Ja het is meer een inbind ding, hahaha..Arm kind, ligt straks helemaal klem..Het schijnt dat twee keer een spurt krijgen van de groei van het hoofdje. Maar nu lijkt het net alsof het heel ernstig is, maar dat is niet zo hoor. Zijn achterhoofd is weer recht en zo ook zijn oren, maar we willen gewoon dat zijn hoofd naar de achterkant uitgroeit en niet opzij, want daardoor krijgen de kindjes juist een platte achterkant...snap je het nog.. Hahahha Manon 3 jongens...lekker druk, hahha
Sab: mooi dat het zo goed gaat met Mirza! Ben benieuwd wat ze over Nick te vertellen hebben. Fijn dat ze bij je thuis komt. Ik moet hem wer naar de praktijk slepen. Ach...hoef ik ook niet van te voren stof te zuigen Diensten zijn ook erg zwaar (met dank aan mijn fantastische planner met een super inlevingsvermogen) Nachtdiensten ben ik volgens mij het eerste half jaar niet verplciht...niet dat mij dat gevraagd is. Na deze week komen er wat rustigere weken aan gelukkig. Dan zit ik eind december pas weer in de nacht. Denk dat hij gaten met mij heeft gevuld. Smits: vertel Nick ook elke avond dat slapen heeeeeel leuk is! Luisteren is ook nog niet zijn sterke kant, heeft hij vast van papa hahaha Manon: gaaf dat je er 'zo'n goed geviel over hebt. Dat had ik ook zowel bij de eerste (niet zo'n goed gevoel) als bij Nick!
Snappie. Eerste spurt is tussen de 6 en 8 maanden, tweede gaan flauw idee. Mirza heeft straks zo'n mooi bolhoofdje dat het later gewoon zonde is om niet kaal te zijn.
Nou inderdaad Super..die planner bij jullie mag wel eens een cursus gaan volgen en dan natuurlijk het liefst 's nachts, haha. Ze komen hier thuis, omdat ze dan ook de slaapsituatie kunnen bekijken enzo. Op deze manier kunnen ze de tips ook meteen in de thuissituatie laten zien. En stofzuigen hoeft toch niet, ze komen voor je kindje hoor, hahaha... Maar heeft Nick dan ook een voorkeurshouding?
Super..volgens mij heb je gelijk over die nachtdiensten..en hoeft dat nog niet als je het nog niet trekt... he wat fijn voor Nick dat zijn teentjes over zijn zeg! Ik had er eerlijkgezegd een hard hoofd in...maar gelukkig toch goedgekomen!
Ja Nick ligt steeds naar links te kijken. Denk dat het misschien wel te maken heeft met het vastzitten tijdens de bevalling. Zijn hoofdje zat toen naar links vast. Misschien deed rechts in het begin wel zeer of is er iets met een spiertje ofzo.....Al vind ik dat het wel al beter gaat. Zorg ook steeds dat hij naar rechts kijkt als ik met hem loop of zit. Maar die hork van het cb, sorry maar wat was zij slecht zeg, die vond het nog niet goed genoeg. Nou prima dan maar het zekere voor het onzeker. Kan de fysio bepalen of het nodig is. Afplatting valt erg mee.
Manon: ik moet het nog steeds eerst zien dan geloven hoor zijn teentjes. Maar het is echt wel een stuk beter. Dus de arts zal dan wel gelijk hebben en het groeit dan hopelijk vanzelf goed.
Ja precies Super, beter dat je er nu naar laat kijken dan dat het straks te laat is toch? Mirza keek ook altijd naar links, maar dat is nu ook helemaal over, maar die had wel echt een schuin achterhoofd en aan de voorkant kwam rechts juist een bult. Dat is nu ook weg...dus mijn knappe kereltje is nog knapper nu, hahaha..
Ik bedoel het andersom..pfff word gek van mezelf..hij keek altijd naar rechts en kreeg linksvoor een bult...andersom dan Nick dus
Mooi dat er zo snel al resultaat is! Slaapt Mirza wel lekker op zijn zij? Ga komende week beginnen met het afbouwen van de puck. Ben bang dat hij tich wel snel gaat rollen en dan wil ik wel dat zijn armpjes vrij zijn. Hoop dat hij dan nog lekker blijft slapen. Ga vrijdag beginnen met overdag in een dikke slaapzak met mouwen
Smits: ja daar ben ik op aan het googlen geweest. Ik wacht even donderdag af en anders ga ik inderdaad maar een naar een osteopaat.
Volgens mij ligt hij wel lekker op zijn zij, hij moppert nooit dus het zal wel goed zijn toch. Vraag me alleen af of hij in zijn saftysleep nog wel met slaapzak kan slapen..ik ga googlen, hahaha
Super: wij hebben met afbouwen de slaapzak smaller gemaakt d.m.v de zijkanten een stuk dicht te stikken. Zo liggen ze toch nog een beetje strak. Ben benieuwd hoe Nick het gaat vinden.
Goed idee smits! Ga ik ook doen met de nieuwe slaapzak van Nick! Ben ook wel nieuwsgierig of het gaat lukken. Meisjes ik ga tasjes inpakken voor morgen en dan de laatste fles doen. Morgen weer vroeg dag! Tot snel
nou ..ik kan(nog) niet meepraten over babyfysio en hoofdjes en kussens, slaapzakken enz. hoor...en als ik erover kan praten zitten die van jullie alweer in een andere fase haha.... ik ben toch moe dus ga zo mijn bedje opzoeken denk ik....
Hahaha..ja inderdaad..maar toen hadden ze natuurlijk ook veel minderen mogelijkheden he..en toen lagen de kinderen gewoon nog op hun zij/buik...