haha sab wist de spanning op te bouwen zo ik wist het ook al!!! haha leuk joh... niet heel dubbel bietje?
ja wel dubbel, maar ja zoals sab al zei, ze kunnen hem er moeilijk af knippen...dit wordt een jongetje met een beschermengelneefje
En zo is het maar net Bietje... Jona leeft voort in .... oh jee wilde bijna de naam typen, whaha... laten we het maar op Gerrit houden...
Achter op een scooter???? Ik dacht toch zeker niet dat dat ging gebeuren he... Ja echt Smits.. de beste engel die er is.....
gaat wel beter, ik heb de afgelopen dagen valeriaan geslikt voor het slapen gaan. Hierdoor sliep ik wel beter in, maar ook heel vast. Daardoor leek het weer alsof ik maar 3 uurtjes had geslapen en dan ging de wekker al weer. Gisteren zonder valeriaan gaan slapen, ben ik toch weer vaak wakker. (en een zieke zoon aan je bed, is ook niet echt bevordelijk) Maar goed in ieder geval weer wat slaap ingehaald.
heeee heee daar is ze dan hoor!!!! Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hoofd! Ik heb het echt waar nog nooit mis gehad! Maar je dropjes krijg je hoor!!!! Mag ik er dan wel ééntje??? of twee???? Mijn dochter krijgt wel een hele hoop kerels om zich heen hoor pffff.... Super doe jij dan maar een meid hoor anders is de mijne zo alleen!!!! En Sab ook hier mondje dicht op hyves! Zelfde geld voor mij trouwens meiden. Op hyves is het geheim! Wil het neit dat de buuf die het wel weet net zegt dat ik op mezelf moet passen en aan mijn meisje moet denken!!!! grrrr heb t bericht gelijk gewist!
lekker snugger haha van je buuf, maar ja waarschijnlijk in haar onschuld natuurlijk...lukt het je een beetje jojo, je rustig houden?
hahaha wacht maar Bi hij zit straks op een dikke gepimpte opgevoerde scooter!!! hahahaha En uuh ff door de bosnische namenboeken bladeren, vladimir achterop!!!! Jona op hun schouders! Dat kan alleen maar een mooi tochtje worden! Dus je weet nu dat je dan toch beter de valeriaan kan blijven slikken toch? Fijn dat het zo goed helpt! Ik voel daar nooit wat van!
Daar heb ik dan weer geluk bij Bi...dat Mika zo'n held is... Smits....wc rol?????????????????? Zelfs mijn mamsie weet het niet dus.....
En hoort hij wat???? Ja Bi het lukt op zich wel voel me alleen al de hele dag onrustig. Weet niet hoe dat kan. Zo'n rusteloos gevoel in je hele lijf heel vervelend. Morgen ga ik gewoon lekker in huis wat rommelen op een rustige manier, want dit is ook niet lekker en ga ik alleen maar meer van stresssen
nou even reageren.. mauw niet zo veel!! lees nu maar even 1 x per dag en dan moet ik gewoon meer dan 10 pagina's lezen.. En mijn hoofd is net een zeef dusssss ik kan dat niet allemaal onthouden... @ julesz, test eens! maakt me nieuwsgierig... @ manon.. zo foto's kijken, ben benieuwd.. balen van die ene spuit.. heb ik toen met de trombose spuiten ook gehad. Zo belangrijk, en toch zoiets vergeten.. Succes morgen!! @ jojo.. gelukkig dat het vandaag ook goed was met je meisje! en nu inderdaad helemaal niets te veel doen he!?!?! @ super... chillen dan ook lekker.. niets doen wat je niet wilt.. @ smits.. geen idee wat je hebt geschreven.. sorry!!! @ naat... voor jou ook al geen idee wat je hebt geschreven... meidne, mijn buik draait helemaal om.. mijn ex begint te praten op msn, had gemaild dat ik morgen graag dingen wilde ophalen, en als het niet goed is, of hij het dan wilde laten weten.. begint meneer te praten! 2 zinnen gezegd.. meer niet geod he!! Net een vriendinnetje, ex getuige, op bezoek gehad... was best gezellig, met soms een traan, maar ook gewoon fijn gekletst met mijn mama erbij... Vanmorgen de muren geverfd en daarna op de radio geweest om de zumba te promoten.. Had een radio stem kreeg ik te horen Daarna s middags om boodscahppen geweest, bij mijn ex collega's... waren ook heel lief, kwam mijn ex s-zusje door de winkel... was ook ineens weg.. daarna heel moielijk de jurk geannnuleerd.. nouja, niet geannuleerd hoor... kan niet eens.. volledige bedrag betalen... en het allerergste moet de jurk op komen halen.. Heb me al voorgenomen dat ik deze bij mijn ex (en het klinkt inderdaad nog steeds vreemd!!) ga hangen.. Laat hem maar lijden ofzo... Heb al wel besloten dat ik nu niet terug zou willen naar hem, maar ook nog niets nieuws wil hoor... zo inmiddels zijn jullie al verdergemauwt... zal eens gaan lezen hoe veel
Nee, hij hoort niets. Nu is zoeken al niet zijn sterkste ding, dus een hartje opsporen is misschien teveel van het goeie. Bi: kan je de dosering niet halveren? Ga de laptop dicht klappen en naar bed. Truste