Jeetje wat een hoop gebabbel weer! Maar ben nu even alleen nog op het werk dus kan ik snel even reageren. Als ik het nog weet allemaal. Ooooo roken, lekker hahahaha ja hier een ex-roker na mn positieve test direct gestopt met roken. Vriendlief rookt wel maar in principe buiten en nu met dat slechte weer staat hij onder de wasemkap maar dat vind ik eigenlijk vies dus volgende winter gaat hij maar buiten staan. Best wel lastig om in moeilijke periodes niet te roken. Maar heb een beste stok achter de deur end ie doet zijn werk goed. Bi: 42 is toch helemaal niet oud? ik ben 29 en vriendlief 36. Wordt inderdaad dan nog een flinke hobbel voor jullie. Kris: ik ben het met bi eens. Ook al heb je dan vet verlies maar haal die spullen op en sla het inderdaad op of verkoop het. Gun het hem niet om lekker achter te blijven. Wel een klote situatie hoor! En dat lexa verhaal jeetje wat een zakkenwasser zeg..... Sab: lekker uitgeslapen??? Veel plezier met de lunch.
Pffff wat moest ik weer lekker veel bijlezen zeg! Weet niet of ik alles nog onthouden hebt hoor, ik doe een poging. Jojo heb je nog lekkere patattos gegeten gister? Heerlijk toch, ikke wel hoor en een kroket als toetje! Toen nog boodschappen wezen doen en 's avonds heb ik nog 2 warme broodjes gemaakt met hagelslag jammie, had zo'n trek! Nu ga ik zo meteen aan mijn druifjes beginnen...gezond en lekker! Fijn dat je kleintje goed lag , leuk he zo samen met je moeder, en nog een mooi compliment ook, leuk! Super je mag dus een extra keer langs bij de verloskundige, jammer dat ze het nog niet konden horen hoor, maar vast volgende week Sab mooie buikfoto's hoor meid, ik vind dat je goed groeit! Leuk hoor. Ik maak van de week weer even een foto van mijn buik. Krisje ik ben het ook wel met Bi en Super eens hoor, als hij moeilijk blijft doen, doe je die spullen toch verkopen of je slaat ze op, laat hem er niet van genieten, dat verdient hij niet! Hoe bevalt je nieuwe job, hoeveel uur werk je daar nu? Manon jij bent wel een uitzoeker hoor, handig dat we er zo één op 't forum hebben Gister viel ik weer om 21:15 uur in slaap...word soms zo gek van die moeheid. Het lijkt wel of het aan blijft houden, dacht juist dat het beter ging na die eerste 3 maanden, nou bij mij niet. Lag dus ook om half 10 in bed en vanmorgen weer moeite met opstaan, als ik er dan uit ben gaat 't wel weer. Nu op kantoor, weer een dag de stagiaire bezig houden pfffff en het is al niet zo super druk! Pascal is boos op me omdat ik telkens zo moe ben en er niet aan toegeef volgens hem, hij wil dat ik van de week gewoon eens een paar daagjes thuis blijf om te rusten, ik kan dat echt niet hoor, dan ga ik toch weer van alles doen, dat weet ik nu alweer.......hij is het er niet mee eens! Wel erg lief die bezorgdheid.
Even snel een reactie op Kris..de rest komt later wel eventjes,,maar anders blijf ik er pissig over. Kris jij gaat dus mooi al jouw spullen daar binnenkort weghalen he..maar echt alles, en geen medelijden met hem hebben, zal moeilijk zijn. Maar gevoel uitschakelen en met je verstand gaan handelen. Jij hebt straks helemaal niets (behalve die 400 euro) en hij zit er warmpjes bij....Er is vast wel ergens een plekje waar je je meubels kunt laten staan voorlopig, dan kun je altijd nog beslissen of je ze verkoopt of houdt... Dus vanaf heden is de opdracht. Zaken betreffende je je ex, alleen met je verstand oplossen... Dikke knuffel....
Kris ik ben het met de anderen eens. Haal alles wat jij betaald hebt weg. Zelfd de thee lepeltjes bij wijze van spreken. Dan hou je er tenminste nog iets aan over. Heb je geen oom of tante waar je de spullen op een ongebruikte zolde kunt opslaan? Je kunt het altijd proberen te verkopen via mp en wie weet weet iemand nog wel iemand die op zich zelf gaat en een inboedel nodig heeft. Als ik je kamer nu zie heb je zeker heen goede smaak en zullie die meubels zichzelf verkopen!!! Laat hij over dit alles eigenlijk nog uberhoupt emotie zien??? Het klinkt zo kil en afstandelijk allemaal van zijn kant! (ergens gelukkig want zolang blijft jouw gevoel ook wat uitgeschakeld staan). Maar meisje geen medelijden met hem hebben hoor, want dat heeft hij ook niet met jou! Dikke knuffel! Is het nog steeds genieten op je nieuwe werk??? Sabje lekker vrij vandaag!!!!Nog leuke plannen??? Naat wat balen dat je zo moe blijft he! Dit zouden de energieke tijden moeten zijn... Geef er idd wat meer aan toe! Soms werkt het al als je 2 dagen echt rust houd. Dan laad je lekker op! Goed dat Pascal zo bezorgt is!!!!!! Verder weet ik t ff niet meer!!!! Zo mijn zusje ophalen van het dagcentrum. Ik zag haar laatst en ze zag er niet uit. Lange haren enzo dus ik ga zo ff met haar naar de kapper en dan de begeleiding van de woning even aanspreken dat dit echt niet kan!!!!
Ja hoor helemaal met de meiden eens. Hij verwacht gewoon niet dat je het gaat doen, alles weghalen. Want zeg nou eerlijk, als hij echt wil heeft hij echt wel geld voor jou. Ook mensen met een tophypotheek kunnen kriediet krijgen e.d.. waarom denk je dat zoveel mensen in de schulden zitten en anders kunnen zijn ouders wel lenen. niet blijven verdedigen want waar een wil is is een weg en zij willen gewoon niet. En als jij alles weghaalt zal hij nieuwe spullen moeten kopen, hoe gaat hij dat dan doen? En hij kan nog uitgaan met zijn vrienden, knap als je geen geld hebt. Ik denk dat hij geen zin heeft om er heel veel moeite in te steken en dat hij denkt dat jij het erbij laat zitten. Maar dat ga jij mooi niet doen. Weghalen al die spullen daar, al moet je ze daarna verbranden. En hoe zit het trouwens met die helft uit het trouwpotje? Heb je dat al gehad? En die lexagast is echt een lul! en ik sta op stuiterstand!!! Vandaag een dagje werken(wel fijn afleiding) en morgen ben ik zwanger. Hopelijk gelijk voor 9 maanden. Ik moet morgenochtend bellen voor de tijd, dus ik weet nog niet hoe laat.
Ik heb zooooooooo geen zin vandaag! maarja moet nog een hele middag. En vanmiddag komt er een hele stomme verdachte....blehhhhh nou ja adem in adem uit.... Naat: jeetje echt balen dat je zo moe bent!! En ja ik mag inderdaad nog een keer naar de vk hihi...wel grappig zij gister namelijk nog voordat ik heen ging: wat saai straks mag ik pas over 4 weken weer een keer naar de vk. En nu mag ik lekker volgende week weer. Hopelijk dat mn baarmoeder dan al wat hoger is. Jojo: you go girl!! aanpakken daar want de zorg moet wel goed! Zet hem op.... manon: oh meid stuiter maar lekker door!!! Echt wat spannend zeg! ik ga zo hard voor je duimen........wat zal jij nerveus zijn
haha Super..een stomme verdachte..hoe moet ik dat zien? Is hij/zij heel vervelend op een bepaalde manier of echt dom. Misschien helpt het om de lol ervan proberen in te zien dat diegene zo stom is. Naat eerst zo lang misselijk geweest en nu zo moe. Wel proberen te genieten hoor van je zwangerschap al maakt je lichaam het je niet gemakkelijk. Lief dat je mannetje zo bezorgd om je is hoor! Sab, lekker vrij dagje..wat ga je doen? Jojo, lief dat jij je zus meeneemt naar de kapper en ik zou ze daar zeker aanspreken want het is geen stijl om mensen te laten verslonsen.
manon; hij is stom omdat hij niet helemaal spoort. Hij denkt dat hij heel slim is dus gaat hij de hele tijd proberen slimme vragen te stellen. Hoor hem samen met een collega want hij heeft ooit eens gedreigd een van ons neer te steken, gezellig..... Hoe laat moet je morgen naar het ziekenhuis?
wat een eikel zeg. En dreigen om iemand neer te steken is zowiezo al een goede reden om hem op te sluiten! Niks voor mij hoor politieagent zijn zo te horen, jij bikkel!! Ik moet morgenochtend ron een uur of 10 bellen voor de tijd, dus ik weet nog niet hoe laat we er moeten zijn, maar iig in de middag pas. en we moeten naar het Erasmus, dat is zo'n superdruk ziekenhuis, parkeren daar is haast onmogelijk pfff
Jeetje Super wat een sukkel met dat dreigen zeg! Beter dat je samen met een collega dit verhoor afhandeld. Manon dat Erasmus is inderdaad super druk, 't lijkt wel een fabriek he?! Jij bent hartstikke zwanger hoor meid let maar op straks, ga zo hard voor je duimen
Kris: Bus huren en alles inladen! Wij bieden wel mee op mp op de prijs op te drijven. Heb echt geen goed woord voor hem over. Geen medelijden hebben, hij speelt het spel hard en dat kan jij nog veel harder. Laat die girlpower van jou maar eens goed zien aan hem. Manon: stuiter de stuiter. Vanaf morgen gaan de duimen in de mond en komen er de komende dagen niet meer uit, want dat eitje moet zich lekker gaan nestelen bij mams. Super: succes met die eikel. Naat: Lastig die vermoeidheid.
Nou idd Kris wij bieden wel mee! Moet je zien hoe snel je je geld hebt! Manon zooooo spannend morgen! Ik hoop ook zo dat het gewoon bij de eerste keer raak is! Jullie verdienen het! Hier gaan ook de duimen in mijn mond! Hoop voor je dat het niet te laat in de middag is, want dan duurt de dag zo lang! Super kan een andere collega dat niet doen dan? Vind het wel een eng idee jij met je zwangere buik! Doe maar rustig aan en pak hem maar goed aan zodat hij lekker lang vast komt te zitten!!! Maar for godsake doe voorzichtig!
Mieden, zullen we niet bij Kris afspreken de 27e?? Dan zullen we hem eens laten zien wat inladen is! Met z'n 9en hebben we alles binnen no-time ingeladen! haha! Alles weghalen hoor Kris! Gaat helemaal goedkomen met het verkopen. Manon: wat super spannend zeg! Morgen dus zwanger, hihi wat een gek idee, maar zoooo gaaf! Hoe lang moet je dan wachten voor zekerheid? Alvast heel veel succes mocht ik je morgen niet meer 'spreken' Super: jij mag dus nog wel in contact komen met verdachten? Ik weet dat dat hier niet mag, alleen nog maar getuigen... Rare gasten zijn er toch op de wereld he?? Naat: bij jou is het wel heel duidelijk dat je zwanger bent he? Misselijk, moe, pijnlijke banden en veel honger... Gelukkig weet je waar het voor is. Jojo: goed dat je de leiding aanspreek op het uiterlijk van je zusje! Niet leuk om haar zo te zien. Mijn nichtje is net op een woongroep gaan wonen (heeft ook een verstandelijke beperking). Ze woont echt zoooo mooi! Om jaloers op te worden! Ze leeft helemaal op. Hoe woont jouw zusje? Eigen appartementje in één gebouw met leiding in de buurt (zoals mijn nichtje) of een kamer in een groot huis (zoals op mijn werk)? Ik ga vanavond lekker frietjes eten en even de stad in. Hoe is het weer trouwens bij jullie? Hoor namelijk het een en ander over gladheid (van oa Smits en super). Hier echt helemaal geen last van, tis zelfs 7 graden!
@ Mutzie..ik kom dan wel ter ondersteunig, want dit ouwe stijve wijf kan echt niet tillen hoor.. Ga ik wel met Kris haar ex in gesprek..Jammie jammie patatjes eten..dat is mijn lievelingsmaaltje, haha De gladheid is hier nu ook over. De hele dag wel somber weer. Vind het wel weer tijd voor wat zon... Super..hoop dat je voorzichtig ben vanavond en je collega dichtbij de verdachte laat zitten... Jojo..hoe reageerden ze toen je de leiding aansprak?? Heb je je hormonen kunnen onderdrukken?? Oh manon...wat super spannend morgen........ je bent dan gewoon zwanger...en sterker nog..je blijft het ook nog 9 maanden lang.. Smits..hoe voel jij je eigenlijk?? Volgens mij wel gewoon goed he.. op die vervelende duizelingen na..heb je al last van nesteldrang?? Nathalie..misschien geen slecht idee van Pascal om wat rustiger aan te doen..je kunt ook voor 1 dag de ziektewet in gaan he.. ik zit er immers voor 2 dagen in... eeehhhhhhh blanco... Bietje..wat vond Mark van het kastje?? En had je al antwoord op je mail?? Hier druk aan het rekenen over welke dagen ik nou moet gaan werken...wordt gek van al dat nadenken en dan die onduidelijkheid.. Nu maar weer gemaild of er een berekening gemaakt kan worden als ik op maandag, donderdag en vrijdagochtend ga werken..op woensdag wil ik dan ouderschapsverlof opnemen en voor de dinsdag en vrijdag middag ontslag nemen.. Kan mijn moeder op maandag en donderdag oppassen en mijn grote zus op vrijdagochtend..en ik vervolgens weer op mika en lynn op dinsdag... ben benieuwd.. Jojo. Super , Smits en Nathalie...zijn jullie er al helemaal uit?? En gaan jullie er veel op achteruit wat salaris betreft???
De gladheid is hier gelukkig uit uitgebleven. Ben net terug van een meeting over de reorganisatie. Zit hier redelijk te koken over de dingen die ze verzonnen hebben, ongelooflijk. Enne over 3 weken gaat het allemaal in en mogen we nog ff snel verhuizen.
Sab, ik ga 24 uur werken. Woensdag ben ik vrij, de andere dag weet ik nog niet. Dit hangt af van de opvang. De kleine gaat drie dagen naar de kinderopvang. Ik ga er 500 euro netto per maand op achteruit. De opvang komt na belastingaftrek op ongeveer 350 euro. We hebben nog gekeken of Ed minder kon gaan werken,maar dan gaan we wel heel erg veel inleveren.
En wat voor een gevolgen heeft dat precies voor jou Smits? (wat deed jij ook al weer voor werk, weet ik eigenlijk niet...vast wel als je het zegt hoor) @Sab; nee nog niets gehoord, ga straks annemarie even bellen, wil het nu toch weten. @Naat; luister naar de wijze woorden van je mannetje...hoeft normaal gesproken niet, maar nu heb je gewoon een klein ventje in je buik dus DOEN!! @Manon....oooooo spannend morgen, duim met je meeeeee @JOjo...en?? je hart gelucht? @Kris; hoest nu? heb je wat aan onze adviezen en nog belangrijker, ga je er ook iets mee doen! Wij zijn namelijk allemaal zeer verstandige vrouwen, die denken met hun hart en het beste met hun Kris voor hebben hihi..maar ik meen het wel! @super, wat een beroep heb jij ook he, en vind er wel wat in zitten wat mutzie zegt hoor...toch best eng als je zwanger bent! @Gelukkig, hoe is het nu met jou? @Julesz, waaaaaaaaaar ben je???
Oh jee..reorganisatie..betekent toch niet dat je ook voor je baan moet vrezen?? Het blijft een gepuzzel die dagen minder..het liefst zou ik de eerste twee jaar helemaal niet meer werken, maar ja dan moet ik ook mijn huis verkopen, haha..