Super wat moooooi je echo foto's!!!!!!! Echt al een compleet mensje he!!! Kan me voorstellen dat je hartstikke trots bent!!! Manon ik ben er vanavond hoor! Ga wel ondertussen ook ANTM kijken want ik vind dat altijd weer een geweldig simpel programma!! Fijn dat je baas zo meedenkt voor de toekomst! Naat leuk joh wat je allemaal gekocht hebt! Ik moet ook nog een badje kopen en een box + kleed. Maar het wachten is op de ouders, omdat mijn s-moeder de box betaald en mijn ouders de kinderstoel en de badset! Ach we hebben nog eventjes! Ik ben helemaal trots op mezelf! Ik kon de laatste tijd zo slecht avondeten. At meestal iets van soep of brood. Ro heeft gezegd dat hij zich hier zorgen om maakt, omdat het wel belangrijk is om die vitamines binnen te krijgen. Dus vandaag heb ik gewoon gekookt! Gekookte aardappelen, andijvie en een bal gehakt! En mijn bord nog leeg gegeten ook hahaha! Voor morgen ook gelijk eten gekocht. Wordt rode kool stamppot met een cordonbleu. Dus manlief is weer blij met me!
Hahaha Sab ik ben via jouw hyves met je moeder in onderhandeling over een schoonmaakbeurt in mijn huis! hahahaha Leuke moeder hebben jullie
Hoi hoi, Manon..wel fijn toch af en toe die artsen he.. sommige hebben gelukkig toch een stukje menselijkheid in zich... En jij bent zooooooooooo stoer met die spuiten..dat moet gewoon beloond worden.. Ik ga duimen voor je.. Super...wat een prachtige echo foto's... zit je lekker op je wolkje?? Vooral lekker en lang blijven zitten hoor.... Jojo..ik zag ze al die onderhandelingen, hahah.. wat een www al niet teweeg kan brengen... En over dat avond eten, ik ben daar ook zo slecht in... het liefst eet ik elke dag brood.. Naat..leuke spulletjes gekocht.. ik word altijd blij van shoppen, behalve als het voor mezelf is en ik mezelf weer eens dik vind, hahah.. Julesz..hoe is het vandaag met jou?? Nog ha actie ondernomen?? Kris, heb op je foto's gereageerd op hyves..hoe is het verder met je?? Voor de rest ben ik echt blanco.. Morgen lekker een dagje vrij... om half 10 bloedprikken en daarna shoppen met Bi...joehoe
"Ik riep mijn mannetjes: Wil je echo's zien" Stukje uit reactie van Manon op Super....Hahahah hoeveel mannen heb jij Manon??? Ik moest zo lachen. Sorry flauw he! OOOOOOOOh ik ben net zo blanco wat erg. Natuurlijk de echo's van super; Super!! En dan volgende week de uitslag van de combitest, komt ook goed ik voel het....En toch denk ik dat ook super een jongetje krijgt, sorry Jojo...maar ach dan wordt die van jou gewoon een superstoer wijf, net als haar moeder waarschijnlijk. wie ik ook superstoer vind is Manon met al die prikken...jij MOET gewoon zwanger worden!! En Jojo heeft een verstandige man! Sab ook, maar ze is zelf gewoon nog eigenwijzer dan Jojo... Naat, lekker geshopt, schattige dingetjes. Moest lachen om de feijenoord rompers en slabbetjes. Liet ze zien aan Mark (=Ajax) die wilde meteen dat ik het clublied van Ajax op mijn hyves zou zetten, ja daaaaaaaaaag Heb zaterdag allemaal leuke kleertjes gekocht voor mijn neefje...vond het eerst wel ff moeilijk, maar ik wilde het zoooooo graag. ZIjn superleuk...ze heeft ze alleen nog niet hahahaha...even het goede moment (zonder kinderen) afwachten. Vandaag was mijn vriendinnetje bij me, zij is erg bezig met spirituele dingen en heeft even kaartjes voor me gelegd. Erg leuk en treffend allemaal. Vrijdag zijn Sab en mijn mams aan de beurt. Maar eerst morgen lekker even de stad in. Iemand vergeten??? Mijn nederige excuses. Oh ja vandaag een start gemaakt met "ons boek" ik schrijf, Lynn illustreert...
whaha..nou ik hebb mijn mannetje voor de boodschappen, een mannetje om te koken, een mannetje om mijn voeten te masseren...
jeeeeetje Manon VET luxe...waar koop je die??? Jas, de winst, ik moest drie keer nadenken, waar gaat dit over hahahah Maarre Mika begon ook meteen een vreugdedansje te maken; wij worden rijk, wij worden rijk, hij is gek
hahah.. die heeft het geld al uitgegeven aan alles....als ie zijn neefje maar niet vergeet.. die wil later natuurlijk wel studeren... Ahhhhhhh net echt hele vette kramp in mijn kuit en voet...gelukkig heb ik daar ook een mannetje voor, wahhaha
Bones is stom...veel kijkplezier, hahah..Zie je morgen.. Ik gooi het ook uit..truste ladies...Manon..succes morgen..denk aan je ...
Sab eigenwijzer dan ik??? Hahah bij mij heeft het 32 weken geduurd he dus we zullen het zien hahahah! Lang leve de rode kool (word misselijk als ik er aan denk!!! Lang leve de mama mia's!!!!) Wat gaaf joh een boek schrijven!!! Gaat het over iets verzonnen of iets dichtbij (je snapt me wel ) Als ik de echo van Super zie, dan krijg ik ook meer het idee van een jongen... Ach stelletje kopiecats hahahahahahah Ik ben origineel met mijn meisje hahahah Nee hoor!!! Wat leuk dat je iemand kent die kaarten legt. Ik hou daar wel van. Kwam er nog wat bijzonders bij je uit??? En super stoer van je dat je die kleertjes gekocht hebt! Dat lijkt me echt heel moeilijk! Sab lekker shoppen morgen met je zuster!!!! Leuk hoor! Jij loopt ook altijd over je gewicht te "zeuren". Heb je niet nu je zwanger bent dat je je zelfverzekerder voelt? Ik wel!!! Waar normaal een vetrol zat, zit nu een mooie bubbel en daar ben ik trots op! Draag ineens jurkjes en rokjes (ok zijn nog steeds formaat koe maar klinkt wel schattig) met leggings! Deed ik vroegah nooit!!!
Jojo...ik denk dat Super een meisje krijgt! Enne als je straks mama betn ook gewoon je rokjes en jurkjes blijven dragen hoor! bietje ben je al begonnen ook aan dat boek? En...gaat het over....Jona...?Lijkt me wel heel mooi hoor, je hebt al 1 koper als het uitkomt hoor!
Ik ga trouwens mijn mandje in want moet om 8:30 al in het ziekenhuis zijn. Ik zal morgen verslag doen als ik weer thuis ben. Zal wel ergens in de middag pas worden wat ik begreep. truste chickies
hi girls.. ga een poging doen, maar weet niet of ik het allemaal nog weet.. Sorry alvast Super... Wat mooi is je wormpje.. Ik ga voor een meisje, die alvast ballet oefeningen in je buik aan het doen is... Maarja, aangezien ik tot nu toe alles fout heb geraden zal het wel een voetballertje worden Bietje en Sab... nodig die kaartenlegger lekker uit de 27ste... Jojo en ik zijn al nieuwsgierig haha Veel plezier met winkelen morgen! Naat.. Leuk dat je veel gekocht hebt... Waar in Roosendaal ben je geweest, Centrum of Rosada?? Jojo... Fijn dat je vanavond goed gegeten hebben, denk aan jezelf en je meisje.. Straks lust ze niets omdat ze dat allemaal tijdens de zwangerschap niet heeft kunnen proeven van mama Enne, ik hoef de mama van Sab niet te lenen.. Ga gewoon terug naar huis, dan word de was weer voor je gewassen en gestreken voordeel!!! Manon, jij heel veel succes morgen.. Heb geen gsm nummer maar lees s avonds wel hoe het is gegaan!!! Zal 28 kids voor je laten duimen... Jaja, morgen eindelijk mijn nieuwe baan waar ik me in kan gaan storten Met mijn nieuwe kapsel, vanavond door mijn mama nog geverfd dus ben weer 100 % kris maar ook 100% nieuw Verder is het rustig hier... Heb gister de lijst afgemaakt en schrok zelf van het totaalbedrag.. Jojo, mijn ex en zijn ouders zijn financieel niet heel erg sterk, hebben allen dus geen spaargeld dus lenen van ouders is geen optie.. Maar ik vecht voor mijn centjes, en hoop zo veel mogelijk te krijgen.. xxx moet nodig gaan slapen...
Oh Jojo..ik moet altijd zo hard lachen om jouw berichten.. En het is wel zo, dat op dit moment mijn buik me niet in de weg zit...hahah..hij mag zelfs wel wat groter, maar dat komt nog wel...enne rode kool...jakkie bakkie biel....ik eet spinazie..dat hoef ik niet te kauwen... Kris.. dan maar niet financieel sterk..als je niets terug vraagt sta jij straks niet sterk, dus jammer voor hun, maar dat is niet meer jouw probleem.. Manon...ik ga voor je duimen..jij om 8.30 uur..ik mag om 9.30 uur weer prikken maar dat is zo gepiept.. Ga nu eten anders is mijn test niet goed en moet ik weer, hahahah
even snel een reactie: Manon: heel veel succes vandaag. Hopelijk valt de pijn mee. Mijn duimen zijn voor jou vandaag! Sab: Jij ook weer succes met de naalden. Je gaat er al makkelijker over praten he. o en Sab een Blender zorgt ook kauwloze maaltijden Kris: Veel plezier op je eerste werkdag! Super: Wat mooooooi je beebje Zusjes: Veel plezier met shoppen, maak er een super gezellige dag van. Bi: ben benieuwd wat voor boek jullie aan he maken zijn. Zo even kort en vast heel veel vergeten, maar moet ervandoor. Heb vanochtend de solli. gesprekken voor mijn vervanging.
Manon, je bent er al bijna, maar denk aan je!! Enne Sab, ze verkopen ook vloeibaar voedsel in van die baby potjes hoor. Rietje er bij en huppakee, moet je natuurlijk niet die met stukje nemen. Maar zo is Gerrit iig alvast gewend! Zo ga de kids naar school brengen en dan richting Sab. Oh enne Kris, heel veel plezier EN succes vandaag!!! DOEIIII
Gedverderrie Bi...dat vind ik nou weer vies, hahah... Smits hoe is het eigenlijk met jou?? Nog dizzy geweest en voel je de kleine al aardig trappen???
Whaa Bietje het clublied van Ajax...mijn mannetje is ook voor Ajax die kent dat lied wel hahahaha, ach ik vind het allemaal wel leuk hoor Feyenoord-Ajax! Krisje veel plezier op je 1e werkdag meid! Super wat gaaf die echo foto's he! Echt genieten geblazen, wil je ook weten wat het gaat worden of niet? Ga je het dan ook vertellen? Jojo goed dat je voor jezelf hebt gekookt en alles nog op gegeten ook, zie je wel, je hebt 't nodig je mannetje had gelijk! Dus verplicht koken meid Hier vandaag lekker bij mijn ouders eten, hutspot mmm jammie Pfff weet t ff allemaal niet meer, zit weer op m'n werk een stagiaire bezit te houden
Volgens mij ben ik nog nooit zooooo blij geweest dat het regent...heerlijk weg met die sneeuwtroep. Ik zit inderdaad heerlijk op mn wolkje. Goed geslapen en ontspannen wakker. Gister zeiden we tegen elkaar dat het erop lijkt dat het nu toch echt gaat gebeuren. Kris: heel veel succes en plezier vandaag bij je nieuwe baan. Hopelijk ga je het er naar je zin krijgen. Ben wel trots op je hoor! Ik vind dat je het super goed doet. Krijg je steun van vrienden?? Manon: Ik hoop zo dat het allemaal ee valt vandaag... hopelijk is het nu achter de rug! Spannende dagen meid. Sab: zit inderdaad heerlijk op mn wolkje Veel shopplezier vandaag Bi: klinkt leuk samen een boek maken. Hoe staat het met de nachtrust. Jojo; wen je er al een beetje aan zo thuis?