Ja daar ben ik ook weer!! Ben behoorlijk ziek geweest de afgelopen dagen. Nu weer aan het bijkomen. Gelukkig werken de medicijnen bij mn moeder en komt ook zij weer een beetje bij. Manon: van harte meis!!!!! fijne dag..... Hoe gaat het met de hormonen? Jojo: jeetje dat ik wel even schrikken zeg! Hoop dat het vandaag wat rustiger is bij je??? Bietje: bah, wat ellendig dat het slapen niet wil lukken. Wel fijn dat je afgelopen nacht wat hebt kunnen slapen. Je hebt ook nog een aardig rouwproces te gaan. Zwaar lijkt me. Hoe gaat het met je mannetje en je kindjes? Hoop dat je snel weer "normaal" kunt slapen. Nathalie: lange dagen als je niks hebt te doen. Nou ja nu kun je weer wat lezen op het forum...sterkte deze lange dag. Mutz: echt respect voor jouw kerel zeg! Nu weer afwachten op de uitkomst. Hoop dat er snel schot in de zaak komt. Krisje: al even niks gehoord van je. Gaat het wel goed? Nog veranderingen? hoop dat het allemaal goed gaat. Zo nu even geniet van mijn banner die op 11 weken staat
Er is er een jarig hoera, hoera dat kan je wel zien dat is MANON. Manon van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Bietje: Niet te snel verwachten dat het beter gaat. Het is nog maar kort geleden, gun jezelf de tijd. Naat: Balen dat het rustig is op je werk. Gelukkig ken ik dat niet. Hoef me nooit te vervelen. Kan je mij niet helpen Super: Fijn dat de medicijnen aanslaan bij je moeder en dat jij je ook weer beter voel. Volgende week mag je toch weer voor een echo?
Super wat vervelend dat je zo ziek geweest bent, gelukkig ben je weer aan de betere hand! Gelukkig gaat het met je moeder ook weer wat beter. Je bent beland in week 11, helemaal geweldig meid, geniet er lekker van! Smits ik wil je best helpen hoor, kom maar op Het is gewoon vervelend dat de dag dan zo langzaam gaat en ik zit vandaag ook nog eens in mijn uppie! Maar goed zal wel weer aantrekken volgende week, dan is de loonverwerking ook weer. Net belde mijn paps of we lekker groentesoep komen eten strakkies, nou dat slaan we natuurlijk niet af, heerlijk! Goed voor Pascal want die is ook niet helemaal lekker.
Naat: hoop niet voor je dat het buikgriep is bij hem!!! Dat is een gemeen virusje..... dus hup aan de groentesoep... Goed idee trouwens. Ga mn mannetje smsen of hij boodschapjes wil doen straks dan ga ik ook lekker groentesoep maken. Mmmmmm
Oh ja Smits: ja volgende week maandag, nog 10 nachtjes slapen.........dan mag ik weer voor de echo. Met mn vriendinnetej afgesproken dat ik bij het behalen van de 13 weken met haar een feestje ga vieren....met veel snoepwerk en kado'tjes... en het is ook nog eens haar NOD!!!!! zou toch wel dubbel feest zijn...
Hoi meiden, Heb Kris vandaag gesproken en zij vroeg me of ik even namens haar wilde posten. Haar vriend heeft toch aangegeven ermee te willen stoppen. Ze is er kapot van en weet het allemaal even niet meer. Ze heeft (heel begrijpelijk) even niet de fut om hier te reageren. Manon, ik moest je ook namens haar hier feliciteren. Echt kl*te voor haar hoor..zoveel leuke dingen in het vooruitzicht..opeens allemaal weg.. hoop dat ze snel weer even online komt en dat we haar wat steun kunnen bieden... Veel liefs
Pfff jeetje wat klote zeg voor Krisje. Inderdaad ze hadden van die leuke dingen gepland voor de toekomst. Ik hoop ook dat ze snel online is dat we haar kunnen steunen. Denk aan je Krisje!
toch even reageren meiden... allereerst, de meiden die al geknuffeld, gemaild hebben.. dank je wel... ga dan wel weer gelijk janken, maarja hoort er ook bij... ben nu bij mijn 'schoon' ouders.. wilde niet meer 'thuis' zijn.. Blijf hier zo wie zo het weekend en dan moet ik even alles op een rij gaan zetten hoe en wat.. heel onwerkelijk nog steeds en bevat het niet.. Morgen mijn ouders het gaan vertellen... dat wordt het moeilijkst... Weet niet of ik mijn vriend, onee ex , erbij wil hebben want mijn pa gaat heftig reageren, dat weet ik nu al... Mijn ouders weten nog van niet, niemand eigenlijk, dusss als jullie mij willen steunen doe het dan hier, of over de mail van hyves ofzo...
Oh nee, lieve krisje! Potverdomme meid. Wat een ellende zo. Ik vind het heel erg voor je en kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Nou ja kan het me proberen in te denken, zoveel plannen en dan dit. Er komt nu veel op je af en er moet veel gebeuren. Veel sterkte bij je ouders morgen. Een hele dikke knuffel voor je. Sterkte
Lieve Krisje!! Wat verschrikkelijk voor je! Jeetje dit had ik toch niet verwacht.. Meer dan je heeeel erg veel sterkte wensen en een digitale knuffel geven kan ik helaas nu even niet... Blijf je ons op de hoogte houden? Want we zijn nu niet meer alleen topicvriendinnetjes om zwanger te willen worden hoor! We zullen je steunen Dikke kus!
Lieve kris, wat zou ik graag bij je willen zijn nu met een doos tissues, een pot troost-thee en 2 schouders om op uit te huilen. Heel veel sterkte en we zijn er voor je. -X-
Krisje dit meen je niet... Wat ontzettend klote meid... Dit had ik toch ook niet verwacht... Ik wil van alles aan je vragen maar daar zit je nu niet op te wachten. Weet dat ik aan je denk en er voor je ben als je me nodig hebt! Je mag me altijd mailen. Een hele dikke knuffel meisje en heel veel sterkte morgen met het vertellen aan je ouders. Wel heel fijn dat je bij je schoonouders kunt logeren. Dat moeten wel gouden mensen zijn. Niet vergeten he we zijn er voor je!
Kris Wat ontzettend moeilijk dit zeg! En heel veel succes morgen bij je ouders, en natuurlijk de rest van je vrienden, familie enz. om dit klote nieuws te vertellen. Zal een zware tijd worden. Wel lief dat je dit weekend nog bij je schoonouders kan blijven. Heel veel succes en sterkte gewenst. Denk aan je. Bietje Het is niet gek dat je met ups en downs leeft. Het is nog niet lang geleden dat jij je kindje hebt verloren. Neem zoals iedereen zecht, goed de tijd om dit verlies een plekje te geven. En ik hoop voor je dat je beter gaat slapen, dat scheelt al een hele hoop. Manon GEFELCITEERD met je verjaardag! Spannend hoor, al die prikken en de komende tijd. Heb toevallig gister in een boek "het grote wonder" gelezen hoe zo'n IVF behandeling in zijn werk gaat. Zo knap hoe dat gaat. Ik ben denk haast net zo nieuwschierig als jou hoe de 1e IVF behandeling vordert. Veel succes straks met de terugplaatsing en de wachtdagen. Oh ja, maar eerst moeten straks je eitjes natuurlijk nog bij je weggehaald worden....Is dat niet pijnlijk? Nathalie Als het rustig is op je werk duurt de dag iid. erg lang. Ik kan het weten, we hebben een behoorlijke terugloop op het kdv. en dus weinig kindjes. Wel is het voor de kids leuk want nu krijgen ze extra veel aandacht. Vandaag op me vrije dag herhalingscursus gehad over de kinder E.H.B.O. Super Ziek geweest, vervelend zeg, gelukkig ben je weer aan de betere hand. En erg fijn om te horen dat je moeder ook weer wat opknapt. En.....je bent 11 weken zwanger! Nu kun je waarscheinlijk echt gaan genieten. Sabrina Je hebt al een mooie buik zeg. Vandaag je spullen naar de nieuwe VK gebracht? En nu heb je wel steeds lang weekend zeg. Zal idd. wel ff wennen zijn. Jojo Hoe gaat het nu met je? Heb je de VK vandaag nog gebeld? Als het voorweeen waren heb je dus een voorproefje gehad van de echte weeen. Hahaha en deze voelde al niet prettig toch? Smits Zo, je pui staat erin. Nu maandag de verwarming en je meubels op de goede plek en je kunt echt gaan genieten. Zal iid. wel mooi zijn nu met zoveel glas en dus veel lichtinval. Hoe gaat het met het spugen? Mutzie Gelukkig heb je geen bijwerkingen van de pillen. En spannend weer dat je manetje zijn zwemmers heeft ingeleverd. Wanneer krijgen jullie de uitslag daarvan? Met mij alles goed. Had weer lang niks van me laten horen, maar wel weer meegelezen hoor! Zit op dag 29 van me cyclus, maar voel niks bijzonders, dus zal wel WEER niet gelukt zijn. Heb deze ronde geen eisprong gevoeld dus weet niet wanneer ik ongesteld moet worden. Iig. ergens deze dagen, dus weer spannend. Heb expres geen testen in huis. Als het nu weer niet raak is ga ik denk toch maar eens naar de huisarts, begin het nu echt zat te worden. Ben volgende week zaterdag jarig, wordt ik alweer 29 jaar. Had toch wel heel erg gehoopt dat ik op mijn 28e zwanger had geworden!!!
Hey gelukkig leuk dat je ook weer eens komt kijken!!! Spannend joh! Je bent dus wel overtijd! Nou ik ga voor je duimen. Laten we er maar niet vanuit gaan dan is het misschien wel raak! Vorige keren dachten we met z'n allen dat het raak zou zijn, maar toen niet dus nu doen we het maar zo! Heb je wel vage klachten die je niet kunt plaatsen of voel je nog niks??? Wanneer ga je testen????
Nou, had me banner op 28 dagen ingsteld, vandaar dat die aangeeft dat ik 1 dag overtijd ben. Maar heb deze cyclus me eisprong niet gevoeld en weet dus niet precies wanneer me NOD is. Ik ga morgen waarscheinlijk de stad in dus haal dan de kruidvat testen, 2 voor 5 euro! Dan ga ik proberen tot woensdag te wachten met testen, maar of dat gaat lukken.......... Ach, ben dan al ongesteld denk. Voel me trouwens niet anders, dus denk daarom ook dat het weer niet raak zal zijn.
Krisje, wat moet jij je vreselijk voelen...zoveel hadden jullie gepland...gelukkig had hij al van tevoren aangegeven dat hij nog maar 2 a 3% geloofde in jullie relatie en kon je je er al een beetje op voorbereiden. Maar toch komt het dan als een klap in je gezicht als de kogel door de kerk is(ik spreek uit ervaring). Je zal het nog niet willen horen..maar er zijn meer fish in the see meid... Het komt voor jou allemaal nog... Heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet...het is heel moeilijk maar jij komt er bovenop!!! Dikke kus en knuffel. gelukkig..nog niet zo somber hoor..nog geen rood dus nog steeds hoop. Die kruitvattesten had ik ook altijd. Supergoedkoop en goed. Je moet je plas opvangen toch met die, nou ik plas er gewoon een paar drupjes op haha...geen zin in al dat gedoe oh ja je vraag over de pijn tijdens weghalen van de eitjes: Het schijnt zeer te doen daarom geven ze je pijnbestrijding in de vorm van een spuit in je bil of been. Daarmee moet het een stuk beter gaan. Ook is het zo dat het bij elke vrouw verschillend is hoeveel pijn ze heeft. ik ken iemand die helemaal nergens last van had. de kunst is ontspannen, schijnt...makkelijk gezegd Jojo hoe is het met je pijn? @allemaal, bedankt voor de felicitaties, ik vier het pas volgende week als ik van dat spuiten af ben, maar ik voelde me toch nog een beetje jarig zo!! Vandaag wel een cadeau van mijn lieffie gehad natuurlijk. hij had echt zijn best gedaan!! Een grote doos stond klaar. Er zaten proppen kranten in en 6 A4tjes. 1 van de A4tjes was beschreven(nou ja door de comp). Hier stond mijn cadeau op beschreven. Ik krijg 14 maart een worshop met adelaars en arenden!! ik ben gek op die beesten dus helemaal super. Het is de bedoeling dat je ze ook zelf 'opvangt' als ze aan komen vliegen enzo...super!!! Ik ben helemaal blij!!!!!!!!
Gelukkig... de moed nog niet opgeven hoor.. ik ben bijna 17 weken en heb ook haast geen klachten (gehad) dus zolang er geen bloed is, kan je nog zwanger zijn... Manon...wat super gaaf die workshop..lijkt me doodeng, maar wel vet... Jojo..waarom ontwijk je onze vragen over je pijn?? Hoe was het bij de vk?? Kris...denk aan je ...en je weet het... Nou meiden, vandaag naar mijn nieuwe vk geweest. Het is een echtpaar dus de het kan zijn dat je de ene keer de vrouw hebt en de andere keer de man.. ik had met de vrouw gesproken, leuk mens en ik kwam er amper tussen.. wij daar dus heen en ik de veronderstelling dat ik dus die vrouw zou krijgen... Dus niet.. had vandaag de man..jeetje mina wat een grote kerel, hahah.. een paar kolenschoppen, daar word je bang van..En 's middags had ik het er nog met Bi over dat ze tijdens de bevalling ook met twee vingers gaan voelen, nou volgens Jas past er van deze man maar een in, whahahah.... Maar een super lieve vent ... Eigenlijk moest ik alleen papieren afleveren, maar hij wilde ook hartje luisteren en buikkie voelen..helemaal goed en hij heeft Jas ook laten voelen (op mijn buik, hihi) waar mijn baarmoeder nu zit... bloeddruk even gemeten en deze was ook goed... Volgende week vrijdag staat er weer een afspraak gepland, dan gaan we het een en ander doornemen... Zo weer een heel verhaal geworden.....
Sabrina: hahahahhahahah lachwekkend je mannelijke vk....ach als de weeen beginnen maakt het je toch allemaal niks meer uit. Fijn dat je even helemaal nagekeken werd. Manon: wauw wat een super gaaf kado zeg! Dat heeft je mannetje goed gedaan. Gaan de dagen een beetje voorbij voor je? zal wel langzaam gaan nu je aan het aftellen bent. Gelukkig: moed houden he? nog geen bloed.......knap als je tot woensdag kunt wachten....Ik duim voor je meid! Oh en ik voelde tot 1 dag voor mn nod niks..... Zo ik begin me eindelijk weer een beetje de oude te voelen. Lust weer wat zoetigheid, mmmmmm. Chips enzo hoef ik nog niet dus ben er nog niet helemaal. @zwangeren: hebben jullie in de eerste 12 weken ook lage rugpijn gehad? ik heb daar wel veel last van. Zou dat bandenpijn kunnen zijn. Er is weer helemaal niks op tv. Manlief is te pokeren met vrienden. Ga ik maar mn firends dvd's uit de kast halen denk ik.