Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jeeeej Manon wat fijn zeg dat alles goed is met jullie beeb!!!

Loestig hoe is het met de stuwing? Sam is echt een mooi meissie hoor! wat goed dat ze al zo goed heeft geslapen...

Sab wat een bink zeg Mirza in pak, gaaf hoor.

Mutz lekker laat geworden zie ik aan je tijd;)

Julesz ben benieuwd naar je buikfoto! Jij dus ook tante geworden LEUK!

Jojo, ff over t slapen. Keano ligt in een winterslaapzak, de mouwtjes heb ik eraf gerits en heeft dan gewoon een pyjama aan. dek hem nog wel af met een dun dekentje hoor. Ben altijd bang dat die het anders koud krijgt, hij ligt tenslotte wel stil...Keano is gelukkig niet zo'n draaitol in bed dus dat zit wel goed...

Pfff de zorg valt best zwaar hoor voor mijn 2 mannen, maar goed ik doe het natuurlijk met alle liefde;) Straks even naar de stad om nog wat sintinkopen en alvast wat kerstinkopen te doen voor Papa, nu kan dat want Papa kan niet mee;)
    Met ons neefje gaat 't goed, hij ligt in de couveuse en ligt aan de beademing omdat zijn longentjes nog niet volgroeid zijn...verder doet hij het prima gelukkig. Voor m'n schoonzus wel zwaar elke keer heen & weer naar t ziekenhuis, maar goed het is niet anders...
    Nou ga ff de stijk wegwerken bahhhhhhh

2. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Bibliothecaris en teamleider
    Eindhoven
    Jojo wat goed van Charlie zeg. Die is er snel bij met het stappen. Mijn neefje kon met 9 maanden ook al lopen, ooit zijn ze zo snel. En het ziet er ook zo grappig uit met zo'n dikke luier, lekker waggelen. Wat betreft het aankleden in bedje heb ik niet echt een advies. Hier is het namelijk lekker binnen, dus hebben geen last van extra aankleden. Ik zou zeker niet te warm maken, want dat is slechter dan een beetje te koud. Misschien een kruikje in het bed erbij leggen, dat kan ook al schelen.

Mutz ik begrijp dat je vrijdag kunt testen of in het ziekenhuis een echo krijgt of iets. (sorry ik ben niet helemaal bijgelezen), maar ik ga in ieder geval voor je duimen dat er een positieve test is.

Smits Tim alweer het tweede tandje. Knap dat hij er geen last van heeft gehad. Dat is alleen maar heel erg fijn.

Naat lekker aan het zorgen voor je 2 mannen.

Julesz gefeliciteerd met je tanteschap. En wat je beschrijft klinkt idd als een harde buik. Ik had ze vanaf 15 weken regelmatig. Wel in de gaten houden of het van teveel werk komt, maar ik denk ook dat het kan als je een groeispurt hebt in je buik. De ene krijgt last van de banden en de andere duidelijk harde buiken. Ik had altijd harde buiken en ik moet zeggen ik vond ze niet vervelend en het lijkt me minder pijnlijk als last hebben van je banden.

Sab Mirza laat niet met zich sollen. Haha gewoon steeds op de rug gaan liggen. Tja een eigen willetje hè?

De rest weet ik even niet meer sorry.
    Hier alles goed. Gisteren en vandaag alweer lang op en beneden geweest. Nu al 2 nachten heerlijk geslapen (lees 7 en 6,5 uur) wat een voorbeeldkind :D. De stuwing is helemaal weg, ik ben alleen nog snel moe als ik me erg inspan, maar dat wordt steeds beter als ik meer conditie krijg. Morgen gaan ze de hechtingen doorknippen, heb ik hopelijk ook daar minder last van.
    Oh ja ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik geef dus flesvoeding. En hoe, ze drinkt alles op en spugt niet terug. Ze zit alweer 40 gram boven haar geboortegewicht.

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Mutz..haha..wat ben jij een nachtbraker zeg. We hadden elkaar bijna kunnen treffen hier. Ik was om 6 uur alweer beneden. Wel super goed dat je de avond op spa blauw hebt doorgebracht..ik blijf voor je duimen hier.

@ Naat..nog eventjes en Pascal is weer op de been, kunnen jullie de zorg weer delen. Alles gelukt met de inkopen?

@ Smits..die Tim van jullie doet het super zeg. 2 tandjes en geen kik geven, dan ben je pas een bikkel.Wat betreft het rollen, hij doet het lekker op zijn gemak en gelijk heeft hij, ze hebben al genoeg te leren toch?

@ Loestig..zo he, heb jij even een lekker kraamweek. 6 tot 7 uur slaap per nacht, daar had ik echt wel voor getekend die eerste paar dagen. Geniet er maar lekker van hoor, na een pittige bevalling is het wel erug lekker om even te kunnen slapen. Tja die conditie..logische toch, je hebt net een prachtige meid op de wereld gezet..Ik heb nu pas het idee dat ik mezelf weer een beetje begin te worden.
    Ik was het die het vroeg over de voeding. Mirza kreeg ook flesvoeding na de eerste dag.

@ hier..het slapen is de laatste tijd weer wat minder met onze man. Heb het idee dat hij weer meer trek heeft, maar ik zou niet weten hoe ik dat nu aan moet pakken. Het is a twee dagen weer 6 uur en dan overdag bijna niets slapen. Vandaag heeft hij weer een goede dag. 6 uur eruit, half acht erin en half elf er weer uit. Om 14.00 uur weer naar bed gegaan en nu ligt hij nog heerlijk te slapen.

Hoeveel voeding gaven jullie met 5 maanden?? Ik zit nu op 3 keer een fles van 210 met 7 scheppen. 1 fles van 180 met rijstebloem en dan nog een halve fruithap. Is dit genoeg, iemand suggesties??

4. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Sab ik geef Keano 4 flessen van 210, de laatste met rijstebloem erin. Rond 10 uur ongeveer krijgt hij fruit, en ik mocht van het consultatiebureau brood gaan proberen, nu 2 dgn geprobeerd alleen wil nog niet echt lukken hoor, hij gaat ervan kokhalzen...iemand hier nog tips voor om dit beter aan te pakken??? verder probeer ik nu 's avonds wat hapjes groente, maar dan vervangt nog geen fles hoor...Keano sliep de laatste dagen ook minder, vaak 's nachts wakker enzo. Vannacht gelukkig aan een stuk van 20:15 tot 6:30 geslapen...

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Naat..ik las net ergens dat er doorgaans met een maand of 7 aan een stukje brood begonnen wordt..maar goed elk kind is anders natuurlijk. Maar als hij ervan gaat koren, misschien weer even wachten.

Geef jij Keano een hele fruithap of een halve? Ik denk dat ik maar vanaf morgen een hele ga geven. Net voor het eerst een groente hapje gegeven, lekker aan de wortel. Mirza trok bij zijn eerste hapje niet eens een vies gezicht, hahha..de veelvraat.

6. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ja Keano vond t brood ook niet echt lekker geloof ik. Is toch weer iets heel anders. Stop ook weer even, volgende keer weer proberen...op het CB bij ons zei ze vanaf 6 mnd met brood beginnen, hij hoeft dan natuurlijk nog geen hele boterham op te eten...Ik geef nu een heel potje fruit, hij eet alles op, tot t laatste druppie;) Ik geef ook wel eens liga met sinasappel. Vind die ook verukkelijk! Keano heeft net groente op, sperziebonen, hij vind t ook zo lekker. Wortels vind hij minder. Leuk he al die nieuwe dingen proberen maar ook altijd weer spannend vind ik...

7. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Naat, het volgende wat ik tik is niet rot bedoeld maar kan wel zo overkomen. Vraag me af wat voor consultatieburo je hebt. Met verbazing lees ik steeds je voedingsadviezen. Steeds zo in strijd met het cb hier en wat ik op internet lees. Hier dus ook het advies om met 7 mnd te beginnen met brood. Tim krijgt dus sinds twee weekjes brood en hij weet nog niet echt wat hij er mee moet. Doorslikken gaat lastig, maar wel steeds beter. Geef keano een grote sliert brood waar hij lekker mee kan rommelen. Wordt wel een klieder boel, maar door en in en uit halen van het brood in de mond zien ze wat er met voedsel gebeurt en gaan ze het ook meer snappen.

Sab: Moet even hard nadenken hoeveel voeding Tim kreeg op Mirza zijn leeftijd. Ik pureer zelf fruit. Eerst 1 stuk (of een combi van meerdere soorten fruit) nu al een tijdje 1,5 stuk (de vreetzak), daar naast kreeg Tim 4 flesvoedingen van 6 scheppen waarvan 2 echte papflessen en de andere 2 met een beetje rijstebloem (verbloemde de walgelijke smaak van de koemelkvrije voeding) Rijstebloem kan overigens geen kwaad, is geen dikmaker. Oja en een groentehap, haha ook altijd bordje leeg. Snap nu ineens waar die 9 kilo vandaan komt:D.
    Hoe bevalt je Avent steamer?

Nu we het toch over voeding hebben. Tim is zijn melk zoooooo zat. De papflessen gaan nog wel, maar de fles 's-middags is een drama. Een paar slokjes en dat was het dan. Begin van de avond nog een poging gedaan. Meneer had echt trek maar de fles niet willen drinken, nog een fop-poging gedaan met de tuitbeker maar no-way.

Loestig: Wat heerlijk dat je meisje 's nacht zo goed slaapt. En dat je haar laat slapen. Fijn ook dat ze goed drinkt. Is toch een hele zorg minder.

Mutz: Nachtbraker!!! Nog leuk kunnen slagen voor de Sint?

8. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Smits ik weet t ook niet. ben er vorige wk maandag geweest en zei zegt vanaf 6 mdn mag je met brood beginnen dus ik weet t niet. Nou wil t bij die kleine toch nog niet lukken, dus w8 gewoon nog eventjes. Ze zei toch echt vanag 6 mnd achja t kind geeft t toch zelf aan denk ik of die er aan toe is ja of nee.

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Naat: Hoe is met Pascal. Helemaal hersteld?

10. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nee nog niet. Kan nog moeilijk lopen en heeft veel pijn als hij moet hoesten er komt dan druk op de buik(wondjes). hij moet pas over 3 wkn terug. de 23e dec. pas. Morgen gaat hij proberen om mee te lopen naar t winkelcentrum...dinsdag moet ik ook weer werken dus moet Pas er voor Keano zijn en anders springt mijn moeder wel bij..

Nog een vraagje over dat brood...gaf je Tim een broodkorst of wat?

11. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Laat er nu een soms stukje korst aan zitten. Kan hij lekker op soppen. Vandaag erachter gekomen dat hij bruinbrood lekkerder vind. Plakt ook minder en dus makkelijker door te slikken. Geef hem alleen niet teveel, want bruinbrood kan ook wel weer heel zwaar op de maag zijn.

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ja die vrouw zei wel bruin brood geven dus dat zit wel goed.
    Nou ik ga ff de Pfaffs kijken, morgen laatste dag vrij dan weer 2 werken....zo een weekje vrij went snel hoor;) doeggg

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Zo meiden, EIN-DE-LIJK reageren... zal ook wel later uitleggen waarom het zo lang duurde... :(

Eerst jullie... Heb god**r 25 pagina's weer gelezen omdat ik alles kwijt was. Heb 11 post it's liggen waar iedere naam opstaat en zo jullie belevingen van 1,5 week op staan.. En daar gaan we dan (wedden dat ik gewoon straks de helft van mijn tekst kwijt ben door verkeerd posten ofzo :p)

@ loes... Jij mag als eerste.. Omdat jullie zo'n prachtige meid hebben zeg.. Wat is dat weer een klein prulletje om te zien.. De rest is alweer zo groot. Mijn adres had je toch ook??? ik wil natuurlijk dolgraag mijn geboortekaartjes spaaractie verder doorzetten :D Gelukkig dat jullie maar 1 keer de pomp nodig gehad hebben... Weet dat het heftig voor de kids kan zijn...
    Fijn zeg trouwens dat Sam zo goed doorslaapt (man, is ze nu alweer een week oud?!?! Dinsdag toch pas?) en dat je alweer wat meer op kan zijn...
    Oja, en ook complimentjes dat je alweer zo fanatiek aan het posten bent hier. Vind Ruben dat niet gek :p?

@ Bi... Meid, ik heb hier 11 post it's liggen.. met bij iedereen wel een stukje.. Bij jou niet... Jij post gewoon geen nieuwtjes over jezelf.. Hoe is het meisie?? Talk to me (eventueel via sms) Heftige maand tegemoet zeker??? :( En dan ook nog gestopt zijn met roken... Hoe is het met de kids? ook al een 1e rapport gekregen waarschijnlijk? en met mark? En hoe bevalt het als oppastante?? niet heel heftig of confronterend soms (niet gemeen bedoelt richting jou of sab natuurlijk) Ben 3 dagen vrij dusss hoop wat te horen ;)

Zo 2 post it's weg... op naar de volgende :p

1979... Ook wat stil.. Maar wel iets meer info... De nulmeting was dus goed... Hoe gaat het nu in zijn werk? wachten op de 1e cyclus of gelijk medicatie om de cyclus op gang te zetten?

mutzie.. Heeft het ook druk volgens mij.. behalve om zondag ochtend 3.40 uur :p Haha... hoe is het nu met het huis en ontwikkelingen... Of na het beslissen over de stopcontacten e.d. nu weer stil :p Wanneer gaat de bouw beginnen.. Helemaal vergeten... :)
    Niets voelen hoeft niets te betekenen.. Dat manon alles voelt ;) Maar snap je wel hoor.. Heb ook nooit wat gevoelt aan mijn lichaam.. En voel nu ook nog ontzettend weinig.. Vooral als ik met manon gesprekken heb gehad ofzo dan word ik zoooo onzeker over mijn lichaam.. Zo ken ik mijn eigen lichaam niet..
    Ga gewoon heel de week duimen voor je... brand elke avond kaarsjes.. dus dan gewoon ook wat voor jou :D

check... weer wat post it's weg... even posten nu ;) bijna op de helft van jullie nieuwtjes.. Dan nog de mijne :D

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Ok, deel 2! Deel 1 is al wel wat leesvoer :p

Sab...Knap zeg dat je al zo bent afgevallen.. Mag ik je wel even waarschuwen :( Mijn ex schoonmoeder heeft ook cambridge gedaan.. En is ook zoveel afgevallen in ongeveer 3 maanden tijd... Maar die heeft lichamelijke klachten gekregen... last van darmen enzo.. Dus niet te lang doen... is mijn advies... :( Ik snap je wel.. Ik wil ook afvallen.. Ben nu al 4 weken op maandag goed aan de gang.. Ga niet snoepen ed. Doe nu nog geen dieet.. Uiteindelijk wil ik weer sonja gaan doen.. maar de stok achter de deur zit er niet... Er zit ook nog veel te veel lekkers in de kasten (dat moet toch ook op !?!?! :(?) en mijn maag knort nu al... haha... En 'moet' nog 1,5 uur wachten op de lunch...
    Wat een mooie foto van Mirza... Maar had hem al gezien op hyves... Ben ook zooooo nieuwsgierig hoe hij eruit zal zien op 18jarige leeftijd :p
    En die opmerking over jullie ADHD'er... moest er wel om lachen haha...

Super.. Nu mag jouw post it... Staat ver vol trouwens.. Jij houdt ons goed op de hoogte... (beter dan ik jullie :() Jij moest wel veel nachten draaien vond ik... Is inderdaad erg heftig met zo'n kleine thuis.... En dan vooral als Nick verkouden is en niet lekker slaapt!!!
    Gelukkig ben je nu lekker lang vrij.. En je bent nu pas op de helft van je vrije dagen!!!! En ook jij, wat een prachtige foto's van jullie binkie!! :D

even thee gehaald en dan gaan we weer verder... :)

zo jojo... Ook jij mag ;) Wat balen zeg dat charlie steeds niet helemaal opknapt... En hoe was de wendag weer op het KDV??? nog steeds vol lof hoop ik!!! En wat spannend voor jouw schoonzusje... die heeft al zoooo veel pech gehad.. hopen dat ze meer geluk krijgt nu!
    En wat gaaf dat charlie tandjes krijgt en begint te stappen (Wat worden ze snel groot zeg!!!)
    Hoe is het op je werk? want daar heb ik deze week niets meer over gelezen... helpen ze je nog goed en bevalt het iets meer???

smits.. zag van de week je wwwtje en dacht al mmmm dat is niet goed voor je auto... Balen zeg! Veel schade?? is de expert al langs geweest?
    Leuk al die cadeau's voor Tim.. en het hoeft niet duur te zijn om leuk gevonden te worden... :)
    En een accu voor een laptop is zeker geen basketbal... Tjonge.. Je hebt wel een beetje pech gehad deze week... Op naar de nieuwe... ;)

julesz.. niet heellll actief.. maar post meer dan ik :D Gefeliciteerd met je tante schap van je neefje/nichtje (streep het foute antwoord door :p)
    En harde buiken..Ja hoort er ook allemaal bij... wat fijn dat het goed gaat met je z-schap.... Willen jullie weten wat het wordt met de 20 weken echo??

Manon.. jij mag als laatste.. omdat wij als laatste nog contact hebben gehad.. Wat was dat schrikken van de week.. Was helemaal van slag op mijn werk.. Eerst blij nieuws van loes en daarna dit onzekere nieuws van jou.. En daarna vrijdag gelukkig het extra blije nieuws! :D
    En ik vond de foto's al prachtig maar blijf erop kwijlen.. Met een mini steekje... ;) hoort erbij... zal zo wel blijven :D haha...
    En wat leuk dat je zorgpasje al zo snel binnen was..
    En wanneer moet ik voor de uitnodiging voor mijn brievenbus gaan liggen :p??
    En weten nog niet wat we doen qua slapen.. Hebben 12 dec namelijk iin de middag iets te doen.. En is ook zo lullig voor angelique om daar om 9 uur uit bed te moeten (bij wijze van :p)

Oja.. en ook even op de wat moeten we zonder internet tegenwoordig stelling van van de week..
    HELEMAAL NIETS... we zijn nergens zonder internet en ik kan het weten uit ervaring... Lees zo mijn derde post maar :p

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    en deel 3...

Om op het internet door te gaan... Ik heb dus hier 2 weken lang geen internet gehad... Heb jullie bij mijn ouders bijgelezen op dinsdag avond (heb dan een uurtje tussen mijn lessen en eet daar dan wat met de computer op zp :p) en op mijn werk mijn bankzaken gedaan die nodig waren... :S verder hyves op mijn mobiel.. maar zp vind ik klote werken.. Is veel te traag voor mijn mobiel.... word ik alleen chaggie van ;)

hier in brabant alles goed... weinig sneeuw.. wel wat kouder... Een hele drukke werkweek achter de rug.. 3 zieke op mijn werk en ik heb die vervangen.. Naast mijn avonduren qua lessen heb ik dus ook fulltime voor de klas gestaan.. Ik was een beetje overwerkt dus... Een leerling vroeg afgelopen zaterdag hoeveel uur ik had gewerkt afgelopen week.. even opgeteld... 54 uur!! schrok me een hoedje.. vandaar dat ik zo moe was...
    gelukkig vandaag, morgen en woensdag vrij.. Alleen vanmiddag voor de rapportgesprekken naar school van 15.15 tot 17.00 uur.. dusss kan ik wel handelen... en daarna eten bij mijn schoonouders en dan surprise avond bij mijn oud lesgeef adres in achtmaal.. Nog steeds schatten van meiden daar dusss deed graag mee (zo mijn surprise alleen nog afmaken omdat ik het zo druk had heb ik dan nog niet kunnen doen :(!?!?)

Verder op mijn werk dus alles goed.. van de week weer sint op school.... gaaf hoor bruine ventjes die vol enthousiasme komen vertellen dat ze zwarte piet hebben gezien.. haha... ;)

Met sander ook alles goed.. (oja manon, sander vroeg vrijdagavond naar zijn werk gelijk hoe het bij jou was gegaan.. wat een schatje he :)) Hij is telkels de tegenpool van leon... Zo geweldig.. bv gister weer hebben we samen gepoetst... we doen samen ontbijten, samen boodschappen... :) helemaal blij met hem.... Ok, ook wel eens wat neukmomentjes omdat meneer nu full time werkt en wat moeier is daardoor maar he, die vind ik (nog) te doen :p Vind ik wel passen in het pakketje :)

Verder met mijn nek is het nog niets eignelijk... loop nu bij de fysio en die kan me soms behoorlijk pijn doen.. zo erg dat ik dan s avonds plat lig.. Maar hij heeft het over een wip lash dusss even afwachten... Verzekering tegenpartij vandaag ook aan de tel gehad en verteld hoe en wat.. en nu weer in werking gesteld om te bewijzen dat deze klachten van het ongeluk zijn... :( ben benieuwd of dat te bewijzen valt... Het is nu voornamelijk een drukkend gevoel waar je moe van wordt en makkelijk een zwaar hoofd of hoofdpijn van hebt... maar verder gelukkig niet dagelijks helse pijnen...

Verder ook nog wat spanning hier... 3 december loting voor nieuwbouw huizen hier... Die worden met gemeentelijke zekerheid gegeven.. en zijn daardoor én goedkoper in aanschaf (klinkt als een bakje boter :)) scheelt ongeveer 60.000 per huis én je hebt de zekerheid dat de gemeente het huis koopt als je het niet kwijt raakt... Maar helaas heel wat inschrijving... en ja een loting... niet echt mijn ding ben ik bang...

Verder nieuws... euhhh... nope.. niet echt... hopelijk vergeven jullie het mij weer.. .Maar aangezien ik nu weer internet heb komt dat helemaal goed met bijhouden en posten (hoop ik ;))

16. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Manon, wat geweldig dat 't allemaal goed was met de kleine!!! Wat moet jij enorm in de rats hebben gezeten! Ben echt heel erg blij voor je!

Super, Sabrina & Loestig, prachtige foto's van jullie liefjes!
    Ik wil ook!!! (Gezonde jalouzie hoor!)

Kris, wat vreselijk balen dat je nek nog steeds zo'n pijn doet… gr… En wat leuk dat je er weer was! (moet je mij horen, ik kom amper langs, hihi)

Vanmorgen even bij de huisarts langs geweest en m'n bloed is weer ok! Genoeg ijzer bijgetankt dus :D:D:D
    Na de miskraam was de waarde 6.8 (moet eigenlijk 7.5 zijn) en nu is ie 8.2
    Vrijdag a.s. de controle bij de gyn. 'k Voel me goed, dus ik ga er vanuit dat 't vanbinnen ook allemaal goed is!
    Er zit een kansje in dat m'n lichaam 'n zetje heeft gekregen en dus zonder clomid een cyclus heeft… ik wil vrijdag met de gyn de afspraak maken dat we max 8 weken wachten ofzo en dan met primolut een bloeding opwekken en dan weer 'vrolijk' met de clomid doorgaan.
    Ik hoop eigenlijk wel stiekum op 't eerste… ik denk dat ze vrijdag al wel kunnen zien met de inwendige echo of m'n baarmoederwand weer dikker is (duid op komende menstruatie of zwangerschap)
    Verder niet veel nieuws, afwachten maar!

Xxx

17. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Kris daar was je dan eindelijk weer. Maar als ik lees hoeveel je hebt gewerkt en het feit dat je internet nog niet werkte is het je vergeven hoor :D. Wat goed om te lezen dat het zo goed gaat tussen jou en Sander. Wel balen dat je nog zo'n last hebt van je nek. Een wiplash is niet zo makkelijk te verhelpen en je kunt er erg lang mee rondlopen. Hopelijk kun je het met de verzekering goed regelen en is het aantoonbaar dat het van het ongeluk komt. Sam is nu toch echt alweer een week oud. Het gaat zo snel. En Ruben snapt heel goed dat ik jullie op de hoogte moet houden. En als hij dat niet zou doen dan heeft hij pech gehad. :D

Naat vandaag weer begonnen met werken (toch?). Heeft Pascal dan vandaag iemand in huis die hem helpt, of is hij toch al wel zo mobiel dat hij veel zelf kan?

Smits zo hé je auto flink beschadigd door die veerpont. Die schadeformulieren zijn toch ook nergens op ingesteld. Hebben ze niet eens de optie veerpont tussen de schadebrengende partij staan :D

1979 inderdaad weer afwachten voor jou. In ieder geval fijn dat je ijzerwaarde weer goed zijn. Hier zijn ze volgens mij nog erg laag, want ik heb een vrij hoge pols na bijvoorbeeld het douchten. Maar dat wordt wel steeds beter. Ik hoop voor je dat het snel weer een mooie cyclus voor je is en dan natuurlijk heel snel zwanger bent. Maar we moeten de zaak niet overhaasten, je lichaam geeft zelf aan wanneer de tijd rijp is.

Hier alles heerlijk. Vannacht weer goed kunnen doorslapen. Sam weeg nu 3020 gram dus alweer 115 gram boven het geboortegewicht. Ze begint ook al een onderkin te kweken. Zojuist heeft ze een heerlijk lavendelbadje gehad en ze ligt nu dan ook totaal van de wereld in haar wiegje te slapen. Heerlijk hoor! Hierbij nog een foto van ons meisje.

18. Loestig

Loestig Bekend lid

12 mrt 2010
    961
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja Krisje ik had je adres inderdaad. De kaarten heb ik verstuurd, maar ja TNT heeft helaas gestaakt. Dus hopelijk krijg je het vandaag en anders zeker morgen.

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ga ik voor de brievenbus liggen :p

Wat een heerlijke foto Loes!

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeetje kris; je hebt het helemaal goed gemaakt met je enorme verhaal! Heerlijk dat het zo goed gaat met Sander. En spannend de loting. Ik zeg jullie worden ingeloot!!!! Huisje boompje....beestje????

Loes: wat een mooie foto weer van Sam. EN wat heerlijk dat ze zo goed slaapt. Zal eerlijk zeggen dat ik jaloers ben!!!! Nick loopt alweer nachten te spoken. Vannacht was het half2, half3, 3 uur, 4 uur, 6 uur.........pfff word er moe van!!! En dan ook nog werken tussendoor. Een poes met blaasontsteking (straks naar de dierenarts) fysio voor Nick, woensdag naar de ha met Nick voor de heupjes en dan weer te werk. Pfff zit er soms wel even doorheen. Maar geniet lekker van jullie prachtige meisje. Heerlijk dat ze het zo goed doet zeg.

Smit: jeetje wat wordt Tim groot zeg! In welke maat kleding zit hij nu? Fijn dat hij zo goed eet!

Verder weet ik het niet zo goed meer :( slaaptekort speelt met mn geheugen...oh ja en al dat snot in mn hoofd ook

Deel Deze Pagina