Gestopt met de pil in mei? Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabrina79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ga ook slapen! Truste allemaal en tot morgen waarschijnlijk en anders maandag!! Liefs

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    pffff trek het niet meer...ik ga ook naar bed...truste..niet teveel meer kletsen he anders is er weer zoveel bij te lezen morgen:p

3. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen....YESSSSSSSSSSS eindelijk weer eens een lange nacht gehad; half 1 erin-half 11 eruit. HEEEEEEEEEERLIJK. Nu het bed van zolder naar onze nieuwe kamer overbrengen en dan vannacht voor het eerst daar slapen. (met hopelijk ook een lange nacht!)

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ja hoor Bi..dat is gewoon langer dan dat ik geslapen heb..heerlijk.. En wat spannend..vanavond voor het eerst in de andere kamer..zal wel raar zijn als je morgenochtend wakker wordt..ben je helemaal de kluts kwijt..hihi

Ik ga eventjes wat fotootjes op hyves zetten van de kleertjes..

5. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    zoooooo wat moest ik veel bijlezen zeg, vergeef me ik weet nu al bijna niets meer...

Mutzie ja leuk he dat verhaal van mijn vader, moest ook zo lachen...gister hebben we weer een dekentje gekregen voor het ledikantje van mijn vader, hij kan het niet laten...

Krisje we hebben hier wel een Prenatal maar die is echt heel erg klein, we hadden niets te doen vandaar dan maar richting Breda...lekker wat gegeten bij de Delifrance, heerlijk! Wij wonen natuurlijk niet zo heel ver van elkaar vandaan... Ga je volgend weekend carnavallen? Nog wat gehoord van je ex?

Bietje wat fijn dat je zo lekker lang hebt geslapen, heerlijk! Je hebt Sab goed verwent met al die leuke kleertjes. Sab wees maar blij met zo'n super zus en andersom natuurlijk ook. Soms ben ik er weleens jaloers op hoor!:)

Hier al lekker veel gedaan deze morgen, de badkamer, overal gestofzuigd (nouja Pascal dan), dweilen, wc's gedaan, mijn bovenkeukenkastjes gesopt...zo en nu vind ik het weer genoeg...ga zo even naar mijn moeder en vader toe ff op de koffie. Pascal is voetballen...gaat eindelijk weer eens een keertje door..met dat winterweer:p

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Hier ook ff wat in huis gedaan, moet alleen nog stofzuigen maar heb zo geen zin meer hahah!!! Wel lekker het bed verschoond, heerlijk altijd als je vanavond in een lekker schoon, frisruikend bed stapt.

Ga zo denk ook ff naar mijn ouders wandelen met de hond, mijn vent is ook bij de voetbal.

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    JEetje wat een hoop gekletst. Ik heb alles gelezen maar even geen puf om te reageren. Heel druk weekend met verjaardagen. Nu net terug uit Oosterhout, verjaardag van mijn zus. Mijn moeder was er neit want die is ziek. Belt net mijn vader op en zei dat ze naar het ziekenhuis moet. Hij moest het denk ik gewoon even kwijt dus ik zit hier een beetje met een naar gevoel in mijn buik, want hij klonk erg bezorgd, terwijl hij een man is van niet zeuren maar doorgaan...
    Ik had al gevraagd of ik ook mee moest maar dat wilde hij niet... Hopen dat het meevalt.... Duimen jullie voor me?

Later reageer ik op jullie maar daar staat mijn hoofd even niet naar sorry hoor!

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh jee Jojo..dat wil je natuurlijk helemaal niet horen als je moeder ziek is.. Je wilt dan alleen horen dat ze een beetje verkouden is oid.. Hopelijk hoor je snel dat alles goed is... Ga voor je duimen..

Knuffel..

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk duimen we voor je jojo, hopen dat alles goed is. Moest ze per direct naar het ziekenhuis? Hier uitgeput even zitten, gewerkt in huis bed naar beneden gehaald, ook lekkere schone dekbedden meteen idd heerlijk. Ben echt kapot nu, doe stoerder dan ik ben en krijg dan van mijn lijf op een kop. Oh ja en nog bed op gehaald voor Mika en meteen naar zolder gebracht wat krijgt die kongen een grote kamer zeg!

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ha die Bi..en hij had al zo'n grote kamer.. die kinderen van jullie zijn gewoon bofkonten... mooi huis, mooie tuin, grote kamers en toppie ouders.. en natuurlijk oom en tante, hihi..

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Net mijn vader aan de telefoon gehad. Niks ernstigs gelukkig maar wel pijnlijk en vervelend. Ze heeft nierstenen! Ze heeft nu een dycolofenac injectie gehad en krijgt pillen mee naar huis wat haar moet helpen om het proberen uit te plassen. Hopen dat dat gaat lukken! Ze hoeft gelukkig niet te blijven! Ik ben altijd panisch hoor als het om mijn ouders gaat, zelfs al is het mijn stiefmoeder. Stukje jeugd trauma na het overlijden van mijn moeder denk ik!

Bi meid wat ben je druk bezig! Ben benieuwd of je in jullie nieuwe kamer ook zo lekker zult slapen! Zou wel heel fijn zijn! Leuk dat Mika zo'n grote kamer heeft. Helemaal als hij straks nog ouder is!

Ik ga een tukje doen op de bank, want al die verjaardagen breken me een beetje op. (en dan denk ik aan Naat, meid hoe hou jij dat vol!) Gister nog een dikke ruzie met Ro gehad. Hij doet alsof ik me aanstel met dit soort dingen en ziet dan neit dat ik echt heel moe ben en het veel van mijn lijf vraagt al die verjaardagen en drukte. Hij helpt me met alles, maar dit stukje mist hij. Ik ben misschien ook niet duidelijk genoeg geweest naar hem toe en daardoor ontplofte ik gisternacht even... Gelukkig nu weer helemaal uitgepraat en begrijpt hij me ook beter. Heb t uitgelegd dat als hij zich niet lekker voelt en grieperig is en dan naar 2 verjaardagen moet op 1 dag die allebei super druk zijn. Dan word je bevangen door die drukte en dat trek je niet. Zo had hij het nooit bekeken......................mannen!!!
    Vandaag zijn we precies 4 jaar samen! Net lekker chineesje gehaald!!! Geen zin om eruit te gaan ben blij dat ik in mijn huispak in huis kan zijn!

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Fijn dat je moeder naar huis mag Jojo..Hopelijk plast ze die stenen snel uit, want volgens mij doet het echt ontzettend zeer.
    Dat je je zorgen maakt is heel logisch, zeker na wat je allemaal hebt meegemaakt.. en iedereen maakt zich zorgen om de mensen waarvan we houden..

Wat Ro betreft, het is en blijft toch een man he.. hij heeft die kleine niet in zijn buik..je verbruikt energie voor twee.. goed dat jullie het hebben uitgesproken en nu lekker tukken en rusten jij...

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jojo, gelukkig valt het allemaal mee al is en blijft het geen leuke kwaal. Hopelijk is ze ze zonder al te veel pijn snel kwijt.
    En wat betreft Ro...Dat is volgens mij een standaart zin die er bij mannen uitkomt. Oh..ja als je het zo bekijkt en Goh zo had ik het nog niet bekeken... heel herkenbaar:D ...MANNEN....

Bietje, hoe beviel je nachtje in de nieuwe kamer? lekker geslapen en had je 's ochtends niet iets van ..he, waar ben ik?

sab, wat een leuke kleertjes heb je gekregen!!!Heel lief!die met papa's en mama's boefje zijn mijn favoriet enne die allstars!!!kickeeee!! Enne die kwab is echt niet zo erg hoor, als je het er niet bij had gezet had ik het niet eens gezien:D

Mooie buikfoto's weer op hyves hoor....ik wil ooooooooooooooooook!!!

Naat: leuke jongenspulletjes gekocht! En het huis gesopt samen...Het is dat het nog te vroeg is maar hij zou zo kunnen komen..jullie zijn er klaar voor in ieder geval!

Gelukkig, idd niets lekkerder dan net gedouched in een net verschoond bed stappen...heeerlijk! En het schone dekbed al vervuild of niet?:D

De rest ook een leuk weekend gehad?

Hier heel rustig omdat dat moest:(, ik was er wel gelijk 1,5 klio vocht mee kwijt na de eerste dag al. Maar dat heb ik op zondag weer verziekt omdat ik toch te druk gedaan heb:), het zit er dus alweer aan...je ziet hem dan echt helemaal opzwellen naar de avond toe.
    Ik heb van een collega 3 zwangerschapsbroeken gekregen en die draag ik nu...ik kan mijn andere broeken niet aan omdat dat teveel drukt op die grote eierstokken en op mijn buik met vocht, bovendien krijg ik de knoop niet eens dicht...Het zit best lekker moet ik zeggen...

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi meiden,

ja hoor er is weer gebept gister... Balen dat mijn verslaving (het lezen en posten op het forum) niet won van het dvdje kijken met mijn mama op de bank.. :( ahh ja, dinsdagavond maar weer eens proberen te live kleppen, en anders de 27ste, weet zeker dat we genoeg te kleppen hebben dan haha :D

jojo... gelukkig zijn het maar nierstenen, maar dat is wel onwijs pijnlijk... rustig aan doen he, en ro even duidelijk (misschien achteraf wel te duidelijk ;):p) verteld dat het zwanger zijn ook zijn tol eist.. haha... '
    Hallo, jij ook al in brabant geweest zonder langs te komen :p hallo, ik ben alleen en zielig :D wil ook aandacht ;)

naat... het is altijd wel leuk om in een andere stad dingen te halen en van jullie uit ben je ook zo in breda... en gelukt met verven vandaag, of is het alleen gepoetst thuis?

mutz.. veel succes morgen en ben benieuwd naar het vragenlijstje en de antwoorden.. Dank je wel trouwens nog voor je kaart... :D hij was er deze weet.. helemaal vergeten te zeggen... sorry :)

manon... dat worden dus echt lange 2 weken als je van alles voelt aan je lichaam... Sterkte meisie ;) enne zie de kaart wel verschijnen haha ;)

Sab.. Ok mijn advies, het is een lio-er en die moeten zulke dingen zelf leren oplossen... Maar het alleen zien van het negatieve gedrag van de leerling en daar op reageren helpt de situatie ook niet echt. Laat hem zelf zoeken naar oplossingen en eventueel met een collega die wel op die dagen aanwezig is een (stiekem) oogje in het zeil houden...
    de kleertjes zijn echt leuk, al had ik dat al gezegd ;)

bietje... wat fijn dat je zo lang en lekker hebt geslapen.. Ben benieuwd hoe het vannacht in de nieuwe kamer zal zijn :)
    en heb je maar een steen gekocht of gelijk heel veel ;) :p haha... proberen waard misschien wel :p

Hoop nu iedereen gehad te hebben, en anders sorry!!

hier vanmiddag bij mijn vriendinnetje op bezoek geweest., lekker gekletst en met haar meisie van 5 maandjes geknuffeld en gespeeld :)
    vanavond afscheidsetentje met mijn excollega's gehad.. Kreeg het eten en een cadeaubon van 25,- voor ici paris cadeau :D super lief...

Morgen advocaat.. ben benieuwd...

enne sorry meiden, maar besef vandaag dat ik nog veel met mijn ex bezig ben.. wat hij doet, en waar hij mee bezig is.. :( ben vandaag zelfs langs zijn huis gereden.. een ex collegaatje/vriendinnetje haar moeder werkt bij de voetbal waar hij ook 3 dagen per week is... die vertelde dat mijn ex de keren nadat het uit was, steeds vroeg naar huis is gegaan...Pardon!?!? dat doet best pijn... En toch, houd ik eigenlijk nog best van hem, en hem het beste met hem voor.. Of ik terug wil, op dit moment (denk ik) niet, maar het besef dat ik daar over twijfel is ook moeilijk... En op de vraag of meneer al gereageerd had of contact heeft gezocht.. Nope.. helemaal geen reactie meer op mijn laatste mail (of hij een terugbod wilde doen, omdat hij anders niet in huis zou hebben staan...)

see u tommorow? xx

15. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo wat vervelend van je ma zeg! gelukkig is het niet iets heel ernstigs, is ze nu weer thuis met die pijnstillers?

Mutz succes 2day!

Krisje het is nog niet geverft, ik denk aankomend weekend maar weet het nog niet helemaal zeker...we hebben de tijd tot 9 maart, dan komt het kamertje pas. Gister dus alleen gepoetst.
    Leuk zeg die cadeaubon...ga jezelf maar lekker verwennen met een geurtje of iets...heerlijk vind ik dat altijd.

Ik zit weer op kantoor, kon vanmorgen goed mijn bed in maar was gister ook zo moe door al dat gepoetst, kan niet anders dan he... Pascal krijgt als het goed is deze week zijn werkbusje, dan kunnen we zijn caddy opruimen en scheelt wer aardig wat money per maand. Van onze nieuwe Corsa nog niets gehoord, ga van de week is even mailen of er al bekend is wanneer die verwacht wordt.

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zo met pen en papier achter de computer. Anders weet ik het echt niet meer! Ben nog steeds verkouden maar heb vannacht eindelijk wel wat uurtje kunnen slapen. Vandaag weer werken. Heb echt helemaal geen zin. Zal wel de maandag blues zijn??? Moet twee dossiers in elkaar zetten bah! Nou daar gaan we dan:

Kris: ik vind dat je het hartstikke goed doet! En dat je nog steeds gevoelens hebt voor je ex enzo dat lijkt me niet meer dan logisch hoor. Het is ook niet niks na zo’n tijd uit elkaar gaan. Dan kan je dat niet zomaar loslaten denk ik.

Jojo; bah wat vervelend dat je moeder nierstenen heeft, schijnt erg pijnlijk te zijn. Hoe is het met haar? En wat Ro betreft, tja het blijft toch een man he? Die snappen dat gewoon niet. Tenzij zij een keertje niet lekker zijn en dan is het alsof de wereld vergaat!

Bi: jeutje je bent weer druk geweest! Lekker wat afleiding. Denk je wel een beetje om jezelf? Je lichaam geeft niet voor niks een signaal.

Manon: hoe voel je je meid? Spannende tijden zeg! Ik had kort na mijn eisprong veel steekjes zowel rechts als linksonderin mijn buik. Ook mijn darmen gingen opspelen maar dat heb ik nog steeds. Een dag voor mijn nod begon ik met meer plassen en slecht slapen.

Mutz: vandaag naar de gyna, toch? Hopelijk gaan jullie weer wat wijzer worden en gaat er nu wat gebeuren.

Julesz: hoe gaat het met jou? Wat $%#@ die cyclus van jou. Kan me indenken dat de moed je soms in de schoenen zakt. Ben wel benieuwd naar je homeopatische ervaringen!

Smits: je kunt nu gaan aftellen naar je verlof! Wat heerlijk zeg. Is het nog een beetje uit te houden op je werk of wordt het tich echt wel zwaar nu?

Sabje: hoe is het met de perikelen van de 10 jarige leerling???? Je zou hem toch......... Hoe voel je je verder? Nog kwaaltjes?????

Nou heb ik denk ik iedereen wel een beetje gehad toch? En anders mijn welgemeende excuus. Vrijdag was het wel leuk bij mn vriendinnetje. Veel leuke kado’tjes gehad :) Jammer dat ik snotverkouden was en de lekker snoepjes niet kon proeven. Ze baalde erg van de negatieve test en had van te voren gezegd er niet over te willen praten. Wel lastig vond ik....wil er ook voor haar zijn. En ik durfde ook niet te veel te praten over mijn zwangerschap...lastig! Nou nu ga ik toch echt maar even serieus aan de slag.

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Super wat vervelend dat ze er niet over wilde praten over de negatieve test, is ook hartstikke moeilijk voor jou want jij voelt je bezwaard om over jou zwangerschap te praten, is een moeilijk situatie.
    Vervelend ook dat je zo verkouden bent, hopelijk ben je er snel vanaf.

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Krisje, houden van iemand is niet zomaar over..het heeft tijd nodig. Blijf met je verstand denken en niet met je hart, ben benieuwd naar de advocaat morgen.

Naat, jij vind het net als ik moeilijk om echt rust te houden he...mij lukt dat ook maar 1 dagje en dan is het weer hier heen, daar heen, dit nog ff, dat nog ff...:D

Super...ik denk dat je er zowiezo wel was voor je vriendin door te komen en het gezellig over andere dingen te hebben...iedereen verwerkt dingen op zijn eigen manier...Wat heb je gehad van haar?

Ik moet zo naar therapie om 1 uur en dan werken van 3 uur tot 11 uur vanavond. De hele week trouwens. Ik slaap echt superslecht weer en vanmorgen om 6 uur een migraine aanval gehad. Gelukkig een kleintje en heb ik geen hoofdpijn meer ennn...zonder paracetamol!
    Ik heb vandaag echt het gevoel dat er niets meer leeft in mij:(...ik kan het niet verklaren..gewoon een gevoel...ik voel mijn baarmoeder ook niet meer rommelen en migraine krijg je als zwangere vaak niet....ben dus beetje down vandaag denk ik...is maar goed dat ik naar therapie moet:)

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    manonnetje... wachten meid... Niet down voelen, niet speculeren.. Dat schiet niet op... Het komt wel goed schatje, en is het niet met dit eitje heb je er gelukkig nog een aantal over... hoe moeilijk dat ook zou zijn..

super.. wat fijn dat het gezellig was.. Snap je vriendinnejte ook wel, die wil je natuurlijk ook niet uit je feeststemming halen om over de -test te praten.. En succes met het snotten op het werk ;)

naat.. op naar aankomend weekend dus :) Dan misschien de verf erop! En dat van de caddy dat is ook erg lekker straks ... Nu de corsa nog ;)

Hier dus vanmorgen naar de advocaat geweest. Heb recht op mijn spullen en advies gekregen om realistisch te bekijken wat ik zou kunnen doen.. Menselijk en meelevend proberen te zijn om zo veel mogelijk gedaan te krijgen. Maar dat was ik al van plan :)
    Daarna met mijn ex gesproken. Hij belde (nadat hij had gevraagd over de sms wanneer hij kon bellen) en we hebben lang gesproken. Het trouwpotje krijg ik niet.. ALleen het verlies wat we zouden hebben... Rekeningen van mijn telefoon (hij had servicenummers gebeld) betaalt hij... Dingen die cadeau zijn gedaan door zijn ouders, wilde hij eerst niet betalen, maar na overleg zou hij kijken wat hij wilt hebben en óf en wat hij ervoor wilt geven.. Geen bemoeienis van zijn ouders als we het komen halen. Zelfs afgesproken dat de lampen e.d. van de muur worden gehalen door zijn vader (ivm angst voor beschadigen muur) maar alleen als ik er ben. (voor beschadingen van die spullen)
    Verder gaf hij toe dat hij al een maatje heeft gevonden. Tuurlijk een vrouwelijke.. Dat is nog geen relatie, maar kan het wel worden. Dat doet heel veel auw.. Go*ver... hij is er al mee gaan stappen en uiteten geweest (met een ander stelletje)... :( het is 2 weken uit! 2 weken.. en dan dit al... :( wat zijn mannen makkelijk zeg..

zo maar weer eens lesgeven... tot half 10.. niet te veel mauwen

20. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Lieve Manon, In mijn eerste dagen na de bevruchting voelde ik ook een soort ongi pijn, maar dan net wat anders. Dit had ik niet iedere dag, dus blijf positief. Voor geen migraine is het denk ik te vroeg. Je lichaam is bezig met innestelen en de hormonen zijn nog te laag om echt invloed te hebben.

Super: Wat lief dat je allemaal ceadeautjes hebt gehad. Is je vriendin allang bezig met zwanger worden? Mijn werk is nog te doen.Ik merk wel dat ik wat rustiger moet doen. Ik loop veel buiten in normaal een rap tempo, maar dit is niet echt lekker meer.

Kris: Tuurlijk denk je nog veel aan je ex en hou je nog van hem. Dat is echt niet gek. Het heeft zijn tijd nodig.

Jojo: Whaaaaa mannen, af en toe zou je ze achter het behang willen plakken.
    Nierstenen bij moeder, aahj pijnlijk, maar gelukkig niet ernstig.

reageer vanavond verder, moet weer verder werken.

Mutzie: Hoe is het????????????????????

Deel Deze Pagina