Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by sabrina79, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Dat is een behoorlijke hobbel Bi. Wilt jij echt geen kindje meer of is meer dat hij nooit meer wil meemaken wat er met Jona is gebeurt?

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    sab, ik was nog met M en L in de babypark...maar kon jullie kamertje niet vinden, wilde het ze graag laten zien! Wel de shutters besteld overigens, ze hadden ze helemaal niet bij de kwantum daar.
    Zal binnenkort ook ff foto's van onze retro sleeping room plaatsen, met onze vet coole lockerkasten.
    Smits ben ook reuze benieuwd naar jouw kamertje, behang was al prachtig iig!! En wat een verhaal van die werf, dat verzin je dus niet he.

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    En die gaat er ook komen Bietje.. Onze kleine man, moet toch iemand onder zich hebben die hij flink kan klieren..tenzij ze dan een kopie wordt van Lynn...hahah..

Smits, dat is zeker balen...wij gaan niet voor een hemeltje hebben we maandag besloten..

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allebei, hij wilde er sowieso geen drie en Jona was natuurlijk een kadootje. Hij vindt twee gewoon goed en er zit natuurlijk ook een stukje angst. Bij mij ook wel, maar de kinderwens is groter dan de angst. (overigens niet dat hij niet blij was natuurlijk hoor dat ik zwanger was!)

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja en hij vindt zichzelf te oud, maar dat vind ik gelul
    oh geen hemeltje, toch niet?!

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh wat raar...misschien hadden ze hem dan wel verplaatst, wat me eigenlijk sterk lijkt, want waarom zouden ze dat doen, hahah.. Er staan daar ook zoveel baby kamers... ik kon hem de vorige keer ook niet meer vinden, maar hij stond naast die retro babykamer...

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    nee, dat hemeltje moet er toch weer af als ze wat meer gaan grijpen ivm verstikkingsgevaar... en aangezien vladimir hoogbegaafd is, is dat al heel snel..

maaaaaaaaaarrr niets is zo veranderlijk als Sab he, haha

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOOOOOO Dan heb ik aan de verkeerde kant gekeken,zover ben ik niet gegaan dacht dat hij aan de kant stond waar jullie zaten toen ik met jessica stond te praten joh

9. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Te oud?? Wat is de leeftijd van Mark?
    Sommige mensen verdienen en krijgen twee cadeautjes, wedden dat jij daar bij hoort.

10. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    daar heb ik ook over gedubt, maar toch overstag gegaan. Vindt het wel wat hebben een hemeltje.
    Met dank aan Jojo gescoord op marktplaats.

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik ben zo veranderlijk..waarschijnlijk heb ik er volgende week ook een besteld, haha...

En mark is een jonkie hoor..hij overdrijft...

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    mark is 42, maar kan zo nog voor een 30er door hoor hahahaa

13. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    42 moet makkelijk kunnen. Mijn collega die net bevallen is is 41, dus voor en man kan 42 makkkkelijk.

14. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat vind ik ook, ben zelf 37, dus piepjong natuurlijk...nou ja we zien het wel. Ik ga in ieder geval niet meer aan de pil, ben klaar met die pil....dus nu zijn taak om te anticonceptieen...

15. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Ga mijn laptop opladen. Fijne avond verder ladies!!

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hetzelfde Smits, slaap lekker voor straks en rijd voorzichtig morgen!

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik ga er ook vantussen...We gaan slapen..maar ik kan morgen lekker uitslapen. whieoe...

Zie je morgen Bietje..zal zorgen dat de broodjes klaar zijn om 12.15 uur en een gedekte tafel..moet ik hem wel eerst leeghalen, hahah..

truste allemaal

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    is goed gezellie, gooi hem ook uit...sab zie je morgen.
    de rest misschien ook (virtueel dan)

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    even kort een reactie, reageer morgen/vrijdag wel 'even' op jullie gekakel...

Jojo, jij had het over lenen... Ook geen optie, door de tophypotheek kan hij het niet lenen bij een bank en ook familiƩ/vrienden kunen niet helpen...

Meneer reageerde vanavond op mijn lijst. Hij kan het niet betalen dus het is van mij en moet zelf maar beslissen wat ik wil. Dus met andere woorden daar weg halen, of laten staan.. En dat is zo moeilijk, wil hij niet betalen dan moet het naar mp of iets dergelijks, en dan krijg ik er erg weinig voor terug. Maar betalen kan meneer dus ook niet.. Ik zit een beetje met mijn handen in het haar.. er zit gewoon acht jaar kei hard werken in die inboedel/uitzet... En ik krijg er zo wie zo heel weinig (tot niets) voor terug... Tips..??

oja, en op de lexa reactie.. Ik ben ook niet tegen datingsites echt niet.. Maar als een relatie na negen jaar uitgaan verwacht je niet dat je ex na nog geen week op lexa zit..

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve Kris,
    als je niets meeneemt, heb je niets. Op hem hoef je duidelijk niet te wachten, dat geld komt er nooit. Jullie gaan straks allebei verder met je eigen leven, dan scheiden jullie wegen. Hij gaat je echt niet zijn leven lang betalen denk ik. Dus, hoe moeilijk het ook is, ik zou de spullen ophalen en of verkopen of opslaan.

En wat betreft dat Lexa, ben ik met je eens hoor...dan zat de liefde dus schijnbaar niet erg diep bij hem. (en wie weet zat hij al veel langer op Lexa...you never know?)
    Werkse vandaag en rustig aan.
    Liefs voor jou

Share This Page