Hey Manon! Fijn weer even van je te horen. Auwww migraine. Dat is heel niet fijn. Maar even lekker rustig aan doen en de luikjes regelmatig sluiten... Dat van die broeken herken ik enorm. Daar verbaasde ik me ook zo over. Alles wat niet mee rekte, viel al vrij snel af... Wat een verademing dan he? Hoewel ik zo min mogelijk op positiemode afdelingen kom en mijn heil zoek in rekbare stofjes. Want het is dat ik een pakket via Marktplaats besteld had met 2e hands positiekleertjes waar de wat leukere dingetjes tussen zaten. Bij zo'n Prenatal ren ik graag de andere kant op. Beetje bejaardenmode Ik ga even zoeken naar iets eetbaars... Knor knor..
Ja ik denk dat ik ook op marktplaats ga kijken want ik vond het allemaal erg duur vooral. ik heb bij prenatal wel een leuke broek gevonden trouwens...helemaaaaal geen omading hoor. Echt een superleuke broek. En je ziet helemaal niet dat het een zwangerschapsbroek is als je hem aanhebt. echt een leuk ding en dat in de aanbieding voor 25 euries... Zwangerschapstruien en shirts vind ik onzin en geldklopperij...daar koop ik wel ruimzittende goedkope dingen voor die daarna waarschijnlijk wegkunnen omdat ze niet meer in hum eigen vorm komen..maar heeft wel een hoop geld gescheeld... Zal zo ff een buikfoto plaatsen...
en weg is mijn beschaafde buikje..plaats gemaakt voor 1 die haast nergens meer in past...het zegt misschien wel meer over mijn kleding dan mijn buik want op de foto valt het een beetje tegen.... Zo..in de nieuw gekochte winterlegging haha...
en zo zit mijn altijd goedzittende broek nu... oh..boobies groeien ook mijn bh's uit maar Bart hoor je niet klagen hoor Zie op de foto's nu trouwens goed dat mijn zijkant ook flink meegroeit...blijft dat zo doorgaan meiden??
Mutzie...gefeliciteerd met je tanteschap. Ben benieuwd naar de naam en of je al lekker veel met haar geknuffeld hebt. @ Manon..lekker verrot die migraine..hopen dat het snel weer over is..ik zat ook met 8 weken in positiebroeken hoor, heerlijk. Ook via Marktplaats besteld trouwens. @ Julesz..ga zo kieken bij je foto. @ All..net naar het CB geweest. Mirza weegt 8300 gram en is 68 cm..onze sumoworstelaar wordt al een echt man, hahha..Arme hernia van mij..
Auwst Manon. Zou leuk zijn geweest als de migraine 9 maanden verdwenen zou zijn, misschien als de hb afneemt........ IK bond een elastiekje door een knoopgat en tussen de knoop. Zo heb ik weken kunnen uitrekken voordat ik een positiebroek aantrok. Je hoeft geen wijde dingen te kopen, als het kleding stuk maar lang is. Zo kan je straks ook met je mooie buik pronken. En oja die zijkanten, helaas had ik ook en dit krijg ik niet weg. Julesz, arme jij. Je toilet avontuur klinkt als een horror met een komisch randje (door je schrijfstijl). Venkelthee kan ook weleens helpen, maar hier mag je niet teveel van drinken in jouw "toestand". Mutz: Gefeliciteerd met je nichtje. Hoe heet ze? En nu is het idd jouw beurt en dat samen met 1979 en gelukkig. Sab: Met zo'n zoon hoef je idd geval niet meer naar de sportschool om je armen te trainen. Aan de foto's is trouwens niet te zien dat hij al zo'n beer is, waar laat ie het... Volgend pech gevalletje met mijn auto..... accu leeg. Had mijn oplader van mijn mob in de aansteker laten zitten, kan die dus niet tegen, beetje lullig.
Je treft het niet met je auto Smits. En moest het mannetje duwen in de vrieskou, of gewoon startkabels gebruikt. En waar Mirza het laat?? Wil wel een foto in zijn blootje plaatsen hoor, heb je meteen antwoord, hahaha
Ja hoor Jojo in the house! Wilde even tegen Loestig zeggen dat je kaartje echt GEWELDIG is!!!! Hoe origineel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Later meer want ik moet Ro uit zijn bed schoppen en roken Charlie Harley slaapt lekker! (Met haar 4!!!!!!!!!! tanden haha z trots!)
mijn baas belde vanmorgen... een keer of 8... heb mijn tel bewust niet opgepakt... vandaag ben ik VRIJ.... vorige week genoeg gewerkt... vandaag winkelen met mijn nieuwe schoonma... heeft ze nooit met de ex van sander gedaan.. goed teken???
Hahah bumba stond hier aan! En ik ben ook lekker vrij! Nu ff actie ondernemen hier want ik moet douchen, Ro douchen, ik boodschappen doen, charlie aangekleed, fruit en Ro naar zijn werk! Goed gedaan Kris! Jij bent lekker vrij en dat heb je ook nodig! Leuk hoor winkelen met je schoonmoeder! En jaaaa dat is een goed teken