JOJO!!!!!! wat doe je me aan..............wat een leuke site woordensticker.nl...ben verliefd op die dingen geworden dus die gaat er bij ons ook komen!!!! Sab: jeutje goed geslaagd! Hahahaha hele maandsalaris er weer doorheen gejaagd? Oh meiden zouden jullie mij een pb'tje willen sturen met daarin je echte naam (Sabrina, bietje, manon, krisje, nathalie denk dat ik die van julie wel weet ) en een foto van jezelf???? Als ik namelijk de 27ste wel kan komen ben ik graag van te voren een beetje op de hoogte wie wie is en hoe je echt heet! Zie jullie natuurlijk niet dagelijks op hyves....als de foto niet lukt via pb'tje dan stuur ik mijn email wel even door kunnen de foto's daarheen. Alvast bedankt!!
Haaaai @ Smits, dat heb je goed omschreven. De bult ontstond vanwege ontstoken haartjes. En dit ging niet meer uit zichzelf verdwijnen en had al de grootte van een ei.... Fijn dat de decorette dat nu afgehandeld heeft, kun je weer wat van je lijstje afstrepen en doornestelen Sab; ohhhh leuk! Voorpret! En wat fijn dat Bietje en Jij zo'n fantastische band hebben, dat blijkt maar weer uit zo'n kaartje, mooi hoor! Ben benieuwd naar het resultaat van de muur! Super, geweldig! WAt mooi toch, zo'n groeiende buik. Geniet ervan, fotootjes maken voor het nageslacht.. Ik zal even een foto voor je opsnorren... Heb een aspraak met een vrouwelijke homeopaat gemaakt voor volgende week vrijdag aan het einde van de middag, via de gezondheidswinkel. Ik weet niet of jullie die ook in de stad hebben, maar dit vond ik wel een verantwoorde manier. Wordt vervolgd! Manon! Alweer getest? zag ergens op het forum waar je testen (fotos) kunt posten, ook een foto van iemand die elke dag een deed. En dan van al die testen op volgorde een foto. Was wel geestig effect. Die gedraaide eierstok klinkt als AUW! Hoe is het nu dan? Naat, goed bezig met de voor en na foto! Geniet van de voorpret samen ! Ik ga even mijn quiche checken... mijn mannetje zit met mijn lieve nichtje ( 6 jaar) op de bank tv te kijken. Ze logeert hier van vrijdag tot zondag. Super gezellig. We hebben vanmiddag met brooddeeg geknutseld Het wordt erg mooi. Gelukkig, hoe is u? Krisje, lekker aan het feesten? Bietje? Even een knuffel voor jou. Had ik zin in. Tjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus xxx
oh god meiden heb last van voorweeën! Zullen wel geen echte zijn maar word er behoorlijk zenuwachtig van! Komt ook nog niet echt regelmatig dus hopen dat het zo wegzakt!!!! Ik ga maar even onder de douche staan ter ontspanning.... Niet ongerust worden hoor ik moest het alleen eventjes kwijt. Zal gewoon indaling zijn is normaal... mijn buik is ook een stuk gezakt mijn navel kijkt nu naar beneden.... Bi dit is normaal toch???
he jojo, kreeg via mijn telefoon een berichtje van sab, over je "toestand" Volgens mij zijn dit idd indalingsweeen rond deze tijd. Zou gewoon in de gaten houden om de hoeveel tijd ze komen. Als het echte weeen zijn, zit er meestal regelmaat in. Eerst met lange tijd ertussen en daarna steeds korter. Als je het echt niet vertrouwd, altijd de verloskundige bellen! Doen ze echt niet moeilijk over, dat mag zelfs midden in de nacht. Maar het feit dat je buik ook gezakt is, zou zeggen dat je meisje ingedaald is. Hoop dat het onder de douche een beetje is gezakt. En echt niet twijfelen om te bellen hoor!
Jojo, gaat het een beetje? Luister goed naar wat Bietje zeg. Bel de vk als je het niet vertrouwd. Daar zijn ze voor.
Bi wat lief dat Sab je heeft gesmst!!! Het is nu weer rustig. Het komt en het gaat en er zit totaal geen regelmaat in daarom wil ik me ook echt niet druk maken! Ik ga er ook vanuit dat het indalingsweeën zijn want mijn buik is echt veeeeel lager dan gister! Ik wilde even jouw mening weten als ervaringsdeskundige! Lief dat je me gerust stelt het heeft absoluut geholpen!!! Dank je wel!!! Het voelt nu trouwens alsof mijn schaamlippen op de grond hangen hahaha sorry voor de detaills maar t is echt zo! Ik ga de vk niet bellen, maar als het korter op elkaar komt zeker wel! Dikke knuffel Bietje! Echt blij met je reactie!!!
Dank je Smits maar het gaat nu weer! De kleine is wel heel erg druk en het doet nu ook pijn als ze beweegt tussen mijn benen zeg maar dus ik ga echt voor indaling. Woensdag moet ik weer naar de vk dus dan zal ik horen of ze haar best heeft gedaan en goed aan t indalen is! OH en ik baal als een stekker, mijn droger is zojuist overleden... De trommel draait niet meer hij wordt heeeeeel heet, maar de was blijft nat.... Nu dus een kamer voor wasgoed grrrrr
Is je filter aan de onderkant van de droger niet te vol?? Dat wil bij ons wel eens het probleem zijn. Heb je het idee dat je meisje wel mat haar hoofdje naar beneden ligt?
oooooh jojo wat spannend!!!!! wat gaat het opschieten nu zeg...zou het heel erg zijn als ze nu zou komen, het s wel vroeg maar zouden er veel complicaties zijn..ik heb geen idee eerlijk gezegd..
Laat die kleine van Joo nog maar even lekker zitten. Het brengt latijd risico's met zich mee als babies zo vroeg worden geboren. De kleine van mijn collega ligt ook steeds in het ziekenhuis en hij komt er de deze maand zeker nog niet uit ( geboren met 33 weken, 4 weken geleden). Overigens was mijn nichtje sneller thuis, maar toch de buik is nu nog de beste verblijf plaats
Oh bah..nee laat nog maar even wachten dan hoor..maar wel heel spannend hoor..toch echt weer een mijlpaal in je wzangerschap zo'n indaling! Lijkt me heel bijzonder.
ben het met Smits eens! Zo lang mogelijk blijven zitten, hoor. Mika is natuurlijk met 31 weken geboren en heeft daarna nog 7 weken in het ziekenhuis moeten blijven, terwijl ik naar huis mocht, is niet leuk!! Dusssssssss nog maar ff niet.! Zo ga weer schaatsen kijken, lees af en toe mee Ciao Enne Jojo, u´r welcome, natuurlijk he!
Ik heb het pluisfilter goed schoon gemaakt (doe ik na elke droogbeurt) en het waterresservoir geleegd. Onderin zit nog wel een soort rek wat wel erg stofig en vies is. Deze nemen we altijd mee onder de douche en gaat Ro morgen ook doen. Hoop dat dat het oplost.... Nieuwe is al snel 300euro Nou ik hoop ook dat ze nog even lekker blijft zitten maar dat denk ik wel! Ik heb zeker het idee dat haar hoofd beneden ligt, maar dat dacht ik de vorige keer ook en toen bleek ze nog in stuit te liggen. We wachten het woensdag maar af. Ja dit maakt het wel echt allemaal hoor hahah! Ben er moe van! Dus ga nu ook lekker naar bed!!! Tot morgen!
Meiden wat zijn jullie toch lief!!!! Hier is alles rustig gebleven vannacht!!! Heb voor het eerst deze week ook heeeeel goed geslapen, niet hoeven plassen en om 10.45uur pas wakker!!! Mijn meisje heeft zich rustig gehouden en is nu weer lekker aan het wiebelen in mijn buik! Denk toch echt dat rust belangrijk is... (ja het kwartje valt ein-de-lijk!!!) Voel me vandaag ook helemaal vrolijk!!! Net met Ro gelachen omdat we uit alle 1000den kaarten die er te koop zijn precies dezelfde voor elkaar gekocht hebben!!! Ik heb ook nog een bos bloemen en een mooie armband gekregen zo lief!!! We gaan zo onze niewe kast in elkaar zetten en vanavond ga ik lekker koken voor mijn hubbie! Lief dat jullie allemaal zo meeleven!!! De kleine moet gewoon nog even lekker blijven zitten! Hoe is het met jullie??? Kris hoe is je carnavalsweekend??? Lukt het allemaal een beetje??? Manon hoe is het met de testen? Heb je ze nog elke dag gedaan??? Ben zo benieuwd?
hoi meiden, heb alles gelezen maar reageer even niet hoor, ben een beetje moe van het carnvallen bietje heeft de foto's al gezien op de hyves, maar ik heb er 2 van mijn outfit erop gezegd... Jojo, wel even reageren op jou.. Meid wat zal jij gister in de stress zijn geweest... Petje af dat je zo rustig bent gebleven, ik zou de vk volgens mij al 10 x hebben gebeld Baal gewoon dat ik niet online was, had je wel even willen steunen.. Sorry meid, wel fijn dat het vandaag gaat zoals vanoudst... gister overleeft... de groep waar mijn broer altijd mee gaat stappen heeft me heel lief opgevangen.. zometeen naar de marklt waar mijn ex dus ook altijd gaat carnvallen.. dussss dat kan nog wel eens confronterend zijn... maar tot nu toe gaat het verbazend goed... vind het zo slecht van mezelf dat ik nog niet veel gejankt heb.. net of ik het fijn vind ofzo dat het over is.. voel me onderhand schuldig.. Oja, er zijn mogelijk potentiele kopers uit de kennissenkring van mijn ouders duss hopen dat ze daad bij woord houden.. Dan ben ik al van de bank/meubels/lampen af waarschijnlijk... zou lekker zijn..
Jojo doe je rustig aan meid, Gelukkig heb je goed geslapen vannacht en is het rustig gebleven. Vervelend van je droger zeg, je hebt nu dus een droogkamertje Krisje fijn dat je zo goed opgevangen bent gister. Ga straks even je foto's bekijken. Sab leuk he al die spulletjes ontvangen, je heb weer flink wat gekocht, helemaal leuk! Weet je al wanneer je kamertje komt? Manon heb je nog getest of niet? Nou hier dus gisteravond geen tijd meer gehad om wat te posten ben namelijk gelokt naar het huis van mijn moeder en daar zat heel het huis vol voor mijn BabyShower!!! Nou helemaal geweldig hoor, moet nog bijkomen van de schrik...ben echt super verwent niet normaal meer...Allemaal leuke cadeautjes gekregen Was er wel helemaal kapot van, echt moe...vanmiddag ook weer allemaal visite gehad die kwamen kijken hoe onze muur is geworden in de babykamer...voel me al zo moe en nu nog meer...denk dat ik morgen maar een dagje thuis blijf om bij te tanken, wie weet helpt het om de raad op te volgen van mijn mannetje. Ik zet even wat foto's op Hyves van gister voor degene die benieuwd zijn...
Oh..nathalie wat leuk zo'n babyshower.. dat wil ik ook wel.. (hint voor Bietje, hahah) Wij hebben net de kamer leeggehaald wat de babykamer moet worden. Wat een spullen passen daar in zeg, haha.. Stonden ook twee klerenkasten waarvan een gevuld met mijn kleren, nou die konden rechtstreeks de verhuisdoos in, want die ga ik deze zomer toch niet meer passen..ach dan volgend jaar maar weer, is het net of ik nieuwe kleren heb, haha. Ons kamertje wordt in maart geleverd, dus volgende week aan de slag met schilderen... Jojo..fijn dat je lekker hebt kunnen slapen en nu de rem erop voor je he.. je lichaam geeft het niet voor niets aan.. eigenwijze hark, ahahha