Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was al ff bang dat jojo zich versprak whahahah, vladimir is nou niet dat ik zeg; goh leuk....
    Denk dat je heus niet de hele dag plat op de bank hoeft te zitten, je mag best wat doen...maar wel rustig aan.
    ik herken het helemaal, had vandaag Mika weer ziek thuis en die vroeg zich af wanneer zijn mama nou op de bank kwam zitten, nou eeeh nadat ik de was heb gedaan, vaatwasser uitgeruimd, bedden heb verschoond, gezogen heb...of zo...of misschien nog even dit...

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smits, het zijn tabletjes, dus wordt lastig want ze zijn nog al klein. Je kunt ze gewoon bij de supermarkt kopen hoor, en mag ze zelfs slikken als je zwanger bent, dus denk dat het wel meevalt.

Kris, hoe bedoel je hij begint te praten? En je jurk, wil je die dan gaan verkopen? Rottige vraag om te stellen, maar ook raar dat je hem niet kunt annuleren.

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou meiden... ben even pissig.. meneer begon dus te praten.. vroeg of ik s middags kon komen.. 'omdat?' dan mijn pa erbij kan zijn.. 'Bang dat ik alles mee neem ofzo?' nee hoor, wil alleen weten wat er mee genomen wordt... '3 schilderijen, en 2 potten en persoonlijke spullen van zolder, verder niets. En het doet al pijn zat dus dat doe ik graag zonder iemand' ik wil het zo makkelijk mogelijk maken.. maar mijn pa en ma willen dit zo.. 'Ik laat ze wel komen als ik alles klaar heb staan voor ik naar huis ga.' Sms ook even als je erbent. 'Als ze maar niet bij me komen kijken. Dat is pijnlijk..'

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    wat zei hij op msn kris? was het wat zinvols of zat hij verlegen om een praatje??? Oh dat lijkt me heel naar om je jurk te moeten halen..... hoe dan ook zul je die ws niet meer dragen, tenzij jullie bij elkaar terug komen, maar zoals ik je nu hoor zit je daaar niet op te wachten nu.... Lastig hoor meid! Knuffel!

Vladimir stond ook bij de bosnische namen!!!! Ok wat dacht je van Kaj, Sasja, Zoran of Ivan.... denk wel dat hij erbij zit he!

OH bi jij moet ook gewoon rustig aandoen!!! goed dat Mika je af en toe helpt herinneren. Gaat het al wat beter met hem????

Meiden ik ga naar bed Ro is net thuis dus nog even kletsen, want ik ben weer eens dood moe!!! Tot morgen!

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zo is het bij de meeste bruidszaken... probeer hem wel te verkopen ja... :(

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    wat een lul zeg! Alsof je er uberhoupt behoefte aan hebt om alles mee te nemen sjongejonge! En wat gek dat zijn ouders nu ineens zo raar doen dan! Nou echt hoor ik snap hem niet! Hij mag blij zijn dat je zo mild bent... van mij had hij allang geen pijpen meer aan zijn broek gehad en mouwen aan zijn shirts bah!

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    die jurk gaat nooit meer aan... trouw ook niet meer met hem... zeker de komende jaren niet... Maar jojo, ben wel op het punt dat ik nu niet met hem verder wil hoor... denk ik :p

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    sluit me aan bij Jojo, soms begrijp ik helemaal niks van mannen....zucht...en mannen vaak niets van vrouwen.
    Vind het nogal bot en onnadenkend, alsof het om hem gaat.....GRRRRRR

Welterusten jojo

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou kris al zou ie met hangende pootjes bij je terug komen, heeft ie wel heeeeeel wat goed te maken!

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zoiets.... hij denkt dat ik alles wil hebben, en dat is echt niet... wil alleen die dingen omdat die schilderijen en 2 potten geen band hebben met hem, en ik ze te mooi vind..

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Inderdaad raar Kris.. laat je niet gek maken door hem hoor.. hij is toch degene die er mee wilde stoppen???
    Gewoon je spulletjes ophalen die je wil ophalen en je hoeft helegaars niets te overleggen.. het is ook jouw huis ookal staat de hypo niet op jouw naam...

En nee Jojo hij staat er niet tussen...Hadden jullie maar beter op moeten letten op hyves, want daar heb ik hem toen bijgeschreven alleen toen Bi er ook bij kwam heb ik die namen weggehaald, hihi...

Smits.. ik snap de wc rol hoor, haha.. had even wat gemist..je kan ook van die toeters kopen..

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    He verdikkeme al kwam je de helft op halen dat is je goed recht...waarom moet het nou allemaal zo moeizaam gaan he, het is toch al erg genoeg!

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ken ook mensen die overwegen een echo apparaat aan te schaffen. Die nemen dan gewoon een tweede hypotheek of zo hahahahaha...heeft niets met de berichten van Kris te maken..

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    sab... dacht het al... wilde van de week eens kijken welke namen jullie hadden voor meiden en jongens.. maar zag het niet meer staan..

jojo, jullie naam stond niet op jouw oorspronkelijke lijstje toch>?

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Dat is anders hartstikke vet cool hoor.... van een angelsound word ik alleen maar nerveus..dus dan maar een echo apparaat..

Ladies ik ga ook slapie doen..morgen half dagje werken en dan weeeeeeeeeeekend...

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook al aan het googlen naar bosnische jongensnamen maar ga niet raden, veel te bang dat ik het goed heb hahahah
    welterusten Sabje....droom maar over je kleine jochie!

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Maak maar een lijstje met namen Bietje.. misschien veranderen we nog en ik ben dol op weddenschappen...

truste

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    sab werken..?

toch alleen maandag en dinsdag!?!?

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ben benieuwd naar je lijstje bietje... ;) daar hebben we het de 27ste wel over :p

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    maak wel een geheime lijst en als hij er dan is, kunnen we kijken of het klopt...ga hem ook uitgooien.

welterusten voor een ieder..

Deel Deze Pagina