ben zo opgelucht de uitslag van mij vader is goed, gelukkig maar! Hij had elke keer last van hoesten, ging maar niet weg en vertrouwde het niet helemaal, dus vandaar dat hij toen is doorgestuurd naar een longarts. Hij heeft wel nog steeds last van een druk op zijn borst, dit heeft hij vanmorgen ook gezegd tagen die longarts, nu is hij door gestuurd naar een oncoloog, die gaan daar nu weer allerlei onderzoeken voor doen, kan geen kwaad vind ik, is wel eens goed dat die helemaal onderzocht wordt toch. Gelukkig wat leuk dat je morgen richting brabant gaat voor de carnaval, alvast heel veel plezier en niet teveel drinken he hahahaha Bietje en Sab veel plezier bij de kapper! Nou ik ben hier druk met de open dag maarja toch een gaatje gevonden om ff hier wat te posten
Natalie Gelukkig is de uitslag van je vader goed, altijd weer een geruststelling. Succes nog ff op de opendag.
Hey meiden ga proberen op iedereen te reageren, maar mijn hoofd zit zo vol dat ik soms niet zoveel zin heb om te reageren maar lees wel alles hoor en in mijn hoofd heb ik overal reactie op gegeven dus vergeef me! Manon wat spannend joh! Ik hoop echt dat deze lichte streep straks een hele donkere wordt! Spannende week komt er voor je aan!!!! Kris meid ga het niet opkroppen maar gooi het er maar lekker uit bij ons! Veel plezier met de carnaval (en ook veel sterkte) Ben benieuwd naar je foto's! Super wat naar van je moeder zeg ik vind het ook erg knap hoe je er mee om gaat, juist nu je zwanger bent! En wat je over je werk zegt ben ik het roerend mee eens! Ik wist trouwens niet dat je bij de recherche zit! Gaaf!!! Was mijn droom altijd! Mutz hopen dat die duizelingen toevallig waren en niet dat je er last van blijft houden als de dosis omhoog gaat! Naat leeuuuk weekend heb jij in t vooruitzicht! Ga je ons wel up to date houden met before and after foto;s??? Succes vanavond! Gelukkig dat het goed was bij je vader! Sab heb t zelfde als jij hoor ook niet veel te vertellen maar ben blij dat t goed met je gaat! Bi hoe was t gesprek op school van Mika??? Gelukkig klinkt goed die temp stijging! Nou jullie hebben je best gedaan iig!!!!!! Spannend hoor! 12 dagen tot de testdag! Ga je eerder testen of ben je weer zo sterk!??? Alle carnaval vierders heel veel plezier! Ik snap carnaval nooit hahah dus iemand die zich geroepen voelt om uit te leggen waar het daar nou om gaat ik been een en al oor als Noord-Holland leek! Mijn tand is weer helemaal mooi!!! Gister afscheid genomen van mijn clienten op mijn werk. Ik heb een luiertaart gekregen zo leuk!!! Vanmiddag met mijn collega's wezen lunchen en ook weer goed verwend! Heb mezelf ook goed verwend! Heb 2 hele grote lantaarns gekocht voor op mijn schouw en een mega grote vissenkom, omdat die andere wat klein werden voor Fred en Ed (de vissen ) Ze zijn helemaal blij in hun villa! Verder alle weekend boodschappen gedaan. Heb me de tandjes gesjouwd dus ben nu helemaal kapot en heb geen rug meer over! Ga zondag lekker pangafiletje maken á la mama dus dat wordt smullen!!!! Jullie nog verassingen gepland voor valentijn??? Ik niet haha heb een kaartje gekocht ben niet zo romantisch hahaha! Oh trouwens Mutz wat gaaf dat je naar Parijs gaat!!! Zo maar of voor een speciale gelegenheid??? WIl er alles over horen ben er nog nooit geweest!!!
Jojo Alweer 34 weken morgen, wat gaat de tijd toch snel he! Jij gaat al bijna bevallen en ik ben nog steeds niet zwanger!!! Hhahah verschil moet er wezen, komt vast goed met me! Wat carnaval inhoudt.....geen idee! Ik geef er ook geen snars om hoor, maar omdat me zus daar woont en het daar zo leeft moesten we maar komen carnavallen. Me zwager zit ook echt in zo'n carnavalsvereniging, dus die zijn er zo mee bezig. Ik drink morgen me biertje en doe maar mee in de polonaise, dan wordt het vanzelf leuk hahah.
Vanochtend even alles bij gelezen van deze week en heb het idee dat ik wat berichten heb gemist. Was dus nog niet helemaal wakker. Hier gaat alles goed, heb het alleen druk gehad. Manon: Vanochtend in de auto zat ik nog aan je te denken in combinatie met een vroege zwangerschapstest. Moest wel glimlachen toen ik je bericht las. En nee het is helemaal niet erg, juist erg begrijpelijk. En die streep is zichtbaar!!! Ooooo dit is zo spannend. Super: een berichtje van jou heb ik over hoofd gezien. Begrijp dat je moeder is gevallen. Kon ze er ook nog wel bij gebruiken. Het wordt voor jullie ook wel eens tijd dat de zon volop gaat schijnen. En sluit me aan bij de mening van Manon over blauw. Mutz: Eerst zin bij super geldt ook voor jou. Parijs?!?! Wouwie zo'n leuke stad. Wanneer ga je (of ben je al weg). Vergeet vooral te shoppen in het mooie warenhuis La Fayette (en neem je creditkaart mee) Je hebt dus sterkere medicijnen gekregen. Jammer dat het nodig is, maar fijn dat er actie wordt ondernomen. En al die bijwerkingen sla je lekker over. Sab: Heb je nog een nieuw kapsel laten knippen of durfde je toch niet? Bietje: Hoe was het gesprek over Mika? Gelukkig: Veel feest plezier!!!! en kijk uit met de drank. Krisje: Meid je gaat ons echt niet vervelen hoor, laat staan dat we je een zeur gaan vinden. Vind het veel belangrijker dat je je ei hier kwijt kan dan dat je mooi weer gaat spelen. Hoop dat je dit weekend toch kan genieten van het carnaval (verstand op nul en hossen maar ( klinkt zo makkelijk he)). Ben wel heel benieuwd naar je outfit. Jojo: 34 weken, wat gaat dat hard. Heb je niet al teveel last van je rug na al dat gesjouw? Valentijn, daar doe ik dus niets aan. Doe liever iets extra's op een ander moment in het jaar. Gister weer bij de vk geweest. IJzer is getest en was helemaal goed. Volgende keer moet ik urine meenemen om op suiker te testen. Het drukken op mijn buik werd duidelijk niet geaccepteerd. Was zo grappig en het apparaatje om naar het hartje te luisteren werdt gewoon weg geschopt, hihihi
Smits..goed om weer wat van je te lezen, hahah..die kleine van jullie nu al aan het voetballen, haha.. Nou ja, als ie maar goed van zich laat horen.. En jahoor..denk 10 cm van mijn haar af, als het niet meer is..maakt mij nooit zoveel uit, haha..
Haaaaaaaaaaaaaaai ladies Allereerst namens mijn hond : hartelijk dank voor jullie aandacht, zeker nu ik "ziek en zielig"ben, stel ik dat op prijs, nee, eis ik het op... Allemachtig, hij krijgt even extra aandacht en hij is gelijk aandachtsziek... Weer een extra reden om consequent te handelen met ons monster ( zit oa hyper labrador in). Maar de bult bij zijn staart was niet kwaadaardig oid. Het was een ontsteking. Maar hij mag nog een week niet los van de lijn. Weet je wat dat betekent voor deze enthousiasteling ( a VERY ANOYING DOG! MAar ramses shaffy zou zingen: we zullen dooooooohhrrrr gaan! Tot zover het dierennieuws.. Manon! Ohwwww een thriller! Zo spannend! Waar staat die foto? Heb ik even over heen gelezen! Uiteraard wil ik loeren. En natuurlijk heb je getest, duh! Had iedereen gedaan toch??? Oh, zou wel zo leuk zijn... Wat zijn de laatste symptomen Jojo, wat fijn dat je zo'n gezellig afscheid hebt gehad en verwend bent. Ga je nu wel weer even op de rem troela! Naat, wat fijn dat de uitslag van di papa goed was, kun je toch weer even rustig ademhalen. Dat soort dingen zijn toch erg eng he? Maar is het nu niet helder waar die druk op de borst vandaan kan? Nou, je kan de vefkwasten tevoorschijn halen nu het weekend is gestart! Laat je het resultaat nog zien? Sab en Bietje, hoe was het bij de kappert! Krisje, wou ik nog even zeggen ( of had ik het al gezegd, ik twijfel nou...), gewoon blijven spuien he? Kan het niet vaak genoeg zeggen! Ik ben Heel benieuwd naar de foto/'s van het carnaval vieren, je bent helemaal into the carnaval he? Heel veel plezier toegewenst. Ondanks het verdriet en de dubbele gevoelens. Uiteindelijk zal dit je nieuwe basis aan ervaringen en leven worden. Alleen is dat nu nog voornamelijk pijnlijk denk ik... Super; ik kreeg een blij gezicht toen ik las dat je weer een echo had gehad en alles goed was en je weer wat gerust gesteld was. Wat fijn zeg, en wat bijzonder om het hartje zo te horen. Genieten hoor. Heftig ook lijkt me. En is je moeder alweer wat opgeknapt? Prinsesje, ja dat soort uitspraken zijn niet echt slim. Als het goed is heb je als mens doorgaans geen contact met de politie. Dat is het enige wat ik erover kwijt wil. Smits, fijn weer even van je te horen! Is dat checken van je suiker standaard? Fijn dat het ijzer goed was. Mutzie! BOFKONT! Parijs, zwijmel zwijmel! De stad van de lichtjes.... Gelukkig, goed bezig hoor! Ik blijf voor je duimen. Ben benieuwd wat je temp de komende dagen is... En dus consequent geklust. Blijft het nog "leuk" Ik ben vast iemand vergeten, niet persoonlijk bedoeld.... Ik ga ook even de opties voor een iriscopist bekijken... Zit inmiddels op dag 56. Die prikkelbaarheid heb ik al we-ken. Dus helaas geen teken dat de ongi er aan komt... Ik ga zo ff doucehn. Even warm worden! brrrr
Ik heb gewoon geen goede ervaringen met justitie. Verder niks ernstigs hoor maar ik denk dat dit van kleins af aan, van generatie op generatie is doorgegeven. Ik heb zelf geen strafblad oid.
Naat, leuke foto's weer op hyves. Nou voor je vader komen er toch weer spannende tijden aan met nieuwe onderzoeken... Jojo, een luiertaart klinkt leuk! heb je foto's? Ja het wordt nu helemaal echt voor jou!! 34 weken ook alweer! Het gaat echt snel voor je het weet lig jij te puffen. Hou je de pangafilet niet te dicht bij Fred en Ed..vinden ze misschien aanstootgevend Smits, wat grappig dat je aan me dacht hihi *bloos*. Jij fijn dat je weer een checkup hebt gehad die helemaal goed was. En je kleintje heeft alvast een eigen willetje haha... Julesz wat is een iriscopoist?. Jeetje de 56ste dag alweer...hopelijk komt er snel een oplossing voor jou. Leuk zo'n doldwaze hond, mijn ouders hebben ook een ADHDer. Ze is een Heidewachtel. Zoooooooo druk hahaha houdt mijn ouders lekker bezig.. Mijn laatste symptomen vind ik moeilijk omdat een hoop ook bij mijn medicijnen horen zoals hoofdpijn, pijnlijke borsten, licht misselijk af en toe, moe, warrig, witte vloed. Dit heb ik allemaal en zijn voornamelijk de bijwerkingen van mijn medicatie... Verdere symptomen die ik heb eh...last van mijn maag, ik kan een heel vol gevoel hebben af en toe en het kan gewoon pijn doen na het eten.Heb ik normaal nooit. Verder koud/warm gevoel veel, mijn temp blijft hoog, snel gepikeerd, emotioneel, slecht slapen(om 5 uur wakker en dan moet ik plassen)....en de krampjes en steekjes enzo...
Oh by the way...vanmiddag nog het ziekenhuis gebeld. Ik had vanacht met op mijn rechterzij draaien ineens een enorme pijn aan mijn eierstok. Daarna de hele dag beurs gevoel en steekjes gehad daaraan, ik kon niet echt lekker zitten. Dus werd ik wat zenuwachtig en heb het ziekenhuis gebeld. gelukkig kon een arts direct zeggen wat het is geweest. Na IVF komt het vaak voor dat eierstokken gaan draaien door bepaalde bewegingen die je maakt. Soms draaien ze helemaal om hun as en sterf je van de pijn. Dan moet je ook echt naar het ziekenhuis! Bij mij was het een beetje en is hij direct weer teruggedraait. Daar heb je dan idd wel nog even last van zei hij want er zitten natuurlijk ook nog eens flinke blauwe plekken op van de punctie. Nou ja..ook weer meegemaakt...en gelukkig uit zichzelf goedgekomen...
Gelukkig dat het niks ergs is Manon! En ook fijn dat de eierstok zelf terug is gedraaid! Ik had aan het begin van mijn zwangerschap een gaatje in mijn eierstok en dat deed ook zoooo veeel pijn! (mijn ei was ws te heftig gesprongen!!!) Ik snap dat je onzeker wordt van alles wat je voelt, maar het klinkt allemaal wel heel goed moet ik zeggen. Ik denk toch dat je pas echt opgelucht zult ademhalen als je de 12 weken voorbij bent toch? Vind het zo spannend voor je!!!! Ik duim heel hard voor je en hoop echt dat het allemaal zo goed blijft gaan! Dat volle gevoel is trouwens heel herkenbaar! Ik heb het gehad tot 28 weken!!! Nu helaas niet meer waardoor ik ook goed ben aangekomen nu hahaha (was 8kg onder t gewicht van toen ik zwnager werd en nu ben ik op het gewicht van toen ik zwanger werd. +8kg dus hahaha) Nog 5 daagjes meid dan heb je iets meer zekerheid! Is je test al donkerder???? Hier een klote nacht gehad, vandaar dat ik al weer op ben. Doordat ik gister echt veel te veel gedaan heb heb ik gisteravond de hele tijd voorweeën gehad en harde buiken. Ik vond het wel bijzonder eigenlijk maar ook pijnlijk. Ben dus ook gaan liggen en heb me heel rustig gehouden. Nu heb ik een gevoel alsof ik heel erg spierpijn heb in mijn onderbuik, lies en tsja ook bij mijn schaamstreek... Kon dus niet omdraaien in bed! Wilde er om 4uur al uitgaan, maar dat leek me niet handig hahaha dus nu lekker aan de koffie naar de "voorbeschouwing"van de olymische spelen te kijken.
Jojo, het bewijst maar weer eens dat je ECHT rustig aan moet doen eigenwijssie. Mijn nacht is overigens bijna hetzelfde gelopen, gelukkig zonder de pijn etc, maar lag vanaf 4.00 uur naar het plafond te staren. Vanochtend is de decorette weer geweest om het vouwgordijntje terug te brengen van de kinderkamer. Daar zat me toch een scherpe vouw in, hebben ze dus even in orde gemaakt. Nu zijn de andere gordijnen weer weg. Deze stonden op de grond inplaats dat ze hingen aan de rails. Wacht dus nog even met foto's maken. Jojo, je hebt veeeeel kleertjes. Haha die van ons is een arme sloeber in tegenstelling tot die van jou. Moet zeggen dat ik ook een beetje bang ( is een erg groot woord hoor) ben geworden om veel 56 of kleiner te kopen. Ons neefje was bij zijn geboorte een dikke 8 pond en kon 56 dus niet aan, zeg maaar daaaaag tegen die kleertjes. Dat heeft me wel aan het denken gezet. Vanmiddag gaan we naar vrienden die net paps en mams zijn geworden. Heb er helemaal zin. Zwager, schoonzus en kids zijn er ook dus wordt gezellig. Verder staat er niet veel op het programma, lekker thuis zijn en de boel weer schoonmaken. Julesz: Dieren kunnen zo goed op je gevoel inspelen. Moet er altijd wel om lachen hoe slim ze zijn. Is die ontstekking in zijn staart zomaar opkomen zetten of is hij gebeten? Sab: Nu wel je haar wat vaker losser dragen he. Wanneer verwachten jullie het kamertje? En weet je al wat er op de muren komt? @all: prettig weekend, maak er weer wat moois van!!!!
Naat: sorry vergeet jou helemaal. Fijn dat ze je vader toch nog verder gaan onderzoeken, dan weet je tenminste zeker dat er niets aan de hand is ( daar gaan we natuurlijk gewoon vanuit). Succes met schilderen en laat geen verfbakje uit je handen vallen, net als ikke
Goedemorgen allemaal! Hier alweer vroeg uit de veren om te werken. Nu even de rust op het werk gevonden om weer even te reageren. Allereerst natuurlijk Manon: wauwie he! wat spannend zeg. Ik zie een streepje hoor. Hoop zo dat hij langzamer duidelijker wordt. Oh dat wordt weer heel wat duimen. Jojo; vervelend zo'n slechte nacht zeg! En die voorweeen best wel eng lijkt mij. Ja ja je banner staat op 34 weken hoor! Naat: fijn dat je goed nieuws hebt ontvangen over je vader. Toch weer een hoop zorgen allemaal. Krisje: nog nieuws meid! Alles moet je wel kwijt hoor hier! Wij willen op de hoogte blijven. Gelukkig: ook voor jou weer een spannende tijd in aantocht. Jeetje zou toch wel leuk zijn. Mutz: hoe voel je je met de medicijnen? Nog rare dingen in je lijf? Julesz: al begonnen met homeopathie? Ben wel nieuwsgierig naar je bevindingen. Hier begint mn buik te groeien. Dat is een welkome verandering heerlijk eindelijk wat te zien! Nou ik ga maar weer even verder. Fijne dag allemaal.
@ jojo..oh..en dan zeg je dat ik eigenwijs ben, haha.. Doe nou rustig aan mutsie.. die kleine moet nog even lekker blijven zitten en wat groeien, dan mag ze er pas uit... @ Manon..dat van die draaiende eierstokken heb ik al eens gehoord. Een oud klasgenootje van mij is zwanger van een tweeling dmv icsi en bij haar was ie dus echt helemaal rond..auwie... @ Smits..wat vervelend dat die gordijnen dan niet goed zijn, daar zou ik nou echt flink van kunnen balen, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik nogal snel op de kast zit, hahah.. Ons kamertje komt in maart. Volgende week hebben we vakantie dus gaan we beginnen. We willen een muur grijs en gister is ons gedicht gebracht voor op de muur. Die gaan we erop tamponeren, want de wanden zijn niet strak..hopelijk lukt het. Zal al een avontuur zijn om dat ding recht te krijgen, hahha.. Naat..hoe was je opendag?? Heb je het een beetje vol kunnen houden?? Fijn dat de foto's van je vader goed waren. Onze vader is een tijdje geleden ook opeens heel benauwd geworden, hij stikte zowat en de huisartsenpost is toen midden in de nacht gekomen. Nu gaat het wel weer beter, al zit hij wel flink aan de puffers.. al denk ik dat zijn zware shaggies niet echt in zijn voordeel werken, maar probeer dat maar eens aan zijn verstand te brengen. Super..bereid je alvast maar voor..die buik gaat nog veel meer groeien...heerlijk he..geniet er maar lekker van... Kreeg vanmorgen zo'n lief kaartje van Bietje..knap hoor, om tien uur zat ik al te janken, maar dan wel traantjes van geluk of blijheid of hoe je het ook noemt, niet van verdriet in ieder geval, ze had me gewoon geraakt.. pfff verder ben ik weer blanco..ga even douchen, want we gaan zo op pad voor baby spulletjes, jeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh shoppen en dan langs Bietje even haar kamer bekijken nu het bed erin staat..tot later..fijne dag allemaal
jajaja ik ben eigenwijs hahaah maar het gaat nu al weer beter! Vond het ook niet eng eigenlijk. Ik weet dat je bij 34 weken in het ziekenhuis hier in de buurt mag bevallen dus ik maak me niet dik (ben ik al whahaha) Net naar Ikea geweest en nog een kast gekocht voor op de slaapkamer (expedit voor de kenners) Nu is Ro wat boodschappen doen maar ik mocht niet mee dus denk dat hij ook bloemen mee gaat nemen voor valentijn! (hij is zo lekker voorspelbaar hihi) Voor we weg gingen hebben we gelachen om mijn buik. De kleine ging zo tekeer dat mijn buik aan het golven was hahaha! Wat jij hebt met maat 56 Smits heb ik met maat 50... Dat is altijd maar afwachten of het past. Gelukkig komen er bij ons geen mega baby's voor in de familie dus ik gok op 56. Wat een gedoe met je gordijnen zeg! Hoop dat ze het nu in orde maken en dat het gewoon mooi en klaar is, want dat geeft jou ook weer rust denk ik!!! JIj gaat ook snel nu he jeetje! Leuk! Sab heb je al gedacht om het gedicht op een canvas doek te maken? Dat hebben wij ook gedaan, omdat wij gespoten muren hebben. Voordeel is ook dat wanneer je t zat bent je het zo weg kunt halen! Ik heb de tekst bij woordsticker.nl besteld en het doek (1meter bij 80cm) bij de action voor 6 euro!!!! Wat voor gedicht doen jullie op de muur??? Leuk hoor!!!! Veel plezier met shoppen! (dan zeggen ze wat over mij ) en doe Bi de groetjes! Wat lief dat ze je een kaartje heeft gestuurd! Super jeeeeeej!!!! Wat gaaaf dat je buik begint te groeien!!! Maak je er wel foto's van dat is zo leuk om terug te kijken!!! En wij zijn natuurlijk ook benieuwd!!! Werkse vandaag! Moet je het hele weekend?? Balen altijd vind ik! Naat hoe is het gister gegaan??? En is Pascal al begonnen met schilderen??? Kon je oom nog komen helpen??? Geniet er lekker van meid, je hebt er zo naar uitgekeken!!!! Straks komt mijn schoonzusje even langs. Altijd gezellig met haar! Is echt zo'n blonde dollie en komt niet altijd even slim over, maar dat maakt haar zo leuk en lief! Oh trouwens vraagje... Weten jullie nog iemand die kittens heeft?? Ze wil er graag 2, heeft ze van mijn broertje voor haar verjaardag gehad alleen kon hij ze nergens krijgen! Nu weet ik dat najaars katten binnen pissers zijn, maar misschien dat wanneer ze net geboren zijn het wel kan??? Ik hoor t graag!
Haai lady's Ze gaan zo beginne met het kamertje, ga zo ff een foto schieten van before en dan straks van after!!! Het was druk gister op de open dag, was pas om half 10 thuis ipv half 9, maar goed heb tussendoor lekker op een stoel kunnen zitten, mijn lieve collega's hadden die speciaal voor mij neergezet... Jojo jeetje 34 weken alweer, gaat allemaal snel he...voor je het weet lig je straks te puffen fijn dat je gebit weer optimaal is. Sab ja maak dat ze maar wijs idd die rot shaggies!!! Mijn pa rookt ook hoor...hij heeft ook 2 puffers... Manon goed dat je gebeld had, fijn dat het niets ergs is. Krisje veel carnavalplezier, kleed je maar warm aan hoor...brrr Pfff verder weet ik t niet meer hoor, ga even foto's maken in de babykamer
Jojo..hebben jullie plakletters of een sjabloon?? Wij hebben een sjabloon namelijk..ach ik probeer het gewoon, als het niet lukt dan rollen we het muurtje nog wel een keer.. net mijn bestelling van prenatal binnen..zo leuk, hahah.. Hebben ook een badje, standaard, matras, aerosleep en hoeslakentjes gekocht...toen zijn we maar even gestopt, haha