Werk als media-adviseur. Gevolgen voor ons zijn niet zo drastisch dat er ontslagen vallen, maar door het veranderen van werkzaamheden of het wegvallen van werkzaamheden wordt de functie minder leuk en de verantwoording steeds groter. Laatste kan geen kwaad, maar het moet wel leuk blijven. haha als ik weer zwart op wit zie dat we straks 850 euries inleveren krijg ik spaansbenauwd. daaaaaaag relax leventje
en wat houdt dat dan in media adviseur? vind dat altijd zo lastig voor te stellen in het leven buiten het onderwijs hahaha...als je gewoon bakker was of zo, of juf of adjunct, dan wist ik het wel..hihi
oh dan stopte ik per direct met werken en mark ook...Heeeeerlijk. Vind werken best leuk, maar genieten nog veeeel leuker
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat 6.10 is, maar dat vroeg je vast niet aan mij....En italie is goed hoor, maak me maar wakker als we er zijn... Smits..volgens mij is dat in elke baan zo'n beetje gaande..hier ook steeds minder dingen waarvoor ik de baan gekozen heb...en steeds meer eromheen in minder tijd... eigenlijk zouden we naar bonaire moeten gaan ofzo..alles in chillstand, ipv altijd maar haasten en presteren
ik betaal iig voor Mika en Lynn 6,10 per uur. Volgens mij is dat het laagste wat ze sowieso mogen vragen voor BSO/VSO
nou dat is dan 3 keer 6,10 haha...is dus het normale bedrag. En Bonaire, ik heb wel eens gehoord dat dat na verloop van tijd ook verveeld, dus moeten we dan wel weer verkassen om verveling te voorkomen.
Zou wel iets van werk willen blijven doen, maar denk niet dit werk. Bij de dierenbescherming, asiel, kinderboerderij is dan wel wat voor mij
oh ja ben je gek van dieren? Ons schoonzusje ook, die zou dat volgens mij ook het liefste doen. Alleen doet ze nu iets op kantoor. Ik zou dan wel een eigen winkeltje willen, waarbij ik niet zo hard moet werken