laat jullie maar... laat iedereen maar vandaag... breek niets in duss... jullie mutsen maar... maar doe even niet mee maar dat snappen jullie vast
Sab en Super, jullie hebben het beest in Jojo losgemaakt. Gaat dit nog stoppen hahahahahaha Ja, cup F, daar teken ik ook voor. En die baby ook wel... Zieeeeeee men on zu streetssss strikes again..... ( de volger van deze nederlandse cabaretserie kent deze uitspraak)
Katten moeten altijd mij hebben!!!!! Ze gaan echt altijd precies bovenop me liggen en dan bedoel ik niet alleen op mijn schoot, maar kan ook zomaar mijn hoofd zijn.... Ben ik blij dat ik donker haar heb hahaha!!! Ik zal geeeen wollen trui aantrekken! De boxer (jaja ik weet het dat is een hond) van mijn vriendin is echt huge maar ook hij wil altijd bovenop me liggen!!!! Of hij gaat naast me zitten met zijn kop op die van mij.... Ben ik toch een teef hahahahha!
Super..onder het stukje waar je je berichtje typt, zie wie er online zijn.. Kris..natuurlijk snappen we dat.. maar je mag ook gewoon even lekker schelden ofzo hoor.. Boxers Jojo..die kwijlen ook zo lekker... biel.. En op je hoofd?????? Dat gaat onze Sok heel erg leuk vinden... Eindelijk een slachtoffer...
Ik had DD... Ja Kris gooi het er even uit dat is alleen maar goed en wij schakelen zo om naar stand normaal hoor.
Whahahahahahaha ( Mijn kat kijkt nu verontwaardigd omhoog). Ohw hemel, ik zie het voor me, zo'n enorme boxer. Geen idee wat die fout doet, wil alleen maar gezellig even op schoot. Ook hij is ooit klein geweest....Jojo eronder gillend dat ie weg moet. ohh. Echt...
wat er hier gebeurd... zit hier bij mijn schoonouders, popstars staat op (wat een ruk programma is dat trouwens... pfffuuhh) interesseert me allemaal niet... Hij is gewoon gaan stappen, zoals elke vrijdag, net of er niets aan de hand is of zo... Ik ben op, mentaal gebroken/geknakt en heb barstende koppijn... Wil morgen niet naar mijn ouders toe en zou me het liefst af willen sluiten voor alles en wakker worden uit deze nachtmerrie.... wil je meer weten super? oja, waar je kan zien wie er online zijn, onder het reageren blokje staat de actieve gebruikers
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (6 leden en 0 gasten) ‎sabrina79, ‎gelukkig, ‎jojo83, ‎jufkrisje, ‎Julesz, ‎super80
Ja, kris, het is net alsof je in een slechte droom zit, het is zo onwerkelijk. Wat lijkt het me lastig zeg..Zou je vriend echt beseffen wat hij op het spel heeft gezet? Denk je dat je ouders al wat vermoeden? Knuffel
De wereld staat stil voor je Kris.. heel begrijpelijk..je kan het je niet voorstellen dat iedereen maar "gewoon" doorgaat... Heb het nooit meegemaakt maar wat ik toendertijd van mijn ex begreep..is het een soort van rouwproces.. en hoe vaak mensen zeggen dat de zon weer zal schijnen..dat wil je helemaal niet horen nu.. je wilt gewoon dat het weer normaal is, zoals een paar maanden terug.. Je ouders zijn morgen vast heel lief voor je Kris.. het is goed om het ze te vertellen..zij zullen no matter what steunen..
ja gezien. Krisje meis wat een hel moet dit voor je zijn. Dat hij is gaan stappen maakt het ook niet veel makkelijker. Wat oneerlijk. Kan me voorstellen dat je niet zit te wachten om dit te gaan vertellen aan je ouders. Meis een dikke knuffel voor je van mij
helemaal niets... ik hoop dat hij weet wat hij op het spel zet... vertel ik het aan mijn ouders is er geen weg meer terug... Mijn ouders zouden het niet eens accepteren als hij me terug zou willen... Misschien is dat ook wel de rede dat ik het liefst niets zeg...
Jeetje meid het feit dat hij gewoon is gaan stappen moet echt pijn doen dat snap ik! Net alsof het hem niks doet. Kan je wel met je schoonouders praten of heb je daar nu ook geen behoefte aan? Morgen je ouders vertellen zou ik wel doen. Ze zullen je alleen maar steunen en dat kun je nu heel goed gebruiken. Dat ze boos zullen zijn op hem is logisch, want ik vind het ook echt een hondenstreek van hem. Nu is het tijd om aan jezelf te denken en ook jij mag je behalve heel erg verdrietig en gebroken ook heel erg boos voelen. Dikke knuffel voor jou lieverd!
Lieve Kris.. Mocht hij tot bezinning komen en zien wat voor toppertje hij laat lopen.. en jij ziet het nog zitten, dan zullen je ouders achter je keuze staan.. je bent hun dochter en alles wat zij willen is dat je gelukkig bent.. Knuffel
Dan gaat het dus allemaal echt worden bedoel je? Heb je verder nog met hem gesproken? over hoe en wat enzo. Als je geen zin hebt om hier op te antwoorden begrijp ik het ook hoor.