Idd Gelukkig geen bloed geeft moed!!!! Ik duim weer voor je! Manon wat een origineel kado zeg leuk! Heeeel veel plezier ermee!!! Super fijn dat je je weer wat beter voelt! Ik had ook last van mijn rug in het begin, maar dat bleken mijn bekken te zijn! Alles wordt nu week en daar kan je echt veel last van krijgen. Zou je ook in je lies kunnen voelen. Bandenpijn voelt meer als trekkende pijn in je buik en schaambeen. (is mijn ervaring!) En bekkenpijn kan echt nu al zijn hoor! Mijn zus is net zover als jij (5aug uitgerekend) en heeft er ook heel veel last van en loopt al bij de fysio! Sab top dat het bevalt bij de nieuwe vk! Ik zou het niet willen hoor een man hahahhaa vooral niet met van die groooote handen whahahah! Ik heb jullie vragen idd een beetje ontweken, omdat ik niet weet of het nu goed gaat of niet eigenlijk... Ik heb de vk niet gebeld, omdat ze er op vrijdag niet zijn en ik wil niet het noodnr bellen. Op zich is het overdag vrij goed gegaan, maar ik voel me wel wat gek in mijn buik en erg onrustig in mijn hoofd, maar dat kan ook van de schrik zijn. Ik heb wel ineens heel veel harde buiken als ik me ook maar een beetje inspan... Doen niet echt pijn, maar zijn wel lastig. Heb vandaag ook de slaapkamer helemaal gesopt en de woonkamer ook dus of dat nou zo handig was weet ik niet, maar het geeft wat afleiding. Ja ik ben een beetje maf geloof ik, want ik weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet op t moment en het maakt me best onzeker en een beetje bang, omdat het natuurlijk allemaal voor het eerst is en je weet niet wat nu hoort of wat niet... Snappie??? Dus ik hou me maar rustig en denk dat het er niet is zolang ik er niet over praat Werkt alleen niet want jullie letten veel te goed op!
Hey meiden, Ik had toch heel niet door dat die andere gesloten was. Ik dacht al, wat een rust ( ja duhh). Allereerst: Lieve lieve lieve Krisje, Wat ontZETTEND naar dit voor je meisje. Wat een rotnieuws, na alle tijd energie, liefde en positiviteit die je de afgelopen periode in jullie relatie hebt gestopt. Wat shit zeg. Als je even wilt spuien of wat dan ook, gewoon doen. Bij deze mijn virtuele knuffel en een schouder om tegenaan te hangen. Manon, Bij jou positiever nieuws, Gefeliciteerd meis. En wat een gaaf cadeau. Persoonlijk ook! En leuk gebracht. Och ik ben zo benieuwd hoe het je zal vergaan deze behandeling.. Spannend heur... Smits; Wat rot dat je toch regelmatig boven de emmer moet hangen. Pfff, dat lijkt me energievretend. Leuk dat je moeder zo meeleeft en met zo'n vestje aan komt zetten. En de pui af! Ik ben benieuwd naar de foto! Jojo, je liet me even schrikken hee! Hoe is het nu dan? Heb je de verloskundige uiteindelijk nog gebeld? Ik zal je tel via hyves nog even bewonderen... Sab, ik lag in een deuk om je beschrijving van die man van dat echtpaar. Ik had er beeld bij.. fijn dat de eerste indruk goed is, los van de kolenschoppen... Goede keuze dus! Gelukkig, ja, het blijft lastig he? Je kunt er geen peil op trekken. Hoe irritant! Zou wel een mooi verjaardagscadeau zijn; Super: Fijn dat je weer aan de betere hand bent en je moeder ook. Zoals Bietje al zei; was ik ook wel benieuwd hoe het met je ging, Geniet jij trouwens maar lekker van je banner Mutzie ik kan weer merken dat je er weer bent aan je lange posten! Hoe doe je het, oja, de aantekeningen op je blocnote he? MOet ik ook maar doen. Zowel lange als korte termijngeheugen is waaaaardeloos... Nu ben ik het even kwijt. Oja Bietje: Fuck de uwv. WERKELIJK! Ik denk toch dat los van de gepassioneerde medewerker daar, uniek exemplaar, 80 procent geselecteerd is op zijn of haar niet empathische vermogen. Dat is toch opvallend hoor. Totdat ze zelf wat mankeren denk ik dan.... Laat je niet opjagen, hoe makkelijk ook gezegd. Verwerking kost tijd, heeft rust nodig... Hier Druk met een hoofdletter D. Moet morgen een aantal dingen aanleveren, tussenproducten die goedgekeurd moeten worden. Maak het of kraak het zeg maar... Heel spannend. Want als dat goed is, kunnen we verder op deze weg. anders moet er veel tijd gestoken worden in een nieuwe vorm. Verder nog steeds niet ongesteld. Dag 35 is geweest. Ik ben veel moe en misselijk, alsof ik niet genoeg gegeten heb. Ik wijt het voorlopig maar aan het harde werken. Ben een beetje zat van z-testen. Dus probeer het voorlopig uit te stellen... XXxxx
Jojo: begon al te twijfelen aan je leescapaciteiten Maar gelukkig hebben we toch antwoord. Vervelend dat het nog steeds niet helemaal lekker voelt. Ik durf er weinig van te zeggen. Lijkt me ook heel onrustig voor je. Voel je haar wel goed? hmmmmm bekken? dacht dat dat meer in mn liezen zat???? Heb inderdaad wel af en toe steken in mn liezen als ik nies of snel op sta. Julesz: Jeetje drukke bedoening bij je. Je banner klopt dus helemaal niet? dag 35 hmmmm.... wanneer heb je voor het laatst getest??
OH en Super ook heeel fijn dat het beter gaat met je moeder!!! En week 11 heerlijk meid!!!! Genieten geblazen!!! Julesz zie het bericht voor die van jou hahah daar staan de antwoorden op je vragen! Ennuuuh zou je niet toch maar nog een keer een testje doen??? Misselijk??? hmmmm
Ja ik lees wel hoor hahaha! Nee echt je bekken zit ook bij je rug. Ik loop er ook voor bij de fysio erg irritant! In je lies kan het volgens mij allebei zijn of je bekken of je banden dat weet ik eigenlijk niet! Ik had altijd zo'n last wanneer ik snel opstond of idd nieste pffff Als ik nu nies ben ik wel eens bang dat ik mijn vliezen breek en mijn kind eruit nies! (keep on dreaming jojo hahaha ging t maar zo makkelijk!)
Julesz: had jij er deze keer ook een blocnootje bij??? je hebt ook een aardig verhaal gepost. Jajaja door mn hormonen was ik deze opmerking even vergeten (ik heb geen blocnootje)
Lieve Jojo...Bel nou gewoon die vk eventjes.. ze zitten ervoor hoor.. En rustig aan doen lijkt me helemaal geen slecht plan..Billenkoek voor jou dat je de slaapkamer bent gaan soppen..De volgende keer als je afleiding zoekt dan ga je maar babyshoppen of met je telefoon spelen.. En als je niet luistert dan kom ik je even opzoeken... Maar even serieus..doe je echt rustig aan..die kleine meid moet nog een paar weken blijven zitten... Julesz...druk vrouwtje ben je ook hoor.. Als ik het lees krijg ik al een gejaagd gevoel, haha.. Spannend weekend dus voor je, maar het komt allemaal goed.. Enne misselijk en moe...klinkt wel als........ SUper...hier ook soms last van de liezen hoor..vooral bij opstaan en overwachte bewegingen, sta ik zowat krom...jas in de stress, hahah...
hahah idd super!!!! En als ik al dacht dat ik dood ging bij die indalingsweeën (of wat het ook was/is) dan mogen ze mij onder algehele narcose laten bevallen pfff niet leuk!!! Welke datum ben jij ook alweer precies uitgerekend???
Hihihi.......doet u mij even een keizersnee...ik heb al eens een oefenwee gehad en dat is niks voor mij.....gaan ze leuk vinden in het ziekenhuis. 14 augstus is de dag voor ons.....heerlijk zomerkindje... Sab:haha herkenbaar mijn mannetje kijkt ook al helemaal moeilijk als ik weer een kreet geef als ik te snel op sta. Jeetje jouw banner staat alweer bijna op 17 weken!
En ik kan ook zo lekker dramatisch doen, wat dat betreft had ik ook wel een man kunnen zijn, hahaha... ja 17 weken alweer.. maar het blijft retespannend hoor.. al gaat het opeens hard.. eerst die 20 weken echo maar eens gehad hebben... dan naar de 31 weken en dan naar de 40....
Ik ben eigenwijs Sab maar ik ga niet bellen. Heb er nu geen last van en ze beweegt goed dus dan bel ik weer voor niets! Ro is ook zo'n boerenlul die gister eigenlijk gewoon had moeten bellen, maar die is net als zijn moeder die doet altijd alsof t wel meevalt... Verder is hij wel lief hoor hahaha! Oh ja hij moest altijd lachen als ik met steken opstond in t begin en zat niet in de stress dus knijp in je handen met zo'n bezorgde vriend Sab! Heb morgen wel een dagdienst en dan is t vaak druk met mensen douchen en stoma's verschonen enzo dus ik weet niet of dat gaat lukken! Druk weekend voor jou Julesz!!! Spannend hoor! Grrrrr manlief belt net van zijn werk en vraagt hoe t gaat en of ik nog last heb gehad. Dus ik zeg ja een beetje, vraagt ie oh niet zo erg als gister dus ik nee, zegt ie oh ok gelukkig maar!!! Daar kunnen mijn hormonen niet zo goed tegen op dit moment mannen!!! grrrr
Ach...Jojo.. zal ik die van mij even laten bellen.. die is zo super zorgzaam... Geef mij het nummer van je vk maar, dan bel ik haar wel even.. En jij gaat morgen helemaal niet werken, jij blijft mooi thuis!!!
Jojo: MANNEN!!!! snappen ook helemaal niks he? Gelukkig was het als het helemaal over was. Sab: hahaha hier ook af en toe een drama queen hoor. Maar dan haalt hij tenminste een lekker kopje thee voor me, hahahaha gemeen hoor.
Keizersnee...en dan lekker liggen meeluisteren zeker... iellllll laat mij die gruwelijke pijnen maar doorstaan hoor... pijn is lekker...
Nee dat kan echt niet, want dan kunnen ze nooit meer iemand regelen voor morgenochtend half 9 (wat is dat voor tijd trouwens!!!!) Maar als t niet gaat ben ik zo weer thuis en ik ga sowieso mijn collega met wie ik werk even vertellen hoe het zit en als zij me niet ontlast.... dan ontlast ik op haar whahaha
hahahaha ontlast jij je maar op haar dan!!! 1 keizersnee en ruim de troep daarna even goed op ik kan niet tegen bloed.
Maarre Jojo...dat is niet jouw probleem he.. jouw probleem is dat je stronteigenwijs bent, hahah... En dat zeg ik weet ik wel, maar voor anderen kan ik het altijd heel goed bepalen.. Je kan trouwens ook een ruggenprik nemen hooor.. lekker zo'n dikke vette naald je wervels in...jammie