Wat fijn jojo dat ze zo achter je staan. Hoe werkt dat verlof is dat doorbetaald verlof? Of heb je nu geen inkomen meer tot je weer begint?
dank je wel Super! Ja het is echt raar, want ik blijf ziekgemeld staan tot mijn verlof en dan denk ik hmmmm kan ik dan wel even lekker naar t centrum of niet , want ik sta "ziek"gemeld.... Nou ja ik ga er gewoon lekker aan wennen hahaha! Moet nu maandag (oh nee ik MAG) nog een bespreking doen en dan ga ik weer naar huis en dan de 9e heb ik een beoordelingsgesprek met mijn leerling en daarna wil ik nog een ondersteuningsplan afmaken. Dan ga ik de 11e om half 8 's avonds nog even naar mijn werk om afscheid te nemen tijdens de koffie. Cliënten zullen het niet leuk vinden, vooral de borderliners niet waar ik persoonlijkbegeleidster van ben... Maar ja dat is dan maar eenmaal zo!
Nee hoor Manon is gewoon doorbetaald. Ik sta nu voor 100% ziekgemeld tot 14februari en dan gaat gewoon mijn zwangerschapsverlof in!
Oh wat heerlijk zeg voor je...ik hoop dat je niet tegen muren oploopt zo thuiszitten. Zorg dat je iedere dag gewoon een klein beetje te doen hebt. En niet niet te veel he..hou je rust...daar is je verlof voor... En hoe zit dat dan met zwangerschapsverlof is dat doorbetaald of niet? Sorry hoor ik weet hier echt nog helemaal niets van, nog helemaal niet in verdiept eerlijk gezegd
Joh dat geeft niets ik leg het je graag uit! Wanneer je zwangerschapsverlof hebt krijg je gewoon betaald zoals elke maand. Zelfs een compensatie van eventuele onregelmatigheidstoeslag. Het UWV betaald dit aan je werkgever. Dat je zolang afwezig bent kost je werkgever dus helemaal niks en zelf ga je er ook niet op achteruit. Nu is het zo dat ik 100% werk en na mijn verlof 75% ga werken. Ik krijg tot ik terug kom van mijn verlof gewoon die 100% uitbetaald en ga pas achteruit in salaris als ik weer terug ben! Goed geregeld he!
ooooh dus dat is allemaal netjes geregeld dan! Kijk ik ook weer wat geleerd. Ik werk al 75% dus moet straks voor mezelf uitmaken of ik nog minder zou willen werken of het zo laten. Ik heb wel veel onregelmatigheidstoeslag dus hoop idd niet dat daar veel afgehaald wordt, maar denk het niet want als ik ziek ben krijg ik het ook altijd doorbetaald. Idd wel jammer voor je clienten, maar het kan niet anders dus...zijn toch niet van die types die straks zo teleurgesteld zijn dat ze je komen stalken he
Manon... dat zijn aardig wat eitjes in de maak...Hopen dat ze nog even lekker verder groeien en dat er de 6e feb een goede terugplaatsing kan gaan gebeuren... En ik ga natuurlijk niet vertellen of die naam ertussen staat he... Mutz...spannende dag morgen en natuurlijk ga ik voor je duimen..vanaf nu oke.. Jojo...wat heerlijk..nu al verlof...als je je evengoed maar rustig houdt ook al kun je alle dagen rust nemen... hier trouwens ook betaald verlof hoor.. Nathalie..lekker he die banden.. ik begin ze ook af en toe te voelen. De echo zag er verder ook goed uit... 19 februari hebben we een uitgebreide 20 weken echo.. Kris..hoe is het nu met je.. Nog gelukt vanmiddag??? En je hebt toch wel kauwgom in het slot gestopt he toen je wegging?? Dikke knuffel... Super...heerlijk he dat moeie... gaat over hoor.. ooit denk ik, hahah.. Ik heb er nu nog af en toe last van, dan overvalt het me echt..en de trap oplopen vind ik heeeeeeeeeel vermoeiend, whaha.. Julesz... heb je alweer getest?? wachten tot maandag duurt echt TE lang hoor, hahha... Bietje..weet even niet zo goed wat te zeggen..schuldgevoel was even weg.. maar whooop there it is!!!!!! Voor wie het vroeg... Jas vindt het geweldig... al was een meisje net zo geweldig geweest.. een kindje is een wonder of het nou een meisje of een jongen is... Wel fijn voor zijn familie dat de naam nu ook in Nederland wordt voortgezet...
Verboden terrein voor schuldgevoelens!!! Ben jij een haartje betoeterd! Weet je toch! Vanmiddag ging het toch ook weer beter. Is de emotie die er even uit moet en dan vooral als ik alleen ben he. Zal nog wel vaker gebeuren, dus ga jij je nou niet elke keer schuldig zitten voelen a.u.b DOOS....voor de rest reageer is misschien straks, eten is klaar.
Heb eigelijk geen tijd, want ik moet NU naar mijn werk, maar toch even snel een antwoord op de vragen: Morgen eind van de morgen belt de gyn. Ik had 12 eiBlaasjes, dus nog niet gerijpt, zal wat zijn als ik dan gelijk een shot hormonen kreeg en die allemaal zouden gaan rijpen (auw..). Dus van die blaasjes merk ik niks. Is ook niet goed hoor, veel eiblaasjes, zie je vaak bij PCO (ook een aandoening waardoor zwanger worden lastig kan zijn) maar bij mij viel het wel mee. Ga nu snel werken. Niet te veel babbelen, ik hou het de laatste tijd niet meer bij!! Fijne avond allemaal!
Lekker Jojo wat fijn dat ze zo meegaand zijn op jou werk, je boft maar hoor! Ga er lekker van genieten meis, je verdient het 100%!! hier net lekker gedoucht en de warme straal op mijn buikje gezet, heerlijk vind ik dat vooral voor die banden. Plof zo lekker op de bank met mijn boek erbij en doe helemaal niks. Pas doet zo ff stofzuigen wat een wereldman he tenminste als hij afstand kan nemen van zijn spel op de playstation 3 whahaha Sab gelukkig zag de rest er prima uit op de echo, ja in februari dus de 20 weken echo leuk en spannend Jaah en die banden pfoooeeee hoort er bij he...wel erg vervelend hoor. Mutzie werkse meid. heb voor mezelf besloten dat als het van de week weer zo'n pijn veroorzaakt die bandenpijn ik me ga ziekmelden hoor, kon niet eens uit mijn stoel komen vanmiddag...tis gewoon zo vervelend dat k de rest van de week alleen zit maar goed dan maar volgende week anders een aantal daagjes thuis. We zien wel...wie weet wordt t minder. Zaterdag gaan we eerst naar Baby-dump het badje en de rest van de badspullen halen/bestellen...heb er zoveel zin in! En natuurlijk verf kopen voor het kamertje. Helemaal leuk. Oehhhh ik voel de kleine
Mailtje van mijn baas Hoi Sabrina, Ik vond na schooltijd geen moment om het onderwerp hyves met je te bespreken en ik dacht dat doe ik later wel maar doordat het in het gesprek met Bianca aan de orde kwam heb ik het toch maar aangekaart, ik hoop dat je het begrijpt zo ie zo wil ik er met je over praten. Ik begrijp dat het ontstaan is op het moment van grote emoties, zo zie je maar weer dat je enorm kwetsbaar ben. Ik zie je in ieder geval morgenmiddag. groetjes Anneke
En hier mijn antwoord mailtje... Hoi Anneke, Heb het verhaal van Bianca inmiddels gehoord. Belachelijk dat er ouders zijn die voldoening halen uit het feit om andere mensen te controleren. Jammer dat je als leerkracht zijnde ook niet gewoon mens mag zijn. Geheel tegen mijn principes, maar heb inmiddels wat ouders verwijderd en mijn profiel ontzichtbaar gemaakt.. En het was alles behalve schokkend wat er stond, weet niet eens meer precies wat, dus van deze mug is een behoorlijke olifant gemaakt. Dit is eigenlijk alle energie die ik er in wil steken. Als wij als mensen al niet eens meer kunnen bepalen wat we in ons prive leven doen/zeggen enkel en alleen omdat we leerkracht zijn, dan denk ik dat ik heel hard op zoek moet gaan naar een andere baan. Zie je morgen. Groeten, Sabrina
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....wat denken die ouders wel niet.. dat zij even kunnen bepalen wat wij in ons eigen leven buiten ons werk doen.. Je mag niet eens meer klagen als je je kindje verloren bent en de uwv op je nek zit of dat je al een oproep krijgt voordat je ook maar een dag ziek thuis bent..want dan ben je niet professioneel...flikker toch op... Kritiek hebben oke..maar dit gaat mij echt te ver hoor...
dat meeeeen je niet Sab wat een belachelijk verhaal! Is dat ook de rede geweest dat ze bij Bi langs is geweest? Nou echt hoor ik kan er met mijn pet niet bij. Hyves heeft niks met school of werk als leerkracht te maken maar met het zijn van een mens! Hoe durft je leidinggevende hier zo'n ophef over te maken en wat denken die ouders wel niet!
Nee dat was niet de reden hoor..ze kwam even op ziekenbezoek..maar er was een gesprek met een ouder geweest.. en die had weer gelezen of gehoord dat er leerkrachten waren die dingen op hyves zeiden over het werk.. en dat vond hij onprofessioneel.. Het gaat waarschijnlijk om dat stukje over de uwv.. dat ik gezegd heb dat ik zou willen dat ze altijd zo vlot waren.. heb namelijk 4 weken terug een verzoek ingediend om mijn salaris te berekenen als ik minder zou gaan werken.. 2 tellen werk voor die gasten en heb nu nog niets... dat is het enige wat we gezegd hebben... Ik ben echt zo ontzettend over de zeik..al neem ik me elke keer voor om me geen fuck aan te trekken van die ouders, en toch doe ik het.. Als ze morgen mij iets gaat verwijten, dan ga ik vanaf maandag volledig de ziektewet in.. dan zullen al die zeurende ouders eens merken wat mijn inzet is geweest al die jaren.. Je hebt er natuurlijk ook goeie ouders tussen zitten he, hahah... Sorry voor mijn ego verhaal hoor, maar anders zit mijn bloeddruk weer tot het plafond... Heb al gereageerd op een foto Jojo..ga maar gauw lezen...
Nou echt raar allemaal steletje mierenne*kers! Ben heel benieuwd hoe ze maandag gaan reageren en je hebt gelijk dat ze anders lekker in de stront kunnen zakken! Ik heb het gezien Sab hahaha en dit was die erge foto! Heb er ook nog 1 dat ik in de camera kijk, maar feit blijft dat mijn verrekijker me echt niet staat hahahaha! Heb ook weer een tegenreactie gegeven!
manon wat gaaf hoe je alles zo mooi op de foto hebt gezet en je kat is eeeeeecht om op te vreten wat leeeuuuukkkk hoe hij erbij zit hahahahahah!!!! Ik heb er nu eindelijk een goed beeld bij! Thanx!
Mag me er van Jas ook niet over opwinden, maar vind het gewoon zo oneerlijk.... zet je je elke dag voor 100 procent in.. zo nu en dan meer dan 100 procent gezien mijn bloeddruk... ga voor die kinderen door het vuur.. en dan wordt je zo gemeen achter je rug om door het slijk gehaald...kan ik heel slecht tegen.. Hecht meer waarde aan eerlijke mensen... En nu houd ik erover op... Heb weer gereageerd hoor...