Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Nog van harte gefeliciteerd meiden! Weer een jaar ouder en natuurlijk een stuk wijzer!

Kris: wat een laffe, slappe, stijlloze, belachelijke, kinderachtige, zielige, wanhopige actie zeg van je ex! Niet te geloven hoor......

Zo later weer een uitgebreide reactie, ben dit weekend aan het werk. Pffffff heb geen zin meer.
    Oh en de buikpijn gaat stukken beter :) denk dat het toch echt mijn darmen waren.

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sluit me volledig aan bij de overige dames wat betreft de ex van Kris...een grote GRRRRRRRRRRRRRR en dan nog hypocriet jou op hyves feliciteren. Ik hoop dat hij een rot verjaardag heeft gehad...de Loser!!!Met hoofdletter L....
    Ik kan daar echt NIET bij, dat je 8,5 lief en leed hebt gedeeld en nu behandeld wordt als, ja als wat eigenlijk??? Vind het volledig respectloos!! Meer woorden maken we er niet aan vuil.

(maakt het voor jou overigens wel makkelijker waarschijnlijk om alles los te laten??!)
    Dikke kus en denk om Kris!!

Ga weer ff opruimen hier, wordt Gallisch van de troep van de verbouwing...en dan te bedenken dat er nog 2 kamers moeten....pfffffffffffffffff

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    jaaaaaaaaaaaaaaa hoor kris...dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnn je niet... Wat een ongelooflijke eikel zeg.. dit is echt niet normaal hoor.. En hoe gemeen het misschien ook klinkt, ik zou nu echt proberen om alles tot de laatste cent terug te krijgen.. wat een zielige actie zeg.. ga je niet ook verlagen tot zijn niveau aub..maar dit is echt zo ontzettend triest.. Meer woorden heb ik er niet voor hoor...

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh enne super gelukkig geen buikpijn meer!!!!

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoezo zusjes en tegelijkertijd een berichtje plaatsen hahahaha!!!

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #666 manon31, 31 jan 2010
    Laatst bewerkt: 31 jan 2010
    Pfffff vandaag echt supermoe...pfff
    Hele dag lekker in pyjama op de bank gehangen en filmpjes gekeken. We hadden door mijn ongi en buikpijn al een tijdje niet geklust en dan na zo'n tijd niets dan ja...je weet wel.. hmmm;) Nou Jojo bij ons kun je ook niet meer op de bank komen zitten Whahahaha

nu is het weer voetbal op tv dusss heb ik weer ff tijd voor mezelf haha.
    gisteravond mijn verjaardag gevierd er waren zo'n 35 man dus erg druk...leuke cadeau's gehad. Een saunabon, dvd, boeken, leuke sokken met superleuke prints, een cd/gamebon, een kalender gemaakt met de fotosite van de Hema met als verrassing allemaal oude foto's van mij en van mijn familie en vrienden echt heeeel leuk gemaakt! en geld om straks eventueel leuke babyspullen te kunnen kopen. En anders weet ik daar ook wel andere bestemming voor hoor:D

Gelukkig, hoe was jouw verjaardag? leuke dingen gehad en laat geworden?

Krisje, al wraakakties bedacht?;) hangt/staat je nieuwe tv al en kijkt hij lekker?

Super, fijn dat je van je buikpijn af bent. Geniet je lekker van je zwangerschap?

Bietje, nu nog 2 kamers verbouwen...pfff...maar het geeft straks wel lekker voldoening als het helemaal klaar is! enne je kan zien dat jullie zusjes op 1 lijn zitten ja haha

Mutz goed van je lijstje vragen voor de gyn. Wanneer moet je erheen?

Jojo al terug van je heerlijk weekendje of morgen pas? heb je lekker kunnen bijkomen daar en naar je zin gehad?

Julesz hoe is het met jou en je afweging of je weer naar je arts gaat? heb je nog wat gevonden op google over de pillen en heb je al iets meer duidelijkheid daarover? Misschien kun je je vraag hier op zp vragen aan de verloskundige?

Sab, Ze gaan je suiker dus wel in de gaten houden nu omdat je weer moet gaan prikken van de week? Enne alle mannen zijn hetzelfde he...die van mij had hetzelfde geoppert:D

Naat en Smits, leuke spullen gekocht van het weekend??

Ik moet vanavond prikken met pregnyl. Ik heb het uitgelegd gekregen. ik moet hem zelf klaarmaken de spuit door 1 ampul vloeistof en 2 met poeder bij elkaar te doen. het is een gemene spuit die een flinke rode vlek achterlaat en brandt! Ik zie er dus best tegenop. Ik moet hem straks om tien uur zetten. ik zal weer foto's maken.

7. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    #667 Julesz, 31 jan 2010
    Laatst bewerkt: 31 jan 2010
    Oeh Manon, kan me voorstellen dat je je daar niet bepaald op verheugt! Wat doet de Pegnyl precies? Kijk je op naar de afspraak op de tweede? En wat gezellig dat er zoveel mensen op je verjaardag waren! Goed verwend dus...
    Dank voor alle toevoegingen dames. Goed punt trouwens over dat temperaturen en een onregelmatige cyclus etc.
    Ben nu aan het googlen, kom ik allerlei stukken over de overgang tegen. Adem in en uit... Ik heb nog niet veel nuttigs kunnen vinden. Maar goed, ik zoek even door. Ik denk dat progestageenpillen zijn als ik het goed begrijp, iets vergelijkbaars als "de pil". Als je ermee stopt, wek je een onttrekkingsbloeding op. Waarom zou mijn cyclus na deze hormoonkuur anders zijn? En een ander punt..
    Smits, wat heerlijk de voorpret!! Foto's - foto's - foto's! Geniet er lekker van!
    Mutzie, je bent er maar druk mee! Een weekendje niksen is ook heel gezond merkte ik.. Goed dat je je zo voorbereid met vragen en zo. Hoe vind je het tot nu toe gaan?
    Bietje, hoe staat het laminaat? foto...
    Gelukkig, heb jij een fijne verjaardag gehad????

Xxxxx

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    julesz de pregnyl rijpt de eitjes in hun laatste 35 uur. het is gelukkig voorlopig wel de laatste prik die ik moet zetten. Dinsdag alleen nog de pijnstilling en dan ben ik even helemaal van prikken af. ik kijk er niet tegenop hoor maar eigenlijk stiekum wel een beetje naar uit denk ik. Het is gewoon zo nieuw en zo spannend!

ik hoop dat je wat kunt vinden over de voordelen van de progestageenpillen. Ik heb wel zoiets van baadt het niet schaadt het niet...toch? Als het helpt ben je superblij, helpt het niet heb je het in iedergeval geprobeert.

9. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Net de pregnyl gezet en dat viel me alles mee. Wel met bibberige handjes maar dat was dus nergens voor nodig haha. De rode plek valt ook mee en het branderige gevoel duurde denk ik maar 10 seconden. Ik heb foto's gemaakt maar zet die er morgen pas op hoor.
    pfff hopelijk valt het dinsdag ook zo mee.

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mogge dames,

Pfffffffffff weer sneeuw................ik vond het altijd zo leuk maar nu word ik er echt helemaal gek van!!! Weer straks glibberen en glijden met de auto.

Manon: blij te horen dat de prik meeviel...Nu morgen een hele spannende dag. Ik ga voor je duimen dat ook dat mee gaat vallen hoor!

Julesz: wat balen zeg dat je cyclus nog zo onvoorspelbaar is. ZOu ik ook erg onzeker van worden. Zou je niet alvast gewoon eens bellen met de huisarts wat je zelf nog zou kunnen doen voordat je de molen in gaat?

Bietje: laminaat klaar? lijkt mij ook heel erg constant die bende in je huis. Hoop dat het allemaal een beetje op gaat schieten.

11. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo hoe was je weekendje weg meis, hebben jullie er samen van genoten, for the last time! ;)

Manon ik vind het toch knap hoor met al dat geprikt, zou niets voor mij zijn, maar goed je weet waarvoor je het allemaal doet meid.

Verder weet ik het allemaal al niet meer...pff hier ook sneeuw...ben het nu wel allemaal zat hoor die rot sneeuw!
    Zaterdag dus alles gekocht betreft bad-spullen en een kinderstoel, leuk hoor, helemaal happy was ik 't weekend. We hebben alleen nog geen verf gehaald, dat gaan we zaterdag doen.

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames! Er is weer een hoop gekletst dus ik hoop dat ik een beetje goed kan reageren op iedereen!

Kris ik heb jouw bericht echt met kromme tenen zitten lezen. Dit had ik echt nooit verwacht!!! Iedereen heeft precies benoemd hoe ik over hem en zijn ouders denk... Dus ik hou me hier maar in! En dat nog op je verjaardag.... En dan idd dat berichtje op hyves...grrrrrrrrr hey Kris en afsluiten met groetjes.... Stuur dan niks! Ik hoop dat het allemaal uiteindelijjk goed voor je uit gaat pakken en dat je anders bent gaan denken over JOUW spullen dat je ervoor vecht tot de laatste cent, want hij is het medelijden hebben echt niet waard! En hij leent het maar bij zijn ouders.... niks in termijnen dat is niet jouw probleem. Jij moet het kunnen afsluiten en dat kan niet als je nog een jaar van elke maand een bedrag van hem moet ontvangen toch???
    Sterkte meid ik vind het waanzinnig knap hoe je je er doorheen slaat allemaal!

Super wat goed dat je buikpijn over is! Lekker gevoel he dat je de 12 weken gepasseerd bent!

Manon wat spannend allemaal met die prik en je komende afspraken deze week. Krijg er helemaal kriebels van als ik eraan denk zo zenuwachtig ben ik voor je hahaha! Hoe laat moet je morgen???? Gelukkig dat de prik meeviel! En je verjaardag is leuk geweest fijn!!!!

Julesz neit op internet gaan kijken want met alles wat je daar leest dan kun je jezelf doodziek denken. Iedereen heeft altijd wel een symptoom van elke nare ziekte of aandoening! Snap t ook wel hoor want je zoekt naar zekerheid en duidelijjkheid!

Bi is het laminaat mooi geworden??? Tis wel een pittige verbouwing he met een dubbel gevoel pffff. Ben heel erg benieuwd hoe het allemaal wordt! Wanneer hopen jullie klaar te zijn?

Naat ben je goed geslaagd met je spulletjes voor het badje enzo????

Smits jij hebt ook lekker geshopt! Leuk he en wat word je daar blij van!!!!

Mutz goed dat je je zo voorbereid op je afspraak! Dan denk je achteraf ook niet oh had ik dit of dat nog maar gevraagd! Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je vriend geen zin heeft om weeeeer een potje te vullen... Is toch altijd een beetje man onterend voor ze! Misschien is het ook helemaal niet nodig! Dat hopen we dan maar! :D

Gelukkig heb je een gezellige verjaardag gehad????

Sab heb jij je nog een beetje rustig kunnen houden dit weekend en lukt het een beetje met het drinken van de 3 liter vocht??? Ik moet al plassen bij het idee!!!! hahahaha

Ons weekendje was heerlijk. Het hotel was echt heel grappig. Net alsof we in de 70's waren! Erg gedateerd allemaal, maar wel heel schoon en een groot bad!!! We hebben eigenlijk helemaal niks gedaan hahaha. Door het slechte weer waren we pas laat in het hotel dus had het weinig zin om nog naar Maastricht te gaan om te shoppen. Dus hebben we gewandeld en wat rond gereden opzoek naar leuke winkels maar ook dat is neit gelukt hahahah! We hebben grote lol gehad iig dus dat is belangrijk. 's avonds heerlijk samen in bad geweest en gepraat over dingen waar we het eigenlijk nooit of te weinig over hebben... was erg fijn! Daarna lekker met een chippie en een boekje op bed en vroeg gaan slapen hahahaha!
    Zondag na het ontbijt vertrokken naar Leiderdorp, want daar hadden we nog een familie dag. Ook dat was gezellig! 's avonds weer lekker thuis en ook vroeg naar bed gegaan!
    We zijn allebei weer opgeladen voor de komende tijd!!! Kan het iedereen aanraden en zeker de zwangeren om nog een keer lekker met je mannetje weg te gaan!!!!!

Om 14uur heb ik een begeleidingsplan evaluatie van een cliënt. Dit wilde ik nog even zelf doen, omdat zij er erg op rekent. Daarna weer lekker naar huis! Dus een rustig dagje vandaag!

13. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo wat leuk dat jullie het gezellig hebben gehad samen, jammer dat het weer niet echt meezat maargoed dat mag de pret niet drukken zeggen we dan maar:p Wij zijn goed geslaagd hoor, we hebben een Aquablauw badje met alle andere benodigdheden, van borsteltje tot luieremmer etc. Ook hebben we gelijk een klamboe (blauw) met standaard gekocht, echt super, kan niet wachten tot straks het kamertje er is. owww en nog een boxkleed super leuk allemaal.

Gister voor Papa in spé nog een cadeautjes gekocht bij Prenatel, een lime groen broekje met wit shirtje met daarop papa's kanjer!

Nu weer op 't werk, is er vandaag ook een stagiaire, hartstikke leuk allemaal hoor, maar tis zo rustig momenteel hier, pff en dan ook nog een extra iemand bezig houden, maar ach we komen de dag wel doorheen!! Ze gaat straks wat taken van mij overnemen tijdens mijn verlof.

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0

Ja dar is onze druktemaker dan!!!! Met zijn handje in zijn gezicht en zijn mondje open...

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0

En nog 1 dan! Waar hij/zij mama een flinke schop geeft met rechts en linker beentje opgetrokken....:D trots!!!!!!!

16. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Superrrr wat mooi die echo foto's! Leuk hoor, wees maar trots!

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #677 manon31, 1 feb 2010
    Laatst bewerkt: 1 feb 2010
    Super, wat een leuke echo foto's zo die verschillende poses. Kan me voorstellen dat jullie trots zijn!

Ik riep mijn mannetjes: Wil je echo's zien. En hij zei ja leuk en kwam gelijk aanlopen om te kijken. Hij is erg enthousiast de laatste tijd als het om baby's en kinderen gaat:D helemaal leuk.

Ik ben zelf vandaag naar de arbo arts geweest weer. Mijn werk heeft me daar beter gemeld maar hij wil me toch graag blijven zien gezien de ontwikkelingen. Hij is erg meegaand en wil dan ook niet dat ik de komende tijd en tijdens een (eventuele) zwangerschap straks nachtdiensten ga draaien. Ik ben daar erg opgelucht over want ik zag dat zelf ook helemaal niet zitten.

het was hier rustig gisteren, zijn er vanavond dames om mee te kletsen hier?

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Manon; wat leuk zeg dat je mannetje zo geinteresseerd is. Net een heel schattig knuffeltje en pakje gekregen van de buurvrouw. Die leeft zo erg met ons mee. Helemaal leuk. Merk je nog wat na je heftige prik vannacht? Ow en over klussen gesproken.......hier moet ook snel maar weer eens wat aktie komen. Heb mn mannetje zwaar verwaarloosd :)

19. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    owja en die arbo arts doet het goed zeg! Fijn dat hij zo meeleeft!

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super, wat lief zeg van je buuf!! Nee niks gemerkt van de prik vannacht. Ik heb foto's hier op zp gezet weer van deze prik. was wel bijzonder om hem zelf klaar te maken, voelde me net een arts haha.

Ja, ik voelde het ook als verwaarlozing van mijn mannetje de laatste tijd moe en pijn... En nu had ik zin en konden we maar hij mocht alleen niet...eh...hoe zeg ik dat netjes;)...ejaculeren. Want hij moet drie dagen opsparen voordat hij moet doneren straks(morgen dus). Dussss ik had echt heeel erg te doen met hem:)...hij had het wel moeilijk even Whahaha als je begrijpt wat ik bedoel hihihihi:D

Deel Deze Pagina