Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Loes, nee ik werk nooit op maandag, dus morgen moet ik pas weer beginnen. Pascal kan zichzelf nu goed verzorgen maar met die kleine erbij nog niet echt, mijn moeder komt morgenochtend die kleine wassen en neemt hem dan ook even mee naar de winkels, even naar buiten (als t weer het toelaat). De rest lukt Pascal wel.

@1979 Fijn te horen dat je je zo goed voelt meid. Hopelijk komt je cyclus nu vanzelf op gang.

@Krisje Wat vervelend dat je nog steeds last hebt van je nek en dat je dan door die fysio eigenlijk nog meer last hebt is helemaal vervelend. Een huizenloting dus, ik duim voor je.

@Super Wat rot dat jullie mannetje niet meer zo lekker slaapt 's nachts. Je voelt dat altijd zo goed de andere dag als je een rotnacht hebt gehad. Keano heeft 't ook wat nachtjes gehad, nu gaat het gelukkig weer goed en slaapt hij van 20:15 tot 6:30/7:00 dus dat is wel erg lekker.

@Jojo Las op hyves dat Charlie vandaag een wendag heeft op 't KDV.Hoe is het gegaan?

Ik ga weer, Keano heeft hongerrrrrr...doeiii!

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kris:Leuk weer (uitgebreid) van je horen. En wat heerlijk dat het goedgaat met Sander. Enne neukmomentjes zijn over het algemeen positief:p

Super: Jeetje wat heb ik met je te doen met zulke nachten. Als je een nachtje wil doorslapen mag je hem echt wel hier brengen. Doen hoor!! Tim zit nu net in maatje 74. Gister waren vrienden hier met hun dochter, 3 mnd ouder dan Tim. Wat een klein humpie is dat nog, haha zulke iele bovenbenen schrok gewoon van de stevige pootje van Tim.

Loestig wat een heerlijke foto weer. Zo schattig zo'n grote speen.

Jojo: Heb je je nog een beetje kunnen vermaken vandaag. Agenda al thuis?

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Zo halloooooooooooooooo daar is Kris weer...

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh shit, ik wilde nog niet verzenden, haha..en dan ben ik niet eens blond..:D
    Kris het is je vergeven hoor, met drie van zulke lange posten, heb je ons al lang en breed weer ingehaald.
    Goed om te lezen dat het super lekker met je gaat. Werk je alleen niet teveel, ook je rust nemen hoor, zeker met je nek.
    3 december loten, zou toch wel een erg mooi sint cadeautje zijn.

En ja mam ik let op met het dieet, als ik klachten ga krijgen stop ik er natuurlijk direct mee.

@ Loestig..wederom een prachtige foto van jullie mooie meisje. Wat kun je verliefd zijn op je eigen kind he?

@ Super..balen he die nachten. Mirza is ook weer aan het rommelen hoor, dus niet de enige met doorbroken nachten. Ik haal mijn hoop maar uit het feit, dat het wel weer goed gaat komen, maar moe letterlijk word je er wel van.

@ 1979..goed dat je bloed in orde is. Ik hoop dat jullie weer snel een positieve test hebben. Zou wel helemaal top zijn als je lichaam nu zelf een cyclus start. Keep my fingers crossed.

@ Smits..een lekker beertje is Tim aan het worden dus. Vond op de foto van hyves, dat hij een lekkere bolle toet krijgt, heerlijk!

Vandaag weer gewerkt en voor mijn groep 4 gestaan. Ik kan wel zeggen dat ik heerlijk gewerkt heb, ik hoop dat ze eindelijk begrijpen dat ik wel eisen aan ze stel en dat ze zich daaraan moeten houden. Vandaag hebben ze zich goed gedragen in ieder geval.
    Morgen weer naar het CB, wegen en meten, ben benieuwd wat onze man weegt en meet. Ik gok een kilootje of acht en tegen de 70 cm aan.

Verder ben ik weer leeg qua hoofd. Ga even terug lezen of ik niemand vergeten bent.

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sab: heb net even gekeken hoeveel Tim woog met 5 mnd. Hij was 7380 gram en 68,5 cm. Ben benieuwd hoe Mirza het doet. Las dat hij de worteltjes lekker vond. Leuk hoor en vooral erg fijn als je kleintje lekker kan eten.
    En je hebt een goede werk-maandag achter de rug. Zou toch mooi zijn als de opdondertjes er achter zijn dat juf Sab het echt meent.

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje er is weer een hoop gepost!!!

Eerst even de voedingsvragen en het cb!
    Ik gaf Charlie met 5 maanden 4 flessen 180+6 en 1 fles 180+6+rijstebloem en dan ook nog groente en fruit (kleine porties evenveel als de 4maanden olvarit potjes)

Vind het idd grappig om te lezen hoe elk cb anders is. Ik lees bijv bij jullie dat jullie nu beginnen met groente. Ik ben met 4 maanden begonnen met groente en na een week afgewisseld met fruit! Brood is hier ook vanaf 7 maanden maar een broodkorst mag wel vanaf 6 maanden.

Ik laat het brood altijd even "blood"liggen dat het wat ouder wordt en makkelijker weg te krijgen. Charlie is gek op haar brood en eet het keurig met een vork hahaha! Nou ja ik voer haar en soms als ze in een hele goeie bui is doet ze een hapje zelf. Ik doe dan 2 stukjes brood en dan weer een paar slokken melk uit een rietjes beker (misschien dat Tim dat wel leuk vindt! Hema!!!) . Als ze een hele boterham eten hoef je maar 120+4 of 150+5 melk te geven. Ik zit hier nu op 2 flessen 180+6 en 1 papfles. Dan fruit, bruin broodje, yoghurtje met een rijstewafel of koekje en groente met brokken :D

Loestig wat is Sam toch een prachtig meisje wow! Heerlijk! En die nachten zijn wel heel lekker he! Wij moesten haar de eerste paar dagen om de 3 uur wakker maken en tot 2 weken ofzo om de 4 uur! Anders daalt de bloedsuikerspiegel te snel waardoor ze in een suikercoma kunnen raken ofzo, maar dat blijkt dan weer onzin als ik jou zo hoor! Heerlijk hoor lekker genieten!
    Als je hechtingen worden doorgeknipt is dat echt heeeeerlijk! hahah hoe is de kraamhulp? Heb je er wat aan gehad en zie je er tegenop om het zelf te gaan doen???

Kris wat een mega reactie!!!! spannend hoor die loting ik zal heeeeeeeeel hard duimen voor jullie!!!!! Wat een geklooi met je nek he bah! Hoop dat t snel beter gaat! En niet te hard werken hoor, denk aan jezelf!

Naat balen dat Pascal nog zoveel last heeft. Wel fijn dat hij zichzelf een beetje kan redden en jouw moeder je helpt met Keano! Hoe gaat het nu met de pufjes??? Geweldige foto op hyves trouwens met die pietenmuts op! Hahahaha

Manon hoe voelt u zich? Lekker misselijk en dikke tieten:D:D:D Ben zoooo zoooo zoooo blij voor je! Heb je nog bloedingen gehad? Hoop t niet! Hoe vindt Bart het??? Is het al doorgedrongen??

Julesz ik ga zo naar je buik kijken! Die harde buiken kunnen heel goed hoor en zijn het geen harde buiken dan zijn het je banden en dat is ook vaak aan 1 kant. Ik had ook een groeispurt met 16 weken! Ben je al aan het shoppen voor de kleine wurm??? En heb je al t idee dat je hem/haar hebt gevoeld???

1979 zou wel heel mooi zijn he als je cyclus weer zelf op gang gaat komen!!! Fijn dat er een plan de campagne ligt! Dan heb je weer wat tastbaars he! SUCCES!!!!

Mutz jij feestbeest!!!!!!!!!! Idd super knap dat je nuchter bent gebleven! Spannend hoor ga je gelijk testen of wacht je tot een paar dagen overtijd ofzo?

Sab heb je al ingevallen wangen van de shakes??? Hou je het een beetje vol allemaal? T lijkt me nogal pittig! Als Mirza echt 70cm is, is hij langer dan Charlie! Die was 2,5week geleden 68cm en 8365gr. Ben benieuwd!!!!

Smits wat super dat Tim gaat draaien!!!!! Leuk om te zien he hoe trots ze dan op zichzelf zijn! Agenda heb ik hoor! ik ben deze maandag vrij dus om de maandag hierna. Roept u maar!!!!
    En wat erg van je auto!!!!!!!!!!!!!!! Gaat je toch geen eigen risico kosten he?????

Helaas is mijn schoonzus ongesteld geworden en dus poging mislukt... :( Echt klote zo voor de feestdagen en ze hadden zo veel goede hoop en moed....

Wennen bij t kdv ging suuuuper goed! Ze is echt een voorbeeld kind daar! Huilt niet, lacht alleen maar, is lief voor andere kinderen, is rustig en trekt gekke bekken en bovenal slaapt goeoeoeoed! vanmorgen 1uur en vanmiddag bijna 3!!!! Doet ze thuis niet hoor! Toen we weggingen vanmiddag zei ik "ga maar zwaaien en zeg maar dag" doet ze het nog ook! Zwaaien en "baaaaaa" zegt ze dan hahahaha ik viel zowat om en die leidsters lagen in een deuk! Was echt toeval!

En tis niet zo dat Charlie al loopt hoor hahah Vooral staan aan de tafel/bank/vingers en soms wat stapjes aan mijn vingers, maar denk nou niet dat ze zelf gaat staan hoor want daar is ze te lui voor hahaha! En zelf gaan zitten? Ook dat niet hahah en dan hebben we t nog niet over kruipen! Als ik haar op haar knieen zet begint ze keihard te lachen maar doet verder niks! DOOOOSSS!!! :D
    Ik zal nog even een foto zoeken!

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH en ik heb t verkeerd geschreven wat ik Charlie geef!

's ochtends fles 180+6 en fijne granen van bambix, 's middags bij t brood 150+5 en voor t slapen om 18.30uur bambix avondpapje banaan 200cc (iets anders wil mevrouw niet)

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ziet ze er niet stoer uit???? Nu vond ze het zelf niet zo grappig, maar je kunt duidelijk zien dat ze nog niet fit is. Bekijk bijlage 111520

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier is ze in de ban van de sneeuw! Heeft er wel een half uur naar zitten turen en zwaaien! :D Bekijk bijlage 111522

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Smits..7365 woog Mirza met 4 maanden en toen was hij 64.5 cm..tja het gewicht zit hem blijkbaar in de genen, haha.
    Hij vindt wortel zo heerlijk, blijft de hele tijd met zijn mond open zitten, net zo'n jong vogeltje, haha..en boos als hij niet meer krijgt.

@ Jojo..wat is het toch ook een lekker ding he die schoondochter van mij. Wat super dat het zo goed gaat op het kdv..geeft jouw ook meer rust. Balen van je schoonzus..grrr

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahahaha geweldig gezicht is dat he!!!! Charlie houdt niet zo erg van wortel maar bij sperziebonen of broccoli (ze heeft geen smaak) bleef ze zo'n 10 min nadat t opwas nog met haar mond open zitten hahahahaha Nu is ze gek op pompoen! Vind ik ook lekker dus dat snap ik wel :D
    Lust Mirza die olvarit peer??? Die vond Charlie echt smerig! Hij is ook zuuuur!

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hij eet hem wel, maar kijkt er inderdaad heel zuur bij. Ik vind hem ook zo dun, kan het zo zijn mond in gieten. Ben nog niet begonnen met het zelf maken van hapjes. Denk dat ik me daar in de vakantie maar even in ga verdiepen...koken ligt nogal gevoelig nu, haha

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    JAAAAAAHHHH!!!! heb loestig haar kaartje... stoer zeg... past helemaal bij haar naam :D leuk!!!!

enne, smits... bedoelde natuurlijk nuk momentjes... de neukmomentjes heb ik ook totaal geen moeite mee :p

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo: Ik had het al op hyves gezet, maar nu nog een keer. Wat een geweldige foto. Dat zielige gezichtje heeft iets waardoor je spontaan verliefd bent op haar.
    Maandag 13 december kan nog dit jaar anders wordt het vanaf eind januari.
    Wat heerlijk dat Charlie het naar haar zin heeft op de opvang. Charlie blij, mama blij.

Julesz waar blijft de buikfoto??

Sab: de hapjes die je evt maakt voor Mirza gaan er net zo uitzien als een shake. Of dat nou zo aantrekkelijk is? Aan de andere kant kan al het eten interessant zijn voor je.
    Koop idd geval niet de bloemkool van Friso. Dat lijkt net rubber en stonk ontzettend naar van alles en nog wat, behalve naar bloemkool. Tim is net een vuilinsbak, maar dat ging echt niet naar binnen.

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Jaaaaa, ik weer tante geworden!! Mijn kleine nichtje is gistermiddag geboren! Ze weegt net iets meer dan 3000 gr en is 51 cm. Ze heeft even op zich laten wachten maar is uiteindelijk via de natuurlijke weg geboren (eerste was met keizersnee). Wat een dropje zeg!! In love!! Nu vind ik dat ik aan de beurt ben, haha!

16. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Mutz! Gefeliciteerd met je tanteschap! Ook tante van een nichtje! Ik ook! Ja, mooi he, zo'n klein mensje erbij in de familie! Hoe is het met jou, voel je verandering in je lichaam. Neig je meer naar ongi of twijfel je... Ben heel benieuwd. Inderdaad, it's your turn!

Loestig! Wat een popje heb je. En serieus wat een fantastische kaart. Heel heel HEEL erg mooi. En zeker leuk dat het van hout is. Wat fijn dat je kleine meid het zo goed doet. De hechtingen zijn er inmiddels uit? Schijnt een verademing te zijn?

Kris, in the land of the living! Vervelend zeg dat je nog die klachten hebt. Idioot he? Denk je van te voren ook niet aan! Ik hoop voor je dat de loting positief uitvalt. Zou wel super zijn zeg. En wanneer zou de oplevering van de nieuwbouw dan zijn?

Sab, zo'n fijne werkdag kon je wel gebruiken he? Het had misschien gewoon even tijd nodig? Zowel voor de kinderen als jezelf? Wat lijkt me dat een heerlijk gezicht, je kind happend naar het lepeltje alsof het een vogeltje is hihihi. Komen de shakes je al de neus uit? En wat is de tussenstand?

Naat, fijn dat het al iets beter gaat met je mannetje. Het blijft nog wel even rennen en vliegen denk ik zo. Fijn dat je je moeder standby hebt.

Ok, nu ga ik even verder lezen want mijn geheugen was al niet top en zit nu echt in een fase sinds een paar dagen dat ik mijn achterwerk nog vergeet als hij niet vast zat.

17. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Smits, dat is wel een unieke gebeurtenis, met die veerboot. Hihi maar wat shit zeg. Zit je ook niet echt op te wachten! Hoe is het inmiddels op je werk? En heb je al wat meer de flow te pakken ten opzichte van voor het tim-tijdperk?

1979; fijn weer even van je te horen en dat de waarden ok zijn. Ik ga voor je duimen dat het zelf allemaal op gang komt. Mocht dat niet het geval zijn, altijd wel even voor de reset een test doen. Soms heb je tussendoor geen bloeding maar zijn mensen toch zwanger. Dat deed ik bij de 1e zwangerschap voor de vorm. Wou mijn vriend perse. En toen bleek ik zwanger te zijn. Hoe gaat het verder? En heb je het een beetje een plek kunnen geven met je vriend. Konden jullie er goed over praten?

Manon, how are you doing? Nog last van een bloeding gehad? Ik wist niet meer of er nu 1 of 2 terugplaatsingen plaats hebben gevonden, maar zoals eerder gevraagd krijg ik de indruk dat bij de echo 1 te zien was?

Bietje, denk aan je. Hoop dat het goed met je gaat.
    Gelukkig, hoe is joe? Lees je nog wel eens mee of ben je even Zp moe?
    Super, ik word al moe als ik alles lees. Wat een kracht moet je nu hebben om even deze onrustige slaapfase door te komen. Goed je rust pakken waar mogelijk he? Dan maar wat minder sociaal voor anderen. Kun je nog een beetje inbouwen wat je toen met die wijkverpleegkundige geloof ik , had besproken?
    Jojo, wat fijn dat het goed ging met Charlie! Wat een wijs ding als ik dat zo lees. En wat fijn dat het afscheid goed ging. Scheelt toch een boel hee! Hadden jij en Ro nog besloten wat voor stappen jullie naar de uhm, ohja, gastouder gingen nemen?
    Ik hoop dat ik iedereen gehad heb. En anders, don't take it personal...
    @ hier. Zit even in de lappenmand. Geen griep sab, maar ik moest zondagavond zooooo heftig kotsen, dat ik de bloeduitstortingen boven en onder mijn ogen heb staan en spontaan in mijn broek pieste. Bleef erin hangen en kreeg even geen adem omdat er zoveel uit moest.. Was maandag helemaal kapot. Dus ik zit een dagje thuis vandaag. Ik zie er dus niet uit. Echt niet. Lijk wel een of andere patient weggelopen uit het ZH. Achteraf zou het kunnen komen doordat ik al een tijdje verstopt zit. Serieus. Ik maakte gewoon een halve bevalling mee om een tennisbal, knoerthard, eruit te krijgen. Ik zal niet melden wat er allemaal nodig was. Wat een drama. Echt heeeeeeeeeeeeel pijnlijk. Die buikfoto is er dus nog niet van gekomen. Maar ik heb mijn vriend gevraagd of hij er zo een wil maken zonder dat mijn hoofd erop komtt :)
    Voel de baby nog niet. Maar hoor hem wel. Ploep ploep zegt ie. Onderaan mijn buik. En dat zijn niet mijn darmen. Bedankt voor het delen van alle ervaringen toen jullie 16 weken waren. Ik had er veel aan.

Nou, ik ga even een potje..breien.

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh Julesz..hoe vervelend die tennisballen, maar weer zo hilarisch hoe je het opschrijft. Over tennisballen en shakes gesproken. Ik denk dat er bij mij een basketbal uit moet, hihi.

Verder voel je je wel goed toch?? Tijdens de zwangerschap heb ik nooit last van verstopping gehad, maar veel drinken doe je al neem ik aan?? En die kleine voelen komt vanzelf ergens rond de 20 weken...

19. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Haai,

Ja los daarvan prima hoor. Mij hoor je niet klagen als het zo door gaat.
    En die laxerende roosvicee wordt gewoon mijn nieuwe beste vriend..
    basketballen sucks.

..........

O ja, heb de nieuwe foto's geplaatst!

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Julesz..wat vervelend zeg die tennisballen..ik moet nog even afkloppen maar heb er nog niet veel last van gelukkig. Wel van hele vieze poepjes laten heheh..leuk 's avonds saampjes op de bank en dan stiekum pffff of gewoon een luide whahah...Maargoed het darmverhaal rond zwangerschap is een bekend probleem en hopelijk helpt je roosvicee snel...
    oh ja..er waren er twee teruggeplaatst maar er is nu 1 kindje idd...
    En nog gefeliciteerd met je tanteschap!!

krisje..ik hoor je wel regelmatig maar toch fijn om je ook weer hier te zien hoor meis:)

Mutz..gefeliciteerd wat leuk!! hoe heet ze? heb je haar al gezien?

loestig..wat een leuk kaartje zeg!! hoe kom je erop..dat hout...helaal leuk en ook dat zinnetje..op mijn verjaardag geboren whahah....leuk gedaan!

ik hou het even kort omdat ik met migraine thuis zit...dit is alweer de derde aanval in de afgelopen 8 weken....komt denk ik door de hormonen. Hb het gevoel dat verder alles wel goed zit...ik groei flink en kan de meeste van mijn broeken niet meer aan. Heb van het weekend een winterlegging gekocht en een zwangerschapsbroek..god wat zit dat lekker na die te strakke broeken zeg...waren er bij jullie ook bij die al zo vroeg overal uitgroeiden? Ik weet wel dat het voornamelijk mijn darmen zijn onder invloed van de hormonen want de kleine zit nog verstopt achter het schaambot maar komt komende weken wel steeds verder naar boven. Ik voel vandaag mijn baarmoeder groeien...het steekt flink vandaag:)..ik onderga de pijntjes met liefde:D

Deel Deze Pagina