hi girls... gelukkig... roosendaal, 15 minuten hier vandaan ga je zaterdag als het optocht is? En meid, hoe moeilijk ook, je kan niet meer doen als wachten en klussen en ons voor je laten duimen natuurlijk Naat.. Je moet toch echt op de koffie gaan komen hoor... Dit weekend alweer zo dicht bij mij geweest geen prenantal bij jullie in de buurt ofzo wat een actie van de voorstrijk... heb je die voor een later klusje alvast staan haha... Bietje.. Ben blij te zien dat er steeds meer bietje op het forum staat.. Laat hello kitty maar lekker zichtbaar worden door jouw berichtjes hoor En ben benieuwd waar de stenen voor waren? was dat na aanleiding van gister gedaan? super... rust lekker uit, morgen weer een dag inderdaad Enne manon, voor jou hetzelfde als hierboven Hier weinig nieuws.. geen vorderingen of wat dan ook... Gewoon druk aan het lesgeven geweest Morgen op de thee bij een vriendinnetje (dat in aug was bevallen) en s avonds uit eten met collega's van mijn vorige baan... als afscheid nog... Heb er wel zin in..
Ja, Kris, ik ga iid. naar de optocht en sávonds dus ook daar de stad in. Ben vorig jaar ook geweest en was erg gezellig.
oh ja Krisje...weet je wat ik hier nog vond??....Ik dacht dat hij allang op de bus was gegaan...maar je verjaardagskaart...oepsie...hij was terechtgekomen tussen de krantjes die ik vandaag dus heb uitgezocht. Als je wil kan ik hem alsnog sturen hoor hij is al helemaal geschreven en er zit ook al een postzegel op dus ik kan er nog niets anders meer mee Ik doe hem morgen wel gewoon op de bus alsnog haha maar dan weet je dat hij eraankomt
Nou, moest even flink bijlezen zeg! Wie sliep er nou met een been opgetrokken en op je buik? Dat is wel een bijzondere houding hee! Haha. Manon, ooooh wat bijzonder allemaal. En nu kijken wat je lichaam doet.. Jojo: wat goed ( het is een wat late reactie) dat jij en je moeder een gesprek gaan voeren met die mensen van de woongroep waar je zusje woont. Wanneer ga je dat doen? Had je al vaker dingen gesignaleerd waar je niet tevreden over was? En hoe lang duurt het voor je zusje daar mag gaan wonen waar je werkt? Waar hangt het van af? Nathalie, wat leuk, de voorpret van het klaarmaken van het kamertje voor jullie beeb. En wat fijn dat je zo'n goede band met je familie hebt. Wel onroerend hoor.. Wat voor kleuren in het kamertje gingen jullie ook alweer doen? Bietje: Krisje merkte het ook al op, en ik kon het ook concluderen, je posts worden steeds langer en steeds vaker! Babbel de babbel... En wat fijn nog zo'n zwevert hahaha. Mijn zwager legt een keer in de zoveel tijd een kaartje voor me en beide keren was het super toepasselijk en bruikbaar ook.... En een lief berichtje trouwens. Ik geniet erg van de gesprekken met jullie allemaal. Gelukkig, je kon dus weer aan de slag de afgelopen dagen.. Je dacht dat je eisprong al geweest is, heb je op dat moment ook geklust? Ik leef met je mee meis. En ga me gewoon weer te pleuris duimen voor je dat het raak is. Smits, spannend heur, kinderopvang regelen .Man, zo kleinkt het wel een beetje als een rib uit je lijf! Gelukkig dat de tegemoetkoming kinderopvang ook bestaat... O ja, en wees gerust. ik ga niet zelf experimenteren en zal goed dingen uitzoeken. O ja, manon, geen naalden in het spel nu hoor. Maar ik snap je reactie heel goed hoor. De een heeft er meer mee dan de ander. Voor nu probeer ik het op deze manier. En dan kan ik altijd nog over gaan op verder onderzoek en evt. behandeling. Krisje; wat zei de advocaat eigelijk? En is de kans groot dat je de baan over zou kunnen nemen van die collega die een andere baan heeft gekregen? Of las ik dat nou verkeerd. Super, wat kewl dat je een combimaxicosie gekocht heb. Welke kleur? Xxx
Zwangere meiden kunnen jullie me zeggen of jullie nog iets weten van de tijd dat jullie net zwanger waren, maar het nog niet wisten. Dus een dag of 4/5 na de eisprong? Ik heb me toch een last van mijn (ik denk) baarmoeder. Net of ik ongi moet worden. En het trekt helemaal door naar mijn onderrug, ik kan haast niet meer zitten. Ook constant het gevoel dat ik moet plassen ofzo. Ben zooo benieuwd of dit bij een zwangerschap hoort (innesteling)? Wat voelden jullie?
Old School hebben we opgenomen. Gekeken naar Half past dead en hele slechte actie film met Steven Segal haha. Weet niet wat we nu zulen gaan kijken..zitten nog te zappen
Hhahahh ja wij, lekker thuis op de bank met me laptoppie op schoot. Ik ben echt een huismus!!! Jeetje Manon, wat een spanning zeg. Ik kan je natuurlijk niet helpen uit ervaring maar lees wel vaak dat..... vaker plassen last van onderrug ongesteldheidskrampjes krampjes/ gevoelige baarmoeder........ zwangerschapskwaaltjes zijn. Het is zo spannend zeg, leef helemaal met je mee!
Ja he, ik hoop zo dat ik het me niet verbeeld. Pijn in mn rug kan ook zijn van het vele bankzitten wat ik nu moet doen. En het vele plassen van al het water wat ik moet drinken. Ik ben normaal niet zo;n waterdrinker. Maar de krampjes verbeeld ik me echt niet...maar wat het betekend Ik ben zo nerveus nu..ik had dit helemaal niet verwacht namelijk... Dacht dat het vanaf nu pijnloos zou zijn allemaal...misschien stom gedacht
Huismussen rulez! Jaaah man, je gaat van al die kwaaltjes toch dingen denken he? Hoe rationeel je ook wilt denken.... Ik kan me voorstellen dat je hier niet op gerekend hebt. Je leeft eerst ook zo naar het proces voor en DE plaatsing van de bevruchte eicel. Dan zou je bijna vergeten dat er daarna ook nog wat komt.... wanneer moet je nu weer terug naar het zh ?
Ja dat is het Julesz en niemand zegt hoe je je hoort te voelen..maar denk ook haast niet dat dat kan..zal wel verschillend zijn.. Ik hoef niet terug voor ik weet of ik zwanger ben of niet...
Hoi meiden zal ff reageren op manons vraag. Veel plassen, zere memmen en groot ook en de krampjes heb ik gehad tot een week of 9. Vanaf week 6 misselijk. Maar wat ik echt dus bij alle drie had was plassen, veel plassen. Weet dat sab volgens mij in het begin last had van haar darmen.
Kon sab ook zelf zeggen want ze is er ook hahaha. Hier ook huismussen hoor alleen doen sab en ik bij elkaar huismusserig.
Heeey Bietje is er ook!! ook huismus? thanks voor het antwoord, zere memmen heb ik zowiezo al van de hormoonprikken en groter zijn ze ook al daarvan..dus daaraan kan ik het niet meer zien helaas, mijn mannetje is in tweestrijd hij vind ze nu heel mooi maar baalt dat hij er niet teveel aan kan zitten, ze zijn behoorlijk gevoelig namelijk(pijnlijk is meer het woord)