Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: ook jullie shirt en broek past hij inmiddels!

Sab/ bietje: jullie pakje past ook, jeeej alleen nog geen foto's van

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oke eentje dan no, omdat hij zo mooi zijn middelvinger laat zien.

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jeeeeh, ben zo blij voor Manon!!

Wauw, wat is Nick een schatje zeg en wat een gave kleertjes!

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Manon...yessssssssssssss helemaal goed. Had je al een sms gestuurd, maar ook nogmaal via het forum GEFELICITEERD..nu chill en genieten (tussen het kokhalzen door, hihi)

@ Mutz..inderdaad wat super zegt, geen symptomen zegt helemaal niets. Ga zo voor je duimen, nu is het gewoon jullie beurt...

@ Super..wat een schattige foto's van Nick zeg, om op te eten dat mannetje. En helemaal leuk dat jullie er ook de 8ste bij zijn.

Ik ga even een foto spammen van Mirza in zijn pak, die hij gister naar de bruiloft aan had.

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
  6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ff snel: mijn moeder heeft met zitten kwijlen bij de foto's van nick en mirza

7. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Even snel een reactie.

Manon Joehoee!!!! alles goed. Ik zei het toch. Lekker gaan genieten!

Sab en Super wat een geweldige foto's. Als ik dat zo zie is dat kleine knuffelbabytje er snel vanaf. Dus hier nog maar heel goed genieten, want ze zijn snel groot zo te zien.

Hier alles supergoed. Vannacht veel last gehad van stuwing (zelfs bijna flauwgevallen van de koorts), maar nu alles weer beter. Sam heeft vannacht heel braaf doorgeslapen, net of ze wist dat mama zich niet zo lekker voelde. Wat een voorbeeldig kind.

8. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
  9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh jeetje Loes, dat is vervelend. Waar komt die koorts dan vandaan? Hoe voel je je eigenlijk verder? Went het allemaal al een beetje..

En Sam is een poepie zeg...te schattig gewoon.

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Loes: wauw wat een mooie meid hebben jullie. Hele mooie baby!!! Wat heerlijk dat ze vannacht zo goed sliep. Wel heel vervelend dat jij zo ziek was. Bah! die vervelende stuwing.

Sab: jeej wat een mooi foto van Mirza. Echt heel schattig dat pakje!!

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Super..dat rompertje heeft ook een vlinderdasje maar die zie je niet zo goed. Als je Nick ook in pak wilt hijsen voor de kerst ik heb het bij h&m besteld.

12. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Sab die koorts kan een reactie zijn op de stuwing. Ik had geen last van de druk op mijn borsten (hoewel ze echt wel flink werden), maar je kunt er dus ook misselijk en koortsig van worden. Blijkbaar had ik het helemaal volgens het boekje wat dat laatste betreft.

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Loes..dat is dan mooi kl*te dat je daar last van hebt. Volgens mij heb ik iets gemist, maar geef je borst of flesvoeding?? Ik heb gelukkig maar heel licht last van stuwing gehad..wel lekker mooie ronde borsten, hihi

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een kanjers!!! Leuk staat het pakje bij Nick zeg!!!! En de ander pakjes ook! Gewoon een lekker ding.
    En dan Mirza.... wow! Hij wordt zooooo groot! Wat een blij koppie zeg!

Loestig wat leuk dat je alweer aan het posten bent!!! Wat is Sam een prinsesje zeg! Echt een mooi meisje!!!! Wat lekker dat het zo goed gaat! Kijk je wel uit voor een borstontsteking? Dat geeft nl ook hele hoge koorts en word je heel beroerd van!! Genieten jullie lekker met z'n drietjes? Is de visite al op gang gekomen of houden jullie het nog een beetje af??

Manon heb je al gesmst maar wat een geweldig nieuws!!! Ben zoooooo blij voor jullie! Nu wel gaan genieten he! Na een mooi kloppend hartje is de kans dat het mis gaat nog maar iets van 2 procent he dus relaxxxxx!!!! :D:D:D En nu wel buikfoto's plaatsen he!!!!

Mutz bedankt voor je suuuuuper lieve kaartje! Echt heel erg lief :D
    En dat je geen symptomen hebt zegt idd helemaal niks! Ik had ook op de dag van mijn positieve test pas die duizeligheid en misselijkheid en Sab heeft nooit ergens last van gehad! Ik duim!!!!

OH help weet het niet meer!
    Charlie gisteren weer verhoging... Ze komt er maar niet doorheen zo zielig! Vandaag een stuk beter en ze doet ook echt weer lekker gek! Ga proberen een foto te maken van haar hoofd als ze haar eigen speciale gekke bek trekt! Ik pies elke keer zowat in mijn broek!!! :D
    En vanmorgen wilde ze alleen maar staan dus ik denk kijken wat ze doet als ik haar op de grond zet hahaha loopt ze zo mee aan mijn vingers! Ik vond het zo grappig! Zelf gaan zitten wil ze nl nog niet (als ik haar neerzet zit ze als een huis) en kruipen doet ze ook nog niet aan, maar staan en aan de hand stappen dus wel! Gek kind!

Dan nog even een vraag aan de mama's. Hoe kleden jullie je kids in bed? Hier is het 16gr op de slaapkamer en ik ben geneigd haar in een dikke slaapzak met deken in bed te doen, maar heb toch echt t idee dat dit te warm is! Dus graag jullie ervaringen :D:D:D

Straks waarschijnlijk ff t centrum van Hoofddorp in voor wat Sint cadeaus met mijn vriendin en haar zoontje (week ouder dan Charlie :D)

Jullie nog plannen t weekend????

15. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey!

Manon, wat een goed nieuws hee!!!!!!!!!!!!! Maareh, zijn het er nou 1 of 2 want dat lees ik nergens! Nou, lekker genieten! Leuk leuk leuk, zijn we samen zwanger! Zoals afgesproken ;)

Mutz, ik ga voor je duimen, vrijdag dus. Spannend spannend spannend. En nog even en je bent weer tante geworden!

Sab en Super, wat een leuke foto's joh, heerlijk... Die moeten de vrouwen als ze groot zijn bij zich weg slaan :)

Jojo, fijn dat het beter met je gaat. Ben benieuwd naar de foto. Hopen dat Charlie er straks een keer door heen is. Niets aan. De temp die ze vaak aanhouden is 16-18 graden. En dan gewoon de handjes en de voetjes in de gaten houden. Vaak is zo'n pak met een lakentje wel voldoende.

@ hier, ben weer tante geworden! Altijd weer bijzonder hoor! Had vanochtend trouwens volgens mij een harde buik. Kan dat? Het was net alsof er een bal aan de linkerkant van mijn buik zat, een hele grote en toen zakte het weer af. En krijg de indruk dat ik ineens vandaag als een idioot aan het groeien ben. Klinkt het bij iemand bekend, anyone? Zal straks eens even een foto maken. Voor nu: tijd om het kacheltje aan te steken.

Xx

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: wauw die Charlie slaat gewoon wat "stappen"over hahaha...knap hoor. Oh wat wordt ze groot als ze kunnen gaan lopen!!!!! En over het slapen. Nick zijn kamer is nog steeds 19 of 20 graden. Krijg het niet koeler. Zet overdag (als hij niet in zijn bed ligt) het raam open maar daarna wordt het steeds weer warm. Denk trouwens wel dat een winterslaapzak voldoende is hoor.

Manon: hoe voel je je? Nog op je roze wolkje??? Heerlijk hoor meid. Echo posten??????

Julesz: ik had ook al voreg soms een harde buik. Die bal herken ik wel. Let je op dat je niet te hard werkt??? kan een oorzaak zijn van de harde buiken. Ik had volgens mij met 16 weken een groeispurt van mijn buik, dus kan best! Ben benieuwd naar je buik, posten!!!!

Sab: hoe gaat het met je shakes?? Erg knap hoor dat je dat kunt! Ik heb net op de weegschaal gestaan. Nog 7 kilo en dan ben ik op mn oude gewicht. Valt dus best allemaal mee. Heb voor Nick nog een gilet in de kast hangen, van de bruiloft van mn broer....toen was die nog veeeel te groot dus nu maar met kerst!

Mutz: hoe is het met je???

Krisje: hoe is het bij jou? je bent stilletjes.

Smits: nog kado's gevonden? Ik ga morgen lekker inkopen doen.

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja Julesz: van wat en wie ben je tante geworden???? Gefeliciteerd!

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Jojo..jaaaaaaa hoor..nu al stappen, hahha..Lijkt me een geweldig gezicht, zo'n mini mensje wat aan de wandel is. Te schattig gewoon. Bij Mirza op zijn kamer is het ook altijd rond de 19 graden. Hij ligt in een zomerslaapzak zonder mouwen en verder ook geen dekentje.

@ Julesz..Gefeliciteerd met je tante schap. Altijd weer genieten een nieuw leven. Ben benieuwd naar je buikfoto. En hoe jij het beschrijft is het inderdaad een harde buik. Ik vond het altijd wel lekker voelen, hahaha.

@ Super..nou dan ben je mooi klaar voor de kerst, hihi. En ja hier nog steeds lekker aan de shake. Zit nu onder het gewicht wat ik voor de zwangerschap was, maar toen was ik al te zwaar, dus we shaken nog lekker een paar weken door.

@ All..nou de safe t sleep hebben we binnen. Wat een drama is dat ding zeg. Mirza draait zich gewoon alsnog op zijn rug, haha. Morgen overdag maar even op ons gemakje weer proberen. Anders weet ik het ook niet hoor. Gelukkig hebben we hem te leen, want die krengen kosten gewoon 50 euro. Zonder iets laten slapen is geen optie, want dan rolt onze ADHD-er het hele bed door. Mochten jullie tips hebben om onze kleine man op zijn zij te laten slapen, graag.

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Vandaag Sint inkopen gedaan, net gegeten en nog even een gevuld speculaas gemaakt ( gaat lekker ruiken hier:)) en dan nu tijd om te reageren.

Manon: Ik was zo blij met je sms. Mijn dag was weer helemaal goed. Ga je nu opzoek naar een verloskundige of blijf je in het ziekenhuis.

Jojo: Haha die stoere Charlie, gewoon al stapjes lopen.
    Tim ligt in een winterslaapzakje met mouwtjes. Vind het te warm om er ook nog eens een deken over te leggen. Daarbij vind ik het ook gevaarlijk. We vinden hem namelijk regelmatig verkeerd om in zijn bed. De blokken die we Charlie hebben gegeven heb ik voor Tim gescoord op marktplaats. Heb er wel 2,- voor betaald (haha ik er ben nog blijer mee dan Tim).

Super: Jeetje wat is kleine Nick al groot geworden! Hoe is het eigenlijk met je moeder? En heeft je vader inmiddels zijn draai gevonden zo zonder je moeder in huis?

Loestig: Wat een mooi poppetje is je dochter. Hoe is het nu met stuwing. Ik heb er in het begin helemaal geen last van gehad. Maar met het stoppen van bv zat ik tegen het plafond. Er naar kijken deed al pijn. Goed masseren kan helpen, maar hopelijk ben je er al vanaf.

Sab: Leuk he die rompertje bij de H&M. Heb er ook naar staan kijken, maar toch mijn verstand gebruikt ( Tim zijn kast hangt al zo vol).
    Hoe was de bruiloft? Geen brudistaart gegeten of heb je jezelf getrakteerd?
    Heb geen tips voor je om mirza op zijn zij te laten slapen.

Kris: How are you doing?

Julesz: Ben je tante geworden van een nichtje of neefje? Klinkt idd als harde buiken. Net als Sab vond ik altijd wel prettig, net alsof je je kleintje beter kon voelen tijdens een harde buik. Plaats je de buik foto nog?

Mutz: Nog een besluit genomen over de badkamer?

Weet het verder niet meer. Sorry als ik iets of iemand ben vergeten.

Van de week had ik nog een aanvaarding........ met de veerpont. Tijdens het oprijden van de pont was het ineens klunkel. De Kapitein had me niet gezien en sloot de slagbomen. Tja en dat ging dus niet goed. Staat wel heel apart op je schadeformulier, motorvoertuig/ aanhanger doorgestreept en er veerpont van gemaakt,
    Tim heeft plotseling zijn tweede tandje. Heb echt helemaal niets gemerkt aan hem. Heb het idee dat het rollen nu ook gaat beginnen. Hij was vanochtend zo trots dat het hem was gelukt, gossie wat smelt je dan van zo'n bekkie.

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Niemand online! Das raar.... Haha. Lig net in mn bedje.was een gezellig avondje. Ga eigelijk nooit op stap op zaterdag, maar manlief was er niet, dus was zo saai alleen thuis. Ben wel erg nuchter, je weet toch maar nooit, dus dan maar even spa blauw.
    Wat een geweldig lieve en knappe kids hier zeg! Wauwie!
    Goed, ik ga ook maar slapen. Morgen koopzondag, dus tijd voor sintinkopen.
    Oh en Julesz het typen op mn tel, zoals nu, gaat wel makkelijk aangezien ik een qwerty toetsenbordje heb!
    Trusten (of goede morgen waarschijnlijk!)

Deel Deze Pagina