Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Nou voor zwangerschapskwaaltjes moet je niet bij mij zijn hoor.. Ik ben een van de gelukkigen die weinig tot nergens last van heeft..(wat ik nu direct weer afgeklopt heb)...maar als ik zo terugrekende dan was ik op de dag van mijn innesteling misselijk..dat is eigenlijk de enige keer geweest, gelukkig...

Hier ook een huismus hoor.. altijd al geweest ook vroeguh..toen ik nog jong was, haha..

Heb EINDELIJK..mijn kadootjes van Bi gekregen..zo vet super leuk lief en schattig..zal morgen even wat fotootjes schieten en ze op hyves zetten...

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha herkenbaar!! Alleen al er naar kijken doet al pijn. Ach kan hij alvast wennen dat je soms geen zin hebt in die poeha aan je lijf, zeker niet in het begin. Aan de andere kant hebben ze natuurlijk ook in je baarmoeder zitten " wroeten" dus dat is nog best gevoelig denk ik . Misschien dat daar ook de krampen van komen.

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nou..niet alleen in het begin hoor, hahah..Arme Jas...

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    eigenlijk moet ik mij ook maar hier melde...
    10 mei 2009 gestopt

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Meiden, zouden jullie ook wat minder kunnen beppen? Jeetje, ik hou het niet meer bij! Maar nee, ik vind het wel leuk om alles te lezen hoor, alleen kan ik dan niet zo goed meer op iedereen reageren.. Ga mijn best doen..

Manon: echt super spannend! Hoop echt dat je kleintje lekker gaat innestelen en lekker bij je blijft zitten!

Bietje: je hebt het maar druk van het weekend! Beetje aan jezelf denken hoor! Ben wel blij steeds meer van je te horen. Moet zeggen dat ik ook wel nieuwsgierig ben naar een kaartleester. Lijkt me ook wel weer eng, als ze dingen ziet die je niet wilt weten...
    Geloof ook wel een beetje in het spirituele. Ben erg nuchter ingesteld, maar soms zie dingen, lees je dingen of maak je iets mee wat je wel weer aan het denken zet: is er meer tussen hemel en aarde? Vind het erg mooi en bijzonder om te horen dat daar zo anders over wordt gedacht.

Kris: goed dat je een advocaat in de armen neemt!
    Leuk dat je het naar je zin hebt op je werk. Zou leuk zijn als je die andere invaldagen ook krijgt en zo niet dan heb ik het idee dat je snel wel weer voor wat anders wordt gevraagd aangezien de directeur nu al iets voor je had. Gaat goed komen met jou! :D
    Ik heb echt helemaal niks met carnaval, haha. In onze provincie wordt daar weinig aan gedaan. Ooit wel eens in BOZ geweest, maar dat was echt eenmalig. Ik en "verklede" mensen, (zwarte pieten, de sint) geen goede combi, haha!

Gelukkig: fijn dat je minder last hebt van je keel. Ik had trouwens nog nooit van een agina gehoord... Zou fijn zijn als je ei nog niet gesprongen was en dat je nu misschien wel goed geklust hebt. Ben benieuwd naar je temp de komende dagen.

Julesz: kan me voorstellen dat je baalt van je cyclus! Ik ken het gevoel. Hoop dat de homeopatische middeltjes gaan werken. Ben erg benieuwd, dus kom maar op met je verhalen :)

Super: wat gaaf dat jullie de wagen hebben gekocht! En helemaal gijn dat de comitest goed was. Nu gewoon gana genieten!
    Hoe was het met en bij je vriendin?

Naat: wat leuk, die voorbereidingen voor het klaarmaken van het kamertje! Je buik ziet er ook helemaal goed uit! En je verhaal over je pa die 's ochtends een bakkie komt doen vond ik helemaal geweldig. Zag het helemaal voor me! Leuk hoor!

Smits: wat leuk dat jullie de kleine allebei zo vroeg al konden voelen. Lijkt me erg bijzonder! Fijn dat je een datum hebt om naar uit te kijken, 12 april. Mooie tijd om verlof te hebben.

Sab: euh.... Hoe is het met jou? Ben het een beetje kwijt, hihi. Nog een leuk steentje gevonden samen met Bietje? Al inkopen gedaan voor over 3 weken? ;)

Jojo: ik ben net als jij als het gaat om belastingzaken... Ook ik stuur alles altijd naar Zo niet mijn ding; financien... Ja, de spaarrekening spekken :D

Hoop dat ik iedereen beetje hebt gehad. Oh ik moest nog even op Bietje dr slaaphouding reageren; op buik met opgetrokken been. Ik ken het, zo lag ik ook altijd, heerlijk! Maar sinds ik last van mijn rug heb tijdens het slapen kan ik dat niet meer :( Moet nu echt op mijn zij of rug liggen... Vond het grappig om te lezen dat je zo lag :)
    Hier geen bijzonderheden. Maandag naar de gyn, kijk er wel een beetje naar uit. Hopelijk weer wat actie/zekerheid. Heb het idee dat ik aankom van mijn medicijnen. Mijn lichaam reageert dus behoorlijk op hormonen... Viel veel af na het stoppen van de pil, nu het idee weer dikker te worden. Kan wat worden als ik nog een zwanger word :D
    Vandaag gewerkt, morgen verjaardag en visite. Dan is het weekend al weer om, wat gaat dat toch snel... Ga, zo maar eens naar bedje... Iemand nog wakker???

6. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh er zijn er nog een hoop wakker! Moest al weer bijlezen na het plaatsen van mn bericht...

7. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Whahahahahaaaa, ik dacht bij het zien van een reclame te horen: last van ballen? Bleek het die reclame te zijn ivm wallen bij wallen van Nivea. Last van wallen???

Sab, wat heb je gekregen van Bietje?

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel mensen nog wakker zelfs! Hoop idd dat je maandag wat wijzer wordt.

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Haha Julesz! Hoezo, "waar het hart van vol is loopt de mond van over"??

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Op naar de 100 pagina's!!!!

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Julesz..heb drie schattige pakjes gekregen..echt vet stoer en leuk...

@ Mutz..hier alles prima hoor..geen klachten en geen bijzonderheden..en nee nog geen inkopen gedaan, want dan eet ik alles al op voordat jullie komen..

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een rozenkwarts gekocht , schijnt de steen van de liefde te zijn en te helpen bij het openstellen van je hart etc... Zal nog wel veel meer bij horen ,
    aar kreeg het advies van mijn vriendinnetje dus meteen maar gekocht misschien heeft het een positief effect op het open staan voor een volgende zwangerschap, u never know haha

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Toppunt van moeheid??: Wallen onder je ballen...:D(voor de heren dan he)

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Over 9 berichten wordt het topic weer gesloten volgens mij..dann moet er een deel drie komen..leuk voor degene die er nu neit zijn..en maar zoeken, wahhaha

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Dat zijn er 100!

Je zal toch niet dik worden van thee? haha Misschien wel van cola :D De rest nemen wij allemaal mee :)
    Fin dat alles goed gaat met je!

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Cola light, dus dat mag ook... en Bietje..stop het in zijn onderbroek, misschien werkt het, haha

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    En als het bijna de 27 e is mogen we een week niet op hetforum, hebben we die dag niets meer live te kletsen ... Alhoewel wedaar niet bang voorhoeven te zijn denk ik eigenlijk .

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hoezo na 100 pagina's? De vorige sloot toch pas bij 500?

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Is het een losse steen die je neerlegt in huis of een hanger, Bietje?

Niet te veel cola light he? Dat mag je als zwangere ook maar een paar keer per dag ivm cafeine...

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Een week niet op het forum?? wat weet jij wat ik niet weet?

Deel Deze Pagina