Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Heb nog foto's geplaats net op Hyves...

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    En al gereageerd hoor Naat!!! :D

Sab lijkt me ook zo bijzonder als er iemand voor mij een kaart zou leggen! Kunnen we haar niet vragen voor de 27e dan kan iedereen kijken of je dat wilt. Zullen allicht kosten aan verbonden zijn, maar dat maakt mij niet uit! Ik heb een grappige tarot gadget op mijn hyves gezet! Kan je een kaart trekken en dan krijg je er uitleg bij!

Ja hoor ik lig nu weer rustig op de bank! Was wel lekker vanmiddag met keihard Nick en Simon dvdtje aan hhaha die klein vond het maar niks in mijn buik! Nooouuuu daar went ze maar aan!

3. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Nee, heb geen ovutesten liggen!

Heb net een discussie met me mannetje gehad.......

Een collega van mij is vandaag voor het eerst naar de gynacoloog geweest met haar man omdat ze al 1,5 jaar proberen zwanger te worden zonder resulaat. Ik belde haar dus net om te vragen hoe het was geweest en wat ze allemaal zeiden en hadden gedaan enz.
    De gynacloog vertelde hun dat ze moeten stoppen met roken.
    Toen ik dit net tegen mijn man vertelde zei hij meteen, als het bij ons ooit zover komt en mij wordt verteld wat ik NIET meer moet doen dan het ik daar maling aan.
    Dus me mannetje wil dan niet stoppen met roken, drinken enz.
    Nou jullie snappen denk wel dat ik ff boos werd. Wat wil hij nou? Als je echt een kindje wil heb je het er toch wel voor over om te stoppen?
    MANNEN.......snap ze echt niet!
    Hoop natuurlijk dat we gewoon zwanger worden, maar stel dat we hulp van het ziekenhuis nodig hebben hoop ik toch wel dat me mannetje doet wat de gynacoloog hem vraagt.
    Anders ben ik bang dat ik toch echt op zoek moet naar een andere vent hahah.

Ga zo ff lekker douchen en alles bijscheren (je ziet door de bomen het bos niet meer) en dan me vent verleiden.

4. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Gelukkig jeetje ik zou ook echt boos worden hoor, hij moet er idd wel wat voor over hebben maar geloof me jullie worden echt heel snel zwanger meid echt!!!!
    Veel scheerplezier whahhahaha maak er wat moois van.

Jojo zag je reactie al...snelle jojo!!!
    Goedzo dat je lekker op de bank geploft bent...En Nick & Simon leukkkkk...daar moet ze zeker maar aan wennen hoor

Pfff ben nog niet boven geweest ik t kamertje...ga zo maar ff snel alles wegzetten dan is die morgen leeg en kan Pas direct aan de slag met afplakken en voorstrijken:p:p hij is nu trainen dus zet lekker hard de muziek op gezellieee

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    He verdorie Gelukkigdat wil je niet horen van hem natuurlijk! Nou ja mannen denken ook vaak niet verder dan de dag van vandaag dus als het zover is dat jullie (en laten we het niet hopen) ook op dat punt belanden dan zal je zien dat hij er ook voor wil gaan joh! Ga jij maar lekker met de heggeschaar in de weer en dan huppa klussen hahaha!

OH lekker he Naat rommelen met harde muziek aan!!! Heerlijk! Kan Pascal de kleine eigenlijk ook al voelen??? En hoe vindt hij het??? Leuk hoor dat jullie gaan beginnen met t kamertje! Ben blij dat die van ons klaar is hahahah!

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH god ik vergeet helemaal dat ik nog moet eten! Oh dat heb ik dus steeds vaker! Heb ook geen trek maar ga me er toch maar even toezetten...

7. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Pfffff alles is eruit uit de babykamer, en in de logeerkamer is het nu echt een zooiiiiiii wat heeft die nu al super veel spulletjes zeg...niet normaal zeg.

Elke keer als ik Pas roep om te voelen dan werkt die kleine op de één of andere manier niet mee en laat die ze pappie nog niets voelen whahaha, mijn verloskundige zei vanaf 24-25 weken maar ja hij vind het belangrijker dat ik het voel...alhoewel het natuurlijk wel leuk is voor hem om zijn zoon te voelen schoppen. wanneer voelde jou mannetje het jojo??
    Goedzooo en nu eten jij...loop zo ff naar m'n ouders...

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon, 9 eitjes!!! Weer boven gemiddeld, zal vast een goed gevoel geven. Hopelijk zijn de komende twee weken zo voorbij.
    Je vroeg nog naar de kinderopvang. Moeders wilt graag een dagje oppassen, maar wij hebben besloten om het deze dag ook de opvang te brengen. We zullen waarschijnlijk vaak genoeg een beroep doen op ze in het weekend en wil ze graag echt als opa en oma houden en niet als mede-opvoeders.

Naat: ik werk nu 36 uur en hoef dus maar 12 uurtjes in te leveren.
    Leuk om morgen te beginnen in het kamertje.

Jojo: En nu wel gegeten? Ik moet zo lachen om al jou gepoets en gewas.

Gelukkig: Fijn dat de pijn weg is. Succes met klussen.

Super: veel plezier met je feestje en volgende maand kan jij een feestje geven voor je vriendin.

Kris: Goed om te lezen dat je je laat adviseren door een advocaat. Leuke vrije dag gehad? Het ziet er wel naar uit daar je wat langer kan blijven op deze school toch?!

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH herkenbaar Naat dat ging bij ons ook zo! Ro voelde het pff ff denken hoor laat dat wel, door die voorliggende placenta! Ik gok zo rond de 27 weken dat hij het echt goed kon voelen en dat hij ook zeker wist dat het de kleine was. Nu hoeft hij er geen moeite meer voor te doen hahaha Je kunt haar zelfs zien bewegen. Heel grappig gezicht dat je buik allerlei vormen aanneemt! Begint nu wel steeds mee pijn te doen al die trappen en dat gedraai, want een draaikontje is het wel!

Lekker dat alles nu leeg is! Ja je staat er van te kijken wat voor spullen je allemaal verzameld hebt he! Ik heb nu een plank in de keuken leeg gemaakt voor de flesjes e.d. en een kastje voor alle monddoekjes en slabbers!

Veel plezier bij je ouders! Ga je zomaar voor een bakkie of voor iets speciaals?

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    oja Jojo, als het allemaal goed gaat wil ik graag 4 weken van te voren stoppen met werken. Mijn eerste verlofdag is dan 12 april.

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja hoor Smits het zit er weer in hahaha! Voelt jouw mannetje de klein al goed bewegen???

Ik ga straks 28uur werken. Doordat dit onregelmatig is, zullen de opvangdagen ook flexibel worden. We hebben via een gastouderbureau een hele lieve gastouder gevonden die dus ook die flexibele opvang bied. Ze belt ons regelmatig om te vragen hoe het gaat met ons echt leuk zo betrokken!!!
    Ik weet dat ik er iets van 300euro op achteruit ga zonder ORT meegerekend. Kunnen we gelukkig goed lijen! Ik weet alleen niet hoe je dat moet doen met het terug vragen bij de belasting. Kan iemand me daar mee helpen? Ik weet ook nog niet mijn exacte salaris en dat heb je wel nodig om het aan te vragen toch? En wanneer moet je het gaan aanvragen???? Ik word er doodzenuwachtig van en heb er gister al weer woorden met Ro over gehad.... :( Dus elke tip advies of wat ook is heeel welkom!
    Ik ben zo bleu op dit gebied!

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    12 april! Lekker in het voorjaar genieten hoor!!! Met dit weer is dat hele verlof geen moer aan! Kan je wel lekker nestelen hahahah!

Hey Julesz is online! Meid hoe is ut??

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jojo check dit eens, hier vind je al je antwoorden en vanaf hier kun je het ook aanvragen, balastingdienst leuker kunnen we het niet maken.....;)

Toeslagen: Kinderopvangtoeslag

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je manon ik heb net gekeken maar ik weet dus niet precies wat mijn inkomen gaat worden. Als ik het doe met een schatting dan betekent het dat we maar 77euro per maand terug krijgen en dat lijkt me erruug weinig!!!!
    We hebben zo'n belastingmannetje die dat soort dingen meestal voor ons doet, maar ik wilde het zelf kunnen (ging de discussie met Ro ook over :)) denk dat ik hem toch maar even ga bellen!

Oh en wij willen ook niet dat de opa's en oma's gaan oppassen. Vooral mijn schoonmoeder zal erg bepalend (willen) zijn in de opvoeding en daar krijg ik nu al kromme tenen van bij het idee. En dan zou het maar voor 1 dag zijn.... ze wilde het wel graag maar zei ook dat ze zich dan wel met opvoedkundige dingen moest bemoeien en dat gaat noooo waaay never nooit gebeuren!

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    wie zitten er nog meer Herbie te kijken? Zooooo schattig dat autootje:)

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jojo, je kan makkelijk je schatting opgeven. Als je inkomen anders blijkt kun je gewoon een wijziging doorgeven tussendoor. Geen probleem. Het werkt net als de zorgteruggave. Die hebben wij ooit gehad toen Bart van mij nog studeerde. Dat deden we gewoon zelf, het is niet moeilijk, gewoon goed lezen en het formulier invullen dan komt het goed. Als je er iemand voor hebt en je vertrouwt jezelf niet, gewoon laten doen.:)

17. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    AAah, heel verhaal getypt, weigert de server....
    Nog een keer: Superl Wat fijn dat de combitest goed was! Kun je daar ook weer gerust over zijn. En verder genieten van je zwangerschap. Krijg je al wat een buikje???
    Manonnetje, wat spannend joh! Oh ik hoop echt dat ik je de 27e mag feliciteren!!! Ik sluit me ook aan bij de duimbrigade!
    voor de rest moet ik even teruglezen.
    Dat ik even niet actief ben geweest hing samen met het feit dat we even een beetje de balen hadden van de hele situatie. Gewoon erg teleurgesteld en afvragend of het wel goed komt. Je kent zo'n moment vast.
    Ook zat ik in tweestrijd, wou ik dat wel, progestageenpillen ( een verkapte manier van de pil gewoon opnieuw slikken en dan een onttrekkingsbloeding afdwingen). Ik geloof dat het voor sommigen werkt maar tevens vroeg ik me af wat het percentage vrouwen is waarbij dat niet het geval was. Ook het feit dat de HA eigelijk niets onderzocht en dit opperde zonder enige vorm van onderbouwing.
    De conclusie, hoe shit het ook is om op dag 48 te zitten vandaag, ik doe het niet. Geen polonaise aan mijn lijf. Ik snap de keuze ook om het wel te doen. Maar het voelt nu niet goed. En daarom ga ik een nieuwe weg in, die van de klassiek homeopaat! De vader van een vriendinnetje is klassiek homeopaat en hoorde van mijn verhaal en gaf aan dat er vrij makkelijk wat aan mijn probleem te doen is.
    Ik neem het heft in eigen handen, baadt het niet, dan schaadt het niet. Hij geeft me een dezer dagen het adres van een homeopaat uit mijn woonplaats. Mochten jullie het interessant vinden kan ik mijn ervaringen posten...
    Liefs van hier, ik kijk uit naar de 27e ...

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jojo ik stuur je ff een pb-tje

19. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo ik ging gewoon ff een uurtje langs, ze wonen 1 straat achter ons, wij wonen echt in een familiebuurt, iedereen woont bij ons (bijna) op loopafstand...mijn vader stond gisterochtend om kwart over 7 bij mij binnen, hij had me twee daagjes niet gezien en mist me dan (zoals hij dat dan zegt) hij kwam uit zijn nachtdienst even vragen hoe het met me ging...hebben we samen nog een bak koffie op;) lief he.
    Ik weet er helemaal niet veel van betreft de belasting en kinderopvang, sorry.

Smits lekker vanaf 12 april met verlof, heerlijk vooruitzicht!!! Je hoeft dus maar 12 uurtjes in te leveren, ach het komt heus allemaal goed.

Julesz wat vervelend dat je er even doorheen zat, heel begrijpelijk. Vind het goed van je en post hier maar lekker alles wat in je opkomt hoor meid.

Jaaaa wat een spullen allemaal he, wat kun je allemaal wel niet kopen voor zo'n kleintje, ach wel super leuk wordt er altijd zo vrolijk van...

Ohhja Jojo, bij ons dus ook zo dat Pas het nu nog niet kan voelen, maar ben maandag 22 weekjes dus wie weet moet hij nog ff w8te tot een week of 25...hij moet geduld hebben:D;)
    ga even gtst verder kijken..

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Lady's ben er vandoor....ben x-factor kijken doeggggg tot morgen of zondag

Deel Deze Pagina