Sab wat leuk een zoooon!!! Jojo had wat namen gezocht en ik vind Kaj en Vladimir de leukste Whaha...nee hoor alleen Kaj. Super, hihi kom op zwanger zijn is sexy!! vind ik dan. Nee ik zie er op mijn best uit op het ogenblik, ben wat aangekomen van de hormonen, ben moe en heb dus wallen van hier tot tokyo onder mijn ogen en een buik vol gaatjes en een blauwe plek Whahahaha Voel je je nu weer sexy, moet haast wel!! Jojo.. lekker ckicklits lezen houdt ik ook zo van....idd oa Jill Mansell, Sophie Kinsella en ooooooooh deze MOET je lezen Moeders en Co van Sophie King. Dan zie je jezelf over een paar jaartjes!!! Whahaha heb tranen gelachen met dat boek!! Krisje, wat flauw doen ze zeg...Je hebt er jarenlang gewoond en ineens moet het zo!! heel kinderachtig. Heb je je sleutels allemaal al afgegeven? Als dat niet zo is zou ik gewoon om te pesten als hij niet thuis is alle spullen gaan halen heheh zal hem leren! Smits ik snap de wc-rol nog steeds niet julesz, jij maakt het ook spannend hoor ben benieuwd maandag of misschien eerder?? Enne of het uitmaakt dat ik een prik vergeten ben weet ik niet, ik hoor het morgen wel. Krijg ik natuurlijk op mijn klote hahah, ben je dan net 33 voor gworden...krijg je een standje.. Bietje, Ik heb een lijst gevonden met bosnische jongensnamen: - Mario - Vedran - Sasja - Adnan - Enis - Edin - Haris - Zoran (betekent morgenstond) - Dario - Vladimir / Vlado - Ivan (spreek uit: Iwan) - Dejan - Senad - Eldin - Mirza Akim Anatolij Andrej Andro Andruscha Antek Antonin Blazek Bohuslaw Boleslav Boleslaw Boris Branko Casimir Christo Danilo Dimitri Diwis Fabijan Fedor Feliks Feodor Feodosi Fjodor Franek Fryderyk Gawril Genrich Grigorij Grischa Henryk Igor Ika Ilya Iwan Jacub Jacubowski Janek Janko Jannai Jara Jarek Jaro Jaromir Jaroslav Jascha Jendrik Jerny Jero Jerzy Jindrich Jiri Jiry Joakim Joeri Josip Josja Jossip Juri Kostja Kyrill Ladislaus Lavrentj Lukasz Lukja Manjek Mano Manuil Marcin Marek Maric Merik Micha Michail Michal Mikola Milan Milco Mile Milko Milos Mirco Mischa Misja Mitja Nicolai Nikita Nikolai Ossip Pawel Pawl Pes Petar Petr Piotr Piotre Pjotr Radek Rimski Romek Sacha Sachar Sanja Sascha Sasha Semjon Sergei Sergej Sima Stanislaw Stenka Stepan Stepko Timofej Toma Vaclav Vasil Vassili Vilem Vilgelm Vit Vitja Vladimir Wanja Wassili Wazlav Wenceslaus Wladimir Wolodja Yan Yanko Yoeri Youri Zlatan Zlatko Zoran zit ie hier bij Sab? Whaha truste ik ga naar bed, morgen drukke dag. Zag dat Bietje mijn foto's had gezien, durfde je verder te kijken of heb je het bij die eerste naald gehouden hihi.
Jeeeeeeej Sab wat leuk, ook een knulletje! Helemaal geweldig. Ook ik had het dus fout gegokt. Zag alles er voor de rest goed uit bij de echo? Ook ik hou mijn mondje dicht hoor Hoe vind Jas het, een zoon? Nu opzoek naar een leuke naam! Succes, is erg moeilijk vind ik. Jojo fijn dat ze gedraaid is in een betere positie, jou meisje! Ze wordt inderdaad wel omringt door veel jongens he, ach daar wordt ze straks door beschermd Ga je nu nog wel werken, en dan alleen dagdiensten of wat? Julesz, spannend hoor die wachtdagen, ik vind het knap dat je zolang kan wachten tot je test. Ik ga voor een vette + Bietje het zal voor jou idd wel dubbel zijn, maar Jona is inderdaad de beschermengel van de kleine van je zus. Had je trouwens nog wat van het UWV gehoord of niet? Krisje ik wist niet dat het zo ging met een trouwjurk, en je hebt helemaal gelijk hang hem lekker bij hem op...!!! Leuk dat je hebt geverft gister, wordt zeker heel mooi, we willen natuurlijk wel foto's zien he. Smits en werkt het met de WC-rol? Nou verder weet ik het echt niet meer sorry, vind het nog best knap van mezelf dat ik zoveel heb onthouden whahaha Gister was ik om 21:30 thuis van die verjaardag (jaaaa weeeeer) had echt geen fut meer, ben naar bed gegaan met mijn boek en kwam niet verder dan 1 blz. Vannacht weer last gehad van die bandenpijn...oeeeehhhh dat is echt zo vreselijk pijnlijk, echt vervelend. Gister heb ik dit ook besproken met mijn verloskundige, ze gaf aan dat ze hier niets aan kunnen doen en dat ik rustig aan moet doen en geen rare bewegingen:S alsof ik rare bewegingen maak nou ach wordt ook wel weer minder...nu dus weer op kantoor met wallen van hier tot Tokioooo en bandenpijn...pfffoeee!!!
Manon: Spannend vandaag. Hoop dat het niet veel uitmaakt dat je een prik bent vergeten. Kan me voorstellen dat het angstzweet is uitgebroken bij je toen je erachter kwam. Mijn duimen zijn vandaag voor jou!!! O en over de wc-rol. Ik heb ergens gelezen dat je partner dan wat makkelijker het hartje van de kleine kan horen, hahaha die van mij niet hoor. Wat wel grappig is is dat wanneer ed zijn oor op mijn buik legt altijd een trap tegen ze oor krijgt, waar die hem ook neerlegt. Bi: zal ik een navraag doen bij mijn moeder over het slapen. Ze is drogiste en weet verschrikkelijk veel van pilletjes etc af. Misschien weet ze nog iets anders voor je. Sab: Ga je het je ouders wel vertellen??? De Decorette is nu de vloerbedekking aan het leggen in het kamertje. Ben zo benieuwd als ik straks boven kom. Hoop dat hij snel klaar is, moet namelijk allang op mijn werk zijn. Langleve de flexibele werktijden. Kris: Bah laat die ex van jou maar eens flink voelen dat je hier niet van gediend bent. Klojo. Als je je jurk op internet zet, moet je ff een seintje geven. Gaan we meebieden om de prijs omhoog te drijven ( we gaan voor winst)
Leuk Smits dat ze bezig zijn met de vloerbedekking in het kamertje! Hoopt voor je dat het opschiet! Lekker toch die flexibele tijden! Hier niet hoor, gewoon 8 uur beginnen
Heeeey nog ff voor ik wegga, ik heb nog een keer geteld wat ik overheb en ik ben geen prik vergeten!! pfffff opluchting alom. Sorry hoor maar ik was in zo'n rare bui gister...huilerig en heeel warrig...ik krijg toch geen zwangerschapshormonen ingespoten?? hahah Nu hoef ik dus alleen maar te zeggen dat mijn ongi raar heeft gedaan en dat is niet mijn eigen schuld dus geen standje Ik laat straks snel weten wat de uitkomst is. ik moet gaan doei.
Hoi meiden, hier weer ff een off ochtend. Gisteravond natuurlijk superblij voor mijn zussie, een zoon. Maar vandaag komen dan de emoties. Het had zo mooi kunnen zijn, twee van die jongens die samen opgroeien. Ben zo boos en verdrietig in mijn lijf. (en dan komt zo ook nog mijn baas, lekker moment) Moest het ff kwijt. Manon succes en pfffff toch geen prik vergeten, thank god dat je het net nog ontdekt haha, moest je iets gaan bekennen waar je onschuldig aan was. Denk aan je. Naat vervelend die pijn, dus echt toch nog rustiger aan gaan doen...lastig. Smits, lekker dat het opschiet, het kamertje, ben benieuwd. Vond je behang ook VET!
Bietje kan me voorstellen dat je er een beetje doorheen zit. Lijkt me ook meer dan logisch, eerlijk gezegd. Het had inderdaad zo mooi kunnen zijn, maar hou je eraan vast dat Jona altijd voort zal leven in die kleine van je zus meid. Succes zo met het gesprek met je baas.
Sab: wauw een knul voor jullie! Ik dacht het al. Makelijk gezegd he achteraf! Leuk hoor.... Bietje: Wat zal het een dubbel gevoel voor je zijn. Natuurlijk hartstikke leuk een neefje maar inderdaad die twee mannen had het vast fantastisch gehad samen. Wel krijgt Gerrit het beste en mooiste beschermengeltje. Sterkte meis. Jojo: geen zorgen ik krijg een meid hoor! Manon: sexy? nee voel het nog niet echt. Misschien komt dat nog? Gelukkig geen prik vergeten....succes vandaag Kris: wat een #$@%@^zeg! waar haalt hij hel lef vandaan? Heel raar hoor. Alsof hij boos is dat je je verrassend goed redt zo alleen. Volgens mij is hij boos op zichzelf...
Bietje, natuurlijk voel je je zo vandaag, ik denk dat dat heel natuurlijk is. Gister was je te blij voor Sab om je verdrietig te voelen en vandaag komt het toch nog naar buiten want het is zo dubbel voor je... Komt je baas gewoon op visite om te kijken hoe het gaat met je of om te bespreken wanneer je weer kunt komen? Want dat laatste daar is de arbo toch voor? Naat, wat rot die bandenpijn..hopelijk is het snel over en kan je helemaal op en top genieten van je zwanger zijn. Doe het even rustig aan voorlopig. Bij mij is alles goed gelukkig. Ik ben op de juiste dag van de ingi begonnen kon ze aan de eitjes zien. Het komt vaker voor dat het weggaat en terugkomt alleen zitten er vaak wat minder dagen tussen en bij mij 5. Ze vroeg nog wel hoe lang ik bij elkaar ongi was en dat is 5 dagen geweest dus normaal zei ze. Ik moet nu nog even doorgaan met de prikken in ieder geval tot vrijdag en dan heb ik weer een echo en zal ik te horen krijgen wanneer mijn punctie is. Oh ja, nog leuk om te weten ik had rechts 6 eitjes van 14mm en nog 1 piepkleine(deze is te klein om mee te kunnen doen) en links had ik 4 eitjes ook van 14mm. Dit is geloof ik gewoon gemiddeld. Dus helemaal opgelucht en helemaal blij. We waren vlakbij zuidplein dus om te vieren wat bij Delifance gaan eten en een cd gekocht
Manon wat fijn dat je goed nieuws hebt gehad en alles goed was. lekker dat je gezellig wat bent gaan eten bij de Delifrance, altijd lekker daar vind ik! Hier gaat 't nog steeds niet echt lekker. Zit jammer genoeg alleen de rest van de week, ik vind het dan ook zo vervelend om me ziek te melden, maar het liefste zal ik nu lekker naar huis toe willen en op de bank ploffen met mijn boek en niets doen.
JAAAA, ik had gelijk, een jongen! (had ik nu maar mee gewed om die zak drop...) Helemaal super Sab! Gefeliciteerd met jullie zoon, hihi (klinkt gaaaf). Hoe reageerde Jas? Bietje, niet gek dat je je zo voelt hoor! Was idd erg mooi geweest, twee mannen. Maar Jona leeft voort in kleine Gerrit, dat geloof ik echt. Is je baas al geweest?? Manon, fijn dat alles goed was! Gelukkig niks vergeten en optijd begonnen. Gewoon op je eigen gevoel vertrouwen blijkt maar weer. Dus zoveel eitjes is netjes? Best veel, maar das logisch met die spuiten. Ik weet nog dat ik 12 eiblaasjes aan 1 kant had! Iets meer dan gemiddeld.. Krisje, grrrrr kan ik echt kwaad om worden! Wat een denkvermogen heeft hij zeg! Ben het wel eens met super, denk dat hij gewoon beetje baalt dat je het redt zo in je eentje. Laat je niet kennen hoor! Jij gaat hier veel sterker uitkomen dan hij! Naat, vervelend die bandenpijn. Ja, stopt eens met die gekke bewegingen! Tja, alof je iets geks doet als het al niet lekker voelt.. Rustig aan dan maar.. Smits; leuk dat de vloerbedekking wordt gelegd. Je behang vind ik ook helemaal gaaf! (oeps, dacht dat die foto's van Bietje haar behang waren, domme ik!! had dus eerder al op bietje gereageert terwijl het jouw behang was...) Helemaal super vind ik het!! Ben benieuwd naar de rest. Julesz!! Test nog een keer! Zit vol spanning te wachten op een positieve test!! Super; hoe is het met je moeder? En met jouw symptomen? Beetje jammer dat die erbij horen.... Morgen krijgen wij de uitslag van het zaadonderzoek. Tja, blijft spannend ondanks dat ik heel hard aan het denken ben dat alles gewoon ok is. Heb ook even wat vragen opgeschreven voor de gyn over mij. Wil toch heel graag dat hij nog wat dingen nakijkt. Daarnaast al sinds gister pijn in mijn onderrug en wat van mijn buik. Dcht wel ongi te worden vannacht, maar niks dus... Wachten gewoon weer af... Wel duimen he, morgen voor ons? (had niet anders verwacht hoor van jullie )
12 eitjes Mutz? hoe ben jij daaraan gekomen dan? hormonen ook en waarom? en hoe is dat verder verlopen? zijn ze toen allemaal gerijpt en gesprongen of zijn ze gehaald? mocht je klussen want dan had je toch wel kans op een twaalfling haha
Manon klinkt goed joh!! En wat super dat je toch geen spuit vergeten bent!!!! Ben benieuwd wanneer je punctie is!!! Naat wat klote die bandenpijn is echt niet fijn he! Als het niet gaat zou ik me als ik jou was wel ziek melden hoor en houd mijn situatie in je achterhoofd! Als je je teveel belast eindigd dat in harde buiken etc etc dus meid doe rustig aan!!! Ok Super beloof je me dat jij een meisje hebt gemaakt dan??? Ga je ook een geslachtbepalende echo doen????? Mutz natuurlijk ga ik voor je duimen!!! Spannend hoor! Smits is het mooi geworden je tapijt??? Grappig dat ik iedereen over tapijt hoor. Wij hebben door het hele huis heen laminaat liggen. Tapijt is niks voor mij!!! Hoewel ik het wel altijd mooi vind staan! Bie gaat het een beetje meid? Kan me goed voorstellen dat het nieuws voor jou heel erg dubbel en vooral oneerlijk is. Hele dikke knuffel! Is je baas al geweest en hoe was het??? Kris hoe is het gegaan met het ophalen van de spullen? Heb aan je gedacht! Hier een rustig dagje, maar wel hier en daar lekker aan het rommelen. Ga zo een uurtje inlassen om even lekker op de bank te liggen met mijn boek. Goed he!!! Vanavond maak ik lekker tomaten soeppie met broodjes en dan vind ik het wel weer mooi! Sab ben ook benieuwd hoe Jas het vindt dat hij een zoon krijgt! Voor mannen altijd iets heel bijzonders!!!
En Mutz hoe groot waren jou eitjes en had je er last van? Ik voel het namelijk behoorlijk. Vooral links. Ik vier mijn verjaardag a.s. zaterdag en moet nog 2 dagen werken. ik kan moeilijk zitten in een spijkerbroek omdat alles zo opgezet is dus ga straks maar ff in de kast kijken of ik de komende dagen iets anders aankan. jeetje hoe doen jullie zwangeren dat allemaal jullie zijn nog groter...
Hahaha Manon; gewoon knoop los met een elastiek om de knoop en door het knoopsgat. Fijn dat je lekker gemiddeld bent! Beter dan onder het gemiddelde...nou ja hartstikke blij voor je dus. Spannend dat jullie vrijdag weer heen gaan. En dan zou je dus 1 februari zwanger kunnen worden......wauw!!! Naat: wat vervelend meid die bandenpijn. Lijkt me erg vermoeiend. Maar wel ziek melden hoor als het niet gaat! Jij en de kleine gaan voor. Jojo: ik heb echt sterk het gevoel dat ik een meid krijg dus geen zorgen ik breng de boel wel in evenwicht. En ja wij gaan ook voor een geslachtsbepaling echo. Hoop met een week of 17 heen te kunnen. En wij hebben ook geen vloerbedekking. Overal laminaat, heerlijk. Mutz: spannend morgen is het zover. Ik duim zeker voor jullie hoor!!! Goed dat je je vragen hebt opgeschreven. Hoe laat hoor je wat? Sab: beetje aan het idee kunnen wennen al dat je een zoon krijgt? Bietje: hoe is jouw dag verder? Hier weer een vermoeide dag. Jeetje ben echt op de laatste dagen. wil alleen maar hangen.....helemaal not me. Maar ben wel weer blij ook, volop sympies en dat voelt toch wel goed. Nog 5 nachtjes.........
Ok dan Super!!! hahaha wij doen de girls! Lekker hoor dat je allemaal sympies voelt! Moet je toch geruststellen! Manon oh ja je viert je verjaardag al bijna! leuk hoor! En wat betreft de kleding ben ik fan van een legging met een leuk jurkje of tuniek! heerlijk! Nou mijn werk belde net en ik ben echt blij met ze! Ik heb dus per direct verlof gekregen!!!!! Wel overlegd dat ik nog wel wil komen om wat lopende zaken af te handelen en dat vonden ze prima, als ik maar niet langer dan 4uur blijf, want dan wordt t te veel volgens hun! Jeetje wat een gek idee! Denk dat ik me er toch pas echt 14febr aan over kan geven want dan zou mijn echte verlof beginnen!
Jojo: wat super zeg! helemaal goed dat je nu al met verlof mag. Lijkt me ook wel een raar idee zo opeens. Wel fijn dat ze nu dus wel goed meedenken. Jeetje nou geniet lekker van je welverdiende verlof.