Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Doei succes bij de kapper!! lekker altijd weer dat wassen en knippen, kammen, fohnen. heerlijk dat gedoe aan je haar. Mijn kapster komt zaterdag knippen, lekker thuis, ook heerlijk!

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik ga naar bedje, morgen weer werken, doei!!

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou meiden 'even' een reactie.. vanuit MIJN bed.. heerlijk dat het ligt :D

smits: hoe is het gegaan met de vloerbedekking.. Nog lang bezeig geweest en kon je een beetje op tijd naar je werk?

manon.. ik had ook wel een aantal blauwe plekken door het prikken hoor..Gelukkig ws je toch geen spuit vergeten.. scheelt weer schuldgevoel mocht het zo zijn geweest... En je kansen bij 1 poging zijn wel redelijk... het is fijn dat je poging niet uit 1 eitje bestaat.. Met de hormoonpillen kwam ik ook aan hoor.. rond de 3 kilo in totaal volgens mij... Maar straks word je zo dik van je zwangere buikje dat dit niets lijkt :p

Naat... balen van je bandenpijn... En inderdaad wat al is gezegd kies voor jouw en je kleine mannetje! gewoon ziek melden als het niet gaat...!

Bi.. je moet eens aan je zelf denken, en niet mijn mailen :p als je zo met je zelf in de knoop zit.. Logisch meid dat het vandaag aankwam.. Het is toch weer een klap, je ziet zoiets dan toch voor je lijkt me.. Denk ook aan jou hoor meid!!
    En wat een kwalitatief uitermate teleurstellende ouders... Nou zeg, maar het is helaas wel waar dat je voorzichtig moet zijn, met het oog op de ouders.. Wat nergens op slaat, wij leerkrachten leven ook gewoon hoor! zijn mensen, geen aliens...

Sab.. Jij dus vandaag net zo kwaad geweest als mij.. Maar ik sms je dan, en jij mij niet... Trutje... Gewoon doen hoor!! geeft weer afleiding :p En sorry, helemaal vergeten te vragen hoe jas reageerde... Maar hij was logisch dus heel blij! En vertellen jullie je ouders dat het een jongetje wordt?

Muts.. Voor jou zit ik nu langzaam te typen... 1 duim in mijn mond, jaja, het is al donderdag, :p En vandaag in je aanbeveling begonnen.. Zóooo herkenbaar... Wordt er bang van.. Tnx voor je tip!

Super, balen dat je moe bent.. Maar van de ene kant vast ook blij dat je lekker je zwangerschapsklachtjes hebt, dan weet je dat het goed zit.. haha.. Dus niet zeuren he!? Nee hoor, klaag maar raak...

Jojo..Wat fijn dat je betaald ziek mag zijn haha... :D Lekker genieten, maar vooral RUSTIG AAN DOEN!!! heb je het gehoord, schreeuwde het gewoon richting jullie vanuit brabant :D
    En de kapper staat hier ook op de planning.. Ik was mijn haar aan het langer laten groeien voor de bruiloft, dus daar moet gewoon een stuk af, ander kleurtje erbij, hoppa.. ook een nieuwe look aanmeten.. :D laagjes voor jou is denk ik dan wel een goede optie, als je het wilt laten groeien.. En anders ipv een pony zo'n schuine lok? dat is ook hip ;) Ben je straks een hippe mama haha...

Nou even mijn dag vertellen... Vanmorgen hier thuis gepoetst en daarna gingen we de spullen halen bij mijn ex... Toch gesmst, geen problemen veroorzaken. Staan ik en mijn ma daar voor de deur, al kei moeilijk weer natuurlijk, was er sinds zondag niet meer geweest.. Trillend sleutel in het sleutelgat doen.. LUKT NIET!!! de sloten zijn gewoon al vervangen!?!?! Moest ik achter bij mijn schoonouders vragen of ze me binnen konden laten!?!? PARDON! woest dat we waren.. S-pa de deur open gemaakt en liet ons binnen.. wij zijn gaan janken van kwaadheid, nadat hij weg was... Zo boos, zo gekwetst hierdoor.. Net of ik mijn ex iets kwaad wil doen!? Net of ik iets wil hebben... Daarna op zolder gelijk sab gesmst (tnx voor de reactie) en als ik jullie nummers had gehad had ik jullie allemaal gesmst.. was zo kwaad en teleurgesteld en verdrieting dat ik jullie steun wel kon gebruiken.. WIllen we weggaan komt meneer zelf ook thuis rijden.. HEb niets gezegd, niet eens aangekeken en heb de sleutels bij mijn s-pa ingeleverd met de opmerking hier de sleutels, al heb ik er toch niets aan kan er toch niet meer mee binnen. laat maar voelen.. Nu heeft mijn ma vanavond toen ik er niet bij was een sms naar mijn ex gestuurd. Dat ze dit wel heel teleurstellend vond, dat ik al genoeg pijn had met de jurk en heel de situatie en dat ik dan sleutel-gate erboven op kreeg... Smste hij terug dat hij er ook mee werd overvallen en dat het hem ook erg speet, dat hij het ook liever anders had zien lopen. Dat hij mij liever geen pijn meer deed.. Dat het hem speet...

Meiden, geloof heel zijn verhaal van de sms. Maar AMMAHOELA zoek het uit, zak door de stront, wordt door de bliksem getrokken, val dood neer.. het maakt me niets uit... Hij gaat zijn gang maar...
    maar 1 ding (mijn pa heeft zoiets van, laat maar allemaal met dat geld, zijn we van hem af. Het kost mijn pa veel energie die hij eigenlijk niet heeft) al moet hij er 10 jaar overdoen, maar 1 euro per week kunnen betalen, ik krijg mijn geld! dat is een ding wat zeker is!!

Vanmiddag na sleutel-gate snel gegeten, want kris had weer geen rust, weglopen voor de situatie staat in mijn handboekje van muts :D, zijn kastjes gaan kopen, 1 nachtkastje, 1 ladekast en een hoekkastje.. Zo mooi, een dekbedovertrek van 100 euro!!! en een nieuwe portomonee (op mijn oude stond een foto van ons)... En meiden, kopen lucht op haha... Morgen een lcd scherm kopen, was mijn tv in de kwaadheid vergeten, en meneer stikt er maar in.. hoop dat hij op zijn hoofd valt (hij hangt aan een beugel) Al mijn spaargeld voor de bruiloft ga ik lekker aan mezelf uitgeven :D haha...

Oja, mijn tante gaat de trouwjurk tijdelijk opslaan.. Dan is hij veilig voor mijn s-ma.. Na de sleutel vertrouw ik ze niet meer, en mijn tante, gescheiden dochtertje verloren, is zo'n schat die dat wel wilde doen..

Zo nu bedtijd, morgen ook naar mijn nieuwe werk.. De zwangere een cadeautje brengen, laatste dag, en duo partner was gister jarig.. Daarna naar mijn oma, woont daar om 5 minuten afstand... Die maar even gaan troosten, en zelf huilen misschien ;)

4. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jeetje Sab wat een raar berichtje van je baas zeg, je hebt er goed op gereageerd vind ik, vandaag moet je dus langs voor een gesprek of moet je gewoon werken? Je mag tegenwoordig niet eens je mening uiten op Hyves, moet niet gekker worden hoor!!! Dat maak je toch nog altijd wel zelf uit.

Jojo leuk hoor dat je naar de kapper gaat en iets anders gaat doen met je haar, altijd spannend. Alvast veel plezier.

Krisje jeetje wat een flapdrol zeg dat die zomaar even de sloten vervangt, de IDIOOT! Laat hem inderdaad lekker in de stront zakken. Fijn dat je bedje zo lekker ligt meis, succes vandaag op je werk.

Hier net even de verloskundige gebeld, blijf zo'n last hebben van die bandenpijn, ik moet even morgen mijn urine langs de HA brengen om een blaasontsteking uit te sluiten, kan namelijk een verwaarloosde blaasontsteking zijn, alhoewel ik niets van een blaasontsteking merk, ga ik morgenochtend toch maar eventjes mijn urine brengen, dan kan ik 's middags tussen 13:30 en 14:00 uur bellen voor de uitslag. De pijn was vanmorgen wel minder dan gister:)

Super vevelend dat je zo uitgeput bent, neem lekker je rust...hoe gaat het momenteel met je moeder?

Nou ik zit dus wel weer op mijn werk, vanmorgen weinig last van die banden, dus dacht ik ga maar, hoop dat het hier gewaardeerd wordt dat ik toch maar kom:p Ik zit ook heel de dag alleen vandaag en morgen, saai hoor, dat is niets voor mij.
    Vanavond lekker niksen...heerlijk!!

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Kris: wat een enorme droplul zeg!!!!!!!!! Jeetje kan me goed indenken dat je woest was. Wat denkt hij wel niet zeg. En het valt me ook wel tegen van je schoonouders. Pijnlijk lijkt me allemaal.

Naat: goed dat je hebt gebeled met de vk. Hopelijk geen blaasontsteking voor jou. Ik waardeer het hoor dat je op je werk bent. Ik ben ook alleen op de afdeling vandaag. Hoop dus dat het rustig blijft......

Jojo: lekker naar de kapper? Ben je al een blistse mama?

Sab: wat een draak van een baas zeg! Bloeddruk alweer wat gezakt? Wat een gezeur zeg. Bij ons wordt ook al zo opgelet wat we allemaal in ons prive doen. En idd ook over roken etc.....zucht de werk sabrina en de prive sabrina zijn verschillende dingen hoor......

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Kris dit meen je niet wat een ontzettende eikel zeg en wat is er met zijn ouders gebeurd. (ik weiger ze nog langer je schoonouders te noemen na dit) Dit moet echt heel erg pijnlijk zijn en wat een een vertrouwen hebben ze in je. Snappen ze dan niet dat je het al moeilijk genoeg hebt??? Wat een stelletje... nou ja je snapt me wel. Goed dat je tot de laatste cent betaald wil worden, want dat is je goed recht en hij is dus blijkbaar zelf ook zo hard bah bah bah! Hebben jullie ergens op papier staan dat jij die dingen hebt aangeschaft? Oude afschriften ofzo??? Dat zal toch wel? Dan heb je gelijk je bewijs en moet hij hoe dan ook betalen, want zoals ik het nu hoor is hij dit niet van plan de hufter!

Naat een blaasontsteking is helemaal niet zo gek gedacht! Als zwangere voelt een blaasontsteking totaal anders! Ben benieuwd! Fijn dat het vandaag wel iets minder is.

Sab hoor jij niet vrij te zijn vandaag??? Of ga je alleen naar jewerk om met je baas te praten?

Nou net de kapper gebeld en kan om 12uur terecht... Helaas alleen om te knippen en niet kleuren want daar was geen tijd voor grrrrr.... Maaaar dan ga ik gewoon morgen terug om te kleuren hahaha heb aaaalle tijd! Ik ben gek op hippe kapsels. Ga van lang naar kort en dan weer lang van blond naar zwart etc hahaha Nu wil ik weer een pony ben mijn schuine lok (nou ja wat er van over is) zat! Baal wel dat het kleuren niet kan hoor bah! Ik wil gepimpt naar t weekendje weg.... Heb er zo een zin in!

7. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo fijn dat je om 12 uur al terecht kan zeg, jammer dat het kleuren niet gaat lukken, ach morgen joh komt goed. Ga je welgepimpt genieten van je weekendje weg, waar ga je nou precies naartoe, ben het even kwijt.
    Ja het zou kunnen, laat het morgenochtend gewoon even nakijken en bel dan 's middags voor de uitslag.

Super, jij dus ook in je uppie. Bij mij is het wel heel rustig lekker hoor.

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ja super.. het is echt drama die beroepen van ons, hahah.. Het is dat kinderen zo leuk zijn om mee te werken.. Jas zei nog vanochtend, gelukkig doe je het niet voor de ouders..Het is in ieder geval niet goed voor mijn bloeddruk, want ik heb alweer de hele dag hoofdpijn. Morgen toch ook maar even aangeven bij de bedrijfsarts...
    Hoe is het met jouw kwaaltjes Super.. voel je je al heerlijk zwanger????

Jojo...heerlijk he naar de kapper.. Ik ga ook hoor volgende week..ben wel weer toe aan wat anders..altijd die eeuwige staart bij mij..slaat nergens op dat ik het lang laat groeien, want heb toch altijd een elastiek in mijn haar, hahha..

Plaats je wel een fotootje vanmiddag.. en morgen een weekendje weg...heeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrlijijijijijijijkkkkkk wat zal jij relaxed aan je bevalling beginnen in maart zeg...

En ja ik ga vanmiddag werken. Stonden gesprekken voor de groep 8 leerlingen gepland al voordat ik ziek werd.. aangezien er iemand van buitenaf voor komt, vond ik het niet professioneel om af te bellen..hahhaha...

Kus weer allemaal..

Enne Kris... hoe was je eerste werkdag??? En wat betreft je ex..je weet hoe ik erover denk... knuffeltje voor jou

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Zie alweer dat ik niet goed gelezen heb Kris.. je ging alleen langs om cadeautjes te brengen.. Was het evengoed leuk????

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Waaaah, ik word een beetje zenuwachtig van mijn niet-bellende-gyn....

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Dan maar even hier mijn tijd uitzitten.. Tis ondertussen 11.42 uur en dat vind ik toch echt wel eind van de morgen!!! :x

Goed, waar ik ook boos om kan worden is die rare ex van jou Kris! De sloten veranderen??? Is ie helemaal gek geworden! Doe dat even als alles is geregeld! En net was Sab ook al vroeg: hoe zit het met zijn ouders? Waren eerst erg begripvol naar jou toe, maar hoe zit dat nu?
    Boekje is erg herkenbaar he? Eng bijna, maar ook wel fijn om te lezen dat je niet de einige bent toch? Heel veel sterkte weer en ik vind het enorm knap hoe je je er doorheen slaat!

Nog zo'n leuke om boos op te worden; Sab d'r kids-ouders! Jeetje, dat ze zich even lekker met hun eigen leven gaan bemoeien! Trouwens, beetje jammer van die fout in de brief van je baas: zo ie zo??? sowieso, zal ze wel bedoelen! Zet dat eens op hyves! Ben benieuwd naar de reacties :)

Jojo; ben benieuwd naar je nieuwe coupe! Jammer dat het kleurtje (nog) niet gaat lukken, maar gestyld kan je beginnen aan je weekendje weg denk ik zo!

Naat, vervelend dat het zo'n pijn doet. Ben altijd wel een voorstander van naar het werk gaan zo lang het nog kan, dus petje af!

Aaaaah, bel nou!!!! :x

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Mutzie wat vervelend dat er nog niet gebeld is...wie weet zit je nu aan de telefoon...duim voor je

Sab dus toch werken, doe maar rustig aan.

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Grrr, gaat mijn telefoon, is het de kledingzaak waar ik laatst iets terug had gebracht ter reparatie... Grr...

14. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff precies op t verkeerde moment zeg blehhhh

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Mutz..ik ga nu naar mijn werk.. en ga ik de auto verder voor je duimen...Succes met wachten..duurt altijd te lang..

Knuffel

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ja, ze weten altijd op de goede momenten te bellen... Wilde nog zo veel doen, maar ben bang de telefoon te missen... Handig hoor! Ga denk ik zo zelf maar even bellen...

Werk ze Sab!

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Het spreekuur loopt uit... Tja, wanneer niet... :(

18. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Killing dat wachten Mutz.

Nog een Killing maar dan voor die ex van jou Kris. Wat een HUFTER, ongelooflijk! Hoe kan je zomaar de sloten veranderen terwijl je elkaar jaren lang heb vertrouwd.

Jojo: ben benieuwd naar je nieuwe trendy look.

Naat; Vervelend joh van je bandenpijn. Goed dat je naar je werk ben gegaan. Heb je al iets meer te doen?

Manon: Geweldig dat je eitjes zo goed rijpen. Ga zo door en je bent over 9 maanden mama.

Bi: hoe is het nu met je?? Je moest deze week toch naar de gyn? Sorry hoor ben een beetje een zeef.

Sab en Bi: Wat een waardeloze k*t ouders zitten er toch tussen. Als je commentaar op iemand heb moet je dat tegen diegene zeggen en niet tegen een ander. Vind dat altijd zo zwak.

19. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Pfff Mutzie wat klote dat het weer eens uitloopt, zou een keertje niet zo zijn he! Heb je nu al iets gehoord of nog steeds niet?

Smits heb jij geen bandenpijn gehad of niet zo erg? Het is nu vandaag wel minder gelukkig.

net even gebeld met de babyzaak voor de levering van de meubeltjes van de kamer en de box, en jawel hoor kreeg gelijk een leveringdatum, fijn! Het wordt geleverd en gemonteerd op dinsdag 9 maart aanstaande. Helemaal leuk. Dus nog 5 weekjes wachten, maar dat komt mooi uit want we gaan natuurlijk eerst de muur verven. Heb net gelijk vrij gevraagd op mijn werk...wil natuurlijk wel thuis zijn op die dag :D

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Even een snelle reactie van mij. Zit op kantoor en hoor dus gewoon te werken :) Ik werd eindelijk om 13.15 uur gebeld. Het zaad is goed tot redelijk goed. Of hij over 3 mnd nog een keer wilde. Ja hoor, alsof het dan beter is... Goed, is goed toch?
    Ik heb de gyn niet gesproken, heb een afspraak voor 8 februari.. We wachten gewoon weer af...
    Ga snel weer aan de slag!! Dank voor het duimen allemaal!

Deel Deze Pagina