Sjeeee Manon ik schrok van je bericht! Maar gelukkig is het nu gestopt! Mijn collega is nu 21weken en heeft nog dagelijks bloedingen. Met het kindje gaat alles echter prima! Dus het hoeft idd niet altijd iets slechts te betekenen. Duimen draaien voor vrijdag! Jullie zagen er trouwens prachtig uit!!!!!!!!!! Echt een mooi setje zo! Sab wat goeoeoeoeooed zeg!!!!!!!!!! Lijkt me verschrikkelijk die shakes hoe hou je het vol! Ik moet altijd wat te kauwen hebben... Echt heeeeeeel knap dat je het doet hoor!!! Volhouden! Naat idd gefeliciteerd sorry ook ik was het vergeten (schaam schaam) Is het een beetje te doen met de zorg voor je 2 mannen? Schrikken zeg van je neefje, maar gelukkig gaat het goed met hem! Super ik vind het knap hoe je het doet hoor met die zware diensten! Mutz nu zou ik jou nog terug smsen maar het was echt gekkenhuis hier met snottebellen en tranen. sorry!!!! Hoe is het verder? 1979 zou idd kunnen wijzen op een vruchtbare periode spannend weer he! Hoe voel je je nu? Sta je er weer voor open? Oh ik weet het niet meer! Hier gaat het wel ok. Charlie knapt heeeeeeel langzaam wat op. Merk dat ze nog niet zichzelf is, want ze slaapt veel en is erg hangerig. Gelukkig geen koorts, maar wel veel benauwd. Morgen gaan we haar toch naar t kdv doen voor de 2e wendag, want overdag gaat het eigenlijk heel goed. Wel weer spannend hoor! Bij mijn schoonzus die al jaren bezig is om een kindje te krijgen is weer een terugplaatsing van de IVF geweest. Zo spannend weer! Dinsdag is hij teruggeplaatst vanaf wanneer kan ze dan testen Manon?? Ze heeft natuurlijk al 7 of 8 miskramen gehad dus het is echt billenknijpen hier! OH en CHARLIE HAAR 3E TANDJE IS DOOR! EEN VOORTAND!!! :d:d
Jojo..wat spannend voor je schoonzus! Tja ik denk dat het voor iedereen anders is maar ik werd 3 dagen na de terugplaatsing al steeds zo vroeg wakker en toen wist ik bijna genoeg. De dagen erna werd ik duizelig en voelde ik me ziek. De vorige keer was precies hetzelfde. Zeg dat ze goed op dat soort tekenen van haar lichaam moet letten als ze het al vroeg wil weten. Ik had mijn eerste positieve test al heel vroeg, ik dacht al 5 dagen na de terugplaatsing. Maar het is gevaarlijk om zo vroeg te testen...het kan altijd nog fout gaan als je voor je NOD zit....persoonlijk vond ik het spannend maar wel leuk om te weten dat ik al zwanger was...wens haar veel succes!
Mika is nu ook een hele grote beer van 10 hoor. Van zijn vroeggeboorte is niets meer te merken. @ Jojo..jeetje nog steeds niet lekker die meid van jullie. Ik hoop echt dat ze er weer snel vanaf is. 3 tanden alweer, wat gaat dat hard zeg. En hoe hou ik het vol? Veel foto's kijken van mensen die het ook gedaan hebben en bedenken dat ik er over een paar maanden ook zo uit zie. @ Smits..hoe gaat het met Tim zijn tanden? Nog last van spuitluiers?? Oh had nog een vraagje aan de moeders...Mirza is nu zo lekker aan het rollen, maar kan af en toe vreselijk spugen. Dan is het geen melk, maar gewoon doorzichtig. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb zelf het idee dat het door het rollen komt.
haha ja natuurlijk is Mika ook zo'n grote knul geworden en als hij iedere dag zijn boterhammetjes eet wordt hij net zo sterk als zijn vader...
Sab, dat doorzichtige is het water van de melkfles. hihi klinkt lekker vaag he. In de maag splits het melk en water en Mirza geeft dus het water terug. *&*^*&zooi heb vanavond mijn laptop laten stuiteren en nu is de accu niet helemaal oke meer. Zodra ik de oplader uit de laptop haal stopt die ermee.
Vindt ie dat zeker niet lekker, haha.. Maar kan dat ook kwaad of niet? Je moet je laptop ook op je lap houden en niet mee gaan basketballen
Hij blijft er ook gewoon bij lachen. Slaap lekker Smits en eet smakelijk voor Tim. Ik ga hem ook uit knallen. Mirza moet ook zo eten en morgen heb ik een bruiloft. Slaap lekker allemaal.
Zo daar ben ik dan weer. Ik ga een poging wagen om op jullie te reageren. Ik ben niet helemaal bij, maar probeer het zo goed als het gaat. Manon wat balen van dat bloedverlies. Ik had daar ook 1 dag last van en was toen ook erg bang, maar uiteindelijk alles goed. Die buik die zal de komende tijd wel veel harder gaan groeien denk ik zo. Morgen spannend de echo, maar ik weet zeker dat het goed zit. En ja bij jou wordt het ook een meisje dus dan hebben de mannen straks toch nog een beetje keus. Super wat fijn dat de teentjes van Nick zijn goedgekeurd. Klinkt zo vreemd als je dat schrijft over tenen. Dat je ochtenddiensten zwaar zijn zo met Nick vind ik niet vreemd. Hopelijk krijg je snel weer een ritme te pakken. Dat kijken naar een kant komt ook wel weer goed, als je er maar op tijd mee naar de fysio of osteopaat gaat. Daar kunnen ze het toch wel snel verhelpen. Smits lekker geshopt zo te lezen. Leuk hoor al die prullaria kopen. De tractie was in 1 keer gelukt en ze heeft maar 2 daagjes last gehad van hoofdpijn dus een grote meid. Slapen gaat op en af, de avonden zijn toch nog het lastigste, maar we mogen niet klagen. We komen toch wel aan een paar uur nachtrust toe. Super met Mirza ook alles goed lees ik zo. Fijn hoor. En hoe voel jij je op je werk. Gaat het steeds beter? Kris hoe is het met je? Heb je nog last van je nek? Naat nog gefeliciteerd met je verjaardag. Jij bent nu de grote zuster thuis. En dan ineens die bevalling van je Levi. Dat is natuurlijk wel schrikken. Hopelijk gaat het snel beter en mag hij gauw naar huis. Jojo wauw een echte voortand. Wat gaat de tijd snel. Mutz ik weet het even niet meer. Sorry, hopelijk alles goed bij je. 1979 met jou ook alles goed? Julesz je buikje groeit vast ook snel. Ben je nog heerlijk de creabea aan het uithangen? Ik ga nu stoppen, want Sam begint te huilen. Mama ik heb honger. ze maakt het erg goed en drinkt braaf haar flesjes leeg. Ik heb de kaartjes binnen, die komen snel jullie kant op.
Loestig..ik vind het altijd weer bijzonder hoe snel de moeders na de bevalling alweer posten hier...toppie hoor! Ik stel me altijd zo voor dat je erna zo moe bent en alleen maar met je kindje bezig bent en op bed ligt en verder nergens zin in hebt. Hier spannende dag..pff..ik heb het idee dat het wel goed zit...het bruinverlies is naar gelig gegaan en dus aan het wegtrekken. Vanmorgen stond ik flink te kokhalzen boven de wc dus dat zit ook wel goed en ik heb meer buik dan de vorige keer rond deze tijd terwijl ik nog wel iets ben afgevallen(dat is erg vreemd als je weet wat ik de laatste tijd naar binnen douw)....zou die buik wijzen op 1 gezond kindje of op 2 gezonde kindjes?? Iig als ik zo doorga dan pas ik over 2 a 3 weken al niet meer in mijn eigen broeken en ik bang...
10 voor half 2...we gaan over een kwartiertje weg....ik ben zo zenuwachtig...aaaaah Stom he..de vorige keer heb ik er geen seconde bij nagedacht dat het ook fout kon zijn en nu denk ik aan niets anders...
En ik voor jou! wanneer is ook weer je nod? En voel je misschien al dingen die je niet kan plaatsen? Vroeg wakker ofzo?
Tijd om op de rest te reageren! @Loes: wat goed om van je te horen! Gaat alles goed met jullie kleine meid? @Sab: wat super dat je zo aan het afvallen bent! Moeilijk hoor, zo'n dieet! Met Mirza dus alles goed? (naast dat hij niet van water houdt ) @Smits: niet handig: je laptop laten stuiteren (had je zelf natuurlijk ook al ontdekt). Alles goed met jullie Tim? Drinkt hij nu gewoon melk? @super: kan me ook heel goed voorstellen dat je nachtdiensten zwaar vallen. Wel goed om te horen dat alles goed gaat met Nick en met jou dus ook! @Kris: hoe is het met jou? Al even niks gehoord.. Lekker bijna weekend? Ga je nog iets leuks doen? @Jojo: hoe is het met je? De maand is bijna om, niet dat het verdriet dan opeens minder zal zijn, maar december klinkt dan hopelijk wat vriendelijker. Wat wordt jullie meid al weer groot. Alweer tandjes! @Naat: hoe is het met je neefje? En met Pascal? @Julesz: lekker aan het uitbuiken?? @1979: fijn dat de nultest goed was. Weer druk aan de klus? Slijm kan duiden op vruchtbare periode, maar ik kan er nooit zo'n wijs uit hoor, haha. @Gelukkig: waar ben je?? Hoe is het met je? En je tante? Hier alles goed. Lekker een vrij weekend (en dagje). Hoe het met mijn hormonen is weet ik niet. Mijn boobs doen nog steeds zeer, maar als het goed is zit het hormoon uit de laatste spuit (Pregnyl) nog in mijn lijf (zwangerschapshormoon) dus dat zegt niks. Verder heb ik totaal geen symptomen, dus ik geloof er deze ronde niet zo in... Mijn zus is vandaag uitgerekend, maar er gebeurt nog niks... Spannend hoor! Iedereen een fijn weekend!
Nee, gee symptomen dus Manon. Vroeg wakker?? Heb net 12 uur geslapen, dus nee.... Volgende week vrijdag mijn NOD...
Spannend voor je rond vrijdag dus Mutz..ga hard voor je duimen want jouw (en van jullie allemaal hoor) duimen heeft goed gedaan. Alles is goed!!! Jeeeeh ik ben zo blij. Het bloedverlies is oud bloed of van het niezen geweest. Er zit van de punctie nog veel vocht in mijn buik rond mijn eierstokken en dat lijdt tot pijnlijke steken, niet dat ik daar veel van heb gemerkt maar ach...het gaat vanzelf weg zei ze. ben zooooo blij
Manon: meis wat een goed nieuws! Heerlijk om mijn dag te mogen beginnnen (ja had nachtdienst) met dit nieuws! Wat fijn Heb Nick net van het kdv gehaald. Die is erg moe dus ligt alweer te bed. Ik op de bank. Ben moeeeeeeeeee van mijn nachtdienst. Wel een leuke dienst gehad. Nu lekker vrij tot donderdag, jeeeeeeejjjjj. Straks lekker naar mijn nichtje....lekker even knuffelen met een baby Mutz: jammer dat je (nog) geen symptomen hebt. Maar hou moed he?! Ik had bij Nick ook geen enkele symptoom tot de dag voor mn nod! Spanned wachten op de bevalling van je zus. Bijna tante mutz!
Foto voor smits, stoer shirt!!! Het kado'tje voor Tim heeft Nick ingepikt . Maar in januari, jajaja ik kan erbij zijn, heeft Tim nog wat van ons tegoed!