Manon, bruine afscheiding? Ik begrijp je angst... Maar zoals Sab al zei, bruin zegt niks! Probeer maar 'n beetje rustig te blijven en te geloven in je lichaam en in jullie kleintje! Bel anders even met je gyn/verloskundige... Zal aan je denken en I'll keep my fingers crossed! Nu even de posi berichtjes! Manon, wat zagen jullie er prachtig uit!!! Echt geweldig!!! Loes, wat een mooi kindje hebben jullie!!! Volop genieten!!! Heb je wel verdiend na zo'n heavy bevalling! Xxx
Yeaaah Loes van harte meid met jullie prachtige dochter SAM. Leuke naam hoor! Een zware bevalling las ik net, laat je maar lekker verwennen door je man en geniet van je meissie. Manon mooie foto's hoor van je trouwen. Oh jeeeej bruinverlies, ik heb t ook niet gehad maar t kan wel idd in de 1e 3 maanden. Hoe gaat t nu? Wil ff me verhaal kwijt. Gister om 10 uur richting ziekenhuis met Pas...rond 13:00 uur werd hij opgehaald voor de operatie...gelukkig is 't allemaal goed gegaan. Gisteravond om 19:15 uur waren we thuis. Lange dag dus...Ook nog een oom & tante geworden, mijn schoonzus is bevallen op mijn verjaardag (gister) van een prachtige zoon, alleen 8 weekjes te vroeg. Hij ligt nu in de couveuse en moet minimaal 3 weken blijven of langer. Mijn schoonzus mag vanavond naar huis, haar moederhart huilt maar Levi heeft de zorg nodig, en ze heeft ook nog 2 dochtertjes thuis die mama ook nodig hebben. hij weegt 2030 gram, zijn lengte weet ik niet. Vanmorgen mocht ik bij hem gaan kijken, echt een klein mannetje, hij heeft best wel een bol koppie. Krijgt zuurstof en voeding via een sonde. Was gister helemaal van slag door deze drukke hectische dag. ze had eerst remmers gekregen voor de weeen, maar dit hielp niet...hij wilde zo graag uit mama's buik...hoop wel dat die voor kerst thuis is maar als t niet gaat dan niet, het belangrijkste is dat hij gezond is en nu goed gaat groeien.... Jojo je meisje is toch groot...Keano is wel erg groot... hij is ook niet zo lekker. Ben je vandaag naar de HA geweest met Charlie?? Keano heeft wat rode uitslag op zijn huidje zag ik net, zijn rug, nek, buikje...net de HA gebeld, kan 5e of 6e ziekte zijn. Even aankijken. Hij had net geen koorts. 36.8 dus dat is goed... Sorry verder weet ik t niet meer hoor, ben nog steeds van slag...
hier nu een halve dag verder...geen bruinverlies meer gehad in mijn broekje of bij afvegen. Noem me maar raar maar ik kon het niet laten om even met een tampon te checken of er binnen nog wel zit..en ja daar zit het nog wel...ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik voel mijn baarmoeder de hele dag al zeuren. Weet niet of dat op een goede of slechte manier is omdat ik nu ook niet helder meer kan denken.... Ben nog wel misselijk maar weet ook dat dat niet zomaar van de een op de andere dag helemaal weg is mocht het fout zijn dus dat zegt ook al niets. ik houd me maar zo rustig mogelijk en hoop dat Bart vandaag vroeg thuis is..die weet nog van niets... Kreeg vandaag mijn nieuwe zorgpasje met mijn nieuwe achternaam erop..dat vond ik wel weer erg leuk om te zien en er kwam zowaar even een glimlachje boven...
Hey Manon! Dat is shit. Ik heb twee ervaringen. Een keer positief en een keer negatief. Zo goed als jij alles voelt, voelde ik het niet. Dat kan ook niet iedereen. Net als de eisprong. Lijkt me wel heel bijzonder als je je lichaam zo goed aanvoelt. Jij bent dan ook wel bijzonder. En bijzonder mooi. Prachtige foto's meis. Och, zooooooooo romantisch. Maarrr ik wijk af, het eten wordt koud maar ik wou eerst even reageren....het bruinverlies was bij mij bij deze zwangerschap in de 7e week net als bij jou. En dat hield ook weer op en kwam nog weer even terug twee dagen later Er is een flink aantal vrouwen dat in week 7 oud bloed verliest wat oud innestelingsbloed is. En kort daarna had ik ook zo'n ongi weeig gevoel omdat die baarmoeder uitrekt van hier tot tokio. Nu al... Bij de miskraam was het bloedverlies begin week 6. Hoop dat ik je iets heb kunnen helpen. Mijn zus had al bloedverlies als ze moest niezen..... Kus
Even snel een berichtje voor Manon. Ben nl. aan het werk en zit dus op mn tel. te typen. Ga heeeeeel erg hard voor je duimen dat het goed blijft gaan. Dit gaat goed komen! Dikke knuffel! Je zag er trouwens prachtig uit zeg! En leuk he, dat de zorgverzekeraar zo snel met een nieuw pasje komt. Gaaf om je naam dan te zien. Vond het trouwens grappig je even aan de tel te hebben gehad! Onverwacht gezellig. Ben terwijl ik aan het typen ben in gedachte ook heel hard aan het duimen! Oh nu kan ik natuurlijk voor Loes niet achter blijven. Loes wat een prachtige dochter hebben jullie. Nogmaals van harte! Hoop dat je de bevalling snel achter je kan laten. Ben benieuwd hoe de eerste dag is geweest. We horen vast snel van je als je eraan toe bent! Naat: nog gefeliciteerd, helemaal vergeten gister! Wat verschrikkelijk voor kleine Levi en je schoonzus. Veel sterkte en hopen dat hij snle naar huis mag! Sterkte ook voor Pascal! Toch nog veel gereageerd, maar sommige dingen moeten even! Reageer later op de rest. Ga weer aan het werk!
@ Naat..jeetje dat is schrikken voor je schoonzus. Hopelijk groeit de kleine Levi snel en mag hij lekker mee naar huis. @ Manon..hoe is het nu??
Naat: Nog van harte gefeliciteerd. Heftig daagje gister. Gelukkig is met Pascal alles goed. Schrok wel van je neefje, jemig 8 weken te vroeg. Hoop maar dat het goed blijft gaan. Manon: Wou dat ik alle onzekerheid bij kon wegnemen, maar helaas. Vind het wel positief dat het bloed bruin is. Vooral na je actie van vanmiddag denk ik dat het geen nieuwe bloeding is. Mijn duimen draaien voor jullie. Sab: Bikkel!!!!! 4,7 mag je afronden naar boven, dus je bent gewoon 5 kilo afgevallen. Wat een heeft dieet zeg. Kon je het jezelf nog moeilijker maken?!
Weet je wat het is Smits, als je zeker 30 kilo kwijt moet, dan moet je het wel even streng aanpakken. De andere weken gaat het trouwens niet zo hard hoor, dan moet ik rekenen op ongeveer 2 kilo per week.... En ik moet die kilo's natuurlijk niet kwijt ik wil ze kwijt.
1979, fijn trouwens om je weer af en toe voorbij te zien komen.. Op naar een nieuwe ronde nieuwe kansen... Je had het trouwens eerder over dat slijm, zou natuurlijk kunnen dat je vruchtbare periode plaats vindt... Naat, vervelend van je neefje. 8 weken is wel heftig inderdaad. Duimen dat het goed gaat.... Mutzie, je krijgt altijd lamme duimen van dat posten via je tel he? Oef, ik ben zo benieuwd, wanneer moet je nou terug? Of moet je eerst testen? Ben het even kwijt....
Hey meiden bedankt voor de opbeurende berichtjes vandaag. Hier alles nog hetzelfde.Niets in het broekje meer en niets met afvegen maar ik weet zeker dat er van binnen wel bruine afscheiding is. Hopelijk idd oud bloed. Ik herinner me wel dat ik gisteren 2x hard moest niezen en dat dat felle pijnscheuten gaf. Misschien wel een adertje gesprongen. Mijn baarmoeder voelt beursachtig aan maar geen krampen...hopelijk blijft idt zo en is het allemaal niets zoals sommige van jullie al zeiden... Sab 5 kilo...Supergoed zeg!!
Ja, laten we idd hopen dat t allemaal goed gaat met de kleine Levi. De kinderarts zei vanmorgen dat hij het goed doet, krijgt vandaag al wat meer voeding dan gister, dan is alleen maar goed en zijn huidkleur was ook mooi roze. Pascal heeft hem nog niet gezien, die kan ook lastig lopen, hopelijk kan hij die kleine ook snel zien. Bij Bietje waren de kinderen toch ook te vroeg of niet? Sab wat goed 5 kiloooo! Trots op je hoor. Bij mij moet er nu nog 4 kilo af dan zit ik op mijn oude gewicht... Manon kun je anders morgen niet langs de Ha gaan ofzo als je het niet vertrouwd?
om tien voor half 2 pas..dat gaat een eeuwigheid duren natuurlijk als ik wakker word...als ik al kan slapen die nacht...
Moet je werken of ben je vrij. Als je vrij bent probeer een doelstelling te hebben voor de de ochtend anders zit je zo kniezen.
Naat..naar de HA heeft geen zin..die weet er minder van dan bij de gyn en die heeft helemaal geen instrumenten voor zoiets, geen echoapparaat bedoel ik. Ik moet mijn geduld gewoon nog even een dagje ophouden. Morgen werken dus afleiding. Wat een kleintje zeg die van je schoonzus...gelukkig is alles goed met hem.
@ Julesz..ik doe Cambridge500. Dat houdt kort gezegd in, alle maaltijden vervangen voor shakes of soep. Die soep is niet te vreten dus ik eet drie shakes. @ Smits..ja de eerste keer dat ik een coach ingeschakeld heb. Wel een goede stok achter de deur hoor, want nu moet ik elke week bij hem wegen. @ Naat..Bij Bietje was Mika 9 weken te vroeg en het verhaal van Jona kennen we. Volgens mij mocht Mika 2 weken naar huis voor zijn eigenlijke geboorte datum zeg maar. Die heeft dus een week of 7 in het ziekenhuis gelegen. Ik hoop dat Levi eerder naar huis mag, want weet nog wel van Bietje dat het slopend is om elke dag op en neer en heen en weer te rijden en elke keer je kindje achter moet laten. @ Manon..dan is het vast een gesprongen adertje geweest. Komt allemaal goed, geloof in je lichaam.
Jeetje Sab dat is weinig!! mijn neefje was ook te vroeg geboren..ik weet niet hoeveel en hoe zwaar hij was maar ik weet wel dat hij bij mijn oom op 1 hand kon liggen zo klein...heeft ook heel lang in de couveuse gelegen en wordt 26 November 30 en is groot sterk en gezond...hij is wel altijd mager geweest en nog steeds niet dik..