie kan posten! Manon: jij eerst want dat heb ik net gelezen Je klinkt weer heerlijk optimistisch! Goed zeg!! Ik heb er ook alle vertrouwen in....alsof je daar wat aan hebt...maar toch. Fijn dat je je zo prettig voelt bij alles. Heerlijk een roze wolkje voor manon. Lekker blijven zitten. Jojo: Hartsikke goed dat je werk lekker gaat. Knap hoor! Zielig voor arme Charlie. Dat benauwde lijkt mij ook wel eng. Nick snottert er ook flink op los. En hij hoest er ook bij. Maar dat is volgens mij vooral dramatisch doen Hij vind het namelijk grappig om te hoesten en gaat dat dan extra hard doen....de draak.... Hoe is het op het kdv? Zal onderaan alle Nick en werk vragen beantwoorden Smits: hier nog weinig herrie speeltjes. Alleen wat belletjes en kraakpapier. Lekker rustig dus. Sabje: hoe is het op je werk? Ben ook benieuwd of de fysio al resultaat geeft voor Mirza. Wij moeten komende donderdag. Bietje: ben jaloers op je......gewoon zonder moeite stoppen met roken. Maar ik heb voor mezelf bedacht dat ik 3 januari (dan kom ik uit de nachtdiensten) stop met roken!!! Ben het nu alweer zat en het is zo zonde. Krisje; Hoe gaat het met de pijn? En de liefde? Mutz: hoe is het met je gesprongen eitje? Of heb ik wat over het hoofd gelezen? Naat: nog gefeliciteerd! Hoe isde operatie gegaan? Zo ben vast de helft vergeten maar vind het tot zover best knap. Alle vragen over Nick. Het gaat goed met ons manneke! Hij gaat zo super snel met alles. Brabbekt erop los. Pakt alles wat in de buurt komt, wil alleen maar zitten op schoot of staan en rolde laatst in de box al bijna op zijn buik Jeetje man je bent pas 3 maanden hoor....Lekker als een baby bij mama liggen zit er niet meer in! Maar o wat ik hij mooi en lief en leuk Mijn werk valt me nog wel zwaar. Ik heb het weekend gewerkt, vandaag, morgen en dan donderdag nog een nachtdienst...pfff drukke week dus. Verde maandag in het ziekenhuis geweest voor zijn teentjes. Die zijn tot nu goedgekeurd. We hoeven niet meer terug tenzij het weer slechter gaat worden. Dus hoofdstuk teentjes sluit ik bij deze . Nick is verkouden, snot loopt eruit...zielig. Maar volgens mij is half nl verkouden......Verder slaapt hij nog steeds tot 4 of 5 uur en dan is het brullen en heen en weer met speentjes. Hoop dat dat er snel uit gaat. Als ik ochtenddienst heb dan slaap ik zo'n 3 tot 4 uur, das echt te kort! Vriendlief gaat er dan vaak uit maar wakker ben ik wel. Nou lang verhaal geworden! Mocht ook wel na mijn forumverwaarlozing
Moedertje Loes, wees maar trots op jezelf. Je hebt hem gewoon geflikt, bevallen en een prachtige dochter gemaakt in je buikkie. Helaas moest de pomp aan eraan te pas komen. In 1 tractie gelukt? Tim was de eerste nachten ook onrustig en huilde met enige regelmaat. Op buik/borst leggen hielp bij hem goed (alleen blijft het een kunst om zo'n kleintje slapend in het wiegje te leggen zonder dat ze wakker wordt) Succes met alles uitvinden en het leren kennen van je dochter. Manon: Wat heerlijk om te lezen dat je goed voelt. Had het vandaag met mijn moeder over je, dat je je lichaam zo goed kent (tenminste die indruk heb ik van je) en dat ik hierdoor vreeste voor het ergste na je laatste buikbericht. Maar gelukkig lees ik nu anders. Hoe laat moeten jullie vrijdag. Vandaag nog wat cadeautjes voor Tim gekocht ( houten blokken, spiraal, kiekeboe blokken) Bedankt voor je tips. Die boekjes zijn idd erg leuk en vallen ook goed in de smaak bij Tim en de praktische dingen worden iedere week gekocht ( gister nog 2 super leuke pyama's) Bereid je maar vast voor Jojo: Hoe is het met de kleine meid en met jou?????? Sab en hoe was het bij de fysio? Moeten jullie nog door met de oefeningen?
Manon..goed om te lezen dat je lekker in je velletje zit en dat ook wat betreft je zwangerschap weer positief gestemd bent. Heerlijk. Super..eindelijk verlost van de ontstoken teentjes, komt er weer een verkoudheid aan. Vind ik zo zielig bij die kleintje, die kunnen hun neus niet snuiten of ophalen, vind dus gewoon dat dit virus de kinderen tot een jaar of 5 moet overslaan. Wat klinken jouw werkdagen ontzettend zwaar zeg, bleh.. Ben je verplicht om die nachtdiensten te draaien?? Smits..de fysio was zeer te spreken over Mirza. We blijven doorgaan hoe we het nu doen. Op zijn buik is geen probleem, want die kleine kerel blijft rollen, haha. Hij slaapt nu in zo'n stabiliteitskussen, maar is daar eigenlijk te sterk voor. Nu komt ze vrijdag een saftysleeper brengen. Hij hoeft nu niet meer alleen maar op zijn linkerzij, maar gaat dan om en om slapen. Dit het liefst tot zijn eerste jaar, omdat er nog een groei van het hoofdje komt en om het naar achter te laten groeien ipv naar opzij, moet hij op zijn zij blijven.
Super80: Nick klinkt als een ontdekkend mannetje. Jammer dat hij al om 04.00 uur wil beginnen met het ontdekken van de wereld terwijl er in dromenland toch ook genoeg te beleven is.
Smits...goed dat je toch nog blokken hebt gevonden en ander geen herrie speelgoed... ja ik heb zelf ook het idee dat ik mijn lichaam beter ken dan de gemiddelde persoon..of nou ja..of dat het gewoon heel gevoelig is allemaal ofzo..ik wist al zo vroeg dat ik zwanger was beide keren en 'wist' die vorige keer dat het niet goed zat. Ik had dat nog uitgesproken tegenover Bart de avond voor die echo...hij vond dat ik overdreef... Nu voelt het goed..misschien dat de spanning van de bruiloft het zwangergevoel vorige week wat had verdrukt..of misschien heeft iedereen het wel bij die 6 weken..super en jojo hadden het ook, wat minder gevoel... Ach..hoe goed je je eigen lichaam ook denkt te kennen...ik denk niet dat je alles kan voelen...zo denk ik dat het er 1 is en een meisje..straks zijn het 3 jongens whaha
Sab: saftysleeper???mmm die kende ik nog niet, ff googlen...... .....oke is dus eigenlijk een vergroot stabiliteitskussen. Tot een jaar dus in liggen. Is best lang eigenlijk.
Ach..hoe goed je je eigen lichaam ook denkt te kennen...ik denk niet dat je alles kan voelen...zo denk ik dat het er 1 is en een meisje..straks zijn het 3 jongens whaha __________________ Dat zou een giller zijn