Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig beterschap! Angina doet echt verot veel pijn! Goed uitzieken hoor, anders heb je t zo weer terug! Laat je maar goed verwennen door je vriend!

Sab vind t echt knap dat je nog steeds gestopt bent! Rookte Jas ook??? Ik zou t ook zo graag willen, maar elke poging mislukt en dan weer een hoop stress, teleurstelling en tranen dus ik geef t maar op. Tot nu toe groeit ze hartstikke goed dus dat is t probleem niet, maar zal me denk ik wel elke keer dat ze verkouden is ofzo erg schuldig voelen.... Krijg spontaan een harde buik hahah nu ik er zo over praat!

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh en nog bedankt allen voor de vervelingstips maar ga eeeecht niet aan een cursus beginnen hahahaha! En lost heb ik allemaal hier liggen en allemaal gezien! Prison break ook, gossip girl ook, CSI nu mee bezig, sex and the city ook, friends ook hahaha Net een serie afgerond genaamd city homiside (zal t vast niet goed schrijven maar ja) Erg leuk! Nu bezig met de box van Dexter. Oh en voor de harde tantes hier is Corleone ook een super serie om samen met je man te kijken!!! Keiharde maffiaserie maar zoooooo goed!!!

Ik ga maar weer wassen en strijken hahaha

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jij ook met je nesteldrang, hahha..

En rookte Jas ook??????????? Die bal, rookt gewoon nog steeds hoor.. hufter, wahahha... dat was een grapje...niet van het roken, maar die lelijke woorden. Voordeel is, dat wij (nu hij) niet binnen roken, dus ik heb er verder geen last van...behalve dat hij stinkt, hahah
    Ik ga even eten...

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    jeetje Gelukkig en aan je banner te zien moet je al gaan beginnen met klussen morgen. Dat zal niet meevallen als je je zo ziek voelt. Kan je niet vragen of hij het een beetje stil en voorzichtig doet zodat jij door kan slapen:D hihi

Beterschap en jammer dat je er niet bij kan zijn de 27e...

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Daar ben ik weer..gehaktbal was heerlijk...met doperwten en worstels..geen aardappels hoor..jakkiebah...

Heb weer even drie buikfoto's geplaatst op hyves... let niet op mijn rugvetkwab en mijn bombonella's want ik heb gisteren ook een schitterende sexy opwindende meegroei bh gekocht.. My god wat zijn die dingen lelijk..schaam me dood....hahahha

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    whahaha..zie nu dat ik worstels heb getypt, hahahah nou laat het mooi staan hoor....hahhaha

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    heb gerageerd hoor Sab! Mooie buikkkk!!!!! En gelijk het bewijs bijgevoegd van mijn striae :( Niet meer zeggen dat t meevalt he!

Nou je hebt iig groente gegeten! Meer dan ik hahahah Aardappels zijn vies he bah!
    Nog meer mensen bouwval gezocht aan het kijken? gaaf huis!

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    lekker joh worstels haha
    Balen gelukkig dat je ziek bent, net nu je aan de klus moet!! Ga deze maand wederom voor u duimen en ook jammer dat je er niet bij bent de 27e!!

Ga eerst antwoord geven op de gyn. vragen; moest idd voor nacontrole, eigenlijk gewoon gesprekje; heeft u al weer gemenstrueerd, heeft u al nagedacht over anticonceptie, ja duuuuuuuuuh, hoe voelt u zich, redt u het allemaal of heeft u begeleiding nodig etc etc...het is een schatje hoor die gyn. Verder afspraak gemaakt voor in April, in maart ga ik namelijk bloed laten prikken om te kijken of er iets met mijn stolling is waardoor het misgegaan zou kunnen zijn. Dan 4 weken op de uitslag wachten (is dus april)

Mutz had gevraagd of ik weer ongesteld was geworden; ja dus precies een maand na Jona op 19 januari, en denk dat ik de afgelopen dagen mijn eisprong heb gehad, dus ben benieuwd wanneer ik weer ongi wordt. Via een website ben ik in contact gekomen met Kim, zij is ook op 19 december haar zoontje bij een termijn van 19+4 verloren (een uurtje later dan ik...bizaaaaaaar) maar zij is dus ook precies op 19 januari ongi geworden...kan geen toeval zijn hoor.

Oke op jullie;
    Krisje wat een verhaal wat een verhaal met die ex van jou, kan er niet bij met mijn bed....heb ik al eerder gezegd.

Jojo, had ik al ff op hyves gereageerd natuurlijk. Lekker dat je meidje zo groeit, ga zo door
    OOOOOOOOOh Manon nog 2 nachtjes...spannend.

Super, beter dat je weer ff beter in je vel zit, lijkt me mega zwaar voor je! (helemaal nu, met een kindje op komst EN hormonen in je lijf)

Wat betreft het rookverhaal...ach ik denk eerlijk gezegd 'eenmaal een roker, altijd een roker' is het niet praktizerend dan wel geestelijk. Natuurlijk zijn er mensen die er voor de rest van hun leven van af blijven na het stoppen. Maar het blijft een zwakke plek. Spreek helaas ook uit ervaring. Ben in december 2008 gestopt en rook nu weer sinds 2 weken...snik, maar heb met mezelf en mijn kinderen afgesproken weer te stoppen als ik weer volledig werk. Gaat me lukken ook, heb namelijk geen moeite om te stoppen. Het lijkt wel afvallen he; dun worden is niet zo moeilijk, dun blijven wel...zelfde verhaal.

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Stond net even aan, lekker stel ook, haha..

Hoe ver ben je op die foto dan Jojo???

10. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie rookt er hier eigenlijk nog meer, behalve Jojo en ik nu dan?

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    super is een ex roker en gelukkig rookt ook.. dat was het volgens mij..

En Bi..is het niet ik er niet bij met mijn PET ipv BED...weet niet waar jij met je hoofd zit, haha

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat bizar Bi! Wel fijn dat je haar gevonden hebt, want dat moet je wel steun geven denk ik zo! En dat je weer rookt kan ik me goed voorstellen. Knap als je er ook zo weer mee kan stoppen!!!! Gelukkig rookt ook volgens mij en Super is een ex roker tenminste dat dacht ik!
    Ben benieuwd of er iets uitkomt na het onderzoek! Hoe sta je nu tegenover het eventueel opnieuw zwanger worden? Kan me voorstellen dat je daar nu nog niet aan moet denken, maar zit het in je hoofd of ben je er klaar mee?

De foto is van zondag! Heb er ook nog 1 van eerder hoor als je t bewijs wil zien zal ik m erop zetten! Die is van de voorkant genomen.

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Zo na 20 minuten ban ik weer helemaal bijgelezen en volgens mij ( het begint cliche te worden) de helft alweer vergeten.

Bi: Hoe was het bij de Gy. Gaaf trouwens een I phone. Vind hem helemaal geweldig. Jammer dat ik mijn huidige kaart (van de zaak) er niet in kan doen.

Naat: Hihi je lijkt holle bolle gijs wel.

Mutz: Maandag dus terug naar de Gy ( zet je het nog in de agenda op hyves, voordat we het vergeten). Ben benieuwd wat ze zeggen over je niet ongi.

Manon: mmmmmmmmm Heerlijk al die drankjes. Hier dus nog 1 die graag van drankje weg drinkt. Mis het af en toe zoooo erg.

Gelukkig: Beterschap!!!!!

Hoor net op het journaal dat het weer gaat ijzelen. Hebben we hier ff een probeer. Gisteravond is de gemeentewerf afgebrand met de grote voorraad zout en alle strooiwagens, uhhhhh foutje bedankt.
    Het wordt dus lekker glibberen hier.

Mutz: de commode en ledikant staan inmiddels in de babykamer. Zo ontzettend leuk. We wilden de kast lekker praktisch bij de Ikea halen hebben ze de Pax lijn veranderd. grrrrrrrrr past nu helemaal niet meer bij het kamertje. Gisteren dus maar de kast passend bij de rest besteld. Voor de setprijs van 2009, kijk daar hou ik nou van.

Vandaag de kubussen opgehaald die we hebben laten maken ter vervanging van de salontafel. Ook weer leuk en weer iets af.

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik geloof je Jojo... we zien wel of ik strepen ga krijgen...en anders wordt het voortaan in de zomer een trui aan, haha..

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Foto's Smits foto's. Lekker van die afgebrande gemeente werf. Kijk je wel uit morgen..anders ga je mooi de weg niet op hoor...

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaa foto's Smits ben benieuwd! Goed geregeld met de kast! Zit er nu nog een lange levertijd op?? Doe maar heeeel voorzichtig dan morgen!!!!!

Hahah een trui in de zomer! Loop jij in naveltruitjes dan?? Stoer!!! ;)
    Ik ga weer even verder met de was pffff lijkt wel of ik een gezin van 10 heb!

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Je moet 's avonds ook gewoon niet wassen... Dat doe je overdag en 's avonds zit je op zp..en nee ik draag geen naveltruitjes, want mijn navel zie je toch niet, whahaha

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    "Hoe sta je nu tegenover het eventueel opnieuw zwanger worden? Kan me voorstellen dat je daar nu nog niet aan moet denken, maar zit het in je hoofd of ben je er klaar mee?"
    Vraag van Jojo aan mij.
    Niet aan moet denken, het is het enige waar ik WEL aan denk joh. Is vanaf het begin af aan hetgene dat me op de been houdt, alleen 1 probleem...Mark wil niet meer...waar ik het dan weer moeilijk mee heb. We hebben dus nog wel wat hobbels te gaan. Merk wat dit betreft toch een duidelijk verschil tussen mannen en vrouwen en de beleving van het zwanger zijn en kinderen krijgen.

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hoe bedoel je nesteldrang Jojo.
    Foto's komen van het weekend. Hemeltje nog even ophangen. Piekstok kan helaas weer terug. Kwam kapot uit de doos, baaaaal

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    de tijd zal het leren, er moet gewoon nog een meissie bij, volgens mijn intuitie

Deel Deze Pagina