Sab, gefeliciteerd!!! Vandaag al een feestje of pas van het weekend (of misschien wel helemaal niet...). Mijn nichtje heet Kim en is zooo lief! Ga zo weer met haar knuffelen, ben zo verliefd op haar!
aahhh... heb heerlijk wat geld uitgegeven lang geleden... 2 tunieken, 3 leggings een gillet en 2 shirts rijker... oja, en een schoonma met dezelfde kledingsmaak... ook fijn Wat een leuke naam mutz...
hihi..goedzo Kris dat heb je wel verdiend na dat harde werken van vorige week...ook nog een leuke outfit voor 11 december gekocht?
oh ja..voor ik het vergeet..onze afspraak voor 8 januari..ik kwam erachter dat ik kaartjes heb voor het theater die avond. Dus ik moet wel op tijd weg....ik weet niet vanaf hoelaat het is...?
Sab nog gefeliciteerd met je verjaardag en met de eerste tand van Mirza. Wat een geweldig verjaardagscadeau. Mutz en Julesz gefeliciteerd met de nichtjes. Alles goed met ze? Manon wat een mooi buikie. En Julesz die van jou mag er ook zijn hoor. Heb je nog last van harde buiken? Ik ben even wat rustig, maar dat komt omdat Ruben nu lekker thuis is en we samen genieten van Sam. Volgende week ben ik weer wat actiever.
Sab: nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! WElkom bij de 30 club Loes: lekker gaan genieten met zijn drieen!!! Mutz: ook jij een nichtje, gefeliciteerd! Heerlijk knuffelen
Mutz wat een leuke naam Kim! Lekker kort en stoer! Bijzonder he zo'n nichtje, voelt echt een beetje eigen vind je ook niet? Spannend hoor bijna vrijdag!!! Ga je testen of wacht je het af?? Ik duim me rot voor jullie! Kris lekker geshopt dus! Heerlijk he als je niet op de kleintjes hoeft te letten! Het klikt dus wel goed met je schoonmams? Uniek als je t mij vraagt hahah! Is Sander nu eigenlijk 24/7 bij jou in huis? Sab echt zo grappig dat Mirza en Charlie alles t zelfde doen! Hier ook een tand ontdekt! Nr. 4 welliswaar, maar wel weer grappig! Als ze nu ff telepathisch afspreken dat ze zaterdag uitslapen tot 9uur en zondag ook dan ben ik wel blij! Manon leuk naar het theater! Maar wel komen hoor de 8e! Hoe voel je je verder???? Loestig lekker genieten hoor wij komen wel weer!!!!! Ik heb foto's gemaakt voor de kerstkaart en Charlie zat haar gekke bek te trekken hahahaha dus die kan ik showen! hahaha De mooie foto's laat ik nog niet zien want die zien jullie wel met de kerstkaart!
Bekijk bijlage 112412 En dan moet je je indenken dat ze hierbij heel hard in en uit ademt door haar neus hahahahaha!
Leukkkkkkkk Jojo! Debk dat jullie veel plezier hebben gehad tijdens deze fotosessie. IK heb kerstfoto's van Tim gemaakt voor in zo'n sneeuwbal en voor in een kerstbal. Cadeautje voor de familie met Sint
Wat een leuk idee Smits! Ga je die zelf maken of bestel je die ergens? Ben benieuwd vind het een super leuk idee! Ja was echt grappig om te doen, charlie vond vooral zichzelf erg leuk! hahahhaa
Geweldig Jojo..die foto's, de lol straalt er vanaf..Enne 9 uur ik ben voor. Super..ik hoorde al een jaartje tot de 30-ers, ben alweer 31 geworden, hihi. Maar dank je wel voor de felicitaties..Hoe gaan de nachten nu met Nick?? Smits..leuk he die kadootjes voor familie met foto's van je eigen mooie kindje. Wij hadden hier voor de oma's een foto op canvas af laten drukken. Voor de ene oma voor haar verjaardag en voor de andere voor het oppassen. Oma's helemaal gelukkig.. Mutz...hoe is het?? Al kwaaltjs?? Spannend hoor weer allemaal.
Jojo wat een geweldige foto's van Charlie echt helemaal super!!! Ennnn Mutz??? Ik wil iedereen alvast een heel fijn en leuk Sinterklaas Weekend toewensen....!!! Met heel vele leuke cadeautjes voor de baby's(K)
ontzettend ongesteld... Daar gaan we weer... Ondanks dat ik het al wel wist blijft t klote.. En als ik er nou niet zo'n last van had, maar grrr mn buik doet zeer... Jojo: wat een heerlijke meid heb je toch! En ja, Kim voelt idd wel eigen hoor, haha. Ga dr zo in badje doen. Rest komt later. Laptop heeft kuren en dus alles op tel...
Hi girls! Vanmorgen bij de gyn. geweest. M'n baarmoeder was mooi schoon en een eiblaasje was aan 't groeien (zonder clomid !!!). Ook de vleesboom die ze vorige keer dachten te zien was er niet meer (waarsch. een weefsel van de zwangerschap). We hebben nu afgesproken om 't nog 3 a 4 weken te geven. Dan moet er of een menstruatie of een posi test zijn. Zo niet komt er weer een primolut-kuurtje (nep-bloeding) en dan weer aan de clomid. Maar voorlopig ziet 't er dus goed uit! Even nog iets anders... we gaan volgende maand op wintersport D) en ik wil een leuke trui laten maken met een super gave tekst erop... maar weinig inspiratie, dus heb laatst een topic geopend in de lounge. Jullie hulp is ook erg welkom!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/240121-leuke-tekst-op-trui-voor-op-de-wintersport.html Fijn weekend alvast! Xxx
Dames kletsen jullie verder in deel 3 Deel 2 zit inmiddels over de max. van 5000 berichten heen http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/241958-gestopt-de-pil-mei-deel-3-a.html