Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Je moet je ook niet opwinden, maar kan me voorstellen dat je dat wel doet!!!! Juist omdat je zo voor die kids door t vuur gaat!!!!!! Bah!

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Doe het ook niet meer....maar als iemand een leuke baan heeft, met dezelfde voorwaarde (behalve die ouders en administratie) als het onderwijs.. dan mogen jullie me bellen hoor, haahha...

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hey meiden,

gezellig weer... nou ja..ff stoom afblazen voor jou dan Sab en dan weer gezellig;)
    kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. vertelde het verhaal hier aan manlief en ik werd steeds bozer bij het vertellen. Ik ben nu eigenlijk wel heel benieuwd of die ouder die geklaagd heeft zelf noooooooit iets over zijn of haar werk op hyves heeft gezet of erover verteld in zijn priveleven...dat zou natuurlijk heel onprofessioneel zijn!! prive en werk houd je absoluut gescheiden!
    En mensen als leerkrachten, politieagenten, hulpverleners, politici en andere mensen met een voorbeeldfunctie moeten maar gewoon elk moment ervoor waken dat ze altijd en overal een voorbeeld zijn voor anderen en dus niet gewoon maar een mens zijn!!

pffffff laat lekker in de str*nt zakken!

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    en een biertje drinken op een openbaar terras mag ook niet he...stel je voor dat er een ouder langs komt

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    en niet roken en geen scheldwoorden gebruiken en niet chagerijnig zijn soms

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ja en het ironische is dat de ouders die zo klagen zelf alles behalve een voorbeeld zijn voor hun eigen kinderen.

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Heel mooi verwoord Manon.. mannetje lief zegt, dat ik daar mijn www van moet maken, hahaha...laten we dat maar niet doen...

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou een goed bezochte website worden voor al het personeel in het onderwijs hahahah

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
  10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hihi Jojo..ik zie net dat je allemaal berichtjes bij mijn foto's hebt geplaatst..lekker melig haha. En zo slank ben ik niet hoor het truitje kleed af geloof me. Bovendien zag ik vanavond na het douchen dat ik ruim een kilo ben aangekomen door de hormonen:(...volgens manlief zit een gedeelte op mijn brosten dus hij is blij:D

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    oh oh oh oh hahahaha jullie zijn grappig! Maar serieus wordt er echt van jullie verwacht dat je niet in het openbaar rookt en niet op een terras een biertje mag drinken????
    De site zou ook goed bezocht worden door mensen uit de verstandelijkgehandicapten zorg hoor hahahahah

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Sab Een zoon, gaaf zeg! Heb het idee dat er wel veel meer jongetjes worden geboren zeg.

Bietje Voor jouw erg dubbel, en wat je al schreef, dit zijn weer ff moeilijke emotionele momenten. Sterkte!

Manon Heb je foto's bekeken, wat een dikke naald zeg. Echt super stoer dat je die prikken zelf durft tezetten. En wat een goed nieuws, 10 eitjes. Meestal plaatsten ze 2 eitjes terug toch? En die andere eitjes worden toch bewaard (ingevroren). Zien ze deze 10 eitjes als 1 poging? Dit vraag ik omdat je MAAR 3 pogingen vergoed krijgt van je ziekefondsverzekering toch? Vroeg me dus af hoe ze 1 poging zien?

Natalie Rustig aan doen...als het echt niet gaat gewoon ziek melden, ook al zit je deze week alleen.

Jojo Fijn dat je baas zo meewerkt. Nu dus vervroegd met verlof. Ga ervan genieten en doe rustig aan.

Julz Testen..testen..testen.......ben zo beieuwd!!!

Krisje Vervelend dat je ex zo doet. En dat je die trouwjurk moet betalen en ophalen is ook klote zeg. Maar hopen dat je hem snel voor veel geld kunt verkopen.

Ik heb nu 3 ochtenden getemperatuurd, maar snap er niet veel van. Ma. 36,5......Di. 36,6....Woe 36,7.... Elke keer een andere temp dus. Maar ja, ga gewoon verder en zie wel hoe me temp verder verloopt.
    Temp wel elke ochtend om dezelfde tijd. Iemand verstand hierover? Of is dit normaal?

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Gelukkig, volgens mij is dat wel normaal, het gaat uiteindelijk om je curve straks daar zie je pas goed op wat er gebeurd is. Op de dag van je eisprong is het verschil groter in 1 x. Als het goed is ga je dan ineens naar zo'n 0,3 graden hoger elke dag tot je weer ongesteld wordt.

je vraag over de vergoedingen:
    Het is een lastig en lang verhaal hoor, maar je hebt erom gevraagd;)
    In Nederland en Belgie mag je kiezen of je 1 of 2 eitjes laat terugplaatsen maar liever hebben ze er maar 1. Dus wij gaan deze eerste X voor 1 terugplaatsing. Nu zijn er 10 follikels te zien. Het wil nog niet zeggen dat hier ook 10 eitjes inzitten. Er vanuitgaand dat er ook 10 inzitten gaan ze eerst de eitjes goed bekijken, vaak vallen er al direct een aantal af. Zeg dat we er 8 overhouden. Dan gaat het zaad erbij. Niet elk eitje laat zich bevruchten en anderen die bevrucht zijn delen zich niet goed of zijn niet mooi genoeg. hieruit worden ook weer alleen de allerbeste geselecteerd. Het kan nu best dat er nog maar 1 eitje over is en dat dat hem dus wordt. Maar misschien zijn er meer over en dan gaan de overige in de vriezer. ik geloof dat meestal de helft ongeveer overblijft dus dat zouden er dan 4 zijn. Mislukt het eerste eitje dan gaan ze de andere ontdooien. De helft hiervan redt het maar en de kans dat het met zo'n eitje lukt is geloof ik ook weer wat kleiner. Alle eitjes die ze hebben weggehaald horen bij je eerste poging dus ook degene die de vriezer ingaan. Als je zwangerschap langer is dan 9 weken en zoveel dagen dan telt het niet als een poging maar wordt het gezien als een miskraam en krijg je dus een nieuwe eerste poging.

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Geen idee hoe het werkt Gelukkig... Maar dat hij oploopt is een teken dat je ei eraan komt toch??? Maar dat zou wel heel vroeg zijn! hmmmmm

Volgens mij gaan de eitjes die ze bij de eerste poging eruit halen in de vriezer en plaatsen ze er maar 1 per keer terug. Als alle eitjes op zijn begint de 2e poging pas. Dus hoe meer goede eitjes ze kunnen weghalen bij de punctie hoe meer kans je hebt in 1 poging. Snap je m zo? Dit weet ik van mijn schoonzus!

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH Manon je bent er zelf ook hahahaha wat een bemoeihal ben ik weer he!

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    whahah geeft niet hoor..jij geeft de korte versie ik de lange..

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    ja dat is waar hahah kwam wel op t zelfde neer! hahaha

Oh meiden ik ga morgen een afspraak bij de kapper maken! Ik heb echt een coupe wanhoop en uitgroei van hier tot tokyo! Ik denk dat ik een pony wil laten knippen.... van de lengte niet veel af want i kwil t laten groeien... Hebben jullie nog ideeën???

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #599 manon31, 27 jan 2010
    Laatst bewerkt: 27 jan 2010
    laagjes!! en dan andrelon gebruiken..ben je helemaal glamour whaha (van de reclame:D)

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha ja geweldig is die! Nou ja i kvraag t wel aan de kapster die is super en heeft er goede kijk op. Nu hopen dat ze nog plek hebben!!! Op tijd bellen!!!!

Ik ga m uit doen want Ro komt net thuis!! Fijne avond!!!!

Doeiiii

Deel Deze Pagina