Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Mutz wat balen dat t spreekuur uitliep zeg, maar wel een goede uitslag toch??? Wat gaan ze 8febr nu precies doen? Ik weet t ff niet meer! Heb hard voor je geduimd hoor!!!!

Fijn Nat dat je een datum van levering hebt!! Daar kan je je weer lekker op verheugen! Hoe is het nu met de bandenpijn?

Sab succes op je werk! Kom je na het gesprek weer naar huis?? Doen hoor!

Julesz heb je nou potverdikkeme al getest???

Ik ben weer terug van de kapper! En de aanhouder wint, ik ben ook gekleurd hahahaha! Ze heeft het in haar pauze gedaan :D Ik kan toch zo goed drammen hahaha. Haren zijn lekker geknipt. Ik had een ongelijke bob waar de voorplukken lang waren en de achterkant korter. Dit heeft ze even gelijk geknipt zodat het mooier groeit en ze dacht dat een pony geen goed idee was, dus mijn lok maar weer bijgeknipt. Verder mijn uitgroei gekleurd en er wat folies doorheen laten doen dus nu heb ik highlights, maar doordat het veel tijd kost om mijn hele haar te doen heeft ze alleen de bovenkant gedaan en mag ik over 4 weken terug om de rest te laten doen. Ben er super blij mee! Ook nog ff boodschappen gedaan en weer te veel gehaald dus zit nu op de bank helemaal moe te zijn hahah. Ga mijn boek maar weer lezen!

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo wat fijn dat je ook direct gekleurd kon worden zeg, en ook nog highlights leukkkk! De bandenpijn is veel minder dan gister, maar dat had ik van de week ook, zateravond opeens en zondag nergens last van ;) ik ga morgenochtend toch voor alle zekerheid mijn urine brengen bij de HA om te testen op een blaasontsteking, verder geen symptomen van een blaasontsteking maar net wat je zegt je weet het nooit,kan geen kwaad voor de zekerheid toch!

Mutzie wat vervelend dat je pas om kwart over één gebeld werd zeg, maar wel een goede uitslag toch??

Pfff eindelijk kan ik zo naar huis toe, lekker eten en dan douche en heerlijk op de bank ploffen met mijn boek...

En oeeeeh ik heb gisteren beginnende striemen ontdenkt op mijn buik, aan de linkerkant, ook waar ik telkens last heb van die bandenpijn, dus hij is waarschijnlijk goed aan 't groeien!!! En het jeuktttttt smeren smeren smeren help dus ook geen kl*te.

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH Naat balen van je striemen!!! Ja het jeukt als de ziekte dat is ech irritant en dat smeren.... Nou ik denk dat we rijk worden als we zo'n fabrikant aanklagen, want het helpt idd niet! Mijn vriendin heeft een olietje van 80euro en geen striemen, maar het kan ook zijn dat haar huid daar niet gevoelig voor is... Nou ja zolang t neit zo erg wordt als bij mij, dan is er nog hoop voor je! hahaha Ik ga toch niet in bikini van de zomer! Lang leven de tankini's!!! :D

Ik ga vanavond toch maar naar yoga... vind ht wel spannend omdat de ellende daar vorige week begon. Maar ja net als het vallen van een paard he... gelijk weer opstijgen haaha

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Mutzie: Met wat reden willen ze dat je vriend nog een keer een potje komt brengen?? Vind het wel zielig voor hem, hopleijk staat de afspraak nu niet na een nachtdienst.

Naat: Heb idd geen last gehad van bandenpijn. Oei even snel afkloppen.

Ik loop al jaren met striae op mijn dijbenen ( dankzij een groeispurt in mijn jongeren jaren) en heb er mooi maling aan. Kan er toch niets aan veranderen. En een vent heb ik toch al:p.

Ben vanavond en morgen home alone. Beetje balen, wilde vanavond de gordijnen terug hangen, moet dus nog tot zaterdag wachten. Onee zondag, meneer moet zaterdag ook werken.

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Jojo: Geniet van de yoga, vanavond gaat het helemaal goed. Je bent tenslotte nog nooit zo relax geweest.

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Bedankt voor de uitleg Manon, over die vergoedingen en het temperaturen. Vanmoren was me temp weer netjes 36,6, dus blijft redelijk gelijk. Ben morgen en het weekend vrij dus zal wel ff klote zijn als ook dan me wekker om 7 uur gaat om dat ding in me r**d te douwen hahaha.

Kris Wat een KLOOTZAK zeg die ex van jou! En die ouders van hem zijn dus ook ineens 180 graden gedraaid zeg. Jammer dat het allemaal zo loopt zeg. Het zou zo anders kunen gaan, op een volwassen manier. Sterkte. Snap dat je hier extra verdrietig en boos door wordt.

Natalie Gelukkig is je bandenpijn nu iets minder. Maar wel goed dat je je urine laat controleren. En nog 1 dagje werken morgen en je kan ff genieten van het weekend.

Jojo Vanavond lekker ontspannen bij de yoga, komt vast goed. Heb je verder eigenlijk geen last meer gehad van die voorweeen?

Morgen lekker vrij, ga me huis schoonmaken en boodschappen doen, want zaterdag ben ik jarig. Morgenavond alvast hapjes klaarmaken en 2 kwarktaarten maken. S ávonds nog ff met vriendinnen afgesproken, dus een gezellig weekend.
    Ook weer super om me nichtje en neefje weer te zien, die komen natuurlijk naar me verjaardag. Heb er helemaal zin in.

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Gelukkig, jij doet wel heel officieel hoor met zo'n thermometer, ik heb gewoon een oorthermometer;). Wat leuk ik vier zaterdag ook mijn verjaardag, maar jij bent dan echt jarig toch?
    Enne succes morgenochtend, zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai:D:p

Sab, over de ouders hadden wij het al gehad maar je baas is ook geen licht zeg...Zulke brieven sturen?? Ten eerste doe je zoiets niet over de mail!! ten tweede bespreek je dit niet eerst met de zus van degene waar het over gaat en ten derde is het niet de meest professionele mail die ik heb gelezen. Vol met fouten en in spreektaal en de zinnen die ze formuleert getuigen niet bepaald van een gedegen opleiding..:$ en dat is jouw baas?? Ik hoop dat ze verder beter is in haar werk of het meer bedoelde als vriendschappelijke mail tussendoor ipv op baas/werknemerniveau...anders kunnen jullie beter wisselen van baan:D jouw mail terug was 10X beter.

Krisje, wat een eikel zeg en zijn ouders snap ik ook niet...hoe durven ze terwijl jouw spullen daar nog in huis staan. Ja nog steeds ook jouw spullen want je hebt er nog niet voor betaald gekregen, ik durf te wedden dat je officieel ook nog niet bij de gemeente bent uitgeschreven op dat adres dus mogen ze dit eigenlijk nog helemaal niet doen!! En wat bedoelde hij toen hij zei dat hij er ook mee werd overvallen, dat zou betekenen dat zijn ouders dit bekokstooft haddden. Vreemd als ze eerst zo aardig doen? Nu staan dus jouw spullen(die je niet wilt maar dat doet er even niet toe) achter slot en grendel en je hebt nog geen geld gehad ik ben eerlijk gezegd heel benieuwd of je ook nog iets gaat zien nu....

He lekker he met zijn allen even tegen anderen aanschoppen, ff de frustraties eruit meiden!!

Naat, wat vervelend van die striemen en nog vervelender dat de smeerseltjes niet helpen. Misschien gewoon uierzalf anders of vaseline(zit veel vitamine E in)? Deze middeltjes zijn vetter dan gewone cremes en er zitten geen andere middelen in om het lekker te laten ruiken.Dat werkt zelfs vaak averechts, vaak zit in cremes alcohol wat juist de huid uitdroogd! De oude oma middeltjes werken vaak nog het beste, zo zweert mijn oma ook nog steeds bij talkpoeder bij van die vreemde plekjes die je van zweet kan krijgen als je kleding geschuurd heeft of tussen je tenen.

Mutz, de uitslag van je vriend was lijkt mij goed hoor. Die van mijn mannetje was ook zo(misschien nog wel slechter, kwaliteit was goed, hoeveelheid niet zo goed) en hier vonden ze nog een test onzin. Het is altijd maar een momentopname zei ze. We kunnen het wel vier keer doen, zei ze en dan kan het alle vier de keren anders uitpakken. Het gaat erom dat ze geen hele slechte kwaliteit zien en dat is bij hem niet gezien dus...ik snap nog een test niet zo goed. Ze kunnen zich nu beter op jou gaan richten lijkt me nu ze toch weten dat het daar goed zit? Moet hij trouwens ook eerst 3 dagen aan onthouding doen voordat hij moet doneren?

Ik ben vanddag naar Guido Wijers geweest in het Luxor in rotterdam. Hylarisch!!!!!! Echt gelachen!!!! hij is echt heeeel grappig.......:D

Ik ga nu naar bed en morgen weer een spannende dag...mijn tweede echo!! hopelijk krijg ik te horen wanneer ze weggehaald gaan worden!

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Manon ff over onze baas; zij is natuurlijk mijn duo; ik adjunct/locatie leider en zij directeur en leidinggevende over de andere locatie. Grappig dat het jullie direct opvalt hoe professioneel hier wordt gehandeld. hahaha... zonder denigrerend te doen; zij is van oudsher kleuterjuf en eigenlijk op die manier in de rol van directeur gerold. Heeft daar 11 jaar geleden wel een opleiding voor gedaan en hoe ze daar doorheen gekomen is, wordt voor mij steeds meer een raadsel. Als mens is het echt een schat, en dat meen ik, maar ze snapt er gewoon niet veel van, niet van het onderwijs, niet van communiceren en taaltechnisch is het een ramp. Als er een brief de deur uit moet; die zij dan schrijft en onze administratrice (die alleen op de andere locatie werkt) moet uit typen, moet ik die eerst echt goed checken en aanpassen. Een disaster. Het is dat ze zo'n sterk team achter zich heeft staan, of om zich heen heeft. Anders was ze allang door de mand gevallen.

Over het hyves verhaal; dat was een stukje communicatie tussen Sab en mij overigens, dus ook ik was hier bij betrokken. Het is alleen enorm opgeblazen; het gebruikelijke mug olifant verhaal.... Maar goed, je krijgt er wel een K&**&T gevoel bij. Haar bedoeling was dan ook om ons alert te maken, alleen doet ze dat dus op een compleet verkeerde manier door bepaalde fragmenten uit een gesprek te noemen, waardoor het uit zijn verband raakt. Maar oke, het is gebeurd en er zullen vast nog veeeeel meer dingen gebeuren en voor mij des te meer reden om nog even niet te gaan werken.

ZO dat was mijn ei.

Wel een spannende dag vandaagvoor jou Manon, denk aan je. (Moet zelf zo naarde bedrijfsarts, ben ook behoorlijk nerveus)

JOjo,viel het mee...was het chillllll???

Kris; je weet vast al hoe ik er over denk, maar blijf het onbegrijpelijk vinden en ik denk dat Gelukkig het juist zegt dat dit op een volwassen manier opgelost had kunnen worden....
    Mensen, ik snap ze soms niet hoor....

Gelukkig; een gezellig weekend voor jou, wens je veel plezier op je verjaardag en hoop ook dat dit jouw jaar wordt!!! En misschien op beide manieren tempen?? Oor en Ash???
    Alhoewel je daar misschien ook gek van kan worden, door de verwarring.

Naat; gaat het een beetje beter? En je urine al wat van gehoord?

Smits; balen als je niet kan doen wat je wil he, dus moet wachten op je mannetje; denk aan sjouwen, schilderen etc....

Hier gaat het zijn gangetje, slechte dagen goede dagen....blijft lastig. Maar in ieder geval niet meer elke dag huilen. Slapen gaat wel, maar hoef er niet vroeg in te gaan, helpt toch niet...

Sab, lekker uitgeslapen, of weer vroeg wakker? Zie je straks...

Was het weer even
    doeiii

Oh ja enne Mutz; net wat manon zegt; dat zaad zit wel goed hihi

3

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Bietje, ik snap wat je bedoelt. Wij hebben hier zulke managers (gehad). Zij waren erbij toen het bedrijf gestart werd en zijn toen in de rol van manager gerold. Ze hebben echter beide geloof ik nog niet eens MBO. Ik moet zeggen dat ze het nog aardig gedaan hebben naar omstandigheden maar sommige dingen konden ook echt niet door de beugel. Ook werden ze vaak door het personeel, en dan vaak het nieuwe, uitgelachen(achter hun rug) omdat zij niet wisten hoe de vork in de steel zat en het natuurlijk heel onprofessioneel staat. Ons bedrijf bestaat uit bijna 200 man dus enige opgeleide managers zijn wel een must. Dat gaat er nu gelukkig wel aankomen, de ene is nu met pensioen en de ander zit met een burnout en aan de drank thuis. (Ja het is heel rot voor hem maar dit soort situaties zijn dan natuurlijk niet helemaal uitgesloten).
    Ik vind dat het personeel hier welleens onder lijdt, onder onbekwaamheid van hogere. Dat zou niet moeten mogen hoe aardig deze mensen ook zijn en hoe goed ze het ook bedoelen.

Jij hebt groot gelijk dat je nog even thuisblijft hoor. Je hebt nog niks op je werk te zoeken. Er is niets rotter dan niet kunnen slapen, je voelt je er vaak nog rotter van.Hopelijk kun je overdag nog even je ogen dichtdoen op de bank ofzo. De bedrijfsarts zal het vast begrijpen. Veel succes vandaag!! En dikke knuffel.

10. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Manon spannende dag voor jou vandaag met de echo. Duim voor je meid!

Gelukkig inderdaad nog één dagje werken, heerlijk! Morgen lekker alle badspulletjes kopen voor ons knulletje, helemaal leuk, heb er zin in:D

Jojo veel plezier dit weekend, maak er wat leuks van en geniet vooral van elkaar, tis de laatste keer met z'n tweetjes! Veel plezier meid!

Sab hoe verliep je gesprek gister?

Smits wat lekker zeg dat je geen last hebt van bandenpijn, wou dat ik dat kon zeggen:( gisteravond begon 't weer een beetje, gelukkig niet zo erg als vlede week. Jammer dat je helemaal alleen bent, ach die gordijnen moeten dan maar ff wachten, kan evt. niemand anders je even helpen met ophangen?

Bietje hoe gaat het nu met je meis?

Hier vanmorgen urine weggebracht bij de HA. Moet ik tussen 11:30 - 12:00 of 13:30 - 14:00 uur terug bellen voor de uitslag...pff en ze zijn altijd zo dramatisch bereikbaar. Hopelijk is het rustig qua telefoon op de vrijdag!!!

11. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Net gebeld voor de uitslag van mijn urine test, en die was helemaal schoon, mooi zo, geen blaasontsteking dus. Dus die pijn komt dan echt van mijn banden af, alhoewel het nu stukke minder is dan van de week.

Pfff weer zo'n rustige dag op de zaak, hoezo crisis in de bouw?!?!

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH wat erg ik heb net alles gelezen maar ben ook alles weer kwijt! I kga een poging doen!

Naat wat fijn dat het geen blaasontsteking is! aan de andere kant, als dat t was wist je dat het met pillen weer over gaat en die bandenpijn blijf je wel houden... Nou ja het is niks ergs gelukkig!!!!

Sab hoe was het bij de vk??? En heb je gister mevr typefout nog gesproken???

Gelukkig en manon morgen allebei verjaardag vieren gezellig hoor!
    Kris morgen ook jarig!!!! Ga je er nog wat leuks van maken of staat je hoofd er niet naar??? Kan ik me overigens heel goed voorstellen!!!!

Bi goed dat je nog niet gaat werken. Een paar traanloze dagen zeggen niet dat je er weer bent hoor! Neem lekker je tijd, want anders haalt het je hoe dan ook een keertje in! Zo en nu ben ik eens verstandig tegen jou :D

Sorry verder weet ik het echt niet meer.... Oh ja Smits wat ongezellig dat je alleen thuis bent! Kunnen je ouders niet even komen helpen met de gordijnen???

Super hoe is het nu met je moeder??? En houd je pa het nog een beetje vol???

Ik heb net lekker gewinkeld met mijn vriendin waar ik zondag woorden mee had. Was super gezellig! Ik heb mezelf even lekker verwend!!!! Heb een spijkerrokje gekocht, bruine legging (had al een jeans legging en 2zwarte) 1 knalroze basic shirtje en 1 paars tuniekje wat niet te lang is en daardoor ook leuk op t rokje staat. Ben dr helemaal mee in mijn sas!

Morgen gaan we om 9uur rijden heb er zo'n zin in! We gaan helaas maar 1 nachtje, maar toch het is wel even helemaal weg van thuis! Wie weet post ik nog wat vanuit bad hahahaha!!!!!

Mensen nog plannen vanavond???

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ja opzich had het dan over gegaan met medicijnen, maar ik ben niet zo van de medicijnen hoor, dus eigenlijk ben ik wel blij! En die bandenpijn is gister en vandaag al stukke minder.

Sab hoe was het bij de VK?

Jojo heel veel plezier dit weekend, ookal is het maar voor 1 nachtje, maakt niks uit toch, lekker ervan genieten samen! Nu kan 't nog.

Zo wat een jarige dit weekend, leuk leuk.

14. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Nou, idd. wat een jarigen zeg! Jij ook veel plezier morgen Manon met je verjaardag. Vier jij het nog Krisje? Iig. alvast GEFELICITEERD!

Over dat tempen.....het beste is om rectaal te tempen dus vandaar dat ik dat dus ook maar doe. En eigenlijk valt het best mee. Heb een grote pot vaseline gekocht hahahah. Dan gaat het vanzelf.

Manon Spannend weer vandaag. We horen vast zo meer van je.

Bietje Jij ook succes bij de bedrijfsarts, toch altijd weer afwachten wat ze te zeggen hebben.

Natalie Gelukkig geen blaasontsteking, nou ja gelukkig, die bandenpijn is natuurlijk niet fijn.

Jojo Leuk is dat he als je nieuwe kleding hebt, daar wordt je helemaal vrolijk van. En straks lekker een nachtje weg, heerlijk in bad. Geniet ervan.

Sab Lekker vrij vandaag toch?

Ik ben druk aan de poets in huis, morgen moet alles er natuurlijk spik en span uitzien hahah. Straks taarten en hapjes klaarmaken voor morgen. En vanaaf nog ff naar een vriendin, ff bijbeppen met de meiden.

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer druk aan het behangen. En dat opruimen voor een verjaardag zooooo herkenbaar. Probeer het elke keer niet te doen, de enige die zien dat het opgeruimd is, zijn de eerste die binnenkomen. Daarna wordt het toch weer een puinzooi hahhaha...tenminste bij ons met al die kinderen die ook altijd mee zijn. Maar ja..daar is dan de zondag voor.

Naat, blijft vervelend die bandenpijn. Ben je trouwens niet meer misselijk?

Jojo lekker genieten!!! Heerlijk chillen...
    Sab en ik gaan a.s dinsdag even de stad in, val helaas nog wel in maat groot, dus vind ik altijd minder leuk. Ben namelijk ook een Jojo, kan heel goed lijnen, maar ook heeeeel goed eten en dus aankomen. Maar ach dat komt allemaal wel weer.

Bedrijfsarts was hartstikke lief, rustig aan eerst maar eens bijkomen. Over twee weken weer terug. Wel fijn in ieder geval.

SAb heeft vandaag drukke dag; net met mij naar mijn kinderen geweest op school (haiti dag allerlei activiteiten voor het goede doel) daarna naar de VK en dan naar de bedrijfsarts, dus die is kapot vanavond. Ben ik nu al trouwens.
    Hoezo uitrusten op je vrije dag...
    Doeiiii

16. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Mmmm lekker taarten bakken gelukkig! Ik ben daar nooit zo creatief in hoor;) ik bestel het altijd, hoe dedoel je lui:p:p
    Leuk een avondje met vriendinnen!
    Je poets je huis nu helemaal en dan kun je het zondag nogmaals doen na al je visite;)

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Bietje ik ben gelukkig niet meer misselijk!!! Dat is ook zo'n ramp.
    Leuk dat je gaat shoppen met Sab, even verstand op nul en lekker geld uitgeven.

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Bietje: de bedoeling van een vrije dag is dat je uitrust toch? Nou ja wel lekker om even druk te zijn.

Jojo: mn mams gaat redelijk hoor. Mn vader zit er behoorlijk door heen. Doe mn best hem zo goed mogelijk te helpen. Maar dat is wel lastig. Hier komt vanavond een vriendin van mij eten. Lekker bijbeppen dus. Heerlijk jij bijna een nachtje weg.

Naat: fijn geen blaasontsteking, Maar bandenpijn is natuurlijk ook geen pretje. Hoop dat het een beetje dragelijk blijft. Saai weer zo'n rustige dag.

Manon: En?????????

Gelukkig: knap hoor zo precies met je temp bezig zijn. Hoipelijk komt er iets uit. Succes het weekend.....

Kris: meid hoe is het met je? Kom je de dagen een beetje door? Nog nieuws?

Hier al sinds gister buikpijn. Zucht.....word er zo onzeker van. Zullen wel mn darmen zijn of de banden of weet ik veel. Zal blij zijn als het maandag is en ik naar de echo kan. Maarrrrrrrr zie mijn banner........... :)

19. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jeeeeeeeeeeeeeeeej Super de 12 weken gepasserd:D:D:D Lekker gevoel he, maak je niet teveel zorgen om die buikpijn, kan van alles zijn meid hoeft niet gelijk iets nagatiefs te betekenen, wie weet krijg je ook wel beginnend last van je banden...vervelend dat je pa er zo doorheen zit, lijkt me zo een oneerlijke en moeilijke situatie, vind het knap hoe jij overal probeerd zo je best voor te doen en klaar te staan, petje af. Veel plezier met je vriendin vanavond, lekker eten!

Wij eten tosti's whahahaha, niet echt een avondmaal, maar goed heb totaal geen zin om te koken hoor, en Pas die moet vanavond trainen en dan een zware maaltij kan natuurlijk niet (volgens mij)

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Naat lekker tosti"s! Echt een vrijdag maaltje! Lekker makkelijk! Hier ook een luie maaltijd hahah heb verse kippensoep gehaald bij de slager :D Lekker een wit bolletje erbij en t bolletje van Jojo is weer gevuld! Als ik alleen eet heb ik nooit zin om te koken en aangezien ik misschien 1x per 2 a 3 weken samen met Ro eet moet ik mezelf dwingen te koken!

Super moeilijk hoor voor je vader en ook voor jou. Zorg je wel voor je zelf dat je niet teveel stress krijgt? Kun je je buikpijn beschrijven? Misschien herkennen wij het wel en kunnen we je geruststellen, hoewel ik denk dat je pas echt gerust bent na je echo.... Niet te druk maken hoor gaat vast hartstikke goed daarbinnen!

Gelukkig zo herkenbaar dat poetsen hahaha en na elke verjaardag vraag ik mezelf af waarom ik het doe, als ik de vlekken op de vloer, tafels, ramen en keukenkastjes zie hahaha! Wat voor taart ga je maken??? Gezellig hoor met je vriendin bijkletsen!

BI wat super dat je bedrijfsarts zo lief is! Dat moet jou ook rust geven om het rustig aan te doen en de tijd te nemen om alles te verwerken. Leuk hoor shoppen!!! Aan je foto's op hyves te zien valt het wel mee met jouw figuur!!! Ik zou ervoor tekenen! ;)

Manon ben benieuwd!!!!!

Deel Deze Pagina