Super JIPPIE 12 weken zwanger. Balen dat je buikpijn hebt, snap dat je daar onzeker van raakt. Zijn gewoon je darmen, denk daar maar aan! Ik heb kwarktaarten gemaakt, 1aardbei en 1 vanielle met hagelslag erdoorheen hahaha. Ziet er grappig uit. Loop ik net met me hond in t park begint t ineens heel hard te sneeuwen, leuk man. Kom ik binnen, kijk uit t raam, geen vlok meer. Was dus voor korte duur. Hoe is het weer bij jullie?
meiden ik ga morgen op jullie reageren. Kom net terug van shoppen, direct door vanuit het ziekenhuis geweest. Ik kan geen broeken aan ff omdat mijn eierstokken teveel druk krijgen en mijn buik ook nog eens vocht vast houdt. Leuke reden om wat nieuwe spullen te kopen Ik heb nu 7 eitjes links en 7 rechts, dus 14 totaal, varierend van 14 tot 21 mm. ik moet nog 2 dagen prikken en dan moet ik om 22:00 zondag de pregnon prikken. Dit laat de eitjes de laatste 35 uur rijpen. Dinsdag heb ik mijn punctie en vrijdag de terugplaatsing. De reden dat mijn linkerkant meer pijn doet is dat de linkereierstok vrij diep ligt en op organen drukt, oa blijkbaar mijn blaas. Mijn buik ziet eruit alsof ik zwanger ben zo opgezwollen is hij van het vocht wat ik vasthoud, maar helaas moet ik nog even geduld hebben. Sorry sorry sorry maar ik moet nu echt weg(ik heb een afstudeer feestje van mijn vriendin) en reageer morgen op jullie Doei
Hey ladies, Hier was ik weer. Even een dip gehad. Ik heb woensdagavond en donderdagochtend getest met die testen van kv, die van 2 voor 5 waren er weer. Die van eerder deze week waren Negatiever kon de uitslag niet zijn. Ik was even ontroostbaar. Shit shit shit. SHITcyclus. Het betekende niet alleen dat ik niet zwanger was, maar dat mijn cyclus helemaaaaal overhoop is. Uiteraard zijn er altijd ergere dingen in het leven, i know, maar het voelde even ...juist www.shitwatishetfrustrerenddit.nl En nu ga ik even teruglezen hoe het jullie vergaan is. Xxx
Ohhh manon! Spannnnnnnnnnnnnnnend! Tjeeeeee zeg! Wat gaat het nu snel vind je ook niet? Veeeel plezier op je feestje!!!
Manon wat geweldig!!!!! Dat is echt heel goed nieuws! Joh het gaat idd snel nu! OH het zou zo geweldig zijn als je straks je broeken niet meer dicht krijgt omdat er een klein wurmpje in je buik groeit!!!! Ik ga zo walgelijk hard voor je duimen joh!!!! Punctie is nog even rottig en niet fijn, maar daarna....... Gelukkig lekker hoor die taarten!!! jummie zou ik nu ook wel zin in hebben en dat terwijl ik eigenlijk geen taart lust hahahaha! Hier regent het volgens mij alleen heel hard. Heel saai weer iig! Julesz meisje wat ontzettend klote voor je dit... het klonk allemaal zo ontzettend goed!!! Ik snap er geen moer van. En je www klopt helemaal! OH sorry dat ik zo heb lopen doorzagen over het testen.... Een heeeele dikke knuffel voor jou...
@gelukkig, ah joh die sneeuw was speciaal voor jou alleen, omdat je morgen jarig bent!! @Manon; super! En inderdaad, wat gaat het allemaal snel he...voor jouw gevoel misschien niet, maar als alles goed gaat ben je gewoon heeeeel bijna zwanger!!!! @Julesz en voor jou is het gewoon VET naatje, alhoewel dat nog te zacht uitgedrukt is!!!! En nu?? Klinkt ook weer zo lullig, maar moet je nu wachten of zo, ga je de stappen nemen die je ha voorstelde of ga je iets anders ondernemen? Kan me echt voorstellen dat je baalt en dat je er ff doorheen zit!
Hey jojo, doe eens niet zo gek! Het had ook wel positief kunnen zijn. Gezien de lengte van de cyclus ( langer dan mijn gemiddelde van alles bij elkaar genomen), het halve lichte streepje op die kv deluxe test enzo... Niet verontschuldigen! Zenn... @bietje, hoe is het met jou nu? Hoe nu verder? Ik moet nog even googlen op die progestogeen pillen.( zeg ik dat goed? ) Want je wekt daarmee een bloeding op. En ... ik weet niet. De test is negatief. Maar een bloeding opwekken. Daar wil ik eerst nog een paar weken mee wachten. Just in case? Het is wat vreemd gelopen deze week. Onttrekkingsbloeding opwekken heet het geloof ik. En ik vraag me af of ik niet van voor af aan begin als ik met die pillen begin. Waarmee ik mijn cyclus zou resetten.... Ik ken de voors en tegens niet. Verder wil ik gaan temperaturen net al Gelukkig. Maar ook daar weet ik nog niet zoveel van. Jullie nog tips? Van de huisarts hoef ik het momenteel niet te hebben.. Hoe is het met het behang?
Er zijn er twee jarig hoera, hoera. Gelukkig van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Speciaal voor jou een dik pak sneeuw voor bijna heel Nederland. Kris, Ook voor jou een dikke verjaardags pakkerd. Het zal vast een rare dag voor je worden. Laat je maar lekker dubbel verwennen door je ouders en broertje. Julesz: O meid ik had zo'n goede hoop voor je. Ik kan je helaas niet helpen met tips. Maar Gelukkig en Manon zullen dat vast en zeker doen. Manon: Wat spannend!!!! 14 eitjes dat is boven gemiddeld toch? Goed hoor. En zoals Bi al schreef...Je bent bijna zwanger!! Hoe is het trouwens met je vriendin die al zoveel miskramen heeft gehad? Jojo: Weet niet of je al weg bent, maarre EEN PRETTIG WEEKEND!! Geniet extra van het badderen. Ik zo op kraambezoek. Eergister is mijn maatje vader geworden van een dochter. De kleine is met keizersnede gehaald, straks dus naar het ziekenhuis. Heb er helemaal zin. Daarna door naar de Prenetal. Ga me helemaal leegkopen hahaha. Gisteren de commode en het ledikantje in elkaar gezet en heb zin om alleen maar met de babykamer bezig te zijn.
hoi girls.. sorry, heb jullie even verwaarloosd, en dat verdienen jullie niet.. SORRY!!! jojo... euhh even denken... oja, leuk nieuwe kleren... Ben benieuwd hoor... En heeel veel plezier in Limboland (toch??) al ga je nu onderhand weg Gelukkig... Tempen op vrije dagen lijkt me inderdaad best frustrerend na een tijd.. Maar he, het is voor een goed doel Jij ook gefeliciteerd! Lekker kwarktaart eten vandaag! en poetsen voor je verjaardag, herkenbaar... ALleen nu hoef ik dat niet te doen (VOORDEEL!! probeer overal voordelen in te zien ) Super.. JAAA!!! 12 weken gepasseerd... Fijn meid. En geef je vader inderdaad met lekker veel steun maar denk ook aan jezelf.. Sab.. en hoe was het bij de vk? Had wel een sms verwacht, maar nee hoor!! tss.. Maar ook een druk dagje gehad zoals ik lees bij bietje... Veel geld voor Haiti opgehaald?? Bietje... ook voor jou dan het drukje dagje... En hoe was het bij de bedrijfsarts, want ik denk dat niet te hebben gelezen... Of ik ben helemaal duf door moeheid... Julesz... balen balen balen meid... Kom hier, krijg je een virituele knuffel (die ik ook wel even lekker vind ) En wij maar 'pushen' om te testen.. Sorry meid. Over medicijnen, ik heb primolut moeten slikken om een bleoding op te wekken... Zonder die primolut (vergelijkbaar met jouw voorstel) werd ik niet ongesteld... Primolut breekt als het ware het kleine beetje baarmoederslijmvlies wat je zelf aan maakt, al is het te weinig om ongi te worden, af.. Zo wordt als het ware inderdaad je lichaam gereset.. Daarna moet het baarmoederslijmvlies weer opbouwen... Manon... Spannend voor je zeg.. Ben benieuwd wat je van de punctie gaat vinden.. Bij sommige deed het toch veel pijn heb je gezegd??? Oja, en veel plezier bij het vieren van je verjaardag!! Hier ook jarig... Joepie zeg... Voel me niet jarig, en toen mijn mama me net feliciteerde had ik het zelf niet eens besefd dat ik jarig was.. haha... Gister een drukke dag gehad.. Mijn zumba cursus in Apeldoorn... Was om 18.45 thuis.. Ruim een 1 uur file rijden, 23 km in totaal... Daarna naar de majo waar ik het nieuws als laatste zou vertellen (nu dus ook eindelijk mijn hyves,msn naam veranderd enzo) En wat bleek.. Een ander meisje ging na ruim 9 jaar ook uit elkaar.. Precies hetzelfde verhaal als dat van mij... Zo herkenbaar, ook bijna 3 jaar samenwonend, alleen was ik verloofd en zij nog niet... Dus snel mijn boekje uitlezen en aan haar geven.. Geeft haar misschien ook steun... Verder geen deprimerende gedachten ofzo.. Ok, gisteravond was heftig.. Voor mij en dat andere meisje... Hoor mezelf praten als ik haar hoor, en andersom was dat ook.. Dus lekker even samen gejankt maar verder, nergens last van... Nu dan... Ben bang voor wat er nog moet komen...
Hiperdepiep hoera voor de jarigen onder ons! Van harte meiden!!! Jojo veel plezier samen met je mannetje, je ging om 9 uur rijden toch? Bietje lekker dat je zo'n goede bedrijfsarts hebt die gewoon zegt dat je je tijd moet nemen, neem die ook meid. Julesz klote van je nega-testen meid!!! Sab hoe was t bij de verloskundige gister? Pfff ben t alweer kwijt hoor, echt te erg dit. Wij gaan dalijk naar Roosendaal toe voor de badspulletjes voor ons knulletje en we kijken gelijk voor een kinderstoel, mogen we uitzoeken van mijn oom, lief he! Gister heerlijk languit op de bank gelegen...wel weer last gehad van maagzuur, heb een drankje gekregen van de verloskundige en raad eens een slokje en t was gewoon over...heerlijk dat het toen weg was. Vind het zo vies. Ga nu ff lekker douche en dan boodschapjes halen en dan door naar Roosendaal, misschien tot strakkies girls!
Er zijn er twee jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat zijn zij!!!! Gefeliciflapstaart Krisje en Gelukkig!!! Een hele fijne verjaardag voor jullie beide! Jij ook Krisje, probeer er maar een beetje van te genieten, lekker cadeautjes uitpakken. Dat je overal de voordelen van probeert in te zien vind ik echt supergoed van je! Bietje, wat fijn dat het meeviel bij de bedrijfsarts en dat hij zo begrijpend was. Lekker pas over twee weekjes terug. Naat, lekker naar Roosendaal om de babyspulletjes te gaan kopen. Leueueueuek!! Ik was gister bij prenatal en kon mezelf niet inhouden om alvast een leuk setje te kopen voor mijn schoonzusje. Het is een stoere sweetervest(joggingbroekgrijs met blauwe print) die je ook binnestebuiten kan dragen(dan zijn het blauw/grijze streepjes). Dan zo'n stoere blauwe dikke rits erin. En ik vond er een stoer spijkerbroekje op, donker met van die diepe vierkante steekzakken. Maat 56...zoooooooooo cute. Zo jong en kan straks al helemaal de stoere gozer uithangen whaha. Kan me voorstellen dat jij er helemaal zin in hebt vandaag. Smits, idem dito, lekker babyspullen kopen straks bij prenatal! Leuk dat je je nu helemaal op de babykamer kan storten nu de pui klaar is. Mijn eitjes zijn inderdaad boven gemiddeld, ik ben helemaal blij. Van die vriendin hoor ik weinig, ik denk dat ze haar ei kwijtmoest in een moeilijke periode. Ik vind dat prima, als ze dat nodig had en ik heb kunnen helpen. Ik weet wel dat ze groen licht hebben gehad voor adoptie voor een kindje uit Amerika. Julesz, wat jammer die nega test, had het je zoooo gegund! Jij wilt gaan temperaturen zoals gelukkig. Ik weet niet of dat zin heeft bij jou? temperaturen is meer voor mensen met een regelmatige ongi zodat ze weten rond welke tijd hun eisprong is. Bij lou gaat dat op deze manier maaaaaaaaaaanden duren voor dat je 2 of 3 curves hebt kunnen maken. Ik weet dat je niet op de huisarts zit te wachten maar die onttrekkingbloeding is misschien best goed om te doen. Ga naar hem toe en vraag gewoon naar de voor en nadelen en wat het precies doet en wat hij ervan verwacht. Ik hoorde gisteravond toevallig ook weer een verhaal waarbij het zwanger worden maar niet lukte oomdat zij niet ongi werd. Zij heeft toen ook medicijnen gehad en daarna werd ze het wel en drie maanden later, zwanger. Overweeg het Julesz en praat erover met je arts is mijn tip. Super, 3 maanden voorbij, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn voor je! Jojo, hoe gaat het nu lichamelijk met jou nu je het rustig aan doet. Voel je haar nog lekker veel?
Happy birthday to jullie, happy birthday to jullie....KRISJE en GELUKKIG....van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh jee..nu gaan reageren..let's see wat we er van kunnen maken.. Manon.. Ik ben zo super blij voor je....wat een ei productie zeg.. hoop zo dat je snel zwanger bent..deze 1e keer meteen.... Mutzie.. ik vind het ook raar hoor..goed zaad is toch gewoon goed zaad... arm mannetje moet ie weer met een potje op weg... Kris.. aan de ene kant een zware avond, maar waarschijnlijk toch ook op een bepaalde manier wel fijn dat je er met iemand over kan praten die echt in hetzelfde schuitje zit.. Probeer je lekker te laten verwennen vandaag op je verjaardag.... Jojo... relaxte Jojo.. je bent al op weg, maar een fijn weekend en niet te lang in bad zitten hoor, straks word je helemaal week, hihi... Super.........de 12 weken voorbij...gefeliciteerd...volgende week een feestje samen met je vriendin toch??? Gelukkig... vind het nu al een pluim waardig dat je het volhoud dat temperaturen en dat ding rectaal inbrengt, dat zou echt niets voor mij zijn hoor.... hopelijk levert het snel duidelijkheid op.. Smits...lekker shoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daar kan ik ook niet op wachten..maar ja mijn mannetje is niet echt een shopper.. dus ben benieuwd wanneer ik los kan gaan... En leuk op kraamvisite, dan gaat het helemaal kriebelen... Julesz....he verdomme...die rot testen ook... www.waaromgaathetnoubijiedereennietvanzelf.nl krijg ik ervan.. Anders toch weer terug naar de ha en eisen dat hij wat actie onderneemt of je in ieder geval doorstuurt...hier word je toch ook moedeloos van. Nathalie..veel plezier in Roosendaal, nog eentje die dus los gaat vanmiddag met shoppen... Bietje....van jou weet ik alles al...dus .... luv joe... Zo volgens mij iedereen gehad... Bij de vk was alles goed hoor...bloeddruk was zelfs prima..hartje in een keer te pakken..mocht ook wegen, maar dat heb ik maar laten zitten...hahahah.. Suikergehalte is alleen iets te hoog 7.1 en mag maar 6.1 zijn, raar dat mijn vorige verloskundige zei dat het prima in orde was.. nu mag ik dus voor volgende week een afspraak maken om opnieuw bloed te laten prikken. Ik moet dan twee uur van te voren een bepaald ontbijt eten en dan kunnen ze precies zien of het goed is.. Mijn baarmoeder zit nog een beetje in mijn bekken en om die te laten zakken, kan ik als ik steken in mijn banden heb even op handen en knieeen gaan zitten..mannetje lief zag dit wel zitten, of ik dan ook even wat kleding weg kon laten, de viespeuk, hahah... Bij de bedrijfsarts alles in orde..leuke lieve vrouw, die het beste voor heeft met de zwangere vrouw. Ze vond het een heel goed plan die twee dagen minder en ik mag dus absoluut niet proberen om dan al het werk in die drie dagen te proppen...eeehhh deed ik dat dan, hahah.. Over vier weken mag ik weer heen...
Hip hip hooray voor Kris en Gelukkig, had jullie ook al op hyves gefeliciteerd...maaar dus nog een keer! Kris, wel fijn dat je idd iemand hebt gevonden om mee te delen....geeft altijd wel wat troost, al blijft het moeilijk. En weet je misschien komt de klap wel helemaal niet!? Het was natuurlijk al een tijdje aan het rommelen, dus je werkt er ook naar toe. En het is al eerder gezegd, je komt er vaak sterker uit..dus you go girl!! Voor alle anderen; allemaal leuke dingen doen vandaag! Hier gaat het laminaat erin. Kan ik niet echt bij helpen, dus ga zo maar ff boodschappen doen...mijn favoriete bezigheid bleeeeh Oh ja enne Sab ik mis het stukje van de bedrijfsarts waarin ze heeft gezegd dat jij echt eigenwijs bent!! HAHAHHAAH
GEFELICITEERD!! Voor Krisje en Gelukkig! Hoop dat je ondanks alles toch een beetje kan genieten van je dag Kris. Laat hem niet alles verpesten he? Dat gun ik hem niet! "Fijn" dat je een lotgenootje hebt of iemand die het helemaal begrijpt. Dat boekje heb ik (helaas) ook al twee keer doorgegeven. Gelukkig gaat het met iedereen nu goed! Gelukkig: je taarten klinken heerlijk. Geniet ervan! @Julesz: getver wat verschrikkelijk balen van je test! Had het zo voor je gehoopt! Ik snap niet dat je dok je niet wil doorsturen. Zo onregelmatig! Weinig anders dan bij mij. Dat resetten lijkt me ook niks, kan me voorstellen dat je daar niet om staat te springen. Maar misschien helpt het ook wel... Zou toch even de dok vragen of een bloedtestje er vanaf kan. @Manon: wow wat spannend!! Gek idee toch, dat ze volgende week al terug plaatsen? Hoe groot is de kans dat het in één keer goed gaat? Ach, maakt ook niet uit, jij behoort tot die groep! @Super: 12 weken! Jahoe!! Gaat helemaal goed komen, buikpijn is vast die vervelende bandenpijn (alsof ik er wat van weet, hihi). @Sab: fijn dat de bedrijfsarts zo meelevend is. Goed dat ze ook zag dat je lekker eigenwijs bent! @jojo: genieten van je weekendje weg! Wij gaan over 3 weken, zin in! @Smits: op kraamviste! Altijd leuk Kan me voorstellen dat het leuk is om met het kamertje bezig te zijn. Ben benieuwd naar het resultaat! @bietje: Fijn dat je de tijd mag nemen van de bedrijfsarts. Ook doen hoor! Leuk dat het laminaat erin gaat. Hoe lang zijn ze denk je nog bezig? Hoe is het eigelijk met jouw hormoonhuishouden? Ben je weer ongesteld geworden? Heb je weer gewoon een eisprong? Was dat erg confroterend? Sorry dat ik dat zo vraag... Als je het niet fijn vindt om het te vertellen moet je het zeggen hoor... @Nathalie: gelukkig geen blaasontsteking. Nu lijkt me de bandenpijn ook niks, maar blijkt er toch bij te horen... Plezier in Roosendaal vandaag! Lekker shoppen! Hier weinig bijzonderheden. Mannetje heeft weinig zin om nog een keer een potje weg te brengen. Kan ik me ook wel voorstellen, net of over 3 maanden zijn zaadjes anders zijn. Vast wel, maar goed is goed. Beter of minder zal het echt niet worden. Eerst maar even zorgen dat bij mij alles het weer doet. Antwoord op jojo haar vraag wat ik bij de gyn ga doen: heb een heel lijstje met vragen gemaakt, haha. Ten eerste moet mijn bloeddruk gemeten worden, de pillen kunnen daar invloed op hebben. Daarnaast wil ik graag weten of mijn prolactine naar beneden is (bloedtestje dus), omdat ik veel ben afgevallen wil ik ook of hij even naar mijn schildklier kijkt (ook bloedtestje), daarnaast zijn mijn pillen dan bijna op, dus hoe veder? En natuurlijk even de zaadjes van vriendlief aankaarten. Nou, dan heb ik wel weer even genoeg gevraagd en gewild denk ik, hihi. Ik moet vanmiddag gaan werken... Nu even aan het genieten van niks doen op de bank. Ja, lekker laptopje op schoot, wat te drinken en een stukje chocola, haha. Gister was het weer eens laat, tja, vrijdag is stapavond... Denk dat ik de komende weekenden eens thuis blijf, voel me net zo'n puber met m'n stappen, haha. Ach, nu kan het nog Hoop zo snel mogelijk niet meer Ok, heb wel weer even genoeg gekletst denk ik.. Ga maar eens douchen en leven in huis brengen. Vriendlief slaapt nog, komt uit de nachtdienst... Iedereen fijne dag en misschien tot later vandaag nog even.
Hey meiden even snel een berichtje vanaf de hotel kamer! wilde even onze 2jarige dames feliciteren! hoop dat jullie er een gezellige dag van maken! manon ook met het vieren van je b-day! hier is het heerlijk relaxed :d liggen nu even op bed. ro met de panorama en ik met mijn phone! straks lekker eten en dan in bad!!! :d ik reageer morgen op iedereen want het is lastig om alles terug te lezen met dit ding. fijn weekend meiden! doeiii!
sorry, even geen lange reacite van mij... daar heb ik weinig zin in... Vandaag begon redelijk goed. Werd hier thuis gefeliciteerd, was er zelf niet eens van bewust dat ik jarig was.. en daarna gewoon zoals altijd gebeurde met mijn mama om boodschappen geweest... Daarna een lcd tv gekocht... Alles nieuw, dus ook dat zullen we maar zeggen daarna moest ik nog de laatste dingen ophalen bij mijn ex.. 1 doos van mijn baby spulletjes van vroeger, mijn fiets, riemen en een dvd. En het gespaarde geld uit het trouwpotje, voor het betalen van mijn ouders, voor de trouwjurk. Hij moest werken dus moest zijn ouders contacten om de deur open te doen... Geen probleem leek het, zelfs gefeliciteerd met mijn verjaardag en al. Natuurlijk wel weer mee naar binnen geweest.. Joepie zeg!! en kreeg ook netjes een enveloppe met het geld uit het trouwpotje.. In goed vertrouwen (i know, moet geen vertrouwen meer hebben...!!) enveloppe aangenomen en meegenomen zonder eerst het geld te checken.. Kijk ik thuis, zit er gewoon maar 700 euro in ipv 1400!!! pardon!?!?! meneer had dus gewoon de helft gegeven en zegt nu dat de rest komt als er afspraken zijn gemaakt, zo concluderen we, ik en mijn ouders, uit zijn smsjes... Heerlijk dat zo koud op je dak met je verjaardag! Was zo kwaad dat ik kei hard heb gejankt thuis..Daarna een restaurant gebeld en zijn met zijn viertjes, mijn ouders, ik en mijn broer, uit eten geweest... Was erg gezellig...!! Maar o, wat baal ik van de situatie zeg... Bah!
Wat een eikel zeg!!!!!!! En over wat voor afspraken heeft hij het dan???????? Was dat geld helemaal van jou? 1400 euro, had je dat zelf gespaard van eigen geld of was het eerst 2800 en was het al verdeeld. Hoe dan ook, dit is chantage als het echt jouw geld is. Ook diefstal gewoon. Ook geen goed woord over voor de ouders of wisten zij niet dat hij dit zo wilde of willen zij dit juist zo voor hem? Ik werd echt pissig toen ik het las zeg, wat een hufter. En dat op je verjaardag ook nog wel, hij snapt het echt niet he. Wie heeft de trouwjurk betaald? Misschien kun je daar nog iets mee als zijn ouders die hebben betaald. Dan krijgt hij gewoon niks van dat geld als je hem verkoopt! En rekeningen die nog binnenkomen van de trouwerij zou ik lekker naar hem doorsturen, hij loopt nu gewoon problemen te zoeken hoor!
Dit meen je niet Kris!!!! Ben echt heeel erg verbaasd. Dit kan hij echtniet maken! it is rotuit chantage!! Heb hier geen woorden voor! Dit kan niet. Jemig, je bent toch in staat het hele huis leeg te halen? "Zo, de afspraken zijn gemaakt, ik hebmijn spullen terug en nu de rest van het geld!" Wat een k$&^%&t streek!!!
Moet nog even verder teruglezen. Eerts dit: van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en dat jullie maar twee lieve, gelukkige, plezierige, rimpelloze, doldwaze, prettiggestoorde dames mogen worden! Hieperde piep...hoera!!!! En 1 keer zacht voor de muisjes...hiepderdepiephooeraaaa ( lees:fluisterhoera) ------------------------ En nu zet ik even een andere toon op voor je ex Krisje. IS IE NOU HELEMAAL VAN DE POT GERUKT!!!!!! Och wat een K*T streek. Weet je wat zo onwijs irritant is: Hij heeft de afgelopen periode alleen maar stomme onaardige echoistische acties ondernomen, jou pijn gedaan. Om vervolgens in een slachtofferrol te gaan zitten: "oh, ja sorry maar dat was echt niet de bedoelling, jadajadajadaaaaaa". Potver zeg, niets oeps, volgensmij weet hij dondersgoed wat hij allemaal doet en dit is weer zo'n shitstreek hee. En dan ook nog in een envelop doen. Slappe was! Ik heb zo min mogelijk onaardige dingen over hem proberen te zeggen, maar dit is wel een beetje de druppel he? Kortom Krisje, ik vind het hartstikke stom voor je, wat onaardig, heel niet lief. En dit bevestigt maar weer dat je des te meer voor jezelf moet zorgen en niets moet laten afknibbelen hee. Ik vind het fijn om te lezen dat je wel wat hebt kunenn genieten van het etentje en een mooie tv hebt gekregen. Knuffel van hier en nu ga ik even teruglezen.