is ook niet mijn favoriete slaaphouding, maarja heb geen andere keus. Aan de andere kant ben ik blij dat die kleine van zich laat horen wanneer die het niet naar zijn zin heeft.
ik val zo echt niet in slaap hoor, moest toen ik geopereerd was op mijn rug slapen, een ramp! Ik slaap het liefst half op mijn zij, half op mijn buik, been opgetrokken. HAHAHAH doe het wel een keertje voor...
Als ik op mijn buik lig, dan stik ik...tenminste dat gevoel heb ik dan. Hier staat "wie is de mol" ook aan...
Jeeeeetje wat kunnen jullie ouwehoeren!!! Gaat ook echt weer nergens over!!!! Ik heb me ingehouden tegen de begeleiding van mijn zusje, want ik was zoooooo kwaad dat ik mijn moeder maar gebeld heb en er zelfs van moest janken. Toen ik haar op ging halen had ze echt smerig haar. Wat bleek ze had t gisteravond gewassen, maar er zat dus nog allemaal shampoo in!!!! Door de vergroeiing op haar rug kan ze niet bij de kapper haren wassen dus het was nog eens genant ook. verder zie ik dat ze gewoon erg achteruit is gegaan. Geen gesprek meer mee te voeren, terwijl ze een lichte verstandelijke beperking heeft. Heb haar er ook op aangesproken, maar dat was misschien iets te bot... Is al weer goedgemaakt hoor, maar mijn moeder en ik gaan een gesprek aanvragen op de woning (ze woont op groepswonen mutz, maar zou in de toekomst kunnen appartement wonen, waar ik werk.) Echt hoor i kwas er de hele dag van slag van bah! OH ik slaap het liefst op mijn rug!!! Maar als ik dat doe dan krijg ik geen lucht meer! Ik vind het altijd gezellig dat getrappel als ik op mijn zij ga liggen hahaha... eigenlijk nooit gedacht dat het voor die kleine dan niet zo leuk is hmmmm hahahah! Manon hou je het nog uit van de zenuwen???? En dan hopen dat de embryo zich lekker gaat nestelen in je baarmoeder en je over 2 weken geen ongi hebt!!! Zou zooo leuk zijn!!! Even dubbeltje op zijn kant kijken! Is in Hoofddorp, daar werk ik en ben ik geworpen whahaha!
tssss tssss Jojo! Gaat nergens over, nou zeg. Onze hoogintelligente gesprekken bestempelen als nergens over gaand!! Jij durft! Maarre goed hoor dat jullie in gesprek gaan met de leiding van het groepswonen. Je mag verwachten dat ze goed voor haar zorgen en als dat dan niet gebeurd kan ik me voorstellen dat je daar heel boos van wordt!
ok... Voor ik begin: Bietje, Sab en Smits... Voortaan Kleppen dicht als ik er niet ben... Godv*r ik heb gewoon een klein kwartier zitten lezen! pfffhhh.... Jojo.. Wat erg zo met je zus... Zou ook heel de dag daardoor van slag zijn... Hopen dat een gesprek helpt... super... Wat lekker inderdaad dat je nog een keer mag voor een echo... En wat een verdachte zeg.. Vind je het zelf geen eng idee dat als zwangere te moeten doen!??! Bietje...Kastje.. Uitleg of foto nieuwsgierig... En heeft mark ook een engels accent, of niet? Sab.. Lekker het vrij zijn... Ik ben morgen vrij Uitslapen (of een poging doen ) Je buikfoto;s zijn inderdaad errug mooi hoor! En wat een gedoe zeg met het rekenen voor je werk. Wat je er dan op achteruit gaat enzo... Manon... Spannend... stuiter de stuiter! morgen vrij dus kan je berichtjes checken.. En je hebt nu mijn gsm nummer dusssssss smsen als je wilt natuurlijk !! Naat.. Wat erg dat je zo moe blijft.. Dat vind ik het ergst van allemaal.. Moe zijn... vooral als je gewend bent langer door te kunnen gaan... Rustig aan doen, is dus nog niet zo'n gek idee. Mutz... Frietjes en uitgaan.. Lekker, donderdagavond is ook echt een stapavond... Geniet er van.. Hier is het weer ook ok.. Gistermorgen alleen 10 minuten staan krabben... (spontaan van kwaadheid ruitontdooier gekocht bij het tankstation daarna jammer dat ik het dus niet heb kunnen gebruiken ) Smits... Reorganistie.. Meestal inderdaad veel veranderingen, en niet altijd ten goede voor je... Hopen dat het misschien een beetje overwaait en dat je gewoon je werk, zoals je dat voor ogen ziet, kan doen... Loterij winnen.. Heerlijk... Wil ik ook wel hoor Dan kan ik mijn ex helemaal zijn ogen uitsteken Costa Rica lijkt mij ook erg gaaf.... Ik ben (met mijn ex ) dit jaar dus in Mexico geweest... Ook super mooi... Trouwens ik vond de Domiciaanse ook heel indrukwekkend... Zo iedereen gehad.. Nu ik... Ja, jullie hebben gelijk.. Mijn pa is vandaag gaan rondbellen op mijn verzoek... Ik moest werken namelijk.. ruimte huren om op te slaan kost rond de 100 euro PER MAAND! dus dat vind ik errug veel.. Tijdelijk ook opvang bij een tante die het huis van haar schoonouders te kopen hebben staan, met grote schuur... Opkoper gebeld, die vanavond foto's doorgestuurd om te vragen wat hij ervoor geeft... Advocaat gebeld waar ik recht op heb. Maandagochtend een afspraak... Wel gek, nog nooit nodig gehad... Jojo.. Gevoel, mijn ex is heel zakelijk. Ik ook, maar wel met een gevoelige ondertoon.. Maar mijn gevoel is dus ook nog geblokkeert.. Gister alleen weer voor het blok gezet door die mail, maar nu weer heel helder wat ik wil. Zie dus hierboven Maar huilen, dat amper.. Vandaag dus opgevangen dat een collega uit groep 7 zwanger is... Deze week verteld, verwacht dus dat ze rond de 12 weken zal zijn.. is ook wel positief misschien En een andere collega heeft een andere baan aangeboden gekregen, weet niet of hij hem accepteert, maar ik was 1 en al oor.. En nu ik vanavond thuis kwam na mijn zumba lessen had ik een mail van de directeur. De andere school waar hij directeur van is heeft tot eind schooljaar een compensatieverlof open staan (per direct) op maandag... Helaas kan ik dan niet, maar hij had wisseling naar vrijdag ook als optie. Dus misschien dat dat ook nog wat word... spannend dus weer!
Pffffff jullie hadden allemaal mutz moeten heten en dan wel kletsmutzen!! Idd Krisje ik heb ook een kwartier zitten bijlezen hahah. het is al laat en ik ga niet meer reageren op jullie...moet zeggen dat er niet veel te reageren valt ook want ik ben het met Jojo eens..het ging nergers over, niks hoogintelligent Bietje, geouwehoer in de ruimte hahah Nee hoor,het zag er heel gezellig uit, jammer dat ik moest werken en niet mee kon kletsen, ik reageer morgenochtend!! truste. ps; mijn avatar is een bevruchte eicel die op het punt staat zich in te nestelen in de baarmoederwand.
oh oh..jullie hebben geen idee wat intelligente gesprekken zijn dat blijkt maar weer.. Ging namelijk over 2 eerste levensbehoeftes...geld en slapen..noem het maar niets, haha..kijk dat we een beetje wegdromen bij het winnen van de loterij..dat ging per ongeluk, hahah.. Manon...zo'n spannende dag voor jou vandaag..heb je een beetje kunnen slapen?? Hoop dat je snel ook een banner kunt plaatsen met hoeveel weken je zwanger bent.. Kris...ik ben trots op je..goed dat je het op een zakelijke manier bekijkt en voor jezelf gaat kiezen..misschien komt de klap nog, maar dan heb je in ieder geval hetgeen waar je recht op hebt.. En nog een dagje extra werken of zelfs een vaste baan, dat zou natuurlijk super zijn..wat positieve energie kun je wel gebruiken..en anders kan je altijd nog richting noord holland komen he..werken op donderdag en vrijdag in ieder geval tot mei en dan tot oktober 2011 5 dagen vervangen.. Ik ben natuurlijk weer veel te vroeg wakker zo op mijn vrije dag, heb zelfs al gedouched..maar ga om half tien naar die vriendin van Bi en Jas ging er toch al uit dus dacht ach..dan ga ik ook maar...kan ik vroeg beginnen met duimen voor Manon... Super hoe is je verhoor gegaan gister???
Even snel............. manon mijn duimen draaien overuren voor je hoor! Heel veel succes meid! Ben vandaag errug druk dus later meer.
Lieve Manon mijn duimen zijn ook druk bezig voor jou vandaag! Heel erg veel succes! Smits ga jij er ook zoveel op achteruit qua salaris. Ik ook! Vind ik zelf Ik werk nu 40 uur en ga straks ook 24 uur werken per weer en ga er dan 400 op achteruit per 4 weken. Ach vind het wel heel erg belangrijk om er straks extra te zijn voor die kleine hoor, we hebben niet gekozen voor een kinderdagverblijf, mijn moeder werkt niet dus die gaat straks 3 dagen per week oppassen, lijkt me best pittig maar ze heeft er nu al zin in... Jojo wat vervelend van je zusje zeg, goed dat je moeder en jij een gesprek aangaan. Hopelijk wordt het allemaal snel verbeterd. Krisje goed dat je vader wat heeft rond gebeld. Die opslag van 100 euro lijkt me ook wat aan de hoge kant. Wel fijn dat je evt. spullen bij je tante kwijt zou kunnen. Leuk dat je misschien voor de vrijdag werk hebt, ga ervoor meid! Mutzie lekker genoten van je frietjes gister, heb je het naar je zin gehad? Hier gister lekker thuis op de bank met mijn boek, lekker relaxed. Heb één wasje gedraaid en opgehangen, verder niets!!! Vanavond ga ik de toekomstige babykamer leeg halen, er staan namelijk zoveel tasjes met spulletjes voor onze kleine babyboy! Pascal gaat dan de vloerbedekking afdekken en morgen beginnen met de voorstrijk op de wand die we lichtblauw gaan maken, leuk hoor om eindelijk te beginnen met het kamertje. Heb er zo'n zin in, vooral als straks de meubeltjes er zijn.. Ik probeer het ook rustiger aan te doen, vooral op verzoek van Pascal, hij is echt bezorgd, wel heel lief. Mischien blijf ik wel een keer wat daagjes thuis om even bij te tanken en kijk dan even hoe het verder gaat. Gelukkig niet echt heel veel last meer gehad van bandenpijn. Vandaag laatste dag en dan weekend heerlijk.
Manon: heeeel erg veel succes vandaag. Ben één en al duim vandaag Hoop heel dat alles lekker bij je blijft zitten!!
pfff het nadeel van gisteren lezen en vandaag reageren is dat ik nu niet meer weet wat er gezegd is Ik heb net het ziekenhuis gebeld en te horen gehad dat we vandaag om 2 uur onze terugplaatsing hebben! Dus jullie kunnen de duimen neerleggen tot die tijd meiden krisje 100 euro per maand, het zal wel het normale tarief zijn, ik weet het ook niet, maar als je het gratis bij een tante kwijt kan is dat wel beter zeg. Hopen dat de opkoper er flink wat voor geeft, maar uitkijken met die lui hoor. Anders gooi je het alsnog op marktplaats. Staat je trouwjurk daar al op? dan bieden we mee. smits/naat ik werk al maar 75 % dus nog minder werken zal haast niet nodig zijn. Opvang wel maar niet voor hele dagen, ik wist niet dat dat trouwens nog zo duur was zeg. Nou ja we zien wel hoe het loopt. Willen bij jullie de oma's niet een dagje in de week oppassen? Jojo lief dat je opkomt voor je zus. Zo te horen kan het echt niet...rot dat ze er zelf dus ook zoveel last van heeft. Lijkt me een goed idee om eens even een goed gesprek te hebben met de leiding daar. En met je moeder erbij, want jij bent denk ik wat te emotioneel door je zwangerschap Pfff verder weet ik het niet meer hoor Oh ja Sab en Bietje dromen jullie maar lekker verder over veeel geld winnen Super, hoe is je vrhoor verlopen. Deed hij weer zo bijdehand? Mutz sorry dat ik die kletsmutzen vergeleek met jou hoor. Nog leuke dingen gekocht in de stad? Julesz en gelukkig hoe gaat het bij jullie? Is je angina al wat beter gelukkig en lukt het temperaturen weer? Julesz al met je dokter gebeld?