Hey Julesz! De 'nul-meting' is gedaan en ik had een negatieve test in handen! Nu kan ik dus het resultaat van een volgende zwangerschapstest geloven! Het gaat verder goed met mij/ons, we hebben 't samen geaccepteerd en we zien er het positieve van in: ik kan wel zwanger worden! Balen voor jou, die tennisballen , ik kan 't me een beetje voorstellen: ik heb altijd al last van m'n darmen en die staalpillen hielpen ook niet echt mee... 'k Zag wat kersverse tantes langs komen! Proficiat! 'k Ga snel aan 't werk! Allemaal een hele fijne dag! Xxx
Sab..gefeliciteerd met je verjaardag! Vandaag officieel over de 30..de aftakeling begint...hahah...Van harte meis. enne..heb ook gestemd...
Nou nou...moest zowaar teruglezen van deze morgen..allemaal vrije dames vandaag..we hadden wel een meeting kunnen houden vandaag..alle vrije dames naar de verjaardag van Sab haha Hier ook vrij vandaag...woensdag is mijn vaste vrije dag...
hoe is het manonnetje?? al wat beter?? chips... dat vergat ik... sab haar verjaardag even goed maken!
Dank je wel Manon..Nu gaat het echte werk beginnen he..op naar de 40, haha..Ik voel me nog 18 hoor..(nou ja soms dan)
18 voel ik me gelukkig al een tijdje niet meer....zit nu in die periode dat ik al wel eens zeg..die jeugd van tegenwoordig whahah..of..toen ik jong was..hahahha..dan voel je je ineens echt oud....in kan me niet meer met hun meten gewoon...
meiden.. ben 24, bijna 25.. en Ik heb dat zelfs al vaak....!!! Was om hafl 6 uit bed op de bank... Kon niet meer liggen.. gister fysio gehad... dat is dan de uitwerking :S
Kris..ja ken dat..dan doet het heel raar zeer vandaag...balen dat je niet langer kon slapen..hier ook een nachtbraker hoor... zit net nieuws te kijken...babylijkje in Den Haag gevonden...was netgeboren baby...snap dat niet..als je het niet wilt geef het dan op voor adoptie dan maak je nog andere mensen blij en lijkt me onzinnig te zeggen dat het kind daarmee ook beter af is...
heb gister trouwens een zonde gepleegd... Heb mijn kerstboom gezet... kon gewoon niet meer wachten... erg he??!?!
Kris, balen zeg dat je zo'n last hebt van die fysio. Gaat het dan later wel weer wat beter of blijf je er zoveel last van houden elke keer. En die kerstboom, haha Geweldig..wil je hem hier ook opzetten? Ik heb daar nooit zin in, maar als ie staat vind ik het wel heel gezellig. @ Manon..ik kan dat ook niet begrijpen hoor. Dat mensen zoiets kunnen doen. Zeker nu ik zelf ook moeder ben, als ik dan naar Mirza kijk, dan kan ik het echt niet bevatten...opsluiten die mensen en dan ook voor altijd.
geen probleem hoor sab... kom wel 'even' gereden.. alleen vandaag niet... Nu eerst shoppen!!! heb eindelijk al mijn salaris binnen van de afgelopen 3 maanden dussss extra geld
Oh drie maanden salaris is inderdaad niet vervelend, haha. Heel veel plezier met shoppen en je schoonmoeder. Ik Mirza uit bed plukken, die is wakker...
Meiden...ontdek net een heel mooi cadeautje van Mirza voor mijn verjaardag..Zijn EERSTE tand, en de verrassingen van de spuitluiers heeft hij achterwege gelaten...Me is zo trotssssssssssssssssss
Sabrina, Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Enne... Mirza heeft mijn stem => jullie staan nu volgens mij op de eerste plaats!!! En Kris, have fun met 't shoppen! Xxx