Volgens Bi heb je die weeen toch wel en je kindjes door dat kleine gaatje laten komen, dat doet niet eens pijn...het zijn die weeen die het hem doen... dus Jojo voor de weeen onder narcose..
whahahah ik ga kijken!!! Neeeeeeeejjj geen naalden in mijn poezelige hernia rug!!!!! Ik zal een flinke meid zijn en lekker gaan puffen zoals ik op yoga geleerd heb.... tenzij ze in stuit ligt natuurlijk... hmmmmm
Oh nu krijg je hem Sab!!! OH SAB PAS OP! IK ZIE EEN DOKTER MET EEN INFUUSNAALD EN DIE GAAT JE EEN BLOEDTRANSFUSIE GEVEN!!!!! LAAT JE EERST EVEN BLOED PRIKKEN???? JA LANGS DE OPERATIEZAAL WAAR ZE HERSENOPERATIES UITVOEREN EN DAN RECHTS!!! MUHAHAHAHAHA (dr evil)
He Sab, Jojo is de narcos smeker he! Ik ben ook dol op pijn...Nou ja, voor mij is het nog heeeeel ver weg dus makkelijk praten.
Whahahahah, bij mij geen link tussen niesen en steken of niesen en bevallen. Ik zou eerder denken, niesen en een scheetje laten. Meer zal er niet uit komen whahahahahaa ( smiley met voeten die boven omgevallen stoel uitsteken) Super, heel goed die post erna. Nee, ik had geen blocnote, je kunt spreken van een helder opgejaagd moment... Geniet er van, is tijdelijk.. De test zal ik me geestelijk op voorbereiden. Ik doe nu nog gewoon negeren. Makkelijker dan me pijn doen als ie toch weer negatief is. Weet iemand waarom mijn kat altijd op schoot wil ( hij is wit sab), als ik iets zwarts aan heb.... Ik ben persoonlijk goede vrienden met de ikea roller. En de droger na het wassen.... Maar moeke manon had al gereageerd geloof ik Super, die banner klopt idd niet. Er stond een lastig woord in met 14 erbij. Dus ik heb het maar zo gelaten... Man, ik ben blij als het morgen is geweest ( Stuiterchaos modus)
Och gus, hebben jullie sab weggepest.... Ik zou toch zweren dat ik dokter evil daadwerkelijk voor me zag bij het lezen van die tekst hahahaha
Whahaha...kom maar op met die naalden Jojo..ben zo vaak geprikt de laatste tijd.. doet me niets.. en bovendien moet ik net als super nog zooooooooooooo lang...ahahahha..maak ik liever jouw eventjes gek... En Julesz..die kat komt bij je omdat je zwanger bent... Ik heb een h&m roller maar die is ruk hoor...
En als ik mijn broeken na het wassen in de droger gooi, kom ik er helemaal niet meer in met die dikke reet van mij, whaha
hahahha niezen en een scheet! Heel herkenbaar juist nu! Dusss meiden geniet maar van jullie schaamteloze zwangerschappen, maar als jullie ook 31 weken zijn dan lig ik dubbel met een mooi meisje aan mijn tietje (whahah cup F!!!) en mijn figuur weer terug MUHAHAHAHAHA! Pest me maar maar i'll be back!!!! Je moet ook niet aan katten en poezen beginnen! Ze zijn super lief hoor, maar dan vooral op tv en bij een ander thuis op de zwarte bank MUHAHAHAHA
hahahahahahahahahahaha Daar heb je een punt. Niet dat ik vind dat jij een dikke billenparij hebt. Een belg op lowlands zei ooit een keer tegen me: Alleee mevrrrouw. Gij hebt 'n schoone bill'npartei" Sindsdien hanteer ik de term billenpartij. En absoluut KRisje, ik zag je al verschijnen. Gewoon je melden als je dat wilt. We kunnen ook serieus luisteren en reageren
Arme meid..cup F, wahhahaha..nee hoor..lekker melk produceren die memmen.. Hoop trouwens niet dat er een van jullie bang is voor katten, want die van mij zijn nogal opdringering en willen bij iedereen op schoot..dus de 27ste zwarte kleding aan een een ikea roller mitnemen
Word ik gewoon van internet gegooid........ Julesz: je kat komt idd op schoot omdat je zwanger bent. Nee even serieus...snap dat je nog niet wilt testen... Sab fijn dat je niet van de bank gerold bent jojo, F ????????????????? jeutje....en je had?