Een eigen winkel en niet hard werken.?... keep on dreaming. Yep is Midden Amerika. Net zo groot als Nederland alleen heel divers qua landschappen
Oke, dan een eigen bed and breakfast bijv. in Frankrijk....ook leuk en je moet juist zorgen dat andere mensen hard voor je werken...hahaha doe ik nu ook LOL
ja zeker weten dat ze er zo 1 zou zijn, ze is al aan het oefenen met Jas hahahaha inkoppertje hoor, kon het niet laten
Oh oh, wat zijn we weer vriendelijk voor mij zeg...hahah.. Ga ik wel iets in Bosnie beginnen..heb ik in ieder geval al iemand die de taal spreekt..zomers lekker warm en in de winter een ski oord.. ook leuk toch... En zo goed ben ik niet in orders uitdelen he... kan namelijk niet zo goed loslaten..
uhhh dat gebrek hebben we alle twee. Engels gaat perfect maar ja dat Frans. En Duits is wel ergug weggezakt. Spaans gaat me nog wel lukken na een cursus. Is tenminste een taal die niet zo lastig inelkaar zit.
even wat anders. Hebben jullie enig idee waarom die kleine van mij het niet leuk vindt als ik op mijn zij lig. Werd er vannacht een beetje gek van. Vraag me af of er dan iets knel kan zitten.
spaans lijkt me idd wel leuk om te leren, maar ja in frankrijk heb je daar niet veel aan. Wij hadden ons na de vorige vakantie voorgenomen om een cursus italiaans te gaan volgen voor onze volgende vakantie. Niet gedaan natuurlijk hahaha...spreek wel frans en engels, duits vind ik bagger...wat een rot taal. Marks moeder is engels, dus mark spreekt dat vloeiend.
Ik zou het niet weten..misschien inderdaad dat het dan een beetje krap wordt ofzoiets.. Heb wel ergens gelezen dat het juist voor de moeder erg lekker is om op de rechter zij te liggen.. beetje jammer dat die kleine er anders over denkt.
ben wel nieuwsgierig overigens, wie de gast is die meeleest hahaha...doe ik zelf ook wel eens....mystery guest!
Dat ik heb ik ook Bietje. Vraag me ook altijd af wie stiekem mee leest. Heb het idd aan alle twee de kanten.
Ik weet dat ik een krappe buik heb, tenminste dat zei de verloskundige.. ja Bi ik weet het je zou het niet zeggen als je me zag.... Die gast..tja als jij niet online zou zijn, dan had ik het wel geweten...hahah
hahh, ik ben het echt niet dit keer...mmm aan beide kanten, dat zou dan geen voetje zijn. Maar misschien vindt idd niet elk kindje het fijn...zou het even vragen aan je vk. Blijft wel weinig over he om te slapen, op je buik is geen optie, dus op de rug...vind ik vreselijk.
Op je rug...heerlijk met je armen onder je hoofd..minder leuk voor je partner en mijn armen gaan altijd slapen...maar het ligt zo lekker...